1. Razvoj oglaševalske akcije za zavetišče za pse (azil prijatelji Čakovec) : diplomsko deloTea Mauko, 2022, undergraduate thesis Abstract: Cilj diplomskega dela je razvoj kreativne oglaševalske kampanje za pasje zavetišče Azil Prijatelji Čakovec. Diplomsko delo raziskuje proces oblikovanja oglaševalske akcije ter skozi teoretični in praktični del prinaša rešitev oblikovalske problematike. V teoretičnem delu je najprej raziskano, kaj je oglaševanje, podani so njegovi cilji in opisana zgodovina, nato pa so proučeni koraki razvoja dobre oglaševalske akcije. Ker je poznavanje vizualnega komuniciranja nujno za razvoj dobrega oglasa, delo predstavi tudi vizualno komunikacijo na splošno. V praktičnem delu diplomskega dela sta prikazani konkretna rešitev in zasnova oglaševalske akcije. Ustvarjeni so bili oglasi, ki učinkovito komunicirajo s ciljno publiko. Pri oblikovanju je bilo upoštevano pridobljeno znanje iz teoretičnega dela. Keywords: oglaševanje, oglaševalska akcija, medij, vizualna komunikacija Published in DKUM: 21.10.2022; Views: 166; Downloads: 15
Full text (2,53 MB) |
2. |
3. Zgodovinske okoliščine, v katerih je bil preprečen "miting resnice" v LjubljaniBožo Repe, 2010, published professional conference contribution Keywords: Jugoslavija, Slovenija, nacionalizmi, mitingi, milica, policija, akcija "Sever" Published in DKUM: 21.05.2020; Views: 599; Downloads: 25
Full text (364,72 KB) This document has many files! More... |
4. Delovanje slovenske milice v času demokratičnih in osamosvojitvenih procesov konec osemdesetih letTomaž Čas, 2011, professional article Abstract: Namen prispevka:
Namen prispevka je analizirati delovanje slovenske milice v času razvoja demokratičnih in osamosvojitvenih procesov konec osemdesetih let 20. stoletja in javno mnenje o milici v tem času. Pri tem je dan posebni poudarek akciji »Sever« v letu 1989 ter vlogi in aktivnosti milice pri drugih osamosvojitvenih procesih, ki so prispevali h kasnejši osamosvojitvi Republike Slovenije. V okviru tega je v začetku obravnavan tudi koncept splošnega ljudskega odpora in družbene samozaščite, ki je bil kot posebnost slovenskega naroda prepoznan že v času druge svetovne vojne in je temeljil na vsesplošnem ljudskem odporu zoper vsakogar. Ob tem pa je namen prispevka tudi ugotoviti, kakšen ugled je milica uživala v tem času ter kako je dokazovala visoko profesionalnost in lojalnost do slovenskega naroda ter domoljubje do svoje domovine in pravilni odnos do razvoja demokratičnih procesov v Republiki Sloveniji konec osemdesetih let 20. stoletja.
Metode:
V skladu z namenom prispevka so bile uporabljene ključne kvalitativne metode, deskriptivna metoda in predvsem analiza vsebin primarnih ter sekundarnih pisnih virov in dokumentov o delu milice povezanih predvsem z demokratičnimi ter osamosvojitvenimi procesi v Republiki Sloveniji in akcije »Sever« ter slovenskega javnega mnenja v tem času.
Ugotovitve:
Prispevek predstavlja ugotovitve analize, ki potrjujejo visoko stopnjo profesionalnosti pri delovanju milice in njeno pomembno vlogo v času demokratičnih in osamosvojitvenih procesov Republike Slovenije konec osemdesetih let 20. stoletja. V času razvoja demokratičnih in osamosvojitvenih procesov je ugotovljena tudi visoka stopnja zaupanja javnosti do dela milice oziroma do miličnikov. Sledi ocena, da je slovenska milica v času razvoja demokratičnih in osamosvojitvenih procesov uživala velik ugled ter dokazovala, poleg visoke profesionalnosti, tudi lojalnost do slovenskega naroda in domoljubje do svoje domovine, kar se danes kaže skozi njeno javno podobo in odnosom do spomina ter vrednotenjem ključnih dogodkov iz naše pretekle in novejše zgodovine.
Omejitve/uporabnost raziskave:
Ugotovitve analize se nanašajo izključno na delovanje slovenske milice v času demokratičnih ter osamosvojitvenih procesov konec osemdesetih let 20. stoletja. Uporabnost analize je zelo pomembna za razumevanje vloge milice v tem času ter njene profesionalnosti in pripadnosti slovenskemu narodu, njen odnos do domoljubja in javno mnenje o njej.
Praktična uporabnost:
Ugotovitve analize bodo uporabne kot prispevek k razumevanju pomembne vloge slovenske milice v času demokratičnih in osamosvojitvenih procesov konec osemdesetih let 20. stoletja ter za vrednotenje ugleda milice, njene lojalnosti in pripadnosti do slovenskega naroda, javnega mnenja o njej ter domoljubja do svoje ožje domovine Slovenije.
Izvirnost/pomembnost prispevka:
Vloga slovenske milice v času demokratičnih in osamosvojitvenih procesov v Republiki Sloveniji konec osemdesetih let 20. stoletja je obravnavana in predstavljena z vidika njenega pomembnega delovanja in profesionalnosti, njene pripadnosti ter lojalnosti slovenskemu narodu in domoljubja do svoje domovine. Prvič pa je v tej zvezi in na ta način prikazano tudi slovensko javno mnenje o milici v času akcije »Sever« oziroma v času razvoja demokratičnih in osamosvojitvenih procesov konec osemdesetih let 20. stoletja v Republiki Sloveniji. Keywords: milica, profesionalnost, demokratični procesi, osamosvojitev, javno mnenje, akcija "Sever", Slovenija Published in DKUM: 12.05.2020; Views: 647; Downloads: 24
Link to full text This document has many files! More... |
5. Mobilni kriminalistični oddelki v zaključni akciji : diplomsko delo visokošolskega študijskega programa Varnost in policijsko deloMatevž Ceglar, 2018, undergraduate thesis Abstract: Zaključna akcija je zadnja faza operativnega dela policije zoper osumljenca. Njen namen je
prijetje osumljencev na podlagi določenih znanih kaznivih dejanj za katere je policija
zbrala ustrezne dokaze. Obliko izvedbe zaključne akcije je potrebno navesti v predlogu za
izvedbo operativne obdelave oziroma operativne kombinacije. Pred izvajanjem načrtovane
zaključne akcije se mora izdelati podroben načrt izvedbe, ki ga sestavi vodja operativne
obdelave oziroma operativne kombinacije v sodelovanju z vodji služb, ki bodo pri njeni
izvedbi sodelovale.
V diplomski nalogi je bilo ugotovljeno, da bo v prihodnosti potrebno več pozornosti
nameniti sistematičnemu zbiranju informacij, saj s takšnim načinom dela lahko pridemo
do kvalitetnih podatkov in informacij, ki so nujno potrebne za kvalitetno preiskavo in
posledično tudi uspešno realizirano zaključno akcijo. Prav tako je bilo ugotovljeno, da ima
kriminalistično - obveščevalna dejavnost velik pomen za načrtovanje in izvedbo zaključne
akcije.
Da je zaključna akcija učinkovita in strokovno ter varno izvedena, je pomembno tudi
sodelovanje različnih služb znotraj policije.
Predstavljen je pomen individualne in skupinske taktike, predvsem z vidika načrtovanja in
prilagajanja ter dobrega pretoka informacij med različnimi linijami dela, ki pomembno
pripomorejo pri kvalitetni pripravi zasede in/ali blokade ter posledično uspešni izvedbi
zaključne akcije.
Opravljen je bil intervju z nekaterimi vodji oddelkov MKO v Sloveniji. Ugotovljeno je bilo,
da je zaključna akcija uspešnejša, če v njej koordinirano sodelujejo različne službe znotraj
policije ter da se pripravi in načrtovanju nameni premalo časa, in sicer zaradi različnih
vzrokov. Kljub številnim izboljšavam je še vedno premalo usposabljanja, medsebojnega
sodelovanja z linijami dela, samoiniciative in kvalitetne potrebne opreme. Keywords: diplomske naloge, zaključna akcija, mobilni kriminalistični oddelek, kriminalistično obveščevalna dejavnost, individualna taktika, skupinska taktika Published in DKUM: 10.12.2018; Views: 1338; Downloads: 216
Full text (346,15 KB) |
6. Ocena učinkov čistilnih akcij v občini MengešMaja Muc, 2018, bachelor thesis/paper Abstract: V diplomskem delu smo ocenili učinke čistilne akcije v občini Mengeš. Zelo pomembno je, da se občani zavedajo, da je čistoča okolice pomembna, saj je na svetu vedno več odpadkov in moramo z njimi pametno ravnati. Vendar so vsi ukrepi kratkočasni, če se večina posameznikov noče zavedati, kako pametno je varovati okolje.
Teoretični del diplomskega dela zajema osnovna pravila o ravnanju z odpadki in njihovo pravilno ločevanje. Empirični del zajema raziskavo o udeležitvi čistilne akcije, organiziranosti, razloge, zakaj se je udeležijo in zakaj ne. Rezultati so pokazali, da se večina strinja, da bi morale čistilne akcije potekati enkrat do dvakrat letno in da bi morali izboljšati oglaševanje. Keywords: odpadek, čistilna akcija, občina Mengeš Published in DKUM: 25.09.2018; Views: 669; Downloads: 55
Full text (778,16 KB) |
7. Družbena odgovornost v množičnem komuniciranju pri obravnavi okoljske tematikeKatja Doberšek, 2017, master's thesis Abstract: V magistrskem delu je obravnavana humanitarno-ekološko akcija Čisto veselje družbeno odgovornega podjetja Gorenje Surovina d.o.o. Problem, ki je obravnavan, je nizka ozaveščenost o družbeni in okoljski odgovornosti med sodelujočimi na področju ekologije. Spletna anketa je bila izvedena pri 130 sodelujočih. V raziskavi smo ugotovili, da med starostnimi skupinami obstajajo statistično značilne razlike glede rednega sodelovanja pri ekoloških akcijah, da večina anketirancev pozna termina okoljske in družbene odgovornosti ter da so mediji pomembni pri doseganju rezultatov pri ekoloških akcijah. Ugotovitve našega magistrskega dela so namenjena podjetjem, ki želijo v medijih izvajati oglaševalske akcije na področju ekologije. Keywords: družbeno odgovorno podjetje, komunikacijska akcija, odnosi z javnostmi, okolje Published in DKUM: 23.05.2018; Views: 992; Downloads: 91
Full text (2,72 MB) |
8. Kombinacija digitalne 3D animacije in žive akcije v kratkem dokumentarnem filmuEva Ferk, 2017, master's thesis Abstract: V magistrskem delu je obravnavana tematika kombinacija digitalne 3D animacije in žive akcije, ki jo lahko zasledimo v kratkih dokumentarnih filmih. Namen magistrske naloge je predvsem raziskati proces produkcije filma, ki vsebuje spajanje 3D animacijskih elementov z živo akcijo filma, ga na lastnem primeru razložiti ter raziskati uporabo animacijskih elementov v dokumentarnih filmih. Na osnovi pridobljene analize je ugotovljeno, da je še vedno več neuporabe dodajanja animacije v produkciji kratkega dokumentarnega filma kot njene uporabe. Keywords: Animacija, 3D animacija, hibridni film, živa akcija, modusi dokumentarnega filma Published in DKUM: 06.10.2017; Views: 825; Downloads: 69
Full text (1,45 MB) |
9. NAČRTOVANJE SPLETNE PRISOTNOSTI PODJETJA: ANALIZA PRIMERASara Šegula, 2016, undergraduate thesis Abstract: Diplomsko delo Načrtovanje spletne prisotnosti podjetja: analiza primera je sestavljeno iz teoretičnega dela in analize spletne prisotnosti podjetja Zlatarna Celje.
V teoretičnem delu se bomo srečali z družbenimi mediji, njihovimi lastnostmi prednostmi in slabostmi in s spletno prisotnostjo podjetja – njihovimi cilji in razvojem. Prav tako bomo opredelili marketinško akcijo, njeno načrtovanje in uspešnost.
V drugem delu bomo spoznali rezultate analize podjetja Zlatarne Celje na svetovnem spletu in si podrobneje ogledali izbrano marketinško akcijo, na podlagi katere smo ugotovili, kaj se da še izboljšati, kaj je bolje da pustimo za sabo in kaj lahko naredimo v prihodnosti na vseh izbranih področjih – družbenih medijih. Keywords: družbeni mediji, Facebook, marketinška akcija, spletna prisotnost. Published in DKUM: 21.11.2016; Views: 918; Downloads: 115
Full text (2,11 MB) |
10. IMPLEMENTACIJA ORODJA ZA SPLETNO TRŽENJELuka Bobnar, 2016, bachelor thesis/paper Abstract: V diplomski nalogi smo se osredotočili na implementacijo baze strank, ki so se v preteklih letih prijavile na novice oz. spletni časopis Donos v orodje za spletni marketing. Najprej smo opravili raziskavo ponudnikov orodja in samih orodij, saj so se to področje in orodja za spletni marketing v nekaj letih zelo spremenila.
Cilj naloge je bila priprava celovitega načrta za vzpostavitev in uporabo sistema spletnega marketinga. V ta namen smo vzpostavili sistem e-poštnega marketinga z uporabo baze naročnikov. Namen naloge je bil povečati prepoznavnost blagovne znamke, pridobiti nove naročnike in jih prepričati, da bi koristili storitve obeh podjetij.
V obdobju pred gospodarsko krizo sta obe podjetji dobro delovali na področju spletnega trženja svojih storitev in s tega naslova pridobivali precej novih potencialnih strank. Med krizo, natančneje leta 2011, sta obe podjetji to dejavnost opustili, predvsem zaradi pomanjkanja piscev vsebin in zaradi stroškov, povezanih s samim spletnim trženjem.
V diplomski nalogi smo s pomočjo novih orodij, ki so danes na voljo, izdelali nov spletni marketinški model za obe podjetji. Naredili smo tudi kratek pregled trga e-poštnega marketinga in našli najugodnejši program oz. orodje za spletni marketing, ker v primeru neuspeha marketinške akcije podjetji ne želita nositi prevelikih stroškov. Keywords: spletni marketing, e-poštno poslovanje, marketinška akcija, orodje MailChimp Published in DKUM: 11.11.2016; Views: 821; Downloads: 101
Full text (1,70 MB) |