| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 23
First pagePrevious page123Next pageLast page
1.
Komuniciranje med kupcem in nepremičninskim podjetjem : diplomsko delo univerzitetnega študija
Majda Hribar, 2008, undergraduate thesis

Keywords: komuniciranje, nepremičninski agent, kupec
Published: 08.01.2009; Views: 3932; Downloads: 671
.pdf Full text (566,04 KB)

2.
ORGANIZIRANJE KONTEJNERSKEGA TRANSPORTA PREK LUKE KOPER - PRIMER PODJETJA MSC
Marjetka Bradač, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Pomorska agencija je družba, ki ureja pomorski transport in pretovor v lukah. Agent pripravi potrebne dokumente za prevoz ladijskega tovora, tovor zavaruje in pripravi potrebne carinske dokumente v imenu ladjarja. Poznamo različne vrste pomorskih agentov, to so »luški agent«, »linijski agent« in »lastne agencije«. Naloge pomorskega agenta so različne in so odvisne od vrste storitve, ki jo izvaja (v linijski plovbi ali svobodni plovbi). Naloge linijskega agenta pri odhodu ladje so: • po elektronski pošti pošlje plovni seznam, • obračuna stroške prevoza, • vpiše tovor na seznam rezervacij, • pripravi izračun tovora, • uredi formalnosti v zvezi z nevarnim blagom, • priskrbi konosament, • obvesti naslednjo luko in lastnike tovora o odhodu ladje, • pripravi posebne dokumente po zahtevah posameznih luk, • posreduje pri reklamacijah naročnikov. Naloge linijskega agenta pri prihodu ladje so: • po elektronski pošti pošlje sprejemnikom čas prihoda ladje, • sprejme seznam tovora in sprejme manifest, • preveri izračun stroškov prevoza, • sestavi seznam tovora za carino, • imenuje nadzornika v primeru poškodbe blaga, • pripravi poročilo lastnikom tovora v zvezi z odškodnino. Najpomembnejše ugotovitve diplomske naloge so: • načrtovanje linijskih povezav po potrebah naročnikov pomorskega transporta je ključnega pomena za uspešnost podjetja, • družba MSC se uspešno prilagaja potrebam trga, • temeljna naloga pomorskega agenta je pomoč in zastopanje ladjarja, • pogoj za uspešno izvedbo pretovora ladje je dobra organiziranost dela pomorskega agenta in • priprava dokumentacije je ključnega pomena za hiter in uspešen pretovor kontejnerjev v pristanišču.
Keywords: Linijski pomorski transport, kontejnerski transport, pomorski agent, pretovarjanje kontejnerjev v lukah.
Published: 17.08.2010; Views: 2154; Downloads: 350
.pdf Full text (4,97 MB)

3.
Oskrbne verige v pomorskih agencijah : diplomsko delo
Bojan Bašić, 2008, undergraduate thesis

Abstract: Uskladiti vse strani in optimizirati oskrbno verigo, kakršna je oskrbna veriga pomorskih agencij, je zahtevna naloga. Vsak izmed sodelujočih ima določene lastne interese in cilje, ki jih želi doseči. Zato je potrebno učinkovito povezovanje, sodelovanje in zadovoljevanje vseh strani, tako da vsak dobi svoj delež. Vendar tudi to ni vselej garancija za učinkovitost oskrbne verige, saj niso vedno vsi zadovoljni s tem, kar pridobijo. Nekateri izmed sodelujočih členov te verige delujejo celo brez učinkovitega nadzora in s svojim samovoljnim ravnanjem povzročajo škodo s tem, ko zavlačujejo s postopkom. Kot vemo, je časovna usklajenost v oskrbni verigi zelo pomembna. Krivci za ta zavlačevanja so najbolj pogosto policija, carina in kapitanija. Edina rešitev tega problema je po mojem mnenju ostrejši nadzor nad njihovim delom in sprememba načina sodelovanja z njimi.
Keywords: oskrbna veriga, pomorska agencija, agent, luška kapitanija, carina, pomorski promet
Published: 03.09.2010; Views: 1065; Downloads: 106
.pdf Full text (3,19 MB)

4.
MODELI V ROBOTIKI
Kristina Stojmenova, 2011, bachelor thesis/paper

Abstract: Razen vodenih robotov so znanstveniki razvili agenta, ki predstavlja model inteligentnega robota, ki lahko deluje avtonomno, brez človekovega nadzora. V tem delu so predstavljene lastnosti ter načela zgradbe agenta. Preko primerov je obravnavan človek kot agent ter antropomorfna zgradba robota. Predstavljena so tudi spoznanja o samem človeku, ki so rezultat te obravnave. Prav tako je vpeljana še obravnava agenta kot izdelka v poslovni funkciji marketinga ter prikazana povezava med značilnostmi ciljnih skupin in zgradbo agenta.
Keywords: robotika, agent, model, marketing, ciljne skupine
Published: 26.09.2011; Views: 1229; Downloads: 125
.pdf Full text (1,57 MB)

5.
6.
PRAVICE IN OBVEZNOSTI STRANK OB PRENEHANJU POGODBE O TRGOVSKEM ZASTOPNANJU (AGENCIJSKE POGODBE)
Grega Paternoster, 2012, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi je, po uvodu, v prvem poglavju predstavljena pogodba o trgovskem zastopanju oziroma agencijska pogodba, predvsem njen gospodarski oziroma ekonomski namen, veljavna ureditev pogodbe v Obligacijskem zakoniku - v nadaljevanju OZ, kakor tudi primerjava z ureditvijo, ki je veljala pred sprejetjem OZ v Zakonu o obligacijskih razmerjih - v nadaljevanju ZOR. V istem poglavju je predstavljena tudi ureditev te pogodbe v Direktivi Sveta 86/653/EGS o usklajevanju zakonodaj držav članic o samozaposlenih trgovinskih zastopnikih z dne 18. december 1986 - v nadaljevanju Direktiva 86/653/EGS s katero je OZ usklajen ter Vzorčna pogodba o trgovinskem zastopanju Mednarodne trgovinske zbornice - v nadaljevanju Vzorčna pogodba MTZ. Prav tako je v tem poglavju opravljena razmejitev agencijske pogodbe od njej podobnih pogodbenih tipov – distribucijske pogodbe, franšizing pogodbe, komisijske pogodbe in posredniške pogodbe. V drugem poglavju so predstavljena splošna pravna pravila o prenehanju pogodbenih razmerij trajnejše narave in sicer 332. člen OZ, ki ureja prenehanje pogodbenega razmerja trajne narave, ki je sklenjeno za določen čas in 333. člen OZ, ki ureja prenehanje pogodbenega razmerja, sklenjenega za nedoločen čas. 332. in 333. člen OZ sta lex generalis v razmerju do 830. in 831. člena OZ, ki kot lex specialis urejata prenehanje agencijske pogodbe, sklenjene za nedoločen oziroma za določen čas. Naslednje oziroma osrednje poglavje je namenjeno posebnim pravnim pravilom o prenehanju agencijske pogodbe. Pravila iz OZ podrobno določajo pogoje za prenehanje pogodbenega razmerja med agentom in naročiteljem ter pravice in obveznosti strank ob prenehanju pogodbe. Pravila so večinoma kogentne narave in nekoliko bolj varujejo agenta kot naročitelja, saj je agent praviloma šibkejša stranka v pogodbenem razmerju. Pravila, ki določajo prenehanje agencijske pogodbe delimo v dve skupini in sicer pravila, ki urejajo redno prenehanje pogodbe, kjer bodo opisani pogoji za prenehanje pogodbe sklenjene za nedoločen in določen čas in pravila, ki določajo izredno prenehanje pogodbe – odstop od pogodbe brez odpovednega roka. Sledijo še podpoglavja o institutih, ki jih je v naš pravni red vnesel OZ in sicer o odpravnini, kot institutu, ki je normiran oziroma urejen v korist agenta in institutu konkurenčne prepovedi po prenehanju pogodbe, ki je določena v korist druge stranke agencijske pogodbe, to je, naročitelja. V diplomskem delu so poleg veljavne ureditve agencijske pogodbe v našem pravnem redu, prispevkov pravne teorije, predstavljene tudi številne odločitve slovenskih višjih sodišč in Vrhovnega sodišča Republike Slovenije ter Sodišča Evropske unije v konkretnih primerih.
Keywords: pogodba o trgovskem zastopanju (agencijska pogodba), agent, naročitelj, pogodbeno razmerje trajne narave, redno in izredno prenehanje agencijske pogodbe, resen vzrok, odpravnina, konkurenčna prepoved po prenehanju pogodbe.
Published: 17.08.2012; Views: 3511; Downloads: 1031
.pdf Full text (463,35 KB)

7.
KOMPETENCE ZAPOSLENIH V GLASBENIH ZALOŽBAH V SLOVENIJI
Črtomir Potočnik, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Glasbena industrija predstavlja eno najbolj negotovih in kompetitivnih tržišč. Uspeh je nagrada za najbolj inovativne, delavne in pragmatične posameznike ter organizacije. Trg je kompleksno sestavljen iz prepleta več različnih glasbenih industrij, ki so medsebojno soodvisne, a vendar tako raznolike, da govorimo o ločenih entitetah. V diplomskem delu je predstavljenih nekaj najpomembnejših glasbenih industrij, kot so: proizvajalci fonogramov, založništvo in deloma industrija žive glasbe. Prav slednja predstavlja najpomembnejši vir prihodka sodobnih glasbenikov, zato smo izbrali dva izmed ključnih poklicev, ki omogočajo realizacijo koncertov - organizatorja koncertov in koncertne promocije ter agenta za booking - in zanju izdelali kompetenčni model. S tem smo želeli v organizacijskem smislu spodbuditi razvoj slovenske glasbene industrije, ki zaradi majhnosti in zaprtosti ne dosega standardov mednarodnega trga. Za oblikovanje kompetenčnih modelov smo uporabili kvalitativne metode raziskovanja, kot poglavitno orodje pa smo izbrali intervju.
Keywords: glasbena industrija, agent za booking, organizator koncertov in koncertne promocije, proizvajalci fonogramov, kompetence
Published: 10.12.2013; Views: 810; Downloads: 87
.pdf Full text (4,06 MB)

8.
IMPLEMENTACIJA VIRTUALNEGA AGENTA Z ODPRTO-KODNO REŠITVIJO VERBOT ENGINE
David Kolarič, 2014, undergraduate thesis

Abstract: Pričujoče diplomsko delo temelji na raziskavi virtualnih agentov in uporabi ogrodij za vzpostavitev le-teh. Predstavljen je primer implementacije virtualnega agenta. Sprva smo povzeli že znana teoretična izhodišča. Predstavili smo tri referenčne primere, ter podali različna ogrodja za vzpostavitev virtualnih agentov in jih analizirali. S tem smo se nato odločili za ogrodje, ki smo ga uporabili za vzpostavitev našega virtualnega agenta. Nadalje smo pogledali ekspertne sisteme in procesiranje naravnega jezika, ter uporabo regularnih izrazov v programskem jeziku C#. Predstavili smo rešitev Verbot engine 5, s katero smo izdelali virtualnega agenta, ki uporabniku omogoča hitro pridobivanje informacij o filmih, ki se predvajajo v slovenskih kinematografih. Pri tem smo se omejili na kinematografe Planet Tuš in Kolosej. Prikazali smo pridobivanje in shranjevanje podatkov, ter dostop virtualnega agenta do le-teh. Diplomsko nalogo smo zaključili s smernicami za nadalnji razvoj.
Keywords: virtualni agent, klepetalnik, ekspertni sistem, procesiranje naravnega jezika
Published: 20.05.2014; Views: 760; Downloads: 60
.pdf Full text (1,24 MB)

9.
RAZVOJ SISTEMA ZA SNEMANJE PREDAVANJ NA FAKULTETI ZA ORGANIZACIJSKE VEDE
Miha Medved, 2015, bachelor thesis/paper

Abstract: Diplomska naloga raziskuje možnosti za uvedbo sistema za snemanje predavanj na Fakulteti za organizacijske vede. Sistem bo študentom omogočil, da si ogledajo zamujena predavanja in utrdijo znanje pred izpiti. Uporaba sistema spodbuja k prenovi učnega procesa, saj omogoča ogled posnetih predavanj vnaprej ter nudi učitelju, da uporabi čas, ko so študenti v učilnici za bolj praktično poučevanje. Država je v času nastajanja te diplome razpisala javni razpis za sofinanciranje projektov razvoja in vzpostavitve e-storitev in mobilnih aplikacij na področju napredne uporabe IKT v izobraževanju 2014 – 2015 in pokazala, da razume današnji čas in potrebne spremembe v izobraževanju V nalogi so predstavljeni rezultati ankete na temo mobilnih odjemalcev v izobraževanju, ki je bila izvedena med profesorji in študenti Fakultete za organizacijske vede. V primerjalni tabeli je prikazana ponudba vodilnih sistemov za snemanje predavanj, njihove glavne funkcije in lastnosti. Na podlagi primerjave je utemeljena odločitev izbire sistema in prikazana zasnova razvoja sistema za snemanje predavanj na Fakulteti za organizacijske vede. V zaključku so predstavljene težave, ki so se pokazale pri vzpostavitvi prototipa sistema za zajemanje predavanj, njegove prednosti in možnosti, ki jih sistem odpira.
Keywords: Video seminar, podcast, mobilno izobraževanje, RSS, snemanje predavanj, agent za snemanje predavanj
Published: 26.06.2015; Views: 738; Downloads: 84
.pdf Full text (23,88 MB)

10.
Possible role of jasmonic acid in the regulation of floral induction, evocation and floral differentiation in Lemna minor L.
Božidar Krajnčič, Janja Kristl, Ignac Janžekovič, 2006, original scientific article

Abstract: Jasmonic acid (JA) is implicated in a wide variety of developmental and physiological processes in plants. Here, we studied the effects of JA and the combination of JA and ethylenediamine-dio-hydroxypheny-acetic acid (EDDHA) on flowering in Lemna minor in axenical cultures. JA (0.475-47.5 nmol l-1) enhanced floral induction in L. minor under long-day (LD) conditions. Under the same conditions, at the concentration of 237.5 nmol l-1, JA inhibited floral induction, and at the concentration of 475 nmol l-1 it prevented floral induction. Under LD conditions with LD preculture, a combination of EDDHA (20,500 nmol l-1) and JA (47.5 nmol l-1) had a synergistic effect on the promotion of floral induction. Floral induction was enhanced to the greatest extent in experiments with LD precultures. Microscopic examination of microphotographs of histological sections showed that JA and, to an even greater extent, JA+ EDDHA at optimal concentrations promote apical floral induction (evocation). Furthermore, and to an even greater extent JA in combination with EDDHA in an optimal concentration, also promote flower differentiation, especially the development of stamens, as is evident from themicrophotographs. The experimental results show that JA promotes floral induction in other species of Lemnaceae from various groups according to their photoperiodic response. The results support our hypothesis that, in addition to previosly ascribed functions, JA may regulate floral induction, evocation and floral differentiation. Our hypothesis is supported also by the results obtained by quantitative determination of endogenous JA levels in L. minor at three growth stages. The levels of endogenous JA decreased from 389 ng JA g-1 (fresh weight) of L. minor during the vegetative stage to 217 ng JA g-1 during the evocation stage, and to 37.5 ng JA g-1 during the flowering stage, which proves that JA is used for flowering.
Keywords: chelating agent EDDHA, flowering, jasmonic acid (JA), Lemna minor L., endogenous JA levels
Published: 10.07.2015; Views: 656; Downloads: 53
URL Link to full text

Search done in 0.23 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica