| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 18
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
Simulacije in simulatorji oživljanja novorojenčka
Hasija Ibrahimović, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Simulatorje novorojenčka uporabljamo za pridobivanje znanja in izkušenj na področju oživljanja. Z vajami na simulatorjih lažje osvojimo določene veščine v netveganem okolju, ki nam lahko kasneje v realnem okolju pomagajo, da se pravilno odzovemo na nastalo situacijo. V diplomskem delu smo poiskali, tako računalniške kot fizične simulatorje iz tega področja, iskali smo na svetovnem spletu ter na spletnih straneh proizvajalcev simulatorjev. V rezultatih prikazujemo simulatorje, ki smo jih našli na svetovnem spletu, računalniške simulacije ter funkcijske zmožnosti simulacij na lutkah različnih proizvajalcev (Laerdal, METI, 3B). Ugotavljamo, da sta tri najbolj pomembna proizvajalca simulatorev podjetji Lardal, METI in 3B. Od računalniških programov, smo identificirali Neonatal Resuscitation Program 2006, 5. izdajo, ter programsko opremo SimBaby podjetja Laerdal. Zaključujemo, da ta tri omenjena proizvajalca (Laerdal, METI, 3B), ponujata zelo kompleksne simulatorje. Na svetovnem spletu točneje na spletnem iskalniku YOUTUBE je ogromno simulacij, zato moramo paziti, da izbiramo kompetentne strani. V diplomskem delu smo se zato odločili za kratek opis računalniškega programa Neonatal Resuscitation od American Academy of Pediatrics v sodelovanju z American Hearth Association.
Keywords: simulatorji novorojenčka, simulacije, spletni iskalnik Youtube, računalniški simulatorji.
Published: 04.08.2011; Views: 1517; Downloads: 114
.pdf Full text (1,80 MB)

2.
VPLIV SOCIALNIH MREŽ NA INTERNETNO POSLOVANJE NA SVETOVNEM SPLETU
Jože Aristovnik, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Dandanes se vsi trudimo, da naše poslovne ideje čim uspešnejše predstavimo potencialnim kupcem. Eden od pogosto rabljenih vzvodov je svetovni internet. Vendar zaradi velike konkurence ni več dovolj zgolj odlična internetna stran z vsemi informacijami, ki jih potencialni kupci potrebujejo, če ne najdejo do nje. Google in njemu podobni iskalniki krojijo poslovno uspešnost mnogim podjetjem širom sveta. Torej lahko govorimo v pravem boju za prikaz na prvi strani vseh zadetkov. Ravno za to je potrebno izkoristiti vse načine, katere nam omogoča napredek v tehnologiji. Eden od teh načinov so socialni mediji, katere je potrebno sistematično vpeljati v našo stran. Govorimo o socialnih medijih kot so: Facebook, Youtube, Flicker, Twitter in še bi lahko naštevali. Ti se nenehno razvijajo in rastejo. Poslovanje pa praviloma raste vzporedno z njimi, če jim le namenimo dovolj pozornosti. Pri sami optimizaciji s socialnimi mediji pa se je potrebno držati nekateri pravil, da dosežemo želeni učinek. Predvsem pa je potreben čas in veliko potrpežljivosti. Ob upoštevanju vseh smernic, kako uspešno vplesti uporabnike v samo zgodbo, uspeh prav gotovo ne bo izostal!
Keywords: socialni mediji, Facebook, Twitter, Flicker, Youtube, blog, vrste blogov, Google, spletni forum, strategije, optimizacija spletnih strani, spletni pajek, ključne besede, promocija, marketinško komuniciranje, Hubspot, razvoj socialnih omrežij, strategija spremljanja, organsko iskanje, razvrščanje zadetkov
Published: 07.12.2012; Views: 1625; Downloads: 117
.pdf Full text (1,39 MB)

3.
MULTIMEDIJSKA PREDSTAVITEV SPLETNEGA KAZINOJA
Dejan Kršić, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Namen diplomske naloge je izdelati multimedijsko predstavitev spletnegakazinoja za podjetje Playtech. Končni izdelek bo služil predvsem pridobivanju novih strank, deloma pa tudi ohranjanju obstoječih strank in ponovni pridobitvi starih strank. Nove stranke bodo na podlagi izdelka spoznale program spletnega kazinoja, igre ter druge podrobnosti. Obstoječe stranke bodo v izdelku prepoznale predvsem novosti v zvezi z igrami ter ponudbami. Medij, ki bo gostil to predstavitev, je portal Youtube. Youtube je zaradi svoje popularnosti, dostopnosti in prepoznavnosti popoln za takšen podvig. Milijoni dnevnih obiskov ter možnost dostopa preko t. i. »pametnih« telefonov z Android oz. IOS operacijskimi sistemi nam omogočajo, da dosežemo širok krog ljudi. Obdelava podatkov bo potekala v avtorskem orodju Camtasia Studio, ki podpira objavljanje lastnih produktov na socialnem omrežju Youtube.
Keywords: Multimedija, Marketing, Camtasia Studio, Youtube.com
Published: 15.01.2013; Views: 851; Downloads: 59
.pdf Full text (2,42 MB)

4.
YOUTUBE KOT ARHIV "AMATERSKIH" POSNETKOV IN UPORABA LE-TEH V SODOBNI UMETNOSTI
Živa Čonkaš, 2012, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi se osredotočimo na razvoj amaterskega filma in videa ter njuni vlogi v sodobni družbi. Zanima nas, kako amaterski film in video arhivirajo v dobi digitalnih arhivov in kakšna je njuna kulturna in družbena vrednost. Skozi vidike najdenih posnetkov, pravične uporabe in lastnosti YouTuba analiziramo dva umetniška projekta, ki za svoje nastajanje uporabljata amaterske filme, objavljene na YouTubu. To sta video inštalacija Natile Bookchin Množični okras (Mass Ornament), 2009, in dokumentarni film producenta Ridleyja Scotta in režiserja Kevina Macdonalda Življenje v enem dnevu (Life in a day), 2011.
Keywords: film, amaterski film, YouTube, digitalni video, digitalni arhiv, najdeni posnetki
Published: 09.01.2013; Views: 4862; Downloads: 129
.pdf Full text (2,23 MB)

5.
UPORABA MULTIMEDIJSKIH VSEBIN IN DRUŽBENIH MEDIJEV ZA VEČJO PREPOZNAVNOST PODJETJA
Tine Verbole, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Klasično oglaševanje v vedno večji meri ne dosega več potrošnikov. Ti postajajo imuni na tradicionalne oglase na televiziji, radiu in v časopisih, zato se tržniki obračajo k alternativnim komunikacijskim kanalom. V zadnjem času predvsem izredno priljubljenim družbenim medijem. Za podjetja to pomeni, da se morajo kar se da hitro prilagoditi zakonitostim teh novih okolij. Hipertekst, interaktivnost, multimedija, recipročnost, te osnovne lastnosti spleta so prinesle nove možnosti, izkušnje in izzive tako za uporabnike, kot za ustvarjalce. Produkcijska sredstva in kanali promocije, ki so bili prej izključno v domeni velikih medijskih organizacij in oglaševalskih agencij so sedaj na voljo vsakemu posamezniku ali podjetju. Usmerjeni virusni marketing ni realistična strategija za večino organizacij, poleg tega pa kljub velikim vložkom uspeh ni zagotovljen. Podjetja morajo raje poiskati način, kako izkoristiti potencial vzajemnosti in razvoja osebnih odnosov, ki jih omogočajo družabna omrežja in podobne strani. Zbujanje pozornosti z atraktivnimi vsebinami je šele začetek. Enako pomemben, morda še pomembnejši faktor pri vzpostavljanju trajne in uspešne spletne strategije, je pristna vsakodnevna komunikacija z obstoječimi uporabniki. Skupnost ki nastane, ima moč podjetje predstaviti novim potencialnim kupcem bolje kot katerikoli prodajni strokovnjak. To je tisti resnični odmik od tradicionalne oglaševalske forme, ki že desetletja velja v množičnih medijih.
Keywords: multimediji, družbeni mediji, družabna omrežja, Facebook, Facebook vpogledi, blog, spletni dnevnik, Youtube, spletni video, virusni marketing, podcast, poddaja, kodek, interaktivnost, spletni marketing, digitalni marketing, spletno oglaševanje
Published: 14.05.2013; Views: 1261; Downloads: 220
.pdf Full text (1,50 MB)

6.
PRODUKCIJA OGLASOV ZA NOVE MEDIJE
Katja Bačko, 2014, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu je obravnavana tematika produkcije oglasov, ki so namenjeni objavi v novih medijih. Namen diplomske naloge je predvsem raziskati kakšne vrste oglasnih videov se pojavlja v novih medijih, in na primerih videti, kaj naredi oglasni video na spletu uspešen. Pri pregledu področja v diplomskem delu je ugotovljeno, da je le to še dokaj nedefinirano, kljub temu pa obstajajo lastnosti, ki lahko naredijo video uspešen (zanimiva vsebina, različnost, kontroverznost …). Ustvarjalci radi v produkte mešajo lastnosti različnih vrst oglasnih videov. Kljub temu, da se v svetu dogaja premik od televizijskega k internetnemu video oglaševanju, slovenski oglaševalci zaostajajo in imajo na tem področju še veliko za nadoknaditi.
Keywords: video produkcija, novi mediji, oglas, YouTube
Published: 25.02.2015; Views: 988; Downloads: 109
.pdf Full text (2,58 MB)

7.
VIŠANJE PREPOZNAVNOSTI PODJETJA FRUCTAL D.D. S POMOČJO SOCIALNIH OMREŽIJ
Andrej Ambrož, 2014, undergraduate thesis

Abstract: V delu diplomskega seminarja sem preučil socialna omrežja v poslovne namene. Socialna omrežja so novodobni medij, ki s pomočjo naprednih aplikacij vsakodnevno privabljajo številne uporabnike. Potencial brezplačnega oglaševanja na socialnih omrežjih pa so podjetja že začela s pridom izkoriščati. Trenutno je na socialnem omrežju Facebook, ki velja za najpopularnejšo socialno omrežje nas svetu, prisotnih že okoli 800 tisoč uporabnikov v Sloveniji. To še posebej odpira nove možnosti oglaševanja vseh podjetij, ki delujejo znotraj in izven meja Slovenije. Podjetje Fructal d.d. je uradno prisotno na treh socialnih omrežjih. Najpopularnejšem socialnem omrežju Facebook, YouTube in Flickr. Svojo prepoznavnost podjetja viša in nameni največ časa na socialnem omrežju Facebook, kjer vsakodnevno obvešča svoje oboževalce z aktualnimi vsebinami. Od 24. novembra leta 2010, ko se je podjetje Fructal pridružilo omrežju Facebook in vse do danes, je skupaj doseglo več kot 29 tisoč oboževalcev, kar ga uvršča med 100 najbolj obiskanih blagovnih znamk v Sloveniji na socialnem omrežju Facebook.
Keywords: Socialna omrežja, Facebook, YouTube, prepoznavnost, oglaševanje, oboževalci
Published: 01.08.2016; Views: 610; Downloads: 50
.pdf Full text (1,22 MB)

8.
EVOLUCIJA YOUTUBA KOT PLATFORME ZA GLASBENIKE
Kristina Keber, 2015, undergraduate thesis

Abstract: Namen diplomskega dela je raziskava evolucije YouTube kot glasbene platforme v kateri smo se posvetili pregledu sprememb, ki so se dogajale od njegove ustanovitve do danes ter so vplivale na glasbenike. Zanima nas kako so na glasbo vplivali posamezni elementi YouTuba in kdo se je prilagodil komu. V ta namen smo najprej predstavili začetke YouTuba ter nadaljevali s pregledom sprememb, ki so vplivale na glasbeni del platforme. Skozi te vidike predstavimo tri članke s katerimi bomo raziskali vpliv YouTuba na glasbo, njegovo sodelovanje z drugimi glasbenimi platformami ter dobre prakse YouTube glasbenih kanalov.
Keywords: YouTube, glasba, platforma, glasbeniki
Published: 14.10.2015; Views: 645; Downloads: 83
.pdf Full text (2,78 MB)

9.
Primerjava klasičnega in digitalnega poslovanja v glasbeni industriji
Jakob Bizjak, 2015, bachelor thesis/paper

Abstract: V diplomski nalogi smo primerjali klasično poslovanje v glasbeni industriji z digitalnim. Najprej smo teoretično predstavili okolje obeh oblik poslovanja. Nato smo preučili posamezne korake v procesu obeh načinov poslovanja ter analizirali logistiko, ki stoji za obema procesoma. Sledila je analiza materialne učinkovitosti, ki smo jo izmerili preko metode MIPS. Sledila je še analiza obeh načinov poslovanja z vidika CO2 emisij. Nato smo preučili še digitalno promoviranje izvajalcev preko glasbenega portala YouTube. Potem smo se lotili lastnega raziskovanja. Začeli smo s primerjavo logistike in ekološkega vidika, nato pa smo s pomočjo korelacije raziskovali še vpliv digitalnega promoviranja na raziskovanje. Skozi raziskavo smo ugotovili, da logistika digitalnega poslovanja zajema manj procesov. Prav tako je digitalno poslovanje veliko bolj materialno učinkovito kot klasično poslovanje. Tudi CO2 emisije digitalnega poslovanja so veliko manjše. Ugotovili smo tudi, da se digitalno promoviranje že uveljavljenim izvajalcem ne splača, je pa takšno promoviranje učinkovito v začetni fazi uveljavljanja glasbenega izvajalca.
Keywords: digitalno poslovanje, logistika, ekološki vidik, YouTube
Published: 24.09.2015; Views: 462; Downloads: 22
.pdf Full text (662,71 KB)

10.
VPLIV ANGLEŠČINE NA SLOVENŠČINO NA DRUŽBENIH OMREŽJIH: SLOVNICA IN PRAVOPIS
Ksenija Laslo, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Tempo življenja se je v zadnjih desetih do petnajstih letih močno spremenil. Čedalje manj časa je za aktivno druženje s prijatelji in znanci. Zato so družbena omrežja postala nov način ohranjanja stikov preko spleta, hkrati pa zaradi njih postajamo čedalje bolj odtujeni, saj več ne čutimo potrebe po osebnem stiku. Družbena omrežja nam omogočajo hiter in neomejen dostop do informacij, ki jih tudi sami lahko komentiramo in na aktiven način sodelujemo v različnih razpravah, saj nam komunikacijska tehnologija, kot so recimo telefoni, omogočajo dostop skoraj od vsepovsod. Vendar ima ta hiter način komuniciranja tudi svoje slabosti. V nekaterih objavah namreč kar mrgoli slovničnih napak. To vidimo na Facebooku, Twitterju, YouTubu in ostalih družbenih omrežjih. Ali se ljudje napak oziroma vpliva angleščine ne zavedajo, ali pa jim za to ni mar. Možne vzroke lahko iščemo v novih načinih komuniciranja, kot so komunikacijski kanali, kjer se zaradi hitrosti pojavljajo jezikovne spremembe, kot so recimo uporaba tujk ali neupoštevanje slovničnih pravil. Pomen za tiste, ki se jezika učijo kot tujega/drugega jezika, je smiselno učenje in smotrna uporaba jezika. Namen diplomske naloge je analizirati slovnične napake, ki se pojavljajo v objavah na družbenih omrežjih , poskusiti ugotoviti vzroke zanje in tudi primerjati vrste napak v angleških objavah maternih govorcev in tistih, ki jih pišejo nematerni govorci angleščine.
Keywords: družbena omrežja, slovnične napake, Facebook, Twitter, YouTube, vpliv angleščine
Published: 25.10.2016; Views: 609; Downloads: 92
.pdf Full text (1,20 MB)

Search done in 0.29 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica