| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
UVAJANJE SISTEMA 20 KLJUČEV V PODJETJU ARGO D.O.O.
Blaž Klinar, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo z naslovom Uvajanje sistema 20 ključev v podjetje Argo d.o.o. je razdeljeno na dva dela, in sicer na teoretični in na praktični del. V teoretičnem delu smo predstavili konkurenčni položaj slovenskih podjetij v primerjavi s centralnoevropskimi proizvodnimi podjetji in različne pristope, ki podjetjem omogočajo izboljševanje poslovanja in zagotavljanje kakovosti ter integracijo teh pristopov v sistemu 20 ključev. Nadalje smo predstavili sistem 20 ključev, in sicer smo vseh 20 ključev posebej opisali, prikazali povezave med ključi, 5 nivojski sistem točkovanja teh ključev, tehnike uvajanja in spremljanja sistema 20 ključev, itn.. Nato pa smo predstavili še motivacijo, kot pogoj za uspešno uvedbo sistema 20 ključev in prikazali različne načine motiviranja. V praktičnem delu smo najprej predstavili podjetje Argo d.o.o., njegove izdelke, poslovanje in cilje. Ker je glavno področje diplomskega dela uvedba sistema 20 ključev v podjetje Argo d.o.o., smo največjo pozornost namenili tej tematiki. V zvezi s tem smo prikazali uvajanje izbranih 4 ključev, in sicer so se uvajali: - ključ 1: Čiščenje in organiziranje - ključ 5: Hitre nastavitve - ključ 9: Vzdrževanje strojev in opreme - ključ 13: Odpravljanje vseh izgub Pri vsakem ključu smo prikazali, kakšno je bilo začetno stanje v podjetju pred uvajanjem le tega, kakšni so bili ukrepi za izboljšave in kakšni so bili končni učinki uvajanja. V sklepu smo združili temeljne ugotovitve in potrdili trditve oziroma hipoteze, ki smo jih podali na začetku diplomskega dela.
Keywords: Zahteve trga, konkurenca, pristopi za zagotavljanje kakovosti in izboljševanje poslovanja, sistem 20 ključev, motivacija.
Published: 04.03.2021; Views: 88; Downloads: 2
This document has many files! More...

2.
Pomen reciklirane embalaže pri prodaji izdelkov Radenska, d.d.
Anja Pintarič, 2014, bachelor thesis/paper

Abstract: Diplomska naloga obravnava vlogo ter pomen in vpliv embalaže na več različnih vidikov: na okolje, na kupne navade potrošnika, na onesnaževanje okolja in podnebne razmere. Od odločitve potrošnika je odvisna količina odpadne embalaže in njen vpliv na onesnaževanje okolja, ki predstavlja danes velik problem in narekuje skrben premislek potrošnika pri izbiri ustrezne vrste embalaže. Diplomska naloga opredeljuje embalažo na več različnih načinov. Na začetku so opredeljeni splošni pojmi, vezani na pojem embalaža. V drugem, praktičnem delu pa se posvetimo obstoječemu stanju Radenske, d. d., kolikšna je nabava določene embalaže, kako poteka polnjenje plastenk in steklenic, ter kakšna je sama prodaja embalaže. Glede na te podatke je narejena kritična analiza in prenova obstoječega stanja. Glavni cilj diplomske naloge je bil raziskati, kakšen vpliv ima embalaža na samo odločitev potrošnika, predlagati racionalizacijo poslovanja v podjetju. Rezultati raziskave kažejo, da se ljudje v veliki meri odločajo za nakup izdelkov v plastenkah zaradi ugodne cene in praktičnosti. Rešitev problema bi bila v spodbudah povratne in nepovratne embalaže, tako da bi v Sloveniji uvedli takso na povratno in nepovratno embalažo, kot je to praksa v preostalih državah Evropske unije.
Keywords: nakup, okolje, plastična in steklena embalaža, zahteve trga
Published: 22.01.2015; Views: 797; Downloads: 94
.pdf Full text (919,90 KB)

3.
Vključitev metode QFD v vrednostni management
Rok Kraševec, 2014, undergraduate thesis

Abstract: Z vsakim izdelkom ali s storitvijo, ki jo razvijemo, želimo doseči največjo vrednost izdelka v očeh kupca, s čimer ga prepričamo v nakup. Metoda QFD inženirjem omogoča predstavitev zahtev kupcev v obliki tehničnih karakteristik. Z metodo QFD dobimo vodilo skozi proces vrednostnega managementa in tako so zahteve kupcev prisotne od začetka procesa razvoja. V diplomskem delu sem izdelal hišo kakovosti s pomočjo diagrama FAST za lažjo predstavo o integraciji obeh procesov. Po opredeljenih funkcijah izdelka s pomočjo diagrama FAST preverimo ujemanje funkcij z zahtevami kupcev in njihovo pomembnost v hiši kakovosti.
Keywords: vrednostni management, razvoj funkcij kakovosti, hiša kakovosti, segmentacija trga, ciljne skupine, zahteve kupcev, metoda FAST
Published: 13.03.2014; Views: 1438; Downloads: 258
.pdf Full text (3,34 MB)

Search done in 0.14 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica