1. |
2. |
3. |
4. Analiza prometa in uporaba orodij v omrežjih z Windows 2000 strežnikom : diplomsko naloga visokošolskega študijskega programaSrečko Vrečko, 2003, undergraduate thesis Keywords: protokoli, zlog, okvir, prepustnost povezave, redundantni biti, aktivni imenik, strežnik DNS, elektronska pošta, prenos podatkov, svetovni splet, bralnik omrežja, dostop na daljavo Published: 23.04.2008; Views: 2600; Downloads: 175
Full text (1,79 MB) |
5. |
6. Zavarovanje in varovanje računalnikov : diplomsko delo [visokošolskega] študijaNada Fašalek, 1999, undergraduate thesis Keywords: premoženjska zavarovanja, problem leta 2000, atmosfere razelektritve, zavarovanja računalnikov, stopničasti vodniki, udarni vali, UPS, aktivni UPS, IEC 801-5, ANSI/IEEE C62.41, zavarovane nevarnosti, zavarovalne premije, zavarovalnina Published: 26.07.2007; Views: 1836; Downloads: 0 |
7. |
8. |
9. |
10. Učinkovitost telemarketinga in njegova uporaba v podjetju Založba Forum Media d.o.o.Anja Hamler, 2009, undergraduate thesis Abstract: Neposredno trženje pridobiva na svojem pomenu, kar se vidi na njegovi naraščajoči uporabi. Med nove oblike neposrednega trženja med drugim prištevamo trženje po telefonu oziroma telemarketing, ki predstavlja pomembno obliko neposrednega trženja. Podjetja izvajajo štiri vrste telemarketinga. To so telefonska prodaja, telefonsko pokrivanje kupcev, odkrivanje morebitnih kupcev po telefonu in storitve kupcev.
Zaradi številnih prednosti telemarketinga se uporaba telemarketinga iz leta v leto povečuje in pridobiva na svojem pomenu. Telemarketing je stroškovno učinkovitejši v primerjavi z osebno prodajo. Omogočeno je hitro vzpostavljanje stikov z odjemalci. V primerjavi z ostalimi oblikami neposrednega trženja je telemarketing osebnejši.
Učinkovitost telemarketinga je odvisna od motiviranosti prodajalcev oziroma zaposlenih v telemarketingu, baze podatkov, ustreznega načrtovanja prodaje, informacijske podpore in strokovnosti zaposlenih v telemarketingu.
V podjetju Založba Forum Media poudarjajo pomen baze podatkov in ustreznega načrtovanja telemarketinga. Ob končanju klicne akcije pregledajo rezultate in analizirajo uspešnost ter učinkovitost klicne akcije. Ker se še telemarketing v podjetju šele razvija je možno opaziti nekaj pomanjkljivosti. Keywords: Neposredno trženje
Telemarketing
Aktivni in pasivni telemarketing
Baza podatkov
Segmentiranje trga
Motiviranje Published: 29.06.2009; Views: 2915; Downloads: 313
Full text (1,01 MB) |