| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Analiza prodajnih cen
Nastja Sivka, 2018, undergraduate thesis

Abstract: Konkurenca na trgu je velika. Trg je zasičen z različnimi blagovnimi znamkami in izdelki. Vsi bi želeli vedeti, kaj so najpomembnejši faktorji, ki vplivajo na nakupno odločitev. Dejstvo je, da preprostega odgovora ni. Lahko pa z gotovostjo trdimo, da sta cena in preplet komunikacijskih aktivnosti dva izmed ključnih elementov. Čokolada Milka zavzema več kot 44 % trga s čokoladami, Gorenjka več kot 12 %, Dorina predstavlja okoli 11 %, trgovske blagovne znamke okoli 10 % in Lindt dobra 2 %. Če povzamemo analizo cen, ima Mercator najnižje cene pri čokoladah trgovske blagovne znamke. Vsekakor pa je glavni favorit na trgu čokolad Spar, saj ima široko paleto izdelkov in je cenovno konkurenčen glede na trg. Pri trgovski blagovni znamki je cenovna primerjava malce težja, saj je velik dejavnik, ki vpliva na ceno, sama sestava izdelka. Produkti blagovnih znamk naj bi zagotavljali isto kakovost pri različnih trgovcih, pri trgovskih blagovnih znamkah pa so lahko odstopanja precejšnja, v odvisnosti ali trgovec zasleduje kvaliteto ali zgolj ceno.
Keywords: analiza prodajnih cen, konkurenca, blagovna znamka, kakovost, trgovci, politika cen, slovenski trg, prodajna cena, popusti, ugodnosti, promocija, življenjski cikel izdelka, promocijske cene, diferencirane cene, analiza raziskave, cenovna primerjava
Published: 19.09.2019; Views: 490; Downloads: 93
.pdf Full text (9,19 MB)

2.
ANALIZA USPEŠNOSTI PRODAJE PODJETJA ERTL GLAS STEKLO D.O.O.
Zoran Vasić, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Problematika diplomskega dela spada v področje marketinga s poudarkom na analizi uspešnosti prodaje v podjetju Ertl glas steklo d.o.o. v letih 2012 do 2014. Podjetje pripada skupini ERTL GLAS s sedežem v Amstetten, Avstrija in samostojnimi podjetji v 3 evropskih državah (Avstrija, Češka in Slovenija). Glavna dejavnost celotne skupine je proizvodnja in prodaja izdelkov iz ravnega stekla za potrebe gradbeništva. Ob načrtovanju diplomske naloge smo najprej definirali teoretična izhodišča in razdelali različne kriterije analize uspešnosti prodaje. V drugem delu naloge smo teoretična spoznanja iz prvega dela prenesli v praktično analiziranje uspešnosti prodaje v podjetju. V tem delu smo predstavili podjetje, njegov nastanek, vpetost v evropske skupine in opisali osnovno filozofijo podjetja, ki temelji na kvaliteti tako proizvedenih produktov kot kvaliteti servisa kupcem. Nato smo opravili analizo obsega prodaje, stroškov in dobičkonosnosti, analizo prodajnega osebja, prodajnih cen, plačil in zadovoljstva odjemalcev. Rezultati analize so skoraj v celoti potrdili v začetku podane hipoteze. Tako smo ugotovili, da je podjetje vsako leto tako količinsko kot vrednostno povečevalo prodajo. Trend slovenskega gradbenega trga, ki zahteva vedno bolj kakovostne produkte sta potrdili hipotezi o povečevanju prodaje troslojnega stekla in »warm edge« distančnika. Eden izmed najpomembnejših kazalnikov uspešnosti prodaje je dobiček. Tudi ta hipoteza o vsakoletni rasti dobička je bila v analizi potrjena. Edina ovržena hipoteza je bila tista, ki je predvidevala padec prodajnih cen, predvsem iz razlogov povečane nizkocenovne konkurence iz vzhoda, vendar je analiza pokazala, da so se povprečne prodajne cene vsako leto malenkostno dvigovale, predvsem iz razloga prodaje vedno bolj kakovostnih proizvodov. Podjetje je prav tako vsako leto uspešno zniževalo odstotek reklamacij. Naše ugotovitve so pripeljale do predlogov za izboljšave. Glavne možnosti napredka vidimo pri: - razširitvi ciljnih tržišč (Italija, Hrvaška); - razširitvi prodajnega asortimenta s poudarkom na kvalitetnejših in donosnejših produktih z namenom povečevati višino povprečnih prodajnih cen; - preko širšega kakovostnejšega asortimenta produktov, pozicionirati podjetje kot dobavitelj najvišje kakovosti in se tako diferencirati od nižje kakovostne konkurence; - vložiti še več truda v znižanje odstotka zapadlih kratkoročnih poslovnih terjatev.
Keywords: analiza uspešnosti prodaje, analiza plačila, analiza prodajnega osebja, analiza prodajnih cen, analiza obsega prodaje, analiza stroškov in dobičkonosnosti, analiza zadovoljstva odjemalcev
Published: 22.06.2016; Views: 1041; Downloads: 179
.pdf Full text (1,13 MB)

Search done in 0.08 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica