| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 1268
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
Ustvarjanje ugodnega delovnega okolja za povečanje zadovoljstva in motivacije zaposlenih v družinskem srednje velikem podjetju
Luka Vedernjak, 2024, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo proučevali vlogo zadovoljstva in motivacije zaposlenih pri ustvarjanju ugodnega delovnega okolja v srednje velikem družinskem podjetju in jo preučili ter predstavili na primeru podjetja AJM okna-vrata-senčila d.o.o. Zadovoljstvo zaposlenih in njihova motivacija sta ključni dejavnik uspeha, a sta pogosto spregledana. Podjetja se vse bolj zavedajo pomena skrbi za zadovoljstvo svojih delavcev na različne načine, kar je še posebej cenjeno v družinskih podjetjih. Zadovoljni zaposleni, ki svoje delo opravljajo v pozitivno naravnanem delovnem okolju, so produktivnejši in lojalnejši, kar pa ima dober vpliv na uspešnost podjetja, in sicer na kratki in dolgi rok. Diplomsko delo je sestavljeno iz dveh delov. V prvem delu smo opredelili in predstavili pojme motivacija, zadovoljstvo in družinsko podjetje, prav tako smo analizirali vpliv zadovoljstva zaposlenih na uspešnost družinskega podjetja in raziskali pristope za izboljšanje zadovoljstva in motivacije. Podrobno smo predstavili podjetje AJM okna-vrata-senčila d.o.o. V drugem delu smo s pomočjo ankete izmerili raven motivacije in zadovoljstva zaposlenih v podjetju AJM okna-vrata-senčila d.o.o., identificirali vzroke za trenutno stanje in na podlagi ugotovitev oblikovali priporočila za izboljšanje ravni motivacije in zadovoljstva.
Keywords: motivacija, zadovoljstvo, družinsko podjetje, zaposleni, delovno okolje, srednje veliko podjetje, AJM okna-vrata-senčila d.o.o.
Published in DKUM: 24.09.2024; Views: 0; Downloads: 4
.pdf Full text (1,22 MB)

2.
Možni pristopi k povečanju članstva v Območni obrtno-podjetniški zbornici Velenje
Sonja Majerič, 2024, master's thesis

Abstract: Zadovoljstvo potrošnikov je zagotovo eden najbolj zaželenih rezultatov odnosa med podjetjem in potrošnikom. V magistrski nalogi smo preučevali možne pristope k povečanju članstva v Območni obrtno-podjetniški zbornici Velenje. Namen naloge je pridobiti podatke, ki bi zbornici pomagali privabiti nove člane. Preučili smo literaturo in se ob razlaganju in navajanju dejstev sklicevali na ugotovitve, spoznanja, stališča domačih in tujih avtorjev. Izvedli smo tudi kvantitativno raziskavo v obliki anketnega vprašalnika. Odgovore oziroma dobljene rezultate smo analizirali. Postavili smo si tudi tri raziskovalna vprašanja. Ugotovili smo, da se z dodajanjem koristi in znižanjem cene članarine, članstvo ne bo povečalo in da so člani zvesti zbornici, ker so zadovoljni s storitvami in poslanstvom zbornice. Poslanstvo zbornice je služenje svojim uporabnikom in partnerjem, kateri jih oskrbujejo s sredstvi za delovanje. Na strategije, obstanek in razvoj organizacije vplivajo udeleženci oziroma njihova zaznana vrednost storitev in koristi, ki jih imajo. Člani namreč primerjajo med koristmi, ki jih pridobijo in zaznanimi stroški. Raziskovali smo različne marketinške strategije. Osredotočili smo se na strategijo usmerjeno v doseganje dolgoročnega zadovoljstva in zvestobe članov ter pridobivanje novih.
Keywords: Obrtno-podjetniška zbornica, pravna oseba, članstvo, strateški marketing, zadovoljstvo in zvestoba potrošnikov in nepridobitne organizacije
Published in DKUM: 12.09.2024; Views: 17; Downloads: 4
.pdf Full text (2,54 MB)

3.
Motivacija in zadovoljstvo zaposlenih v Vrtcu Ciciban Sevnica
Eva Tihole, 2024, master's thesis

Abstract: V magistrskem delu se osredotočamo na pomembni tematiki, ki vplivata na uspešno delovanje organizacije. V teoretičnem delu smo s pomočjo domače in tuje literature zajeli in navedli osnove motivacije in zadovoljstva zaposlenih. Pisali smo o motivacijskih dejavnikih, opisali različne motivacijske teorije in o tem, kakšen pomen ima motivacija na delovnem mestu in kakšni zapleti se lahko pripetijo, da zavirajo motivacijo. Prav tako smo raziskali, kakšen je sploh pomen zadovoljstva na delovnem mestu, kako na zadovoljstvo vpliva motivacija ter kako jo je mogoče meriti. V empiričnem delu pa smo na podlagi anketnega vprašalnika analizirali motivacijo in zadovoljstvo zaposlenih v Vrtcu Ciciban Sevnica. Ugotovili smo, da so zaposleni s svojim delovnim mestom zadovoljni ter da so medsebojni odnosi tisti, ki jih pri delu najbolj motivirajo. Na njihovo zadovoljstvo na delovnem mestu pa najbolj vpliva zanimivost dela. Iz magistrske naloge lahko razberemo, da je motivacija ključnega pomena ne samo na delovnem mestu, ampak tudi v vsakdanjem življenju, saj je cilj vsakega posameznika, da čuti zadovoljstvo na vseh področjih življenja. Jasno je tudi, da so motivirani zaposleni bolj zadovoljni in posledično svoje delo opravljajo bolje in stremijo k ciljem organizacije.
Keywords: zadovoljstvo, dejavniki zadovoljstva, motivacija, motivacijske teorije, zaposleni, organizacija.
Published in DKUM: 12.09.2024; Views: 11; Downloads: 10
.pdf Full text (1,81 MB)

4.
Stili vodenja in zadovoljstvo zaposlenih v zdravstvenem zavodu in gospodarski družbi
Petra Škrjanc, 2024, master's thesis

Abstract: V današnjem času je v zdravstvenih zavodih in gospodarskih družbah še vedno veliko nerešenih problemov, ki so povezani s človeškimi viri. Na kakovost dela vplivajo vse sposobnosti posameznika, ki implementira v svoje delo energijo, zanesljivost, pripadnost ter tudi nadarjenost, ustvarjalnost in domišljijo. Pomembna je motiviranost zaposlenih, da znajo svoje znanje deliti, timski duh in ciljna usmerjenost. Problemi se kažejo z nizko uspešnostjo zaposlenih, fluktuacijo ter njihovim nezadovoljstvom. Omenjeno in nastala situacija lahko vplivajo na organizacijsko kulturo, za katero je pomemben tudi stil vodenja. V teoretičnem delu magistrske naloge z deskriptivno metodo opredeljujemo pojem stila vodenja, organizacijske kulture in zadovoljstva zaposlenih. Opredelimo oblike stilov vodenja, organizacijsko kulturo in prikažemo, kako stil vodenja in organizacijska kultura vplivata na zadovoljstvo in uspešnost zaposlenih. V empiričnem delu z uporabo anonimnih vprašalnikov ugotavljamo: • kateri stil vodenja uporabljajo v zdravstvenem zavodu in katerega v gospodarski družbi; • opredelimo ključno vedenje in lastnosti vodenja ter učinkovitosti, ki vplivajo na zadovoljstvo posameznika; • katero obliko organizacijske kulture uporabljajo v zdravstvenem zavodu in v gospodarski družbi in njun vpliv na zaposlene. Analizo in rezultate predstavljamo v grafih in tabelah s pomočjo uporabe računalniškega programa Microsoft Excel in SPSS. Rezultati kažejo, da izmed treh izpostavljenih stilov vodenja, demokratičnega, avtoritarnega in laissez-faire stila vodenja, demokratični stil vodenja povečuje zadovoljstvo zaposlenih. Zaposleni se ob tovrstnem stilu vodenja počutijo cenjeni in vključeni v proces odločanja, kar vodi do večje motivacije zaposlenih in uspešnosti pri delu. Z merjenjem organizacijske kulture so rezultati pokazali, da nima neposrednega statističnega vpliva na zadovoljstvo zaposlenih. Raziskava je pokazala, da so pomembnejši dejavniki odnosi med zaposlenimi, komunikacija in podpora vodij. Zadovoljstvo zaposlenih je v gospodarski družbi in zdravstvenem zavodu ključni dejavnik uspešnosti obeh organizacij. Zadovoljni zaposleni izkazujejo večjo motiviranost, zavzetost in uspešnost pri svojem delu. Pomembno je, da vodje in organizacije vlagajo v zaposlene in jih nadalje motivirajo in nagrajujejo.
Keywords: stili vodenja, uspešnost zaposlenih, organizacijska kultura, zadovoljstvo pri delu
Published in DKUM: 11.09.2024; Views: 42; Downloads: 17
.pdf Full text (1,46 MB)

5.
Vpliv delovnega okolja na ravnanje izvajalcev revidiranja
Hristina Chagorska, 2024, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu analiziramo vpliv delovnega okolja na ravnanje izvajalcev revidiranja. Namen je ugotoviti, kateri dejavniki vplivajo na delovno okolje in s tem na ravnanje izvajalcev revidiranja. Na podlagi pregleda ugotovitev iz preteklih raziskav različnih avtorjev proučimo, kako različni dejavniki vplivajo na zadovoljstvo izvajalcev revidiranja pri delu. Na začetku diplomskega dela opredimo pojem delovno okolje, kaj predstavlja delovno okolje za izvajalce revidiranja. Na podlagi različnih študij predstavimo, kako poteka delo v revizijski skupini in kakšna je sestava revizijske skupine. Nato predstavimo, kako stres vpliva na revizijsko skupino, kakšna je komunikacija med člani revizijske skupine in kako delo v revizijski skupini vpliva na zadovoljstvo izvajalcev revidiranja pri delu. Dodatno predstavimo delovno okolje v večjih revizijskih podjetjih. Osredotočili smo se na raziskave, ki obravnavajo dejavnike, ki vplivajo na to, da zaposleni iščejo kariero v velikih revizijskih podjetjih. Opredelimo tudi pomen kulture v revizijskem podjetju, kako kultura vpliva na kakovost revidiranja in organizacijsko zavezanost revizorjev revizijskemu podjetju. Rezultati preteklih raziskav nam kažejo, kakšna je atraktivnost poklica revizorja za nove zaposlene, kako jo ohraniti in izboljšati, ter katere dejavnike vplivajo na revizorjevo odločitev, da ostane ali zapusti poklic revizorja. V osrednjem delu diplomskega dela predstavimo ugotovitve avtorjev glede pozitivnih (ugodnih) in negativnih (neugodnih) dejavnikov delovnega okolja, ki vplivajo na ravnanje izvajalcev revidiranja. Ugotovimo, da lahko stres zaradi obremenitev dela in pomanjkanja časa zmanjša kakovost revidiranja. Delovna obremenitev zmanjša zadovoljstvo pri delu. Na podlagi pregleda raziskav ugotovimo, da lahko poistovetenje z revidiranim podjetjem in odsotnost menjavanja revizorjev zmanjšata kakovost revidiranja zaradi povečanja konfliktov med revizorjem in revidiranim podjetjem. Na podlagi pregleda raziskav ugotovimo, da dejavniki možnosti fleksibilnega dela, možnosti napredovanja izvajalcev revidiranja in učenja izvajalcev revidiranja, izboljšajo zadovoljstvo pri delu in s tem izboljšajo kakovost revidiranja. V sklepnem delu diplomskega dela na podlagi proučitve in ugotovitev iz preteklih raziskav podamo predloge za možne odprave neugodnih in izboljšave ugodnih dejavnikov delovnega okolja v revizijskih podjetjih.
Keywords: revizijsko podjetje, revizor, izvajalec revidiranja, delovno okolje, kakovost revidiranja, stres, zadovoljstvo pri delu.
Published in DKUM: 06.09.2024; Views: 92; Downloads: 7
.pdf Full text (940,36 KB)

6.
Vodenje teniškega treninga v kategoriji rekreativcev do 12 let
Lori Škerl, 2024, undergraduate thesis

Abstract: Vodje v podjetjih in športu ter politiki pogosto uporabljajo različne stile vodenja. Vodenje v športu je v primerjavi z drugimi poslovnimi in organizacijskimi okoliščinami povezano s specifičnimi izzivi. Vodenje trenerjev ima pri učinkovitosti treninga, zadovoljstvu in psihološkem razvoju športnikov ter povezanosti igralcev in trenerjev pomembno vlogo, saj so od tega odvisni tudi rezultati. Kadar govorimo o uspešnem treniranju, trener ustrezno usmerja svoje športnike, da ti ohranijo zdrave odnose s soigralci. Poleg tega se zna učinkoviti trener prilagoditi in sprejeti ustrezne stile treniranja v različnih situacijah, in sicer glede na cilj športnikov, poznavanje in zrelost igralcev ter tedenski režim treningov. Številni mladi preživijo veliko časa s svojimi trenerji, nekateri celo več kot s svojimi starši, zato je še posebej pomembno razumevanje vpliva trenerjev, ne le v zvezi z napredovanjem športnih veščin športnikov, temveč tudi z vplivom na njihovo izobraževanje in celostni razvoj. Namen diplomske naloge je bil zato raziskati vplive stilov vodenja, predvsem avtokratskega in demokratičnega, na odnos med trenerjem in športnikom, na motivacijo športnikov in zadovoljstvo športnikov v izbrani teniški akademiji. Rezultati raziskave bodo koristili trenerjem pri izbiri ustreznih stilov vodenja, izboljšali njihovo interakcijo z varovanci med treningi ter okrepili njihovo uspešnost in celostni razvoj. V anketnem vprašalniku, ki smo ga uporabili za našo diplomsko nalogo, so sodelovali rekreativni tenisači v starostni kategoriji do 12 let. Raziskali smo štiri glavna področja, ki vplivajo na vztrajnost, motivacijo in napredovanje v tenisu. Na podlagi njihove pomembnosti smo razvrstili in proučili različne dejavnike z vidika igralcev ter glede na dobljene rezultate ankete ugotovili neposreden pozitiven vpliv demokratičnega vodenja. V nasprotju s tem pa pri avtokratskem stilu vodenja teniških treningov s strani anketiranih tenisačev nismo zaznali pozitivnih odzivov. Pomembno je, da trenerji razumejo vpliv različnih stilov vodenja in pomen demokratičnega vodenja pri izboljšanju motiviranosti otrok, njihovega zadovoljstva s treningom in s samim seboj ter željo po vztrajanju v tem športu.
Keywords: vodenje, treniranje, stili vodenja, odnos trener-športnik, motivacija, zadovoljstvo tenisačev.
Published in DKUM: 06.09.2024; Views: 91; Downloads: 7
.pdf Full text (994,14 KB)

7.
Zadovoljstvo davčnih zavezancev s storitvami davčnega organa
Nika Vetrih, 2024, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi smo raziskali zadovoljstvo davčnih zavezancev s storitvami davčnega organa v Sloveniji. Kot kriterije smo uporabili informacije, kvaliteto sistema, kvaliteto storitev, zaupanje in trajnostna odgovornost. Raziskavo smo delali s pomočjo tujih raziskav, ki so prav tako merile zadovoljstvo davčnih zavezancev s storitvami davčnega organa. S strani OECD smo ugotovili, da se davčne uprave trudijo izboljšati svoje storitve predvsem s »samopostrežnim poslovanjem« in uporabo umetne inteligence. S tem bi bile storitve davčnega organa enostavnejše za uporabo in dostopne 24 ur na dan, 7dni v tednu. Finančna uprava Republike Slovenije, ki skrbi za pobiranje davkov v Sloveniji, se osredotoča na informiranje in sodelovanje z davčnimi zavezanci, kar vpliva na boljše izpolnjevanje davčnih obveznosti in zmanjševanje davčnih utaj. Prav tako Finančna uprava Republike Slovenije meri zadovoljstvo davčnih zavezancev z njihovimi storitvami. V preteklih merjenjih so ugotovili, da so davčni zavezanci najbolj zadovoljni z varovanjem zaupnosti podatkov, najmanj pa z dostopnostjo in odzivnostjo zaposlenih, ter razumevanju informacij. V raziskavi smo si zadali 4 hipoteze s katerimi smo preverili kakšno je zadovoljstvo davčnih zavezancev. Vse hipoteze smo potrdili.
Keywords: Zadovoljstvo, kvaliteta storitev, davčni organ
Published in DKUM: 05.09.2024; Views: 105; Downloads: 26
.pdf Full text (1,84 MB)

8.
Zaposlovanje in zadržanje tujcev v podjetju x
Ana Zlatkova, 2024, undergraduate thesis

Abstract: Proces zaposlovanja in zadrževanja tujih delavcev je ključen za organizacije po vsem svetu, saj lahko pritegne talente iz različnih delov sveta in dopolni svoje delovne sile s širokim naborom kompetenc in izkušenj. Tuji delavci lahko doprinesejo nove ideje, perspektive in znanje, kar lahko pozitivno vpliva na inovacije ter konkurenčnost organizacije. Tudi zadrževanje tujih delavcev je ključnega pomena, saj lahko visoka stopnja odliva kadrov negativno vpliva na stabilnost, kontinuiteto in uspešnost podjetja. Za zadrževanje tujih delavcev je pomembno ponuditi konkurenčne ugodnosti, možnosti za napredovanje, razvoj kariere in ustvarjanje podpornega ter motivacijskega delovnega okolja. Namen diplomskega dela je proučevanje procesa zaposlovanja in selekcije kadrov v podjetju X, z osredotočenostjo na uporabljene metode pri zaposlovanju tujih delavcev ter oceno zadovoljstva zaposlenih glede postopka zaposlovanja. Glavni cilj naloge je identificirati strategije zadrževanja tujih delavcev v podjetju X, kar prikazuje ključni vidik ohranjanja stabilnosti delovne sile in dolgoročnega uspeha organizacije.
Keywords: zaposlovanje, selekcija, zadrževanje, kadri, zadovoljstvo
Published in DKUM: 30.08.2024; Views: 71; Downloads: 12
.pdf Full text (1,32 MB)

9.
Vpliv organizacijske kulture na interno komuniciranje, stres in zadovoljstvozaposlenih v materinski in hčerinski multinacionalni organizaciji
Darja Kukovec, 2024, doctoral dissertation

Abstract: Organizacije, ki delujejo na multinacionalni ravni, zaradi strateških razlogov širijo svoje poslovanje v tuje hčerinske organizacije, torej v druga nacionalna okolja. Ob tem multinacionalne organizacije pogosto implementirajo v tuje hčerinske organizacije svojo neprilagojeno izvirno materinsko organizacijsko kulturo, in to ne glede na vplive nacionalne kulture države gostiteljice na preneseno organizacijsko kulturo ter posledično tudi ne glede na negativne vplive prenesene organizacijske kulture na interno komuniciranje, stres zaposlenih in povišano nezadovoljstvo zaposlenih na delovnem mestu zaradi neprilagoditve. Kadar se v primeru avtomatičnega prenosa izvirne materinske organizacijske kulture vrednote prenesene organizacijske kulture v tuji hčerinski organizaciji začnejo razlikovati od vrednot zaposlenih tuje hčerinske organizacije, lahko to vpliva na zaposlene v organizaciji na več ravneh. Ta vpliv je mogoče zaznati na ravni internega komuniciranja, stresa in zadovoljstva zaposlenih na delovnem mestu.Namen doktorske disertacije je bil na podlagi pregleda obstoječih znanstvenih spoznanj in raziskave oblikovati izviren in celovit managerski model širjenja izvirne materinske organizacijske kulture v tuje hčerinske organizacije, ki delujejo v tujih nacionalnih okoljih s pomočjo primernega internega komuniciranja, managementa stresa in tehnik izboljševanja zadovoljstva zaposlenih na delovnem mestu. Ker je bil pomemben cilj doktorske disertacije tudi ugotavljanje posledic oz. vplivov neustreznega prenosa izvirne materinske organizacijske kulture v organizacije v tujih nacionalnih okoljih, smo v empiričnem delu v času prenosa organizacijske kulture proučili vpliv organizacijske kulture na interno komuniciranje, stres in zadovoljstvo zaposlenih v enakem času v izvirni materinski in tuji hčerinski organizaciji. Za lažje razumevanje uspešnosti prenosa organizacijske kulture v tuje nacionalno okolje je nato sledilo še preučevanje razlik med omenjenima organizacijama v dimenzijah organizacijske kulture, internega komuniciranja, stresa in zadovoljstva na delovnem mestu.
Keywords: Organizacijska kultura, interno komuniciranje, stres zaposlenih, zadovoljstvo zaposlenih, multinacionalna organizacija.
Published in DKUM: 13.08.2024; Views: 127; Downloads: 36
.pdf Full text (7,10 MB)

10.
Investigating the impact of supply chain management practices on customer relationship management objectives : doctoral dissertation
Nourhan Ahmed Saad, 2023, doctoral dissertation

Abstract: Mikro, mala in srednje velika podjetja (v nadaljevanju MMSP) imajo pomembno vlogo pri gospodarski rasti in razvoju zlasti držav v razvoju in vzponu. Nedavna pandemija Covid-19 je močno prizadela sektor MMSP, kar je vplivalo na ponudbo in povpraševanje ter posledično na preživetje organizacij. Ob tem se je uspešnost sektorja MMSP dramatično zmanjšala, stranke pa niso mogle zadovoljiti svojih potreb in zahtev, kar je povzročilo ranljivost oskrbovalnih verig in manjše zadovoljstvo strank. Ob omenjenem izzivu se je naša raziskava osredotočila na izboljšanje medorganizacijskega upravljanja odnosov s strankami oziroma partnerji v MMSP z razvojem okvira, ki upravlja dejavnosti in prakse oskrbovalnih verig v organizacijah. V naši raziskavi je bila izvedena empirična študija egiptovskega sektorja MMSP z uporabo kvalitativnih in kvantitativnih raziskovalnih metod. Najprej je bil za vse raziskovalne spremenljivke opravljen poglobljen sistematični pregled literature v dveh pomembnih znanstvenih bazah (Scopus in Web of Science) v skladu s smernicami PRISMA. S tem smo raziskali vzročno povezanost med raziskovalnimi spremenljivkami, na podlagi katerih je bil razvit teoretični okvir. Nato so bili na podlagi teoretičnih ugotovitev izvedeni polstrukturirani intervjuji z deležniki MMSP, da bi analizirali trenutne razmere v egiptovskem sektorju MMSP in potrdili prej razvit teoretični okvir. V ta namen smo uporabili analizo vsebine na podlagi programskih paketov NVivo, s katerimi je bil določen konceptualni okvir. Nazadnje je bil končnim potrošnikom MMSP razdeljen anketni vprašalnik, da bi s pomočjo pametnega modeliranja strukturnih enačb (PLS-SEM) raziskali vzročno povezanost med spremenljivkami raziskave. Na osnovi slednjega smo opredelili ključne spremenljivke, ki vplivajo na egiptovski sektor MMSP, in oblikovali priporočila in načrt za deležnike MMSP, da bi se ti lahko čim bolj kakovostno spopadli z dinamičnim poslovnim okoljem in zadovoljili potrebe svojih potrošnikov. Ugotovitve pričujoče raziskave so pokazale vzročno povezanost med praksami upravljanja oskrbovalne verige in cilji upravljanja odnosov s strankami (tj. zadovoljstvo in zvestoba strank) prek operativne uspešnosti MMSP, pri čemer je SEM analiza rezultirala v opredelitvi glavnih dejavnikov, ki vplivajo na egiptovski sektor MMPS. Rezultati so pokazali pozitiven statistično značilen vpliv strateškega partnerstva z dobavitelji v oskrbovalnih verigah, praks upravljanja odnosov s strankami, ravni in kakovosti izmenjave informacij ter vitkih praks upravljanja na operativno uspešnost MMSP. Prav tako so rezultati pokazali pozitiven statistično značilen vpliv strateškega partnerstva z dobavitelji, ravni izmenjave informacij, vitkih praks upravljanja oskrbovalnih verig na zadovoljstvo strank. Ob tem operativna uspešnost pomembno vpliva na zadovoljstvo strank, ki nadalje pozitivno vpliva na dolgoročno zvestobo strank. Uspešna operativna izvedba ima hkrati pomemben vpliv na odnos med partnerji v oskrbovalnih verigah (tj. strateškim partnerstvom z dobavitelji, praksami upravljanja odnosov s strankami, ravnijo izmenjave informacij, kakovostjo izmenjave informacij in vitkimi praksami) in zadovoljstvom strank. Na koncu je bil kot rezultat raziskave zainteresiranim stranem MMSP predstavljen načrt za izboljšanje njihove operativne uspešnosti in zadovoljstva strank, zlasti med pandemijami in podobnimi kriznimi situacijami.
Keywords: prakse upravljanja oskrbovalne verige, operativna uspešnost, zadovoljstvo strank, zvestoba strank, mikro, mala in srednje velika podjetja
Published in DKUM: 22.07.2024; Views: 185; Downloads: 10
.pdf Full text (9,71 MB)

Search done in 0.35 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica