| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
VPLIV VONJAV NA VEDENJE KUPCEV
Mirjana Todorović, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Teoretično sestavljeno diplomsko delo obravnava področje marketinga doživetij ter se osredotoča na vonjave in njihov vpliv na vedenje kupca. Prvi del diplomskega dela je namenjen pregledu marketinga doživetij, pri čemer izpostavljamo predvsem hedonistične potrebe kupca ter medsebojno povezano vlogo atmosfere in doživetij. Nadaljujemo s kratkim pregledom vedenja kupca. V četrtem poglavju opredeljujemo vlogo vonjav v življenju posameznika, predstavimo osnovne pojme, povezane z vonjavami, ter podrobneje opišemo izredno pomemben proces zaznavanja. Podajamo tudi osnovno delitev vonjav ter predstavimo nekatere pomembnejše učinke. Drugi del naloge je namenjen predstavitvi vpliva vonjav na vedenje kupcev. Izpostavimo vpliv vonjav na priklic spominov, razpoloženje in procesiranje informacij ter oblikovanje ocen. Podajano primere iz prakse in predstavimo etične zadržke pri uporabi vonjav kot sredstvo za vplivanje na kupca. V sklopu diplomskega dela proučimo in predstavimo rezultate nekaterih pomembnejših raziskav s tega področja. Najpomembnejše ugotovitve so, da lahko skrbno izbrane in primerno implementirane vonjave pozitivno vplivajo na kupca, njegovo razpoloženje, obujanje spominov, zaznave okolja in izdelka ter podajanje nekaterih ocen. Na podlagi ugotovitev podajamo smernice in priporočila za uporabo vonjav v prodajalnah na slovenskem trgu.
Keywords: Vedenje kupca, marketing doživetij, prodajno okolje, atmosfera prodajalne, vonjave, vonj, voh.
Published in DKUM: 02.07.2012; Views: 2084; Downloads: 221
.pdf Full text (1,09 MB)

Search done in 0.01 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica