| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 28
First pagePrevious page123Next pageLast page
1.
2.
3.
4.
NALOŽBA V SODOBNO OPREMO ZA PRIDOBIVANJE SOLARNE ENERGIJE
Simon Zorin, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Posledice investicijskih odločitev so dolgoročne, zato je investicijska odločitev načrtovana na podlagi teoretičnih in praktičnih izhodišč. Investicija se je izkazala za upravičeno in bo prispevala k dolgoročnem zagotavljanju uspešne rasti in razvoja podjetja. Naložba v novo dejavnost pomeni naložbo brez negativnega vpliva na okolje. Med najpomembnejše prednosti sončne elektrarne šteje dejstvo, da pri proizvodnji električne energije ni sproščanja emisij toplogrednih plinov in ni onesnaževanja okolja. Z novo proizvedeno električno energijo pa nadomeščamo določeno količino sicer proizvedene energije v konvencionalnih elektrarnah. Električna energija, ki smo jo prej prejemali preko električnega omrežja in je bila proizvedena ob nizki stopnji izkoristka (npr. termoelektrarni), je sedaj proizvedena brez dodatnih emisij in je tako okolju prijaznejša. Prav tako je poskrbljeno na vizualno podobo, saj ne posegamo v funkcionalnost travnatih površin. Lastniki stanovanjskih hiš ali podjetniki lahko namestijo sočne celice na lastno stavbo in s tem zaobidejo konvencionalno proizvodnjo in dobavo električne energije ter si zagotovijo lasten dolgoročen denarni priliv. Naložba v sončno energijo je zelo varna z zanesljivo donosnostjo. Zaradi naraščajočega uspeha sončnih celic, iz katerih se pridobiva vedno več električne energije, je vedno manj povpraševanja po pomoči v obliki nepovratnih sredstev. Nove tehnologije bodo omogočile znižanje proizvodnih cen električne energije, kar bo imelo za posledico večjo donosnost in hitrejšo amortizacijo naložb.
Keywords: sončne celice, financiranje, investiranje, analiza trga, varstvo okolja
Published: 25.08.2010; Views: 1262; Downloads: 99
.pdf Full text (1,14 MB)

5.
PRIHODNOST BIOPLASTIKE
Aljaž Daković, 2010, final seminar paper

Abstract: V diplomskem seminarju sem predstavil pot od preučitve trga bioplastike, do predloga poslovne ideje za slovenski trg. V delu je predstavljen nov material - bioplastika, njeno tržno stanje in prihodnost in kako bi lahko bioplastika predstavljala pomemben razvojni potencial za slovensko gospodarstvo. Prav tako je podan predlog projekta, ki se naslanja na trenutno zakonodajo in tržne napovedi. Projekt je v začetni fazi, vendar nakazuje možnost pridobivanja finančnih virov, končno organizacijsko strukturo, in kar je najpomembnejše, zanimiv izdelek za domači in tuji trg, kot ga predlagajo analize. V začetku diplomskega seminarja beseda teče o bioplastiki. Treba je razčistiti vse osnovne pojme, preden nadaljujemo z analizo tržišča. Sledi analiza svetovnega in evropskega dogajanja in analiza trenutnega stanja trga gum in umetnih mas v Sloveniji. S primerjanjem teh analiz se razkrije potencialna tržna niša, za katero je v zametkih pripravljen projekt. Projekt je zastavljen na nacionalni ravni, ker skozi analizo zakonodaje opažamo da v Sloveniji še ni veliko postorjenega za proizvodnjo izdelkov iz bioplastike v. Hkrati je projekt zastavljen z vidika države, ker lahko bioplastika predstavlja visoko tehnološko razvojno smernico, ki jo Slovenija nedvomno potrebuje. Če bi se zastavile pravilne nacionalne strategije, bi to lahko pomenilo veliko možnosti za že močno slovensko industrijo predelave umetnih mas oziroma celotno gospodarstvo nasploh.
Keywords: Bioplastika, analiza evropskega trga bioplastike, analiza svetovnega trga bioplastike, analiza trga gum in umetnih mas, pojem sintetične plastike, analiza tržnega potenciala bioplastike, proizvodnja biološko pridelanih živil v biološko razgradljivi embalaži, projekt bioplastike v Sloveniji, biloška razgradnja in kompostiranje
Published: 21.12.2010; Views: 2478; Downloads: 462
.pdf Full text (1,31 MB)

6.
STRATEGIJA USTANOVITVE IN RAZVOJA PODJETJA V SRBIJI
Boško Stojanović, 2011, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu je opisan postopek ustanovitve podjetja v Srbiji, ki se bo ukvarjalo s prodajo izdelkov iz samopostrežnih aparatov, kakor tudi strategija in način organizacije tega podjetja. Zakonske omejitve in ustanovitveni postopek so samo formalnosti pri ustanovitvi novega podjetja. Odgovore na najbolj pomembna vprašanja moramo imeti že pred začetkom ustanovitve in delovanjem podjetja. Da bi iz ideje ustvarili poslovno priložnost je nujno podrobno analizirati trg, kot tudi možnosti in kapacitete podjetja ter izdelati ustrezne načrte na podlagi rezultatov, nato izbrati ustrezno strategijo in optimalno organizirati delovanje podjetja. Vsako podjetje ima svoj življenjski cikel, torej fazo rojstva, razvoja, zrelosti in odmiranja. Vprašanje je samo, kako hitra in intenzivna bo faza razvoja, ali bo podjetje polno izkoriščalo kapacitete v fazi zrelosti in kako dolgo se bo zadržalo v tej fazi pred pričetkom faze odmiranja ali zatona. To kar opredeljuje vloge podjetij v določenih fazah in ločuje uspešne od manj uspešnih, je prav pripravljenost podjetja za delovanje na določenem trgu (izdelava analiz, izbira ustreznih strategij, priprava poslovnega načrta), ter fleksibilnost prilagajanja spremembam.
Keywords: Ključne besede: strategija, analiza, analiza trga, poslovni načrt, organizacija, ustanovitveni postopek, podjetje, rast, razvoj.
Published: 19.01.2012; Views: 1448; Downloads: 81
.pdf Full text (378,56 KB)

7.
Mehanski trgovalni sistem na podlagi tehnične analize na primeru New York Stock Exchange
Aleš Ritonja, 2012, master's thesis

Abstract: V nalogi smo sprva predstavili osnove tehnične analize, prav tako pa smo predstavili vzorce in indikatorje tehnične analize. Nato smo diskutirali o hipotezi učinkovitega trga in o vedenjskih financah. S pomočjo mehanskih trgovalnih sistemov, ki so temeljili na indikatorjih tehnične analize smo preverjali hipotezo učinkovitega trga v njeni šibki obliki. Obdobje od 1.3.2006 do 1.3.2011, v katerem smo testirali različne mehanske trgovalne sisteme, predstavlja obdobje finančne in gospodarske krize. V tem obdobju smo testirali pet različnih mehanskih trgovalnih sistemov. Za testiranje smo si izbrali 10 delnic z indeksa Dow Jones Industrial Average, ki so zelo likvidne. Donosnost petih trgovalnih strategij, ki so temeljile na indikatorjih tehnične analize smo primerjali s strategijo buy and hold izbranih delnic in z donosnostjo indeksa DJIA. Podatke smo pridobili iz Yahoo Finance. Preverjali smo tudi donosnost obrambnih delnic v času gospodarske krize, se pravi v času nižanja vrednosti borznih indeksov.
Keywords: Mehanski trgovalni sistem, tehnična analiza, hipoteza učinkovitega trga, vedenjske finance, borzni trg
Published: 25.05.2012; Views: 1159; Downloads: 90
.pdf Full text (4,40 MB)

8.
Razvoj ročaja hladilnika Gorenje po meri kupca
Marko Trojner, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Kupec je in bo prioriteta, zato je potrebno sistematično pristopiti h kakovosti z vidika kupca. Predmet diplomskega dela je ročaj, ki nam zaradi nastalega podtlaka v hladilnikih in zamrzovalnih omarah omogoča lažje odpiranje vrat. Zaradi oblikovne togosti trenutnega ročaja RM 70 in slabše uveljavitve na trgu, je potrebno spremeniti pristop pri dizajnu in funkcionalnosti omenjenega ročaja. Ob uporabi akumuliranih informacij iz podjetja Gorenje in teoretičnih osnov, smo z metodo razvoja funkcij kakovosti prikazali začetno fazo razvoja novega polizdelka, ki je vodila do uspešne realizacije prototipa in osnove za vpeljavo polizdelka v lastno proizvodnjo podjetja Gorenje.
Keywords: razvoj izdelka, TQM, glas kupca, VOC, QFD, razvoj funkcij kakovosti, Kano model, hiša kakovosti, conjoint analiza, target costing, analiza trga, statistični testi, vzorec, management, Gorenje, brizganje, HZA, patent, življenjski ciklus izdelka.
Published: 20.11.2012; Views: 1492; Downloads: 66
URL Link to full text

9.
Trženjska ocena kupcev zelenjave na širšem območju občine Ljutomer
Nina Alt, 2015, bachelor thesis/paper

Abstract: V maju 2015 smo opravili trženjsko analizo kupcev zelenjave na širšem območju občine Ljutomer. V raziskavi smo z osebnim anketiranjem zajeli vzorec 100 naključno izbranih oseb. Želeli smo ugotoviti prehransko-nakupne navade potrošnikov in njihovo poznavanje blagovnih znamk zelenjave. Vprašalnik smo sestavili iz treh tematskih delov: (a) značilnosti anketiranega vzorca, (b) prehransko-nakupnih navad kupcev zelenjave in (c) odnosa kupcev do ponudbe zelenjave. Izsledki raziskave so pokazali, da 59 % anketirancev uživa zelenjavo vsaj enkrat dnevno. Pri nakupu zelenjave se 41 % anketirancev nikoli ne ozira na blagovno znamko, medtem ko 3,5 % anketirancev kupuje izključno zelenjavo znanih blagovnih znamk. Najpomembnejši dejavniki pri odločitvi za nakup zelenjave so njen videz, cena zelenjave, izvor zelenjave in blagovna znamka. Sodeč po raziskavi pa je za kupce najmanj pomembna embalaža pakiranja.
Keywords: analiza trga, ponudba zelenjave, kupci zelenjave, občina Ljutomer
Published: 28.08.2015; Views: 426; Downloads: 86
.pdf Full text (1,05 MB)

10.
OUTSOURCING V MEDICINSKO ESTETSKEM CENTRU PERFECT BODY
Jasna Stanković, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Besedna zveza zunanje izvajanje izhaja iz besede “outsourcing” in je izpeljanka iz besedne zveze “outside resource using”. Zunanje izvajanje podjetja največkrat uporabljajo takrat, kadar želijo nedonosne sektorje v podjetju izločiti, da se lahko posvetijo svoji poglavitni dejavnosti, za katero so specializirani in s katero si pridobivajo konkurenčne prednosti na ciljnem trgu. To storijo tako, da te sektorje prenesejo na tretjo osebo. Tako lahko podjetje povečuje svoj tržni delež in postane vodilno na svojem področju. Slovenija sledi svetovnim trendom in tako veliko podjetij prepušča postranske sektorje malim specializiranim podjetjem, zato da bi omogočili svoj notranji in zunanji razvoj. Zunanji izvajalci so fleksibilni, specializirani in prilagodljivi, zato lahko storitev opravijo veliko boljše in ceneje. Ena od postranskih storitev je tudi delo v pralnici, ki pa je pri nas trenutno dokaj nerazvito, vendar zelo obetavno za prihodnost, ker lahko mnogim podjetjem ponudi odlične poslovne priložnosti. Ker so pogoji za hitri razvoj novega specializiranega podjetja idealni, se lahko na tržišču kaj hitro pojavi nov, inovativen poslovnež, ki bo storitve pranja ponudil po zelo ugodni ceni in prevzel vodilni položaj na trgu.
Keywords: outsourcing, zunanje izvajanje dejavnosti, pralnica, čistilni servisi, podjetje, mala podjetja, estetsko medicinski centri, raziskava trga, tržna niša, analiza stroškov.
Published: 03.04.2013; Views: 883; Downloads: 102
.pdf Full text (542,25 KB)

Search done in 0.3 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica