| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 33
First pagePrevious page1234Next pageLast page
1.
2.
3.
4.
5.
6.
REŠEVANJE PROBLEMOV NA PODROČJU KAKOVOSTI S PRISTOPOM ŠEST SIGMA V GORENJU D.D.
Matej Grabner, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo zajema reševanje problemov na področju kakovosti s pristopom šest sigma v podjetju Gorenje, d. d. in izvedbo praktičnega primera delavnice po metodologiji DMAIC. Namen delovnega procesa je, da z njim zagotovimo izdelke ustrezne kakovosti kupcem in s tem zadovoljimo njihove potrebe. Šest sigma je torej zelo uporabna metoda za izboljševanje in odpravo različnih napak, ki se pojavijo v procesih. Diplomsko delo predstavlja »green belt« nalogo iskanja možnih izboljšav, zaradi nabiranja ledu na kanalih hladilnika HKS 3666. Nabiranje ledu v odtočnem kanalu je povzročila premajhna moč grelca. Testiranja različnih grelcev so omogočila izbiro najbolj optimalne rešitve glede uporabnosti in cene. Namesto grelca z močjo 1,5 W se je uporabil grelec 3 W. Pri testiranju rešitve smo uporabili tako imenovani »gorila test«, katerega je izbrana rešitev prestala. Težavo pri delovanju programa nastavljene temperature odtaljevanja hladilnika smo odpravili s popravilom in optimiziranjem programa. Program smo testirali v razvojnih laboratorijih. Prav tako smo pripravili servisni program za hladilnike, ki so že na trgu. Težavo nabiranja ledu na stiroporni vložek EPS, je povzročila premajhna distanca med uparjalnikom in stiropornim vložkom ter hrapava površina stiropornega vložka EPS. Ta problem smo rešili s kontrolo debeline stiropornega vložka, merjenjem distance in dodatnim fiksiranjem stiropornega vložka s posebnimi plastičnimi distančniki. Hrapavo površino smo odpravili z izdelavo novega stiropornega vložka, ki ima bolj gladko površino.
Keywords: šest sigma; DMAIC; VOC – glas kupca; CTQ – kritična mera za kakovost; Gorenje; hladilnik HKS 3666; nabiranje ledu.
Published: 04.06.2009; Views: 2925; Downloads: 586
.pdf Full text (3,08 MB)

7.
PROCES RAZVOJA IN UVAJANJA NOVEGA IZDELKA GLEDE NA ZAHTEVE AVTOMOBILSKE INDUSTRIJE
Zlatko Fratar, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Postati dobavitelj avtomobilski industriji pomeni upoštevanje pravil, zahtev ter izpolnjevanje standardov, ki veljajo na tem področju ali drugače, ni dovolj le narediti skladen proizvod, temveč je potrebno tudi razumevanje zahtev za pripravo vzorčne dokumentacije. V diplomski nalogi predstavljam dva modela vzorčenja, ki temeljita na osnovnih standardih in sicer:  nemški model: osnovne zahteve in smernice so podane v standardu VDA2: Sicherung der Qualität von Lieferungen; uporabo in izpolnjevanje zahtevajo predvsem nemški kupci  anglo - ameriški model: temelji na standardu PPAP (Production Part Approval Process) V prvem delu diplomskega dela podajam teoretična znanja in razlago zahtev obeh modelov vzorčenja, v drugem pa predstavim uvedbo in razvoj novega proizvoda (planiranje razvoja, priprava dokumentacije, vzorčenje, serijska proizvodnja) v proizvodni proces v podjetju Hygal d.o.o. Rezultat diplomskega dela je pridobitev odobritve kupca za proizvod Säte, začetek serijske proizvodnje in posledično uvrstitev na listo dobaviteljev kupcu v avtomobilski industriji, kar za podjetje predstavlja nova naročila, posledično pa rast in razvoj podjetja, zaposlovanje novih sodelavcev, kot tudi vlaganja v nove tehnologije.
Keywords: Zahteve kupca, proizvod, vzorčenje, stopnja vzorčenja, dokumentacija, rezultati, krovni list, rezultati preiskusov, FMEA, plan kontrole, PPAP, EMPB, odobritev prvih kosov, sposobnost stroja, sposobnost procesa, preventivne metode, diagram poteka
Published: 08.04.2009; Views: 4126; Downloads: 1267
.pdf Full text (3,58 MB)

8.
VPLIV PRODAJNEGA OSEBJA NA USPEŠNOST PODJETJA
Andreja Kocjančič, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Sodobna prodaja izhaja iz dejstva, da je njena uspešnost povezana predvsem z ustvarjanjem in ohranjanjem dolgoročnih, tesnih in medčloveških odnosov prodajalca s kupci. Bistvo prodaje je v tem, da je potrebno najprej pritegniti kupčevo pozornost, mu vzbuditi interes in željo po nakupu določenega izdelka, povzročiti odločitev o nakupu in ga prepričati, da se je odločil pravilno tudi po tem, ko je prodaja že sklenjena. Prodajalci so pomembni zato, ker je v veliki meri prav od njih odvisno, ali bo prodajno podjetje uspešno ali ne. Zato mora prodajno podjetje delati na tem, da si bo zagotovilo najbolj usposobljene prodajalce in da bo skrbelo tudi za nadaljnja usposabljanja svojega osebja. Najpomembnejše pri vsem tem pa je to, da prodajalec vzpostavi pravilen odnos s kupcem, da le-tega postavi v center dogajanja in se mu popolno posveti ter ga posluša s čim manj prekinitvami. Pridobiti mora čim več informacij, na podlagi katerih bo lahko kupcu pomagal pri odločitvi in uspešno zaključil prodajo. Doseči mora to, da bo kupec zapustil prodajalno zadovoljen in da se bo še kdaj vrnil. Ključni element je v uspešnem prodajnem podjetju prav prodajalec.
Keywords: medčloveški odnosi, prodaja, kupec, izdelek, nakup, prodajalec, uspešno prodajno podjetje, usposabljanje, zadovoljstvo kupca
Published: 19.11.2009; Views: 1605; Downloads: 259
.pdf Full text (314,40 KB)

9.
ANALIZA KAKOVOSTI IN ZADOVOLJSTVA KUPCEV PODJETJA ZU-JA D.O.O.
Maja Purgar, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Zadovoljstvo je eden glavnih dejavnikov, ki vpliva na kupca pri nakupu izdelka in se na podlagi tega odloča o ponovnem nakupu pri izbranem proizvajalcu. V diplomski nalogi smo raziskali, katere so glavne karakteristike kakovosti, ki vplivajo na kupce pri nakupu spodnjega perila, ali se pritožijo ob nezadovoljstvu, kateri dejavniki kakovosti so najpomembnejši in kateri niso pomembni pri odločitvi o nakupu spodnjega perila. Kakovost in karakteristike kakovosti spodnjega perila smo obravnavali pri strankah podjetja Zu — Ja d.o.o. z anketnim vprašalnikom na območju Gorenjske v mesecu aprilu in maju 2009. S pomočjo raziskave smo ugotovili, katere so glavne karakteristike kakovosti, ki vplivajo na nakup spodnjega perila, kakšne so želje kupcev in nenazadnje, kje so potrebne izboljšave izdelkov. Izpostavimo lahko naslednje dejavnike kakovosti spodnjega perila, ki so za kupce najpomembnejši pri nakupu: vrsta materiala, udobnost, kakovost izdelka in vzdržljivost. Možne izboljšave, ki so jih predlagale stranke Zu — Je pa so: več krojev, več barv in še višjo kakovost materiala.
Keywords: Ključne besede: - kakovost, - zagotavljanje kakovosti, - izboljševanje kakovosti, - zadovoljstvo kupca, - reklamacija.
Published: 14.12.2009; Views: 1651; Downloads: 201
.pdf Full text (463,60 KB)

10.
ZAGOTAVLJANJE KAKOVOSTI IZDELKOV V TEKSTILNEM PODJETJU
Zorica Sedlarević, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Zahteve kupca so vedno večje, zato mora biti izpolnjevanje kupčevih zahtev in preseganje njihovih pričakovanj osnovni motiv organizacije. To pa organizacija doseže le s kakovostnimi procesi, izdelki in storitvami. Diplomsko delo opisuje postopek poteka proizvodnega sistema, od bombaža do končnega izdelka oziroma tkanine v podjetju Aquasava. Delo temelji na analizah in različnih procesih v laboratoriju, snovalnici, škrobilnici ter tkalnici, ki jih podjetje uporablja za dobro obdelavo preje ter tkanine. V nalogi so opisane metode preiskav, ki so z vidika kontrole kakovosti ključnega pomena za doseganje čim boljše kakovosti tkanine. Diplomsko delo vključuje vse pomembnejše dejavnike, ki vplivajo in imajo kakršen koli pomen pri zagotavljanju kakovosti izdelka. Na podlagi raziskav smo ugotovili, da kljub dobremu delu v podjetju prihaja do neustrezne kakovosti izdelka. Zato smo v podjetju uvedli nove ukrepe, da do tega nebi več prihajalo.
Keywords: management kakovosti, zagotavljanje kakovosti, zadovoljstvo kupca, proizvodnja preje, kakovost bombaža, končna kontrola kakovosti
Published: 14.12.2009; Views: 1550; Downloads: 239
.pdf Full text (3,62 MB)

Search done in 0.28 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica