| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 6 / 6
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
ŽIVLJENJSKA ZAVAROVANJA V SLOVENIJI
Alen Ploj, 2010, final seminar paper

Abstract: Zavarovalništvo je ena pomembnejših in uspešnejših gospodarskih dejavnosti v državi. Je dejavnost, ki je na trgu izpostavljena izredno močni konkurenci, saj se nenehno pojavljajo novi konkurenti, ki vstopajo v boj za delež trga. Življenjsko zavarovanje je oblika osebnega zavarovanja, ki se nanaša na zavarovanje za nevarnosti, ki pretijo človeku, njegovemu življenju in njegovi integriteti. Vendar pa življenjsko zavarovanje ne predstavlja samo zavarovanja, pač pa je to tudi ena najbolj dovršenih oblik dolgoročnega varčevanja prebivalstva. Namen diplomskega seminarja je prikazati vse vrste življenjskih zavarovanj, analizirati slovenski zavarovalni trg ter tržne deleže posameznih zavarovalnic ter pregledati ponudbo življenjskih zavarovanj, še posebej ponudbo Zavarovalnice Maribor.
Keywords: Zavarovalništvo, zavarovalnica, življenjska zavarovanja, Zavarovalnica Maribor
Published: 21.12.2010; Views: 2842; Downloads: 541
.pdf Full text (286,22 KB)

2.
INFORMACIJSKI SISTEM V ELEKTRONSKEM ZAVAROVALNIŠTVU
Brigita Berghaus, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Živimo v razvitem svetu in danes prav nobeno podjetje ne more poslovati brez računalnika in z njim povezanim spletnim mestom. Zato smo prav v nalogi spoznali elektronsko poslovanje in z njim povezano elektronsko zavarovalništvo, ki se vse bolj razvija in uveljavlja. V uvodnem delu smo opredelili področje in opis problema, navedli smo cilje in osnovne trditve, predpostavke in omejitve raziskave ter predvidene metode raziskovanja. V nadaljevanju smo opredelili pojem elektronskega poslovanja, ki izhaja iz angleškega izraza »electronic commerce« ter opisali, kako se je začel razvoj elektronskega poslovanja. Navedli smo prednosti, slabosti, oblike in model e-poslovanja. V osrednjem delu smo opredelili zavarovalništvo, pojem zavarovalništva in predstavili različne vrste zavarovanj. Spoznali smo osnovne pojme zavarovanj ter navedli, kaj določa Zakon o zavarovalništvu. Ugotovili smo, da zavarovalnice potrebujejo za uspešno in učinkovito poslovanje dober informacijski sistem ter da morajo podjetja zaradi vse večjega konkurenčnega boja ponujati svoje izdelke oz. storitve preko spleta. Poslovanje preko spleta zmanjšuje stroške. Med drugim smo opisali tudi ovire in prednosti elektronskega zavarovalništva ter navedli, kako se je elektronsko zavarovalništvo uvedlo v Sloveniji. Ker smo v nalogi povezani z računalnikom in internetom, smo predstavili metode oglaševanja, elemente spletne strani ter kriterije dobre spletne strani. Zadnji del smo namenili Zavarovalnici Maribor in njeni predstavitvi. Najprej smo na kratko predstavili Zavarovalnico. V nadaljevanju smo predstavili spletno stran Zavarovalnice Maribor, ki je podrobneje analizirana glede na kriterije dobre spletne strani. Na koncu je predstavljena še ponudba zavarovanj preko spleta s primeri obrazcev.
Keywords: elektronsko poslovanje, zavarovalništvo, informacijski sistem, elektronsko zavarovalništvo, spletna stran, Zavarovalnica Maribor, ponudba Zavarovalnice Maribor
Published: 20.05.2011; Views: 2154; Downloads: 222
.pdf Full text (1,67 MB)

3.
PRIMERJALNA ANALIZA SPLETNIH PORTALOV SLOVENSKIH ZAVAROVALNIC
Darija Štemberger, 2012, master's thesis

Abstract: Dandanes smo priča razvoju tehnologij, interneta, ki je povzročila nastanek elektronskega poslovanja. Med elektronsko poslovanje pa spada prav tako elektronsko zavarovalništvo. Pred leti so podjetja uporabljala internet za namene predstavitve na svoji spletni strani, vendar danes takšen način poslovanja več ne zadostuje, saj se je spletno poslovanje od takrat do danes zelo razvilo. V kolikor želijo zavarovalnice elektronsko poslovati potrebujejo spletni portal. Oblikujejo jih strokovnjaki različnih področij, ki sestavljajo projektno skupino. Da bi zavarovalnice na portal privabile čim večje število strank morajo stran nenehno ažurirati, prilagajati spremembam in izboljševati. Za vse spletne portale je značilna: enotna prijava, predstavitev, poosebljanje, posredovanje in upravljanje vsebin, taksonomija, iskanje, administracija in varnost, komunikacija in kolaboracija. V magistrskem delu smo analizirali spletne portale šestih slovenskih zavarovalnic: Zavarovalnica Maribor, Adiatic Slovenica, Generali Zavarovalnica, Grawe Zavarovalnica, Zavarovalnica Tilia, Zavarovalnica Triglav. Med vsemi šestimi portali so nekateri bolj, druge manj zanimivi, uporabni in kvalitetni. S področja zavarovalništva portal ponuja: informacije različnih vrst zavarovanj, možno sprotno pridobivanje informacij preko direktno postavljenih vprašanj uporabnika, iskalnik informacij, kazalo strani, spremembo jezika (ang., nem.), slovarček z obrazložitvijo pojmov, anketni vprašalnik, nagradne igre, naročilo svetovalca in prijavo na e-novice. Zraven ponujajo storitve kot so: on-line zavarovanja, informativne izračune, prijavo škode. Kljub temu da so spletni portali zavarovalnic dobro oblikovani, smo našli nekaj pomankljivosti in podali lastne predloge o izboljšanju le-teh, ki smo jih zajeli v magistrskem delu. Zavarovalnice se morajo zavedati pomembnosti elektronskega poslovanja oz. elektronskega zavarovalništva v prihodnosti, nenehno slediti spremembam ter nadgrajevati in izboljševati spletne portale.
Keywords: Internet, elektronsko poslovanje, elektronsko zavarovalništvo, spletni portali, analiza spletnih portalov, Zavarovalnica Maribor, Adiatic Slovenica, Generali Zavarovalnica, Grawe Zavarovalnica, Zavarovalnica Tilia, Zavarovalnica Triglav.
Published: 25.01.2013; Views: 1575; Downloads: 192
.pdf Full text (3,04 MB)

4.
PRIMERJALNA ANALIZA SPLETNEGA TRŽENJA ZAVAROVANJ NA PRIMERU ZAVAROVALNICE MARIBOR IN GENERALI
Maja Čeh, 2013, master's thesis

Abstract: Internet predstavlja medij prihodnosti, saj se število uporabnikov iz leta v leto povečuje. Potrošniki se od klasičnih medijev zatekajo k internetu, zato velja dejstvo, da če podjetje ni prisotno na internetu, praktično ne obstaja. Spletno trženje zavarovanj prinaša zavarovalnicam številne prednosti, ima pa tudi določene slabosti. Slabosti spletnega trženja zavarovanj za zavarovalnice so predvsem v kompleksnosti določenih zavarovalnih storitev, težki dosegljivosti standardizacije reševanja škodnih primerov, neosebnem odnosu in nezaupanju uporabnikov v varnost elektronskega poslovanja. Prednosti spletnega trženja zavarovanj za zavarovalnice so v hitrem prilagajanju tržnim pogojem, ažurnem zajemanju podatkov o številu zavarovancev, globalni prisotnosti in nižjih stroških poslovanja ter oglaševanja. Nakupovanje prek interneta ima prednosti tudi za njegove uporabnike in sicer omogoča neomenjen delovni čas, večjo dostopnost do informacij, hitrejši odzivni čas in anonimnost. Za spletno trženje so primerna zavarovanja, ki so enostavna, neodvisna od preteklega dogajanja, obvezna, ne zahtevajo veliko osebnega svetovanja, imajo relativno nizko zavarovalno premijo, se pogosto obnavljajo, so drugačna po zasnovi, so prilagojena internetni poti in so primerna za masovni trg. V magistrski nalogi smo analizirali spletna portala Zavarovalnice Maribor in Zavarovalnice Generali, pregledali ponudbo njunih spletnih zavarovalnih storitev in predstavili primer sklenitve zavarovanja. Preverili smo na kakšen način zavarovalnici privabljata na svoj spletni portal obiskovalce in kako uspešni sta pri spletnem trženju zavarovanj. Rezultati so pokazali, da imata obe zavarovalnici učinkovit in pregleden spletni portal, na katerem ponujata številne informacije o zavarovanjih in različne spletne storitve. Uspešni sta pri spletnem trženju zavarovanj, vseeno pa smo opazili nekaj slabosti, za katere smo podali predloge za izboljšanje le-teh. Pomembno je, da se zavarovalnici zavedata pomena spletnega trženja zavarovanj in ga neprestano izboljšujeta ter nadgrajujeta, saj bosta tako gradili prepoznavnost blagovne znamke, izboljšali prodajo in povečali število svojih strank.
Keywords: zavarovalne storitve, zavarovalništvo, elektronsko poslovanje, trženje, internet, spletno trženje, spletni portal, spletno trženje zavarovanj, socialni marketing, zakup sponzoriranih povezav na iskalnikih, optimizacija spletne strani, spletne storitve, Zavarovalnica Maribor, Zavarovalnica Generali
Published: 16.10.2013; Views: 2228; Downloads: 194
.pdf Full text (1,83 MB)

5.
IZGORELOST NA DELOVNEM MESTU NA PRIMERU PODJETJA ZAVAROVALNICA MARIBOR D.D.
Maja Čanč, 2014, master's thesis

Abstract: Strokovnjaki so si besedo izgorelost »izposodili« besedne zveze izgorevanje goriva, saj gre za podobna procesa. Izgorevanje namreč predstavlja sindrom izgorevanja življenjske energije, ki je v sodobnem svetu vse pogosteje prisoten. Izgorelost ni prisotna samo na vodilnih položajih, temveč v vseh delovnih situacijah. V magistrskem delu smo proučevali izgorelost zaposlenih na delovnem mestu v podjetju Zavarovalnica Maribor d. d. Magistrsko delo smo razdelili na teoretični in empirični del. V teoretičnem delu smo proučevali izgorelost na delovnem mestu ter njene vzroke in posledice. Na koncu smo zapisali, kako lahko obvladamo izgorelost; podali smo tudi nasvete za preprečevanje izgorelosti na delovnem mestu. V empiričnemu delu smo izvedli raziskavo o izgorelosti na delovnem mestu v Zavarovalnici Maribor d. d. Z analizo raziskave o izgorelosti v izbranem podjetju smo želeli ugotoviti, kako se zaposleni v podjetju Zavarovalnica Maribor d. d. spoprijemajo z izgorelostjo ter kateri so najpogostejši vzroki in posledice izgorelosti na delovnem mestu v omenjenem podjetju. Analiza raziskave je pokazala, da se zaposleni v največji meri spoprijemajo z izgorelostjo na delovnem mestu tako, da si dobro organizirajo delo. Najpogostejši vzrok, ki v veliki meri povzroča izgorelost na delovnem mestu, je preobremenjenost z delom. Zanimivo je tudi to, da je naraščanje odsotnosti z dela najpogostejša posledica izgorelosti na delovnem mestu.
Keywords: izgorelost na delovnem mestu, spoprijemanje z izgorelostjo, vzroki za izgorelost, posledice izgorelosti, obvladovanje izgorelosti, preprečevanje izgorelosti, Zavarovalnica Maribor d. d.
Published: 26.05.2014; Views: 1205; Downloads: 284
.pdf Full text (1,48 MB)

6.
UPRAVLJANJE, OBVLADOVANJE TVEGANJ IN SKLADNOST V ZAVAROVALNICI MARIBOR
Karmen Semler, 2015, undergraduate thesis

Abstract: Nov sistem upravljanja zavarovalnic, ki ga prinaša direktiva Solventnost II zagotavlja večjo stabilnost in transparentnost poslovanja zavarovalnic in s tem tudi boljšo zaščito zavarovancev, ki so uporabniki zavarovalnih storitev. Kot negativno posledico uvedbe direktive Solventnost II lahko štejemo višje administrativne stroške ob vpeljavi direktive. Dolgoročno pa bi naj direktiva vplivala na ugodnejše poslovanje zavarovalnic. Korporativno upravljanje zavarovalnic pa v sektor zavarovalništva prinaša več etike, s tem pa tudi večje zaupanje v zavarovalne storitve in produkte.
Keywords: zavarovalništvo, Zavarovalnica Maribor, Zakon o zavarovalništvu, korporativno upravljanje, obvladovanje tveganj, tveganja, skladnost, Solventnost II, Lamfalussyjev proces, EIOPA, zahtevani solventnostni kapital, minimalni zahtevani kapital, zavarovalno-tehnične rezervacije, vrednotenje lastnih sredstev ORSA, kakovost podatkov, prenos informacij, sposobnost in primernost, ključne funkcije, notranje kontrole, izločeni posli, poročanje in razkritja
Published: 23.10.2015; Views: 995; Downloads: 232
.pdf Full text (1,57 MB)

Search done in 0.17 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica