SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Zdravstvena nega pri zlorabi psihoaktivnih substanc s poudarkom na alkoholu
Jasmina Oštir, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Namen diplomske naloge je predstaviti življenje in boj žene, ki je bila odvisna od alkohola. Njene padce in vzpone, ki jih je imela in še trajajo. Opisali smo vzroke in posledice alkohola, ki se nanašajo tudi na pacientko. Opisali smo življenje pacientke od začetka odvisnosti do sedaj, ko gospa abstinira. Omenjen problem smo prikazali s pomočjo uporabe konceptualnega modela V. Henderson in obravnavo pacientke po 14-tih življenjskih aktivnostih. Na podlagi ugotovljenih negovalnih problemov smo oblikovali individualni načrt zdravstvene nege. Opredelili smo negovalne diagnoze, cilje, aktivnosti zdravstvene nege in ovrednotili načrt zdravstvene nege. Zaradi posledic, ki jih prinaša alkoholna odvisnost, trpi ogromno družinskih članov zasvojencev, predvsem otrok, ki so zaradi negativnega kroga zasvojenosti, nesrečni novi kandidati za to usodno bolezen. Problem vidimo v odnosu države do problema in same družbe. Ker smo narod z največ zasvojenimi z alkoholom v Evropi, smo velikokrat doživeli v naši družbi samo hvalo na ta pojav, kar veliko pove o reševanju tega problema. Če izpostavimo Dolenjsko, ki je po statistiki v ospredju v Slovenji, se velikokrat srečamo iz oči v oči z uničevalnimi učinki alkohola. Vendar verjamemo v moč posameznika, ki so nam lahko v vzgled s svojo močjo in vztrajnostjo v zgled. Lahko rečemo, da je tudi moj osebni boj in cilj, da bom v bodoče lahko pomagala ljudem, ki imajo probleme z alkoholom. »Nisem vedel, nisem si priznal, da potrebujem pomoč, da sem zasvojen, da sem bolan,« so pogoste besede človeka odvisnega od alkohola. »Poslušaj in sliši, ker je alkohol drugi obraz človeka.« To pa naj bo vodilo vsem zdravstvenim delavcem, ko se bomo srečali s tem problemom in verjemite da se bomo.
Keywords: Ključne besede: alkoholizem, odvisnost od alkohola, sindrom odvisnosti od alkohola, družina, socialno okolje, alkoholne pijače, patronažna zdravstvena nega, medicinska sestra.
Published: 01.06.2009; Views: 2923; Downloads: 742
.pdf Full text (1,10 MB)

2.
VPLIV ZAKONODAJE NA PODROČJU OGLAŠEVANJA ALKOHOLNIH PIJAČ NA TRŽNO KOMUNICIRANJE IN PRODAJO V PODJETJU PERNOD RICARD SLOVENIJA D. O. O.
Aljoša Naglič, 2016, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo želeli prikazati, kakšen učinek je imelo omejevanje oglaševanja alkoholnih pijač na uporabo drugih tržnokomunikcijskih orodij v podjetju Pernord Ricard Slovenija d.o.o. V Sloveniji so namreč podjetja, ki proizvajajo ali zastopajo alkoholne pijače pri nas, omejena pri tržnem komuniciranju svojih izdelkov. Dovoljena jim je neposredna komunikacija s poslovnimi partnerji, neposredno komuniciranje s potrošniki pa je zakonsko prepovedano. Poleg zakonske regulative so podjetja omejena tudi z različnimi oblikami samoregulative. V prvem delu svoje diplomske naloge smo predstavili teorijo tržnega komuniciranja ter uporabo različnih kanalov komuniciranja s potrošniki. Zanimale so nas značilnosti in pojavne oblike tržnega komuniciranja v podjetju Pernod Ricard Slovenija d.o.o. pri zakonsko omejenem oglaševanju alkoholnih pijač na eni strani in prodaji alkoholnih pijačah na drugi strani. Zanimalo nas je, ali je podjetju Pernod Ricard z drugimi oblikami tržnega komuniciranja uspelo zmanjšati vpliv zakonodaje o oglaševanju ter obdržati, če že ne povečati prodajnih rezultatov. To sem preverjal z analizo prodaje blagovne znamke Ballantine's.
Keywords: alkoholne pijače, tržno komuniciranje, regulativa
Published: 17.06.2016; Views: 470; Downloads: 31
.pdf Full text (3,56 MB)

3.
KONCEPTUALNI MODEL INTERNACIONALIZACIJE PODJETIJ V PANOGI ŽGANIH PIJAČ
Franc Kopatin, 2016, master's thesis

Abstract: Kjerkoli na svetu vstopimo v bar in odpremo meni pijač vidimo zelo podobno strukturo ponudbe. Naj gre za brezalkoholne pijače, pivo, vino ali žgane pijače vedno lahko izbiramo med domačimi pijačami in pa med globalnimi blagovnimi znamkami. Na policah v trgovinah je slika precej podobna. Za boljše razumevanje tematike internacionalizacije v panogi žganih pijač smo v magistrski nalogi najprej predstavili teoretična izhodišča. Globalizacija je del našega vsakdana in če želimo ali ne, sodelujemo v njej. Gre za zelo obširno tematiko in predstavili smo nekaj osnovnih izhodišč. Zapisali smo nekaj definicij globalizacije, dotaknili smo se njenega zgodovinskega razvoja in tudi izzivov glede njenega merjenja. Globalizacija je tesno prepletena s procesi internacionalizacije. V poglavju 2.2 smo se ukvarjali z internacionalizacijo podjetij. Predstavili smo smeri in potek internacionalizacije; vhodna, izhodna in kooperativna internacionalizacija, govorili smo o štirih tipih podjetij, glede na njihovo mednarodno usmerjenost in o štirih stopnjah mednarodne poslovne usmerjenosti. Predstavili smo motive in vzgibe za internacionalizacijo. Podjetja se seveda internacionalizirajo različno. Obstajajo različni modeli internacionalizacije, ki smo jim posvetili. Najbolj nas je zanimal eden prvih modelov, to je Uppsala model internacionalizacije. Tretje poglavje je namenjeno ožji tematiki globalnega trga žganih pijač, kjer smo najprej izhajali iz celotnega trga alkoholnih pijač in se v nadaljevanju posvetili žganim pijačam. Kot smo zapisali v prvem odstavku se globalne blagovne znamke pojavljajo v vseh menijih širom sveta. Da izvemo več o tistih iz panoge žganih pijač, smo predstavili glavnih šest globalnih ponudnikov in njihove blagovne znamke. Cilj magistrske naloge je predstaviti konceptualni model internacionalizacije podjetij v panogi žganih pijač. Da smo lahko preverjali zastavljene hipoteze smo se omejili na preučevanje trgov žganih pijač v Litvi, na Češkem in v Sloveniji, kjer smo opazovali ponudnike, njihove blagovne znamke in njihovo nastopanje na trgih v regiji in širše. Na podlagi izsledkov iz teorije in pridobljenih opažanj iz obravnavanih trgov, smo oblikovali nabor motivov za internacionalizacijo podjetji v panogi, analizirali notranje in zunanje dejavnike internacionalizacije in predstavili konceptualni model za internacionalizacijo podjetji v panogi žganih pijač.
Keywords: globalizacija, internacionalizacija, modeli internacionalizacije, Uppsala model internacionalizacije, alkoholne pijače, žgane pijače, globalne blagovne znamke, konceptualni model
Published: 15.09.2016; Views: 422; Downloads: 76
.pdf Full text (2,73 MB)

Search done in 0.08 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica