| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 114
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
2.
ZADOVOLJSTVO KUPCEV Z MERCATORJEVO PRODAJALNO
Tanja Ramšak, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Zadovoljstvo odjemalcev je eden izmed najpomembnejših ciljev organizacije ali podjetja, saj trg ponuja vedno več izdelkov, odjemalci pa postajajo vedno bolj zahtevni. Ker je v današnjem času konkurenca tako zelo močna, je spremljanje potreb in želja kupcev ključnega pomena za obstoj podjetja. Da pa podjetje ugotovi, kako so kupci zadovoljni z njihovimi izdelki oziroma storitvami, je nujno, da izvaja raziskave o zadovoljstvu odjemalcev. Saj le, če podjetje pozna potrebe in želje odjemalca, lahko ugotovi svoje prednosti in slabosti ter tako izboljša svoje poslovanje in s tem tudi zadovoljstvo svojih odjemalcev. Z diplomskim delom sem želela ugotoviti, kako so kupci zadovoljni z Mercatorjevo prodajalno na Dobrni, saj raziskava te vrste v tej prodajalni še ni bilo. Rezultati raziskave so pokazali, da so kupci v tej prodajalni na splošno zadovoljni, kar je za podjetje osnova za nadaljnjo uspešno poslovanje.
Keywords: djemalec, zadovoljstvo odjemalcev, merjenje zadovoljstva odjemalcev, anketa o zadovoljstvu odjemalcev, Mercator
Published: 24.12.2009; Views: 3705; Downloads: 1146
.pdf Full text (294,21 KB)

3.
Integriran model ocenjevanja uspešnosti programskih ogrodij
Gregor Polančič, 2008, doctoral dissertation

Abstract: Osrednji predmet disertacije so programska ogrodja, ki ob ustrezni uporabi spadajo med najbolj učinkovite tehnike ponovne uporabe programske opreme. Predhodne raziskave so ugotovile, da na uspešnost uporabe ogrodja bistveno vpiva obseg uporabe ogrodja oziroma število instanciranj ogrodja. Zato smo si za osnovni cilj disertacije zastavili preučitev dejavnikov, ki povečujejo obseg uporabe ogrodij in s tem njihovo uspešnost. Pri tem smo se osredotočili na uporabniški vidik dojemanj ogrodij, ki vpl
Keywords: programska ogrodja, ponovna uporaba, empirično programsko inženirstvo, TAM, učinkovitost IS, terenska raziskava, anketa, modeli strukturnih enačb
Published: 15.01.2009; Views: 3305; Downloads: 596
.pdf Full text (9,85 MB)

4.
VPLIV IZOBRAZBENE IN STAROSTNE STRUKTURE NA VZDRŽEVANJE STROJEV ZA VARSTVO RASTLIN
Ivana Kramljak, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Povzetek V diplomski nalogi smo proučevali vpliv izobrazbene in starostne strukture kmetov na vzdrževanje strojev za varstvo rastlin. Na opazovanem področju, lokacijah testiranja škropilnih naprav Fakultete za kmetijstvo in biosistemske vede smo z anketo ugotovili, da prevladujejo naprave starosti od 5 do 15 let; redno in sprotno vzdrževanje naprav je ugotovljeno le pri 18 % uporabnikov, večji del ali 52,67 % sami izvajajo popravila škropilnih naprav, temeljito čiščenje po vsakem škropljenju opravlja le 40 % uporabnikov od teh samo 21,33 % na zato urejeni pralni površini. Iz evidence Fakultete za kmetijstvo in biosistemske vede je razvidno, da na testiranjih število škropilnih naprav narašča, kar je v veliki meri pripomogel Zakon o obveznem pregledovanju naprav za varstvo rastlin. Čeprav se še vedno pojavljajo nekatere nepravilnosti, se stanje iz preteklih let izboljšuje, kar se kaže z večjim odstotkom udeležbe pri opravljenem izpitu iz varstva rastlin, uporabe zaščitnih sredstev pri škropljenju, izdelavi izračuna porabe vode, vodenju evidenc o porabi fitofarmacevtskih pripravkov in pridobivanju dodatnih informacij o njihovi učinkovitosti. Spodbudno je tudi, da na testiranjih prevladujejo uporabniki škropilnih naprav starostne skupine od 30 do 40 let z 33 % udeležbo, ki imajo zaključeno srednjo ali vsaj osnovno šolo. Vsi rezultati dokazujejo smiselnost testiranja škropilnih naprav z dodatnim svetovanjem in opozarjanjem. Na testiranjih pa se stanje škropilnih naprav lahko še izboljša in posledično zmanjša negativni vpliv onesnaženosti voda in okolja.
Keywords: Škropilne naprave, fitofarmacevtska sredstva, anketa, izobrazbena struktura, starostna struktura
Published: 14.08.2009; Views: 2056; Downloads: 115
.pdf Full text (1,74 MB)

5.
OCENJEVANJE ZADOVOLJSTVA ODJEMALCEV KOT PRILOŽNOST ZA IZBOLJŠAVE STORITEV
Peter Mravlak, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Z razvojem industrijske civilizacije se je vzporedno razvijalo tudi vzdrževanje. Iz občasnih in priložnostnih popravil se je razvilo v visoko strokovno dejavnost, ki pridobiva vse značilnosti znanstvene discipline. Uspešna storitev vzdrževanja delovnih sredstev in oskrbe z energenti temelji na ljudeh, kar se zaposleni v PE Vzdrževanje in energetika Cinkarne Celje tudi zavedamo. Zadovoljstvo naših odjemalcev merimo, da si zagotovimo njihovo zvestobo in sodelovanje in ugotovimo potencialne možnosti za izboljšanje kakovosti storitev, s tem povečamo konkurenčnost in izboljšamo lastnosti organizacije, vse v skladu z zahtevami standarda ISO 9001:2000. S pomočjo domače in tuje literature s področja managementa celovite kakovosti, zadovoljstva odjemalcev, poslovne odličnosti, učinkovitega vodenja in standardov kakovosti smo pripravili metodologijo ocenjevanja zadovoljstva odjemalcev storitev PE Vzdrževanja in energetike. Z izvedbo ankete med uporabniki storitev v proizvodnih enotah in nekaterih strokovnih službah CC smo pridobili podatke za statistično obdelavo – izračunali smo indeks zadovoljstva odjemalcev CSI (Customer Satisfaction Index), ocenili povprečne ocene posameznih parametrov zadovoljstva, z analizo vrzeli določili področja, kjer je potrebno ukrepanje ter s kvadrantnim diagramom Herzbergove motivacijske teorije prikazali higienike ter pospeševalce zadovoljstva. Rezultate statistične obdelave smo uporabili za preverjanje na začetku naloge postavljenih hipotez, za identifikacijo področij storitev, kjer so potrebna ukrepanja ter za določitev področij, ki so priložnost za izboljšanje in postavitev novih ciljev.
Keywords: vzdrževanje, kakovost storitev, zadovoljstvo odjemalcev, anketa, indeks zadovoljstva odjemalcev, higieniki zadovoljstva, pospeševalci zadovoljstva, PE Vzdrževanje in energetika, CINKARNA Celje, d.d..
Published: 13.03.2009; Views: 2422; Downloads: 345
.pdf Full text (3,09 MB)

6.
PRIMERJAVA IMAGEOV TRGOVINE TUŠ V NAZARJAH IN SUPERMARKETA TUŠ V MOZIRJU
Iztok Irmančnik, 2009, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu se ukvarjamo z raziskavo in primerjavo imageov dveh prodajaln, katere obe sta del trgovske družbe Tuš. Področje raziskave spada na področje strateškega marketinga trgovskih družb. Naj uporabljamo izraz »image«, »podoba«, »oglaševanje zunanje podobe«, vsi vemo, da le-ta pojem med posamezniki ustvari takojšno predstavo o določenem objektu ali subjektu. Image je skupek prepričanj, občutkov, želja, zaznav in vtisov, ki jih ima posameznik o določenem predmetu ali osebi. Posameznik si ustvari določena prepričanja, občutke, vtise tudi o določeni prodajalni. Govorimo o imageu prodajalne. V posameznikovi zavesti je slika o prodajalni opredeljena s fizičnimi in psihičnimi značilnostmi prodajalne, ki jih imenujemo dejavniki imagea podjetja. To so: lokacija, lega, parkirni prostor, vhod v prodajalno, vzdušje v prodajalni, vizualni vtis, cenovne značilnosti, izdelki, ponakupno vzdušje. V diplomskem delu smo raziskali obstoječi image trgovine Tuš v Nazarjah in supermarketa Tuš v Mozirju ter ju med seboj primerjali. Ugotovili smo, da je image supermarketa Tuš v Mozirju boljši kot image trgovine Tuš v Nazarjah. Na osnovi rezultatov smo izdelali predloge za izboljšanje imagea trgovin na preučevanem področju. Prepričani smo, da je potrebno vpeljati izboljšave imagea v trgovino Tuš v Nazarjah, na podlagi imagea v supermarketu Tuš v Nazarjah. Trgovska družba naj bi ponujala kupcem na različnih lokacijah, kjer se nahajajo prodajalne, enak image prodajaln, pa naj bo to diskontna prodajalna, trgovina, supermarket ali nakupovalno središče Tuš. Dejavnike imagea je potrebno nenehno na novo raziskovati, iskati nove ideje za dodatne dejavnike imagea prodajalne, obstoječe dejavnike pa izboljševati. Hkrati pa je potrebno tudi strateško gledati na izboljšave imagea celotnega podjetja Tuš. Image krepi in razvija ugled objekta ali subjekta, kar pomeni, da le kontinuirano povečevanje pozitivnega imagea bo podjetje obdržalo med najboljšimi. Podjetje mora imageu posvečati veliko pozornost in ga je potrebno vključevati v strateške odločitve podjetja, ga raziskovati in izboljševati. Od imagea je odvisno, ali kupce prodajalna privlači ali odbija, kar posledično pomeni, da je tudi od imagea odvisna uspešna prihodnost podjetja. Ni dovolj, da je trgovsko podjetje Tuš uspešno danes in se s tem zadovolji, hitre spremembe silijo vse gospodarske subjekte, da stremijo za kontinuiranimi izboljšavami in si tako zagotavljajo obstoj in nadaljnji razvoj ter prednost pred konkurenco.
Keywords: Podjetje Tuš Trgovina Supermarket Image Image trgovine Image podjetja Primerjava imagea Anketa Raziskava imagea Dejavniki imagea podjetja Zunanja ureditev prodajalne Notranja ureditev prodajalne Vzdušje v prodajalni Cena Izdelek Prodajno osebje Ponakupno počutje
Published: 23.06.2009; Views: 2684; Downloads: 194
.pdf Full text (694,11 KB)

7.
ZADOVOLJSTVO KUPCEV V TERENSKI PRODAJALNI INTER DISKONT
Metka Linasi, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Cilj vsakega podjetja je doseči zadovoljstvo kupcev, kajti zadovoljni kupci so pravo bogastvo podjetja. Vendar to ni lahko, saj so podjetja soočena na eni strani z močno konkurenco, na drugi strani pa z vedno bolj zahtevnimi kupci, ki želijo za svoj denar dobiti kar največ. In prav zaradi naraščajoče konkurence je vedno bolj pomembno, da si podjetja prizadevajo čim bolje spoznati svoje kupce, njihova pričakovanja ter čim bolje zadovoljiti njihove potrebe, kajti le zadovoljni kupci bodo ostali zvesti podjetju in se bodo vanj ponovno vračali. Na zadovoljstvo kupcev vpliva skupina dejavnikov in ne le samo kakovost in cena izdelka. Zato je pomembno, da se podjetje teh dejavnikov zaveda in jih upošteva pri uresničevanju svoje poslovne strategije. Le tako bo lahko kupcem zagotovilo večjo mero zadovoljstva in s tem tudi večjo mero njihove zvestobe. Analiza rezultatov raziskave med kupci podjetja Inter Diskont kaže, da so kupci na splošno zadovoljni s terenskima prodajalnama tako v Krškem kot v Murski Soboti, ki sta bili vključeni v raziskavo, kar predstavlja dobre temelje za uspešno poslovanje podjetja v prihodnosti. Vendar pa so kupci navedli tudi nekaj predlogov za spremembe in nekaj nezadovoljstva z določenimi dejavniki, ki bi jih podjetje lahko spremenilo ter izboljšalo in s tem še povečalo trenutno zadovoljstvo svojih kupcev.
Keywords: Kupci, zadovoljstvo kupcev, pričakovanja, zaznave, merjenje zadovoljstva kupcev, anketa o zadovoljstvu kupcev, Inter Dikont.
Published: 01.12.2009; Views: 3023; Downloads: 715
.pdf Full text (280,16 KB)

8.
POSLOVNI NAČRT ZA RAZŠIRITEV PONUDBE Z NOVIM IZDELKOM V PODJETJU RESEVO D.O.O.
Vid Ogris, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Za diplomsko nalogo smo izdelali poslovni načrt za podjetje ResEvo d. o. o., in sicer za razširitev ponudbe z razvojem nove programske opreme ResEvo.BiLargo. Program spada med sisteme za pomoč pri poslovnem odločanju, ki je dandanes ključnega pomena, saj direktorji in managerji podjetij potrebujejo informacije o stanju v podjetju čim hitreje in le-te morajo biti čim bolj natančne. Program je predvsem vezan na stranke, ki že uporabljajo informacijski sistem Perftech.Largo. S poslovnim načrtom smo potrdili vse hipoteze, ki so, da je razvoj produkta smiselen, saj obstaja povpraševanje po izdelkih za podporo odločanju, kar smo dodatno potrdili z analizo trga, ki smo jo opravili na več kot 120 podjetjih. Produkt bo konkurenčen na trgu tako cenovno kot tudi po zmogljivostih. Pričakuje se, da bo že po prvem letu od uvedbe, produkt prinesel dobiček, ki bo dosegel vrhunec v drugem letu prodaje.
Keywords: Poslovni načrt, ResEvo.BiLargo, Anketa, Finančni načrt, Informacijski sistemi
Published: 20.07.2009; Views: 2590; Downloads: 334
.pdf Full text (1,29 MB)

9.
PREDLOG ZA IZBOLJŠANJE SMUČARSKE PONUDBE NA MARIBORSKEM POHORJU
Mojca Breznik, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Kvalitetna in raznovrstna ponudba v smučarskih centrih dobiva vse večji pomen tako za slovensko kot avstrijsko področje celotnega turizma. Proučevali smo, kako so si storitve smučarske ponudbe v Sloveniji in Avstriji v določenih smučiščih podobne oziroma kako se razlikujejo med seboj in kako je na podlagi avstrijskih možno izboljšati domače smučišče. V uvodnem poglavju smo opredelili problem, ki smo ga raziskovali, hkrati smo opredelili tudi področje raziskave, namen, cilje in postavili tri osnovne trditve. Nato smo opredelili še predpostavke in omejitve, ki smo jih upoštevali skozi raziskavo. V drugem poglavju smo opredelili pomen storitev smučarskih centrov za zadovoljstvo obiskovalcev in pojasnili, kako pomembni so nastanitvena in gostinska ponudba ter dodatna ponudba (aktivnosti in animacija) ter varnost v smučarskih centrih. Tretje poglavje smo v celoti posvetili predstavitvi slovenskega smučarskega centra Mariborsko Pohorje in avstrijskega smučarskega centra Saalbach-Hinterglemm. Ponudbo obeh smučarskih centrov smo podrobnjeje razčlenili in ju primerjali ter hkrati podajali lastne komentarje. Predstavili smo tudi analizo anket, ki smo jih izvajali na terenu ter podali sklepe obeh raziskav. V četrtem poglavju smo izdelali SWOT analizo in na podlagi le-te ter analize anket podali predloge izboljšav za domače smučišče Mariborsko Pohorje in jih tudi utemeljili.
Keywords: smučišče Mariborsko Pohorje, smučišče Saalbach-Hinterglemm, zimsko-športni turizem, anketa, primerjava, predlogi izboljšav
Published: 11.01.2010; Views: 1995; Downloads: 322
.pdf Full text (500,37 KB)

10.
GERMANIZMI V FRAZEMIH SLOVARJA SLOVENSKEGA KNJIŽNEGA JEZIKA OD R DO Ž
Marjana Hameršak, 2009, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi so bili raziskani frazemi z germanizmi, ki so sprejeti v Slovar slovenskega knjižnega jezika. Najprej je bilo pregledano gradivo že zabeleženih nemških leksikalnih prvin v slovenščini (Striedter - Temps 1963; ST) in zanje še pomenska razlaga v obeh etimoloških slovarjih slovenskega jezika Franceta Bezlaja (1977—2005; ESSJ) in Marka Snoja (2003; SES). Nato je bilo preverjeno, ali je potrjeni germanizem sprejet tudi v SSKJ in hkrati še sestavina frazema. Živost in raba germanizmov kot frazemskih sestavin se je ugotovljala s pomočjo referenčnega korpusa slovenskega jezika FidaPLUS. Koliko so izpisani frazemi še živi in znani mlajši generaciji, se je preverjalo pri študentih 2. letnika slovenistike na Filozofski fakulteti Maribor. Podatki korpusa FidaPLUS kažejo, da je večina frazemov z germanizmi, zabeleženih v SSKJ, potrjenih in v rabi živih, kar pomeni, da je SSKJ še zmeraj najizčrpnejši in dovolj aktualni frazeološki vir. Anketa med študenti je pokazala, da mladi pri vsakdanjem govoru obravnavane frazeme redko uporabljajo, saj v zadnjem času opažamo vse večji vpliv angleškega jezika tudi na frazeološki ravni.
Keywords: Frazeologija, frazem, frazemske sestavine, SSKJ, germanizem, anketa o poznavanju frazemov.
Published: 17.11.2009; Views: 3423; Downloads: 294
.pdf Full text (2,47 MB)

Search done in 0.3 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica