| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 16
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
Motionui: knjižnica za ustvarjanje prilagodljivih prehodov in animacij : diplomsko delo
Katarina Mudrić, 2023, undergraduate thesis

Abstract: Namen diplomskega dela je bil vgraditi animacije s ciljem izboljšanja uporabniške izkušnje v obstoječem učnem e-okolju »Slovenščina na dlani«. Raziskali smo knjižnico MotionUI, ki nam omogoča izdelavo animacij in prehodov, ter analizirali trenutno stanje obstoječe aplikacije in določili, katere animacije bodo pripomogle k doseganju zastavljenih ciljev. Hkrati smo knjižnico MotionUI primerjali z ostalimi podobnimi knjižnicami CSS za izdelavo animacij. S sledenjem navodilom dokumentacije knjižnice MotionUI smo uspeli ustvariti animacije, s katerimi smo poudarili pomembne elemente aplikacije, ter naredili aplikacijo bolj privlačno in zanimivo.
Keywords: uporabniška izkušnja, animacije, prehodi, MotionUI, spletne tehnologije
Published in DKUM: 24.04.2023; Views: 645; Downloads: 132
.pdf Full text (1,42 MB)

2.
Skladnost dvanajstih principov animacije in tehnik upodabljanja
Luka Veler, 2018, undergraduate thesis

Abstract: Animacija se vedno bolj uveljavlja na različnih medijih; na televiziji, v filmih, risanih filmih, spletnih portalih in reklamah. Da je izgled animacije boljši, je priporočljivo slediti dvanajstim principov animiranja, ki jih je predlagalo podjetje Disney. Za boljši izgled animacije skrbijo tudi različne tehnike upodabljanja, ki zraven dobrega izgleda ponujajo še videz realističnosti. Ker smo mnenja, da so nekatere tehnike upodabljanja lahko bolj skladne s posameznimi principi animiranja, smo se odločili, da to skladnost preverimo. Ugotovili smo, katere tehnike upodabljanja so pri vsakem principu najprimernejše in katerih se je priporočljivo pri vseh principih izogibati.
Keywords: animacija, dvanajst principov animacije, tehnike upodabljanja, tabele
Published in DKUM: 19.10.2018; Views: 1135; Downloads: 190
.pdf Full text (1,39 MB)

3.
Izboljšava izhodne 2D animacije v pogonu Unity s pomočjo knjižnice DOTween
Klemen Andrašič, 2017, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi smo predstavili vključitev in uporabo knjižnice DOTween v igralnem pogonu Unity. Delo prikazuje osnovno uporabo animacij DOTween ter njihovo uporabnost v igrah, napisanih v pogonu Unity. Pokazali smo tudi, kako lahko s pomočjo skript C#, animacije knjižnice DOTween spreminjamo med samim izvajanjem igre. Rezultat dela je novo pridobljeno znanje na področju animiranja v igralnem pogonu Unity s pomočjo knjižnice DOTween.
Keywords: 2D Animiranje, Unity, DOTween, izboljšava animacije
Published in DKUM: 17.10.2017; Views: 1233; Downloads: 96
.pdf Full text (2,56 MB)

4.
PRIMERJAVA DOMORODNIH ANIMACIJ CSS3 IN ANIMACIJ Z UPORABO JAVASCRIPTA
Rok Penšek, 2016, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu na podlagi izdelanih testov s tehnologijami CSS3, JavaScript in jQuery opisujemo in podrobno analiziramo zmogljivost in odzivnost spletnih animacij ter pokritost tehnologij med najbolj uporabljenimi mobilnimi brskalniki. V prvem poglavju so predstavljene tehnologije, v naslednjih poglavjih pa izdelava testov in načini testiranja. V končnem poglavju so podani rezultati testiranj.
Keywords: spletne animacije, javascript, css3, html, primerjalna analiza, razvoj programske opreme
Published in DKUM: 21.10.2016; Views: 1413; Downloads: 111
.pdf Full text (3,12 MB)

5.
FILMSKA VZOJA V 2. TRILETJU
Amanda Škrabar, 2016, master's thesis

Abstract: Pomembno didaktično sredstvo pri pouku v osnovni šoli je lahko tudi film. Stari rek pravi, da slika pove več kot tisoč besed. Pouk je tako bolj dinamičen in zanimiv. Omogoča doseganje različnih vrst ciljev in izvajanje različnih aktivnosti. Prikazuje preteklost, sedanjost in celo pogled naprej. V nalogi sem opredelila pomen filmske vzgoje v drugem triletju, vpliv filma na otroke, predstavila sem različne metode dela pri filmski vzgoji, od metode prikazovanja, pogovora do metode pisanja in risanja. Posebno pozornost sem namenila animiranemu filmu in procesu njegovega nastajanja. Izpostavila sem tudi najpomembnejše komponente animiranega filma, način vrednotenja, različne tehnike animacije … Vsaka uporaba filma pri pouku zahteva čim boljše usposabljanje učiteljev za filmsko vzgojo oz. uporabo filma pri pouku, tako način predvajanja kakor tudi vsebinsko razlago. Tudi pri nas poteka letno več filmskih festivalov animiranega filma za otroke. Uporaba tega učnega medija zahteva tudi potrebno tehnično opremo šol, kar je v današnjem času velikokrat nedosegljivo zaradi pomanjkanja finančnih sredstev. Menim, da bi bilo potrebno to vrsto medija čim prej uvrstiti v vzgojno-izobraževalni proces, saj omogoča hkratno razvijanje različnih sposobnosti ter spodbuja miselne procese ter predstave. Ravno zaradi premajhnega poznavanja filma, sem se tudi sama odločila, da se z njim bolje seznanim. Zato sem v svojem magistrskem delu raziskala, kakšno je poznavanje animiranega filma ter njegovega nastajanja med učenci drugega triletja izbrane OŠ. Raziskavo sem izvedla na osnovi primerjave polstrukturiranih intervjujev, pred in po PMUAF (produktivna metoda ustvarjanja animiranega filma).
Keywords: animirani film, ustvarjanje animiranega filma, animacija, tehnike animacije, metode filmske vzgoje
Published in DKUM: 23.02.2016; Views: 1644; Downloads: 224
.pdf Full text (2,31 MB)

6.
Animacije gonil v SketchUp-u za osnovno šolo
Patrick Pirš, 2015, master's thesis

Abstract: Z magistrskim delom sem želel poglobiti svoje znanje o gonilih v osnovni šoli. Možnosti 3D risanja učencem omogočajo, da si gonila lažje predstavljajo. Gonila so pomemben del tehnike; z njimi učenci razumejo prenos gibanja in delovanje strojev, ki jih vsakodnevno uporabljajo. V času, ko je zanimanje za tehniko nekoliko upadlo, metoda animacij še bolj pritegne učence, predvsem tiste, ki imajo smisel za tehniko. S frontalnim poukom in reševanjem delovnega zvezka ne bomo uspeli doseči kakovostnega znanja, kot tudi ne dobrih rezultatov pri nacionalnem preverjanju znanja (NPZ). Pouk s pomočjo animacij nam bo olajšal delo, vendar v celoti izpolnjen delovni zvezek še ni ključ do uspeha. Problemsko zastavljen pouk z učbeniki in podatki s spleta bodo privedli do boljših rezultatov.
Keywords: gonila, zobniki, problemski pouk, animacije, prestavno razmerje
Published in DKUM: 13.10.2015; Views: 1933; Downloads: 353
.pdf Full text (3,18 MB)

7.
APLIKACIJSKI PROGRAMSKI VMESNIK ZA PODPORO 2D GRAFIKE NA PLATFORMI ANDROID
Sašo Gaberc, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Cilj diplomskega dela je raziskati mobilno platformo Android, razviti aplikacijski vmesnik ter s pomočjo tega izdelati zabavno igro. Opisali bomo postopek izdelave vmesnika ter prikazali razvoj mobilne igre Kokoši, pri kateri letalo upravljamo z uporabo pospeškometra oziroma nagibanjem naprave. V diplomskem delu bomo opisali zgradbo Android operacijskega sistema, na kratko predstavili trenutne verzije operacijskega sistema in potrebne gradnike, ki smo jih uporabili za implementacijo igre.
Keywords: aplikacijski programski vmesnik, Android, 2D grafika, animacije, igra
Published in DKUM: 17.12.2012; Views: 1805; Downloads: 129
.pdf Full text (1,88 MB)

8.
IZDELAVA IGRE NA PLATFORMI ANDROID Z UPORABO ANIMACIJ
Aljoša Blažević, 2012, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi je predstavljena izdelava igre za platformo Android. Platforma Android ima velik potencial predvsem zaradi vedno zmogljivejših naprav, med katere spadajo tako pametni telefoni kot tudi tablice. Izdelana igra Bomberman je klasika iz 90-ih let in temelji na več-igralskem dvobojevanju s pomočjo tehnologije Bluetooth. Za več-igralsko igro smo se odločili, ker tovrstne igre spodbujajo tekmovalnost in nudijo praktično neskončen vir zabave za razliko od igralskih iger, ki so odvisne od bogate vsebine.
Keywords: Android, animacije, Bluetooth, igre.
Published in DKUM: 26.11.2012; Views: 1896; Downloads: 216
.pdf Full text (2,12 MB)

9.
PRIMERJAVA ZNAČILNOSTI ANIMACIJE FLIP BOOK IN ANIMIRANEGA GIF NA PRAKTIČNIH PRIMERIH
Špela Majer, 2012, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi smo se ukvarjali s področjem animacije – tako z digitalno kot z analogno animacijo. Na kratko smo opisali zgodovino animacije in koncept vztrajnost vida. Natančneje smo se lotili primerjave animacije flip book in animiranega GIF. Izdelali smo obe vrsti animacije in preučili njune lastnosti. Predstavili smo idejno zasnovo oz. motive in opisali postopke izdelave. V nadaljevanju smo izdelali anketo, kjer so nas zanimale predvsem idealna hitrost predvajanja animacije, uporabnost in lastnosti, zaradi katerih bi ljudje imeli eno izmed opisanih vrst raje kot pa drugo. Na koncu smo predstavili svoje ugotovitve.
Keywords: animacija, flip book, animirani GIF, zgodovina animacije, vztrajnost vida
Published in DKUM: 14.11.2012; Views: 5680; Downloads: 342
.pdf Full text (14,50 MB)

10.
Izdelava e-gradiv na primeru matematičnih metod v logistiki
Marjan Sternad, Tomaž Kramberger, Maja Fošner, 2009, published scientific conference contribution

Abstract: Fakulteta za logistiko izvaja študij s kombinacijo tradicionalnega študija in študija s pomočjo tehnologije, ki jo svetovna strokovna literatura imenuje Blended Learning, pri nas pa smo ga poimenovali Blend FL na osnovi nam lastnih njegovih prilagoditev in osmišljenja. Blend FL je dinamični sistem za izdelavo, vzdrževanje in upravljanje elektronskih gradiv. Z njimi bomo hitreje izdelovali boljša e-gradiva, ki bodo fleksibilna, standardizirana in prilagodljiva za vsakega posameznika. Pri izdelavi e-gradiv gre za hitrejšo in sodobnejšo digitalno predelavo iz Worda ali LaTeX-a v spletno stran.
Keywords: blend FL, e-gradiva, interaktivnost, animacije
Published in DKUM: 05.06.2012; Views: 1756; Downloads: 76
URL Link to full text

Search done in 0.26 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica