| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 12
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
Virtualni modeli računalniških komponent
Tine Pajk, 2009, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu bom predstavil jezik VRML. VRML igra pomembno vlogo v računalniškem svetu, saj lahko z njim oblikujemo 3D objekte, jih združimo v scene in svetove. Svetovi nam omogočajo interakcijo in svobodno navigacijo. VRML lahko uporabljamo v praksi za prikaz turističnih znamenitosti, učil, učilnic, različnih naravoslovnih in tehničnih predmetov, računalniških komponent, ... Preproste VRML predmete lahko zgradimo sami v beležnici, pri zahtevnejših geometrijske objektih pa si pomagamo z modelirniki.
Keywords: • VRML • X3D • navidezni svet • oblika • 3D standard
Published: 08.06.2009; Views: 2208; Downloads: 100
.pdf Full text (9,11 MB)

8.
IZDELAVA VIRTUALNEGA SEJMA S TEHNOLOGIJO X3D
Marko Lešnik, 2010, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu opišemo proces izdelave sveta navidezne resničnosti, ki simulira okolje sejemskih hal z razstavnimi prostori razstavljalcev ter omogoča obiskovalcu, da se po sejmu prosto sprehaja v spletnem brskalniku. Takšno interaktivno predstavitev sejma v obliki 3D sveta poimenujemo virtualni sejem. Preučili in uporabili smo standardni jezik za opis svetov navidezne resničnosti X3D, ki nam omogoča izgradnjo prototipov 3D gradnikov sveta, katere smo združili v knjižnico objektov X3D. Zasnovali in izdelali smo tudi programski modul, ki iz vnaprej pripravljenih 2D geometrijskih podatkov razstavnih prostorov ter podanega slikovnega materiala samostojno zgradi virtualni sejem v formatu X3D.
Keywords: navidezna resničnost, navidezni svet, X3D, VRML, računalniška grafika, internet
Published: 07.06.2010; Views: 1842; Downloads: 77
.pdf Full text (4,91 MB)

9.
VODENJE TRANSPORTNEGA SISTEMA BOSCH TS1 S PROGRAMSKIM PAKETOM MATLAB/SIMULINK
Andrej Fekonja, 2011, bachelor thesis/paper

Abstract: V sodobnem industrijskem okolju se vse bolj uveljavljajo fleksibilni proizvodni procesi, katerih prednost je predvsem hitra prilagoditev novemu izdelku ob minimalnih spremembah konfiguracije proizvodne linije. Hkrati pa se pojavi tudi slabost, kajti programiranje manipulatorjev in ostalih strojev je časovno zahtevno in predstavlja izpad proizvodnje, kar povzroča izgube. Kot ena izmed rešitev za obstoječi problem se je izkazalo simulacijsko okolje v katerem se lahko načrtuje in simulira vodenje, še preden bo prišlo do preureditve proizvodne linije in s tem preprogramiranja posameznih strojev. V diplomskem delu je predstavljeno načrtovanje programske opreme, ki omogoča krmiljenje, diagnosticiranje in simulacijo transportnega sistema Bosch TS1.
Keywords: transportni sistem, Bosch TS1, krmiljenje, Matlab/Simulink, Petrijeva mreža, snovanje vodenja s pomočjo modela, VRML
Published: 04.10.2011; Views: 1267; Downloads: 80
.pdf Full text (3,77 MB)

10.
REKONSTRUKCIJA OBJEKTOV IZ TOČK LiDAR
Marko Škrabl, 2011, bachelor thesis/paper

Abstract: Cilj diplomskega dela je rekonstruirati 3D model objekta (v našem primeru cerkve) s pomočjo točk, pridobljenih z laserskim prebirnikom LiDAR (ang. Light Detection and Ranging). V prvem delu diplomske naloge predstavimo tehnologijo LiDAR ter opišemo datotečni format LAS, ki predstavlja standardni zapis podatkov LiDAR. V drugem podamo več tehnik geometrijskega modeliranja, pri čemer podrobneje predstavimo najpogosteje uporabljene gradnike in funkcijonalnosti. V tem delu se osredotočimo na programsko okolje Cinema 4D, ki smo ga uporabili za izdelavo našega modela. Podamo tudi krajši opis jezika VRML (ang. Virtual Reality Modelling Language), ki omogoča ustrezno predstavitev končnega modela na svetovnem spletu. Pred zaključnim delom povzamemo najpomembnejše ugotovitve pri izdelavi diplomskega dela in končni model vizualno predstavimo. V zaključnem delu uporabljeni postopek za izdelavo 3D modela še kritično ocenimo in predstavimo tako pozitivne kot tudi negativne lastnosti uporabe takšne metode.
Keywords: LiDAR, 3D prebiranje, geometrijsko modeliranje, Cinema 4D, VRML
Published: 16.09.2011; Views: 11356; Downloads: 174
.pdf Full text (2,70 MB)

Search done in 0.28 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica