| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 15
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
Dostopnost digitalnih produktov za vse
Matjaž Debevc, 2021

Abstract: Dostopnost produktov v okviru informacijske in komunikacijske tehnologije postaja s širjenjem kroga uporabnikov tudi na osebe z različnimi oblikami oviranosti pomemben dejavnik pri analizi, izdelavi in ocenjevanju računalniških aplikacij, spletnih strani in mobilnih aplikacij. Monografija predstavlja pomemben korak v osveščanju, izobraževanju in usposabljanju vseh oseb, ki se srečajo z vprašanjem, zakaj in kako pripraviti ustrezno prilagojene aplikacije in produkte, da bodo dostopni vsem. V delu so zajete osnove, ki so potrebne za to, da lahko vsak analitik, razvojnik in ocenjevalec najde oporne točke za svoje delo, kjer mora upoštevati zahteve in potrebe oseb z različnimi oblikami oviranosti. Poleg značilnosti in zahtev so navedene tudi mogoče rešitve oziroma potrebe, ki jih lahko uporabimo za prilagojene aplikacije in produkte. Zajeta so osnovna pravila in načela dostopnosti ter priporočila, kot so WCAG in standard ETSI EN 301 549. Podani so primeri dobre in slabe prakse, da bralec lažje ugotovi in preveri ustreznost svojega predloga glede na tipe oseb z različnimi oblikami oviranosti. Monografija se zaključi z metodami ocenjevanja in preverjanja dostopnosti digitalnih produktov, skupaj s pripomočki za hiter in enostaven pregled po posameznih kriterijih uspešnosti.
Keywords: dostopnost, spletne strani, mobilne aplikacije, analiza, oblikovanje spletnih strani, ocenjevanje, WCAG
Published: 26.03.2021; Views: 98; Downloads: 12
URL Link to file

2.
Prenova spletne trgovine za industrijsko varilno tehniko
Mihael Hack, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Za uspešno spletno stran in končne rezultate je v današnjem času potrebnega veliko več dela, predvsem zaradi vedno večjega števila konkurenčnih spletnih strani. V diplomskem delu se pri komponentah spleta osredotočamo na grafično oblikovanje spletne strani, optimizacijo spletne strani, digitalni marketing, varnost in znake zaupanja. Izpostavljena tematika dela je neposodobljena spletna stran, ki ni bila spremenjena že nekaj let. Sprotno urejanje spletne strani je v spletnem svetu velikega pomena, saj lahko v nasprotnem primeru pade obisk spletnih uporabnikov. Obiskovalci strani zahtevajo aktualne informacije o novostih na trgu dela in zaradi takih potreb je potrebno izdelati spletno stran z dobrim SEO (angl. Search Engine Opitimization) sistemom, ki stranki omogoča hitro rešitev iskanja informacij z uporabo spletnega iskalnika. Rešitev aktualne problematike je v prenovi spletne strani VTH-Hack in uporaba nove domene. Pred izdelavo nove spletne strani smo analizirali staro oziroma obstoječo spletno stran, analizirali konkurenco, analizirali ključne besede in določili osnove spletne strani. Za izdelavo spletne strani smo uporabili sistem za upravljanje vsebin WordPress. V WordPressu smo lahko s pomočjo izbrane teme in vtičniki oblikovali spletno stran po naših potrebah. Po končanem delu smo spletno stran objavili in jo prikazali javnosti ter dovolili orodju Google Analytics, da spremlja obiske posodobljene spletne strani. S tem je omogočeno spremljanje in analiza obiska spletne strani ter spremljanje izboljšav na podlagi rezultatov analize.
Keywords: optimizacija spletne strani, WordPress, Google Analytics, izdelava spletne strani, analiza spletne strani
Published: 13.01.2020; Views: 289; Downloads: 39
.pdf Full text (3,52 MB)

3.
Izdelava in optimizacija spletne strani za storitveno podjetje
Rok Vengar, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Danes podjetja brez svoje spletne strani težje dosežejo ciljne kupce kot podjetja, ki se predstavljajo tudi prek spleta. Dobro izdelana in optimizirana spletna stran privlači potencialne kupce, ki se zanimajo za storitev ali izdelek podjetja. V okviru diplomskega dela smo se odločili izdelati in optimizirati spletno stran za storitveno podjetje, ki te še ni imelo. Diplomska naloga opisuje proces izdelave spletne strani s programom Wordpress. Za izdelavo in nadaljnjo optimizacijo spletne strani smo uporabili različna orodja in vtičnike. S spremljanjem analitike spletne strani ugotavljamo učinkovitost optimizacije spletne strani. Za doseganje večje prepoznavnosti in boljše uvrstitve spletne strani smo ustvarili tudi profile na družbenih omrežjih. V prihodnosti bomo spletno stran še optimizirali in redno dodajali aktualno vsebino. Le tako lahko spletna stran uspešno konkurira drugim spletnim stranem.
Keywords: spletna stran, optimizacija spletne strani, Wordpress, vtičniki, analiza
Published: 14.11.2019; Views: 547; Downloads: 163
.pdf Full text (3,66 MB)

4.
Vpeljava digitalnega marketinga v podjetju za prodajo talnih oblog
Milena Majkić, 2019, master's thesis/paper

Abstract: V magistrski nalogi je predstavljen novodobni trend poslovanja, bolj specifično – digitalni marketing in kako je ta prisoten v našem obravnavanem problemu, ter kako bi se ga lahko izboljšalo. Obravnavani problem je podjetje Prehod d. o. o., ki se ukvarja s prodajo luksuznega vrtnega pohištva in talnih oblog. Magistrska naloga je razdeljena na dva dela, in sicer na teoretični ter praktični del. V teoretičnem delu smo opisali pojem digitalnega marketinga, ki smo ga v nadaljevanju razčlenili. Prvo preučevano področje je optimizacija spletnih strani in kateri so njeni tehnični vidiki, kaj je on-page optimizacija, kako poiskati ključne besede in na kakšen način jih vključiti v optimizacijo ter ostali vidike, ki vplivajo na visoko uvrščanje v iskalnikih s pomočjo spletne optimizacije. Za ugotavljanje učinkovitosti spletne optimizacije smo v naslednjem poglavju obravnavali spletno analizo in merjenje. V tem poglavju smo preučili pomen spletne analitike in merjenja ter načrt, kako bomo izvedli našo analizo in merjenje v praktičnem delu. Kot zadnji element digitalnega marketinga smo navedli družbena omrežja. Raziskali smo, katera družbena omrežja so najpopularnejša na svetu in v Sloveniji, kako izvajati trženje skozi njih in katero strategijo uporabiti. Obravnavali smo Facebook in Instagram. V praktičnem delu smo začeli s predstavitvijo trenutnega stanja digitalnega marketinga v podjetju Prehod in nadaljevali s predstavitvijo želenega stanja. Predstavili smo tudi proces izdelave nove spletne strani za talne obloge in preproge. Ker je cilj magistrske naloge učinkovito optimizirati novo spletno mesto, smo analizirali konkurenčna spletna mesta v tej branži ter trenutno spletno mesto za talne obloge in preproge v podjetju Prehod. S pridobljenimi podatki smo tako lahko bolj kakovostno optimizirali spletno mesto, ki je predstavljeno v svojem poglavju. Prav tako smo analizirali Facebook strani podjetja Prehod in konkurenčnih podjetij. Ker vsebina za novo spletno mesto še ni na voljo, žal nismo imeli možnosti spletnega mesta objaviti in ga analizirati ter na podlagi teh rezultatov izboljšati. V zaključku smo zapisali, kaj so nadaljnje vizije podjetja, ko bo spletno mesto objavljeno.
Keywords: Digitalni marketing, spletna stran, optimizacija spletne strani, analiza in merjenje spletnih strani, družbena omrežja.
Published: 04.04.2019; Views: 636; Downloads: 153
.pdf Full text (3,12 MB)

5.
RAZVOJ NOVIH MEDIJEV V MARKETINŠKEM KOMUNICIRANJU
Leonela Pučko Resnik, 2016, master's thesis

Abstract: Komunikacija nas obdaja nenehno, zavedno in nezavedno, in oblikuje naše misli, razmišljanje in življenje kot tako. Komunikacija ima svoj namen in svoj cilj, kar smo pogledali skozi proces marketinške komunikacije, cilj katere je informirati, prepričati, spomniti in nenazadnje kupiti. Poznamo mnogo oblik marketinške komunikacije, oglaševanja, prodaje, namen katerih je krepitev pozicije na trgu in povečanje prodaje. Z razvojem novih medijev se spreminja tudi področje marketinga, ki se mora prilagoditi tehnološkim spremembam. Posledica tega je mobilni marketing, interaktivni mediji, spletno trženje, družabna omrežja, mobilni telefoni, spletni brskalniki in spletne strani. Interaktivni mediji v obliki spletnih strani so odličen pokazatelj interakcije med podjetjem in ciljno publiko, s tem pa vedno bolj izginja meja med javnim-zasebnim, osebnim-množičnim. To ponazarja tudi izreden vzpon in razcvet družbenih omrežij, ki omogoča brezmejno širjenje informacij. Med njimi so med drugimi najpomembnejši Facebook, Wikiji, Twitter, blogi in tehnologija RSS. Oblika novega medija pa je tudi spletna stran, ki je oblika odprtega omrežja, dostopnega po vsem svetu. Spletna stran nam omogoča hitro in enostavno obdelavo podatkov v obliki merjenja števila obiskov, prenesenih datotek, klikov na stran, dolžine obiska, zanimanje obiskovalcev, števila nakupov in mnogo drugih izredno zanesljivih informacij. Vedno več podjetij se odloča izkoristiti to tehnologijo in uporablja nove medije kot primarno obliko komuniciranja s svojimi (potencialnimi) strankami. Seveda gre za logično odločitev, saj se družabna omrežja in splet kot tak iz dneva v dan širijo, pridobivajo na moči in konkretno vplivajo na odločitve, miselnost in prepričanje uporabnikov. Za potrebe naloge smo raziskali odzivnost na komuniciranje novih medijev na primeru podjetja Moto-Nautika, ki je pred kratkim prestalo prenovo iz klasične spletne strani v interaktivno. Primerjava rezultatov pred in po prenovi kaže podvojeno število sej, več kot 50-% zvišanje uporabnikov na spletni strani, 17,60% več novih uporabnikov, a hkrati manj starih, 11,49% obiskovalcev stran zapusti takoj po vstopu, analiza dostopnih naprav pa kaže na drastičen upad rabe računalnikov in porast uporabe pametnih telefonov. Primerjava marketinške komunikacije na spletni strani v primerjavi s Facebook stranjo kaže prednosti na obeh straneh. Širina dosega ciljne publike z oglasom je na spletni strani več kot podvojena, vendar pa filtriranje članov na Facebook strani omogoča bolj načrtno in ciljno komunikacijo vseh deležnikov. Magistrsko delo skozi pregled literature in praktično analizo priznava izreden pomen novih oblik oglaševanja, hkrati pa odpira zanimiva vprašanja za bodoče raziskave.
Keywords: novi mediji, marketinško komuniciranje, interaktivni mediji, analiza spletne strani
Published: 20.10.2016; Views: 856; Downloads: 125
.pdf Full text (2,43 MB)

6.
ANALIZA SPLETNIH STRANI TURISTIČNIH ENTITET
Matija Heričko, 2013, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu raziskujemo, kako lahko podjetja uporabijo internet kot orodje za poslovanje. Ugotoviti želimo, v kolikšni meri so slovenske turistične entitete prisotne na spletu, ali so večja podjetja bolj prisotna na spletu, kakšen vpliv ima prisotnost na spletu na prihodke, kakšen vpliv ima priljubljenost regije, v kateri se nahaja podjetje, na prisotnost na spletu in ali se večja podjetja poslužujejo več sodobnih spletnih rešitev kot manjša podjetja.
Keywords: spletne strani, turizem, analiza spletnih strani
Published: 24.09.2013; Views: 1214; Downloads: 98
.pdf Full text (1,39 MB)

7.
E - ZAVAROVALNIŠTVO
Luka Ravnjak, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Poslovanje in trženje preko interneta postaja v modernem času stalnica. Seveda pa morajo zavarovalnice v Sloveniji, ki se odločajo za takšno vrsto poslovanja, še veliko narediti. Elektronsko zavarovalništvo in potrebe posameznikov se spreminjajo, zato je potreben konstanten razvoj elektronskega poslovanja v podjetju. Vedno je potrebno poiskati še boljše načine, ki prinašajo več strank in posledično večji dobiček. Tako se elektronsko zavarovalništvo korenito uvaja na slovenskem trgu, vendar še ni tam, kjer so nekatere države, ki so glavne v svetu zavarovalništva. Napredek elektronskega zavarovalništva pa prinaša dobro razvita informacijska tehnologija v podjetju oz. zavarovalnici. Boljša tehnologija prinaša boljšo elektronsko poslovanje in posledično tudi elektronsko zavarovalništvo. Seveda pa ima elektronsko zavarovalništvo svoje prednosti in slabosti. Prednosti so definitivno hitrost, dostopnost in enostavnost, kar je za uporabnike danes ključnega pomena. Takšen način poslovanja zavarovalnic tako prihrani čas zavarovalnici in tudi stranki. Vendar takšno poslovanje skriva v sebi tudi slabosti. Ena izmed glavnih slabosti je ta, da je na internetni strani, kjer uporabnik sklepa zavarovanje, vse predstavljeno v določenih osnovnih informacijah. Tako uporabnik ne predvidi vsega, saj ve samo tisto, kar mu je kot informacija dano na spletni strani. V živo pa poteka zavarovanje preko t.i. zavarovalnih zastopnikov, pri katerih lahko uporabnik iz prve roke izve vse potrebne informacije, ter na lažji način predvidi morebitna tveganja. Druga slabost so tudi vse večji stroški informacijske tehnologije, ki jih zavarovalnice izboljšujejo zaradi večje konkurenčnosti.
Keywords: Elektronsko poslovanje, elektronsko zavarovalništvo, zavarovalniško poslovanje, spletne strani zavarovalnic, analiza poslovanja, tržni delež.
Published: 22.11.2012; Views: 2163; Downloads: 153
.pdf Full text (985,69 KB)

8.
E- ZAVAROVALNIŠTVO
Vesna Krope, 2011, undergraduate thesis

Abstract: V svojem diplomskem delu sem poglobila svoje teoretično znanje o zavarovalništvu, elektronskem poslovanju in dobrih spletnih straneh. Na podlagi teh znanj sem analizirala pet spletnih strani naših zavarovalnic ( Generali, Triglav, Maribor, Adriatic Slovenica, Kd Življenje) .Elektronsko poslovanje nam prihrani ogromno časa, saj nam ni potrebno odditi od doma in se srečati s ponudniki. Vse uredimo doma pred računalnikom. Potrebe strank se lažje razumejo zaradi neposredne komunikacije preko omrežja. Spletna stran je tako imenovan živi sistem, ki ga je potrebno neprestano prilagajati, osveževati in izboljševati, da pritegne uporabnike. Na dobrih spletnih straneh se kaže, da je internet dvosmerni kanal. Analizirane spletne strani so tudi v tej smeri pokazale, da so dobre spletne strani.
Keywords: zavarovalništvo, vrste zavarovanj, elektronsko poslovanje, spletne strani, optimizacija spletnih strani, analiza spletnih strani zavarovalnic
Published: 20.06.2012; Views: 1428; Downloads: 129
.pdf Full text (748,95 KB)

9.
10.
Search done in 0.28 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica