| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
VZGOJA ZA TRAJNOSTNI RAZVOJ V VRTCU TEZNO MARIBOR
Mateja Kovačec, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Vzgoja za trajnostni razvoj se v današnjem modernem svetu pojavlja na vseh področjih življenja. Če želimo ohraniti naš planet tudi za prihodnje generacije, bomo morali korenito spremeniti način svojega življenja. Gospodarstvo mora postati okolju in človeku bolj prijazno, zavedati sem moramo pomena okolja in skrbeti za njegovo ohranjanje, skrbeti moramo tudi za medsebojne odnose. Začeti moramo živeti bolj premišljeno in v majhnih danosti, ki nam jih ponuja narava, znova najti svoj srečo. In prav predšolski otroci so tisti, ki jih bomo najlažje naučili novega, trajnostnega načina življenja, saj so po svoji naravni danosti najbolj dojemljivi za spremembe. Oni so tudi tisti, ki bodo v prihodnosti skrbeli za naš planet. Zato je potrebno vključiti vzgojo za trajnostni razvoj v vsakodnevno življenje v vrtcih in tudi v nadaljnje šolanje in izobraževanje. V teoretičnem delu diplomske naloge so predstavljena teoretična izhodišča o vzgoji za trajnostni razvoj na splošno ter o pomenu njenega vključevanja v predšolske institucije. Predstavljena sta tudi dva programa, v katera je vključen Vrtec Tezno, ki zadovoljujeta cilje vzgoje za trajnostni razvoj. Podrobneje pa so opisane tudi nekatere aktivnosti strokovnih delavk Vrtca Tezno, ki so jih izvedle skupaj z otroki v svojih oddelkih in vključujejo vzgojo za trajnostni razvoj. V empiričnem delu pa so predstavljeni rezultati raziskave, ki je bila izvedena med strokovnimi delavkami Vrtca Tezno, o njihovem razumevanju in vključevanju vzgoje za trajnostni razvoj v vzgojno delo v vrtcu.
Keywords: vzgoja za trajnostni razvoj, predšolski otrok, vzgojitelj, projektno delo, Vrtec Tezno
Published: 06.05.2009; Views: 2980; Downloads: 467
.pdf Full text (5,41 MB)

2.
LIKOVNO VREDNOTENJE VRTCA - VRTEC TEZNO, ZUNANJA PODOBA VRTCA
Kristina Korošec, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo z naslovom Likovno vrednotenje vrtca — Vrtec Tezno, Zunanja podoba vrtca zajema teoretični in empirični del. Diplomsko delo je nastalo v sodelovanju z Rebeko Knez, saj iz podobnih teoretičnih izhodišč izpeljujeva vsaka svoj empirični del. V teoretičnem delu smo predstavili Kurikulum, ki pomeni strokovno podlago za delo v vrtcih. Predstavili smo pomen kurikuluma, njegove cilje, načela ter področje umetnosti. Podrobneje smo predstavili barvo, ki zajema delitev barv, njihove lastnosti, simboliko in funkcionalno vrednost barv kot tudi psihološki učinek barv na človeka. Prav tako smo se osredotočili na zunanjo podobo vrtca, od njegovega igrišča do projekta Forma Viva in same spletne strani vrtca. Dotaknili smo se tudi logotipa Vrtca Tezno, ki je njihov zaščitni znak ter predstavili Vrtec Tezno. V empiričnem delu smo predstavili ocenjevalno lestvico za zunanjo ureditev vrtca, s katero smo želeli izdelati objektivne kriterije, po katerih bodo lahko vrtci samoovrednotili svojo zunanjo podobo vrtca. Zajeli smo pestrost barv, prisotnost različnih materialov, dekoracij, likovnih tehnik ter drugih zanimivosti, s katerimi se lahko vrtec predstavi zunanji okolici. Pri opazovanju smo uporabili deskriptivno metodo pedagoškega ocenjevanja — ocenjevalno lestvico za vrednotenje zunanje ureditve vrtca, ki smo jo izpolnjevali s sistematičnim opazovanjem štirih enot Vrtca Tezno. Interpretacija rezultatov je podana v zaključnem delu empiričnega dela.
Keywords: Ključne besede: predšolska vzgoja, likovna vzgoja, kurikulum, otrok in barva, urejanje likovnega okolja, logotip, spletna stran, Vrtec Tezno.
Published: 05.07.2010; Views: 3224; Downloads: 210
.pdf Full text (2,63 MB)

3.
LIKOVNO VREDNOTENJE VRTCA - VRTEC TEZNO, NOTRANJA PODOBA VRTCA
Rebeka Knez, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo z naslovom Likovno vrednotenje vrtca — Vrtec Tezno, Notranja ureditev vrtca zajema teoretični in empirični del. Diplomsko delo je nastalo v sodelovanju s Kristino Korošec, s katero iz podobnih teoretičnih izhodišč izpeljujeva vsaka svoj empirični del. V teoretičnem delu smo predstavili Kurikulum za vrtce, ki je osnova za kakovostno delo v vrtcu ter posebej opredelili področje umetnosti. Podrobneje smo predstavili barve in psihološki učinek barve na človeka. Svoje poglavje smo namenili tudi notranjemu izgledu vrtca od različnih likovnih tehnik in formatov do uporabe znakov skupin. Opisali smo tudi osnove za vrednotenje likovnih del in predstavili Vrtec Tezno. V empiričnem delu smo predstavili ocenjevalno lestvico za notranjo ureditev vrtca. Želeli smo izdelati objektivne kriterije, po katerih bodo lahko drugi vrtci samoovrednotili notranjo podobo svojega vrtca. Uporabili smo deskriptivno metodo pedagoškega ocenjevanja — ocenjevalno lestvico za vrednotenje notranje ureditve vrtca, ki smo jo sami izpolnjevali s pomočjo sistematičnega opazovanja štiriindvajsetih oddelkov Vrtca Tezno. Interpretacija rezultatov je podana v zaključnem delu empiričnega dela diplomske naloge.
Keywords: predšolska vzgoja, likovna vzgoja, kurikulum, otrok in barva, urejanje likovnega okolja, Vrtec Tezno.
Published: 05.07.2010; Views: 2177; Downloads: 308
.pdf Full text (3,82 MB)

Search done in 0.06 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica