| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
POSLOVNA POGAJANJA V OKOLJU KULTURE ZDRUŽENIH ARABSKIH EMIRATOV
Sara Vučko, 2014, undergraduate thesis

Abstract: Pri poslovnih pogajanjih govorimo o medsebojnem izmenjavanju idej, ciljev in njihovih rešitev, doseganju zavezništev, ki bodo delovala dolgoročno. Prednost dobrih pogajalcev je prilagodljivost. Skozi celotni postopek pogajanj vsrkavajo informacije o njihovih konkurentih, vzorcih prezentacij, načinih govora ter osebnem slogu. Izkušeni pogajalci si ne ustvarjajo domnev o skupnih točkah in medsebojnih razlikah na podlagi prvega vtisa. Mednarodni pogajalci imajo v primerjavi s pogajalci znotraj držav bistveno težjo nalogo, saj se morajo prilagoditi tuji kulturi in drugačnemu obnašanju, kot so ga vajeni v svoji državi. Zato je priprava na pogajanja ključnega pomena. Kulturne razlike imajo v mednarodnih poslovnih pogajanjih prav tako močan vpliv na uspeh poslovnih pogajanj. Potrebna je predčasna priprava in seznanitev s tujo kulturo. Poslovna etika pri pogajanjih preučuje moralna načela, norme in postopke etičnih odločanj pri poslovanju podjetja. Združeni arabski emirati spadajo med t. i. »contact« oz. kontakt pogajalce, ne pa med »contract« oz. pogodbene pogajalce. To pomeni, da se poslovna pogajanja uradno pričnejo šele po dolgoročnem spoznavanju in postavljanju trdnejšega, zaupljivejšega odnosa. Pred pričetkom poslovnih aktivnosti veliko svojega časa vlagajo v zasebne stike. Pri poslovnih pogajanjih imajo sestavljen reden urnik sestankov, v primeru, da se sestanka ne moremo udeležiti, sprejmejo tudi telefonski pogovor. Točnost jim predstavlja znak spoštovanja, zamuda pa znak moči. Arabski svet je tradicionalen, ogromen vpliv nanj ima islam, ki močno vpliva na poslovna pogajanja in odločitve. Islam posega na vsa življenjska področja. Vera predstavlja kritično komponento arabskih življenj, ne glede na njihov sloj. Arabci rade volje izrazijo čustva, v njihovih pogovorih je zaznati številna pretiravanja. Arabski pogajalci se izogibajo nasprotovanju in tudi neposrednemu »ne«. Tu je dolgovezno in celo agresivno govorjenje pri poslovanju nekaj čisto običajnega. Potrebno je veliko govoriti in tudi povečati glasnost. Dvigovanje tonov, tudi celo kričanje, so znaki iskrenosti.
Keywords: mednarodna poslovna pogajanja, kulturne razlike, Združeni arabski emirati.
Published: 03.11.2014; Views: 747; Downloads: 168
.pdf Full text (777,63 KB)

2.
PRAVNO ORGANIZACIJSKI OKVIR ZA OPRAVLJANJE GOSPODARSKE DEJAVNOSTI V ZDRUŽENIH ARABSKIH EMIRATIH
Teja Herič, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo obravnava pravno organizacijski okvir v smislu oblike gospodarskih družb, ki se lahko ustanovijo v Združenih Arabskih Emiratih, natančenje v Dubaju, ter razpravlja o tem, katere izmed njih smejo ustanavljati tujci. Lokalno prebivalstvo je načeloma vedno prisotno pri ustanovitvi gospodarske družbe, ki jo želi ustanoviti tujec. Glede na dejstvo, da pravna ureditev v Dubaju razlikuje ustanovitev družbe na »onshore« in »offshore«, je v diplomski delu opredeljena razlika med obema. Pravni okvir je urejen na zvezni ravni z Zveznim zakonom št. 2/2015 o gospodarskih družbah, ki sem ga primerjala z ureditvijo v Republiki Sloveniji. Podrobneje je na fiktivnem primeru predstavljena ustanovitev družbe z omejeno odgovornostjo (korporacijski koraki ustanovitve družbe v ZAE) kot tudi pravni okvir in možnosti ustanovitve družbe za tujce.
Keywords: Združeni Arabski Emirati, Dubaj, ustanovitev gospodarske družbe, Zvezni zakon, »onshore«, »offshore«, prosto ekonomsko območje, družbena pogodba, lokalno prebivalstvo, tujec.
Published: 16.02.2017; Views: 557; Downloads: 51
.pdf Full text (671,77 KB)

Search done in 0.06 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica