| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Skladnost samopodobe posameznika in imidža blagovne znamke avtomobila
Sara Podkubovšek, 2017, master's thesis

Abstract: Pri izbiri avtomobila se pogosto odločamo na podlagi naše samopodobe. Kupimo znamko, katere »imidž« najbolje ustreza lastnostim, ki jih imamo sami. Izogibamo pa se tistim, ki se razlikujejo od nas. Magistrsko delo je razdeljeno na teoretični in praktični del, katerega namen je ugotoviti skladnost samopodobe posameznika in imidža blagovne znamke avtomobila, ki ga ima v lasti. V uvodnem poglavju smo opisali našo temo, problem, cilje, namen, omejitve, hipoteze raziskave in metode raziskovanja. Drugo, tretje, četrto in peto poglavje zajemajo opredelitve ključnih pojmov: samopodobo posameznika, tržno podobo izdelka in blagovno znamko. Predstavili smo dimenzije, strukturo in merjenje samopodobe, notranje in zunanje elemente blagovne znamke, funkcije blagovne znamke, komponente imidža blagovne znamke avtomobilov, znamko Renault, znamko Opel, znamko BMW in znamko Volkswagen, ter skladnost samopodobe posameznika in imidža izdelka. Za praktični del naše raziskave smo uporabili vprašalnik, ki smo si ga priredili po Malhotri. Vzorec sestavlja 80 oseb, ki imajo v lasti avtomobil znamke: Renault, Opel, BMW ali Volkswagen, ter so stari med 35 in 60 let. S t-testom smo ugotavljali razlike med moško in žensko samopodobo. Preverjali smo katera blagovna znamka se najbolj ujema s posamezniki, katera ima največ razlik od nje, ali je skladnost samopodobe žensk in imidža znamke avtomobila, ki jo ima, višja, kot pri moških in ali je ujemanje lastnika in njegovega avtomobila višje, v primerjavi z ostalimi tremi imidži znamk avtomobila. Rezultati analize nam potrjujejo, da obstajajo razlike med moško in žensko samopodobo, ter tudi med imidži blagovnih znamk avtomobilov. Za znamko Renault, Opel in Volkswagen lahko sprejmemo trditev, da so skladne z njihovimi lastniki. Povprečne vrednosti znamke BMW in samopodobe njihovih lastnikov se med seboj bistveno razlikujejo, zato smo to hipotezo zavrnili. Delno se tudi strinjamo, da je ujemanje ženske samopodobe z znamko avtomobila, ki ga ima, višje kot pri moških. Ugotovili smo, da sta znamki Renault in Volkswagen najbolj skladni samopodobi posameznikov. Od nje pa najbolj odstopa znamka BMW.
Keywords: blagovna znamka, BMW, imidž, Opel, Renault, samopodoba, tržna podoba izdelka, Volkswagen
Published in DKUM: 14.07.2017; Views: 1947; Downloads: 288
.pdf Full text (3,14 MB)

2.
ANALIZA FINANCIRANJA NAKUPA VOZIL RENAULT
Urban Dragar, 2013, master's thesis

Abstract: Slovenski avtomobilski trg ima že dolgoletno zgodovino, a je v zadnjih dveh desetletjih opaziti izreden trend rasti, saj ima vsak drugi Slovenec svoj osebni avtomobil. Od ključnih akterjev na trgu vozil je v ospredju, tako po znamki kot po modelu, Renault s svojim cliom. Da je avtomobil pomembna dobrina pri nas, se kaže tudi v tem, da se skoraj polovica Slovencev poslužuje nakupa vozila s tujimi viri, bodisi s krediti ali lizingi. Tematika, ki je v nalogi podrobno predstavljena, je razdeljena na avtomobilski trg v Sloveniji, možnosti financiranja nakupa vozil, kjer sta podrobno opisana lizing in kredit. Ključna je analiza financiranja nakupa vozil Renault kot avtomobilske znamke številka 1 v Sloveniji, s poudarkom na sezonskih nihanjih ter korelaciji med posameznimi oblikami financiranja nakupa vozil. Ob zaključku je na kratko predstavljeno še poglavje o neplačilih.
Keywords: Znamka Renault, lizing, kredit, učinek sezone, koeficient korelacije.
Published in DKUM: 10.12.2013; Views: 1902; Downloads: 315
.pdf Full text (1,68 MB)

Search done in 0.07 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica