1. Primerjava uporabniške izkušnje skladiščne aplikacije na Windows CE in Android skenerjihMarcel Iskrač, 2025, master's thesis Abstract: Uporabniška izkušnja (UX) je ključni dejavnik uspešnosti mobilnih aplikacij, tudi v industrijskih okoljih, kjer neposredno vpliva na produktivnost in zadovoljstvo zaposlenih ter posledično uspeh podjetja. V magistrski nalogi smo želeli preveriti, katera izmed dveh skladiščnih aplikacij -- obstoječa na platformi Windows CE ali nova na platformi Android –- zagotavlja boljšo uporabniško izkušnjo. Raziskava je bila izvedena v realnem industrijskem okolju in je združevala metode zbiranja kvantitativnih in kvalitativnih podatkov. Za vrednotenje so bili uporabljeni standardizirani merilni instrumenti SUS (System Usability Scale), UEQ (User Experience Questionnaire), CSAT (Customer Satisfaction) in vprašalnik zaupanja, poleg tega smo beležili število napak ter subjektivno zaznavanje enostavnosti uporabe. Rezultati so pokazali, da aplikacija na Android platformi dosega višje ocene uporabniške izkušnje, omogoča hitrejše izvajanje nalog z manj napakami ter zagotavlja večje zadovoljstvo in zaupanje uporabnikov. Ugotovitve potrjujejo pomen uvajanja sodobnih tehnologij za izboljšanje učinkovitosti, zmanjšanje napak in večjo motivacijo zaposlenih. Raziskava s tem prispeva k razumevanju pomena UX v industrijskih okoljih ter podjetjem podaja utemeljitev za neprestano vlaganje v posodabljanje in uvajanje sodobnih ter naprednejših tehnologij. Keywords: uporabniška izkušnja, vrednotenje, Windows CE, Android, skladiščni sistem Published in DKUM: 23.10.2025; Views: 0; Downloads: 4
Full text (1,50 MB) |
2. Sistem za oceno stika na podlagi odtisa radijskega okolja : magistrsko deloMihael Verček, 2025, master's thesis Abstract: Delo obravnava izdelavo sistema za oceno epidemiološkega medosebnega stika na podlagi zaznav radijskega okolja. Teoretični del naloge vsebuje predstavitev tehnoloških značilnosti radijskega okolja. Zatem razloži še ostale predlagane in implementirane pristope reševanja problematike epidemiološkega sledenja medosebnih stikov. V nadaljevanju je predstavljena zasnova tehnološke rešitve zastavljenega problema. Opisana je izgradnja sistema za zajem, hrambo in analiza podatkov. Razložene so vloge vseh komponent sistema in tehnične podrobnosti implementacije. Validacija sistema je bila dosežena z eksperimentalnim preizkusom delovanja. Analiza eksperimenta zajema učinkovitost zbiranja podatkov in analitično obravnavo zbranih podatkov. Rezultati eksperimenta vsebujejo analizo podatkov in predstavitev delovanja algoritma za določanje medosebnih stikov. Keywords: radijsko okolje, odtis, Android, epidemija Published in DKUM: 15.10.2025; Views: 0; Downloads: 6
Full text (1,98 MB) |
3. Aplikacija za geolokacijsko tekmovalno kartanje : diplomsko deloDomen Bencak, 2025, undergraduate thesis Abstract: V zaključnem delu smo razvili mobilno aplikacijo za geolokacijsko kartanje, ki omogoča izzivanje prijateljev na dvoboje in beleženje rezultatov. Pri razvoju smo uporabili ogrodje React Native ter platformo Firebase za zaledni sistem. Implementirali smo funkcionalnosti, kot so dodajanje lokacij, upravljanje uporabniških profilov ter sinhronizacija v realnem času. Poseben poudarek smo namenili dobri uporabniški izkušnji in prilagoditvi aplikacije za operacijska sistema iOS in Android. Keywords: React Native, mobilne aplikacije, Firebase, iOS, Android Published in DKUM: 30.09.2025; Views: 0; Downloads: 15
Full text (6,93 MB) |
4. A product quality impacts of a mobile software product line : an empirical studyLuka Pavlič, Tina Beranič, Marjan Heričko, 2021, original scientific article Abstract: Background: The software product lines (SPL) enable development teams to fully address a systematic reuse of shared assets to deliver a family of similar software products. Mobile applications are an obvious candidate for employing an SPL approach. This paper presents our research outcomes, based on empirical data from an industry-level development project. Two development teams were confronted with the same functionalities set to be delivered through a family of native mobile applications for Android and iOS.
Methods: Empirical data was gathered before, during and after a year of full-time development. The data demonstrate the impact of a SPL approach by comparing the SPL and non-SPL multiple edition development. One family of products (Android apps) was developed using an SPL approach, while another (iOS apps), functionally the same, was developed without employing an SPL approach. The project generated a volume of raw and aggregated empirical data to support our research questions.
Results: The paper reports a positive impact of an SPL approach on product quality (internal and external) and feature output per week. As data shows, it also increases the delivery of functionalities (240% in 6 more editions), while investing the same amount of effort needed for a single-edition development. As a result of system-supported separation of development and production code, developers had a high confidence in further development. On the other hand, the second team delivered less new functionalities, only two new application editions, and lower software quality than the team that manages multi-edition development by employing an SPL approach. Keywords: software product line, Android, simultaneous development, iOS, Software quality, software product editions Published in DKUM: 17.04.2025; Views: 0; Downloads: 6
Full text (2,46 MB) This document has many files! More... |
5. Mobilna aplikacija za evidentiranje računov in garancijOskar Žnidaršič, 2024, undergraduate thesis Abstract: Cilj diplomske naloge je bila izdelava mobilne aplikacije, ki omogoča shranjevanje računov in garancij na napravi ter nas hkrati opozarja, preden nam garancija poteče.
Za izdelavo aplikacije smo uporabili orodje MIT App Inventor, ki je programski jezik za blokovno programiranje. Pri tem smo si pomagali tudi z razširitvami, ki so jih razvili uporabniki skupnosti MIT App Inventor, saj osnovno orodje ne omogoča izdelave nekaterih funkcij, ki smo jih potrebovali.
Aplikacijo smo uspešno izdelali, ob delu pa dobro spoznali orodje in menimo, da lahko aplikacijo nadgradimo v svojem prostem času. Primera funkcij, za katera smo menili, da bi ju bilo vredno razviti v prihodnosti, sta koledar, ki prikazuje garancije, in možnost spremembe jezika, ki ga uporablja aplikacija. Keywords: MIT App Inventor, mobilna aplikacija, račun, garancija, Android Published in DKUM: 11.09.2024; Views: 59; Downloads: 37
Full text (2,88 MB) |
6. Razvoj mobilne aplikacije za spremljanje kriptovalut z orodjem Jetpack ComposeAlen Jelenko, 2024, undergraduate thesis Abstract: Živimo v svetu, ki se vse hitreje spreminja. Popoln primer tega je konstantno aktiven trg kripto valut. Ob praznikih, ravno takrat, ko ljudje niso pozorni na nihanja svojih denarnih vložkov, se na trgu kripto valut zgodijo največje spremembe. Android aplikacija, ki bi nas pravočasno obvestila o teh spremembah, je bila cilj diplomskega dela. Aplikacija omogoča pogled na izbran seznam kriptovalut in vseh relevantnih informacij o njih, npr. grafi nihanja cene. Keywords: Android, Kotlin, domorodna mobilna aplikacija, Jetpack Compose Published in DKUM: 08.08.2024; Views: 204; Downloads: 64
Full text (2,26 MB) |
7. |
8. Varna prijava z uporabo vmesnika za pametne kartice : diplomsko deloNino Galuf, 2024, undergraduate thesis Abstract: V diplomskem delu smo predstavili izdelano mobilno aplikacijo, ki omogoča varno prijavo v informacijske sisteme s pomočjo zalednega dela. Za prijavo se uporablja namensko napravo YubiKey, na kateri se hrani podpisan certifikat. V praktičnem delu smo podrobneje predstavili grafični vmesnik mobilne aplikacije, prav tako smo opisali postopek konfiguracije digitalnega certifikata in prijavo z njim v informacijski sistem. Keywords: YubiKey, Android, avtentikacija, Jetpack Compose, Kotlin, Phoenix Published in DKUM: 04.06.2024; Views: 231; Downloads: 0 |
9. Mobilna aplikacija za pomoč ljudem v stiski : diplomsko deloMinela Macanović, 2024, undergraduate thesis Abstract: Diplomsko delo obravnava izdelavo mobilne aplikacije za pomoč ljudem v stiski. Aplikacija je izdelana za naprave z nameščenim operacijskim sistemom Android. Razvoj obsega uporabo različnih tehnologij pri implementaciji raziskanih metod, ki ljudem pomagajo pri njihovem obvladovanju stisk, s katerimi se ti soočajo v modernem času. Opisan je celoten potek izdelave aplikacije, razlogi za samo implementacijo pa so pojasnjeni s psihološkega stališča. Na koncu opišemo testiranja, s katerimi smo dosegli zanesljivost aplikacije, in podamo ideje za morebitne izboljšave v prihodnosti. Keywords: mobilna aplikacija, stiska, pomoč, android Published in DKUM: 26.04.2024; Views: 496; Downloads: 100
Full text (2,35 MB) This document has many files! More... |
10. Razvoj mobilne aplikacije za pohodnike : diplomsko deloAlen Škorjanc, 2023, undergraduate thesis Abstract: V diplomski nalogi smo ustvarili mobilno aplikacijo za pohodnike. Najprej smo raziskali obstoječe rešitve in jih primerjali. Nato smo opisali tehnologije, ki smo jih uporabili za razvoj zalednega dela in mobilne aplikacije. Zatem smo opisali aplikacijo in kako smo projekt izvedli; potem smo opisali še razvoj zalednega dela in mobilne aplikacije ter njunih komponent. Na koncu smo podali ideje, kako bi aplikacijo v prihodnosti še nadgradili. Keywords: mobilna aplikacija, Android, Kotlin, Java, pohodništvo Published in DKUM: 05.10.2023; Views: 472; Downloads: 83
Full text (5,70 MB) |