| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 74
First pagePrevious page12345678Next pageLast page
1.
Uporaba umetne inteligence v rešitvah crm na primeru rešitve salesforce
Nina Belšak, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Kupec je najpomembnejši del prodajnega procesa, saj brez kupca ni prodaje in brez prodaje ni dobička. Zato je upravljanje odnosov s kupci, skrajšano CRM, bil in bo ostal eden najpomembnejših pojmov na področju prodaje. Skozi leta se je prodajni proces spreminjal, z njim pa so se spreminjale zahteve in pričakovanja strank. Zaradi vedno večjih zahtev strank, velikih količin podatkov in vedno več dela, so nastali prvi CRM sistemi. V prvem delu diplomske naloge bo podrobneje opisano celotno področje upravljanja odnosov s strankami. Opisane bodo funkcionalnosti, vrste, prednosti in slabosti ter cilji in trendi CRM rešitev. V zadnjih letih je vedno pogostejši CRM v oblaku, preko katerega se povežemo s pomočjo internetne povezave. Sistemi, ki temeljijo na oblaku, omogočajo hitrejše, enostavnejše in cenejše prilagajanje spremembam. Zato jih je lažje integrirati tudi z drugimi aplikacijami. V drugem delu bo opisana integracija CRM-ja z AI. AI oziroma umetna inteligenca pomeni zmožnost posnemanja človeških reakcij, dejanj in čustev s pomočjo strojev, robotov in računalnikov. AI rešitev CRM rešitev nadgrajuje s svojimi naprednimi funkcijami, kot so: strojno učenje, globoko učenje, avtomatizacija procesov, napovedi prodaje in uspešnih poslov, prilagojeni klepeti, obdelava naravnega jezika, strojni vid, čustvena analitika in mnoge druge. Na koncu diplomske naloge bo predstavljeno podjetje Salesforce, ki je globalna in vodilna platforma za CRM, uporablja pa jo več kot 150.000 podjetij po vsem svetu. Je sistem, s samostojnimi aplikacijami za prodajo, ki temeljijo na oblaku, zato jih lahko na enostavne načine integriramo z zunanjimi aplikacijami, kot so e-pošta in socialni mediji. Ena izmed najvplivnejših rešitev Salesforca je Einstein. Salesforce Einstein pozitivno vpliva na področja marketinga, prodaje in storitev za stranke. Opisane bodo zmogljivosti in prednosti, ki jih rešitev Salesforce Einstein predstavlja za različna podjetja. Je eden izmed primerov umetne inteligence integrirane z rešitvijo CRM.
Keywords: Upravljanje odnosov s strankami, Umetna inteligenca, Salesforce, Einstein, Strojno učenje, Globoko učenje, Sistem v oblaku, Prodajni proces
Published: 24.11.2020; Views: 196; Downloads: 67
.pdf Full text (1,31 MB)

2.
Uvedba nove CRM rešitve na primeru podjetja X
Anže Gavez, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Podjetja so že v preteklosti spoznala, da so za njihov uspeh na trgu ključnega pomena zadovoljne stranke. Začela so iskati načine, kako pridobiti nove stranke, kako ustreči njihovim željam in kako jih obdržati. Z razvojem rešitev za upravljanje odnosov s strankami (angl. Customer Relationship Management – CRM), so se jim podjetja približala kot še nikoli poprej. Če pred leti uporaba CRM rešitev v podjetjih za njihov obstoj še ni bila potrebna, pa so hitre spremembe v poslovanju, vedno večje zahteve strank in konkurenčni pritiski podjetja prisilili v uporabo različnih informacijskih rešitev, med katere spadajo tudi CRM rešitve. Postopek izbire in uvedbe CRM rešitev je vse prej kot enostaven proces. Na trgu je iz leta v leto večja izbira ponudnikov, ki ponujajo CRM rešitve, ki so primerne za različna podjetja. Za podjetje je pomembno, da izbere tako CRM rešitev, ki bo zadovoljila potrebe strank in njihove zahteve ter rešila morebitne težave v poslovanju. Pri uvajanju se mora podjetje kot celota posvetiti uvedbi CRM rešitve, kajti v nasprotnem primeru projekt ne bo izveden v predvidenem času, s predvidenimi stroški, ali v predvidenem obsegu ali pa sploh ne bo izveden. V diplomskem delu bomo v uvodu predstavili osnovno problematiko, cilje, namen in hipoteze diplomskega dela. V drugem poglavju bomo teoretično predstavili osnovna izhodišča upravljanja odnosa s strankami. To teorijo bomo nato aplicirali na CRM rešitve in predstavili pomen CRM rešitev za podjetja. Nato bomo predstavili arhitekturo CRM rešitev ter opisali proces izbire in uvedbe CRM rešitev. V tretjem poglavju bomo opisali izbrano podjetje in analizirali trenutno stanje CRM rešitve v tem podjetju. Nato bomo med seboj primerjali štiri ponudnike CRM rešitev. Glede na zbrane informacije in glede na pomembnost določenih dejavnikov za izbrano podjetje bomo nato ocenili smotrnost uvedbe določene CRM rešitve za izbrano podjetje.
Keywords: Upravljanje odnosov s strankami, CRM rešitve, stranke, izbira CRM rešitev, uvedba CRM rešitev, arhitektura CRM rešitev
Published: 23.11.2020; Views: 136; Downloads: 43
.pdf Full text (1,27 MB)

3.
Uporaba CRM rešitev v športu
Anita Sobočan, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Številni viri se strinjajo, da je v današnjem svetu ključnega pomena, vzpostavitev dobrih odnosov z našimi strankami. Da nam to uspe in da ta odnos vzdržujemo in nagrajujemo je pomembno, da naš Customer Relationship Management (v nadaljevanju CRM) v podjetju odlično deluje. Lahko se lotimo pristopa da podatke beležimo, analiziramo in izdelujemo poročila ročno, iz tabel shranjenih na različnih mestih, da marketinške kampanje izvajamo posebej in brez načrtovanih strategij, kar nam na prvi pogled prihrani denar, ki ga bi morali vložiti v uvedbo CRM rešitve pa vendar je na dolgi rok precej bolj ugodno uvesti rešitev. Prihranijo nam veliko dela, tako z organizacijskega, kot časovnega vidika, istočasno pa gradimo močne in trdne odnose z našimi strankami, ki so bolj zadovoljne, posledično pa prinesejo več dobička. V diplomski nalogi smo želeli predstaviti, kako CRM rešitve delujejo v športu, kjer se v zadnjem obdobju res velik poudarek daje na navijače, ki so s časom postali vse bolj zahtevni. Poleg kvalitetne športne predstave, jim je treba ponuditi še ogromno drugih storitev. Od zagotovljenih parkirnih mest, do ponudbe hrane in pijače, pa dogodki med prekinitvami. Vsak navijač si želi zelo osebno doživetje, zapomni pa si vsako stvar, ki mu ni bila všeč. Zato si osebje, ki v večjih športnih organizacijah skrbi za CRM, prizadeva, da nemudoma opazi, s čim navijač ni bil zadovoljen in se trudi to čimprej popraviti. Prav tako imajo največji športni klubi navijače po celem svetu in želijo prav vsem zagotoviti, da so del njihove zgodbe. V povezavi s tem, se tudi v športu veliko uporabljata tehnologiji navidezne in razširjene resničnosti, ki omogočata navijačem bolj oseben in bližnji ogled določenih aktivnosti v klubu. Slovenski šport je kar se uporabe CRM rešitev in tehnologije še daleč za ostalim svetom, razlogi pa tičijo predvsem v finančnih sredstvih in manjši navijaški bazi. To velja tudi za Odbojkarski Klub Nova KBM katere situacijo smo predstavili na koncu diplomskega projekta. Vendar bi s potrebami in željami navijačev, v prihodnosti vsekakor bilo smiselno razmisliti o vlaganju v CRM rešitve.
Keywords: Upravljanje odnosov s strankami, CRM, CRM rešitve, šport, odbojka
Published: 19.11.2020; Views: 130; Downloads: 23
.pdf Full text (1,10 MB)

4.
Uvedba CRM rešitve na primeru Nogometnega kluba Maribor
Sanela Črešnik, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Današnji svet vedno bolj temelji na tehnologiji in tako je tudi na področju informacijske tehnologije, ki omogoča podjetjem, da so v koraku s časom. Tema diplomskega projekta je uvedba informacijske rešitve na primeru Nogometnega kluba Maribor. CRM oziroma upravljanje odnosov s strankami je strategija v podjetju, ki se osredotoča na stranke in njihove potrebe. Upravljanje odnosov s strankami se danes v večini primerov podpira z informacijskimi rešitvami, ki jih imenujemo CRM sistemi, saj ti namreč omogočajo lažje in hitrejše delo. Na začetku diplomskega projekta so predstavljene informacijske rešitve na splošno, definicije, njihova arhitektura, značilnosti, predstavljeni so tudi ponudniki informacijskih rešitev in trendi na trgu. Sledi opis izzivov, s katerimi se CRM sistem sooča na področju športa, in podroben opis informacijske rešitve Microsoft Dynamics CRM. Opisan je tudi primer, ki pomaga pri opravljanju funkcij v svetu športa. Na koncu je prikazan študijski primer uvedbe CRM sistema na primeru Nogometnega kluba Maribor, ki je najprej podrobno opisan, predstavljena je njegova obsežna zgodovina, dejavnosti, ki jih v klubu izvajajo, pomembnost CRM sistema za njihov klub ter možnost uvajanja in praktična uporaba na primeru Microsoft Dynamics CRM.
Keywords: upravljanje odnosov s strankami – CRM, arhitektura CRM rešitev, šport, Microsoft Dynamics, Nogometni klub Maribor
Published: 19.11.2020; Views: 147; Downloads: 16
.pdf Full text (2,33 MB)

5.
Integracija geografskih informacijskih sistemov (gis) s crm rešitvami
Nastja Demirovič, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Na svetu je danes ogromno podjetij, zato je za dobro poslovanje podjetja bistvena komunikacija in grajenje odnosa s strankami. Cilj podjetij je vzpostavitev zvestobe kupcev in preoblikovanje enkratnih kupcev podjetja v njihove redne stranke. Ne glede na to za kakšno podjetje gre, bodisi za podjetje ki je odvisno od vzdrževanja stalne baze strank ali prodajnega mesta ki želi, da se stranke vedno znova vračajo, je cilj podjetja vzpostavitev in vzdrževanje zveste skupine strank. To je bistvenega pomena za dolgoročni uspeh podjetja. Podjetjem pa na današnjem konkurenčnem trgu ni dovolj samo uporaba CRM rešitev, zato se vedno več podjetij odloča, da svoje CRM rešitve integrira s GIS sistemi. To je pomembno predvsem zaradi tega, ker so GIS sistemi pomembna lastnost raznih dejavnosti, strategij in načrtov podjetij in integracija teh dveh podjetjem pomaga dobiti globlje vpoglede, preden sprejmejo pomembnejše odločitve. Vključevanje GIS sistemov v CRM rešitve je v današnjem času nujen dejavnik uspešnosti podjetij, saj oba orodja pomagata organizacijam, da izkoristijo prostorske vidike svojih poslovnih podatkov. V prvem delu diplomskega dela smo najprej opredelili definicijo CRM rešitev, oziroma rešitev za upravljanje odnosov s strankami, predstavili njegove osnovne značilnosti, vlogo, vrste rešitev, zgodovino, arhitekturo ter predstavnike. Predstavili smo tudi prednosti uporabe CRM rešitev v podjetju. Drugi del naloge smo posvetili tudi geografskim informacijskim sistemom (GIS), smo jih opredelili, predstavili njegove osnovne značilnosti, vlogo, zgodovino, arhitekturo ter predstavnike. Osredotočili smo se tudi na integracijo teh dveh, kar smo kasneje v nalogi povezali s praktičnim delom, ter prikazali integracijo GIS sistema s CRM rešitvami. Prikazali smo dve že izvedeni integraciji in sicer integracijo SAP Geographic Enablement Framework (SAP Geo Framework) ter integracijo Esri in SAP.
Keywords: CRM (Upravljanje odnosov s strankami), CRM rešitve, GIS (Geografski informacijski sistemi), GIS, integracija
Published: 17.11.2020; Views: 138; Downloads: 19
.pdf Full text (840,72 KB)

6.
Primerjava CRM rešitev Microsoft Dynamics CRM in Salesforce
Maša Sušec, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Poslovno življenje je iz dneva v dan bolj dinamično in zahteva vedno večjo tehnološko podporo. V preteklosti tehnološke podpore skoraj ni bilo. Poslovneži so v veliki meri uporabljali princip papirnega poslovanja. Danes bi to povzročilo mnogo težav, saj enostavno ni več možno voditi podjetja brez tehnološke podpore. Zasluga k temu gre h današnjemu svetu podatkov. Namreč, ljudje za sabo puščamo vedno večjo sled podatkov, ki pa lahko podjetju v veliki meri pripomore k izboljšanju svojega poslovanja. Ni več možno, da bi vse te podatke spravili na papir in zato so se začela pojavljati podjetja, ki ponujajo vrhunske programe, ki omogočajo zajem in jasen pregled nad podatki strank nekega podjetja. V primeru upravljanja odnosov s strankami so to programi za upravljanje odnosov s strankami ali tako imenovane CRM rešitve (angl. Customer Relationship Management). Stranke so največje bogastvo vseh podjetij. Zato je pomembno, da jim ustrežemo na vse možne načine, saj navsezadnje v podjetje prinašajo denar. Ceneje je, da podjetja vzdržujejo stike z lojalnimi strankami kot pa, da se samo fokusirajo na pridobivanje novih strank. In tukaj govorimo o konceptu upravljanja odnosov s strankami. Če želimo stranki ponuditi najboljšo opcijo, ki je prilagojena za njo, je potrebno beležiti vse interakcije s to stranko in podatke o njej. Če bo stranka videla, da se za njo trudimo in ji dajemo boljše opcije kot pa konkurenca, bo zagotovo ostala lojalna pri nakupu izdelka ali storitve, ki ga/jo podjetje ponuja. Na svetu je namreč ogromno programov za upravljanje odnosov s strankami (torej CRM rešitev), ki so pri tem v pomoč. Izmed vseh, smo v diplomskem delu izpostavili dva največja tekmovalca in sicer Microsoft Dynamics CRM in Salesforce. Oba sta dodelana in podpirata mnogo funkcionalnosti, ki jih vsako podjetje potrebuje za upravljanje svojih strank. Vendar je pri odločanju za enega ali drugega še vedno nekaj ključnih razlik.
Keywords: upravljanje odnosov s strankami, CRM, poslovna programska oprema, stranke, e-poslovanje
Published: 12.12.2019; Views: 332; Downloads: 102
.pdf Full text (2,39 MB)

7.
Umetna inteligenca v sistemih za upravljanje odnosov s strankami
Tamara Krajnc, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Hiter tehnološki napredek na področju digitalizacije in podatkov ter analitike je omogočil nastanek novih poslovnih inovacij in novih oblik konkurence. Tehnologija se razvija na področju robotike, analitike in umetne inteligence. Nekatera podjetja pridobivajo konkurenčno prednost pri uporabi podatkov in analitike, kar omogoča hitrejše in obsežnejše sprejemanje odločitev na podlagi dokazov, pridobivanju različnih vpogledov in optimizacije procesov. Umetna inteligenca bo spremenila podjetja in ustvarila nove vrste podjetij. Tehnične inovacije so pomagale organizacijam z novimi možnostmi za doseganje strank. Sistem za upravljanje odnosov s strankami in umetna inteligenca sta zelo močna kombinacija, ki ustvarjata na digitalnem trgu. Ker je internet postal hrbtenica sodobnih prodajnih in trženjskih prizadevanj, se je moral CRM sistem razviti, da zajame in kategorizira nenehno naraščajoč tok signalov in podatkovnih točk. Cilj umetne inteligence v CRM sistemih je, da umetna inteligenca obvladuje analizo in pripravi pametna priporočila o strankah ali možnostih. Od 1028 organizacij po vsem svetu je 28% izjavilo, da so že sprejele umetno inteligenco, 41% pa jih je odgovorilo, da bodo to storile v dveh letih (Salesforce, 2019). Podjetja se zavedajo, da so njihova najdragocenejša sredstva odnosi s stankami. Dejstvo je, da izgradnja osebnih in socialnih odnosov postaja pomembno področje trženja. Podjetja upravljajo s podatki, kot so družabni marketing, maloprodajne podatkovne baze, zabeležena strankina aktivnost, logistika in podatki o podjetjih, da vzpostavijo kakovostne strategije CRM. Ker lahko velike količine podatkov zagotovijo vzorec informacij strank, lahko podjetja napovedujejo in predpostavljajo, kakšne so potrebe svojih strank danes. Velike količine podatkov so pomagale oblikovati številne industrijske panoge in spremenili način delovanja podjetij danes.
Keywords: umetna inteligenca, sistemi za upravljanje odnosov s strankami, velike količine podatkov, tehnologija
Published: 10.12.2019; Views: 574; Downloads: 118
.pdf Full text (1,14 MB)

8.
Kritični dejavniki uspeha pri uvajanju rešitve za upravljanje odnosov s strankami
Sabina Majcen, 2019, master's thesis

Abstract: Da pa bi CRM rešitev bila v podjetju uspešno uvedena, sprejeta in kasneje tudi uporabljena pa moramo paziti na kritične dejavnike uspeha, ki ji lahko opredelimo tudi kot nekakšne nujne aktivnosti v podjetju pri uvedbi rešitve CRM. V nalogi smo preučili teoretično ozadje CRM rešitve in kasneje izdelali tudi model skozi katerega smo preverili tudi pomembnost kritičnih dejavnikov uspeha glede na velikost podjetja, glede na način uvedbe CRM rešitve in glede na faze uvajanja CRM rešitve.
Keywords: upravljanje odnosov s strankami, kritični dejavniki uspeha, način uvedbe, velikost podjetja, uvedba rešitve CRM
Published: 25.11.2019; Views: 418; Downloads: 97
.pdf Full text (1,78 MB)

9.
Poslovni učinki povezljivosti interneta stvari z upravljanjem odnosov s strankami
Katarina Čurč, 2019, master's thesis

Abstract: Ko govorimo o internetu stvari (angl. Internet of Things, v nadaljevanju IoT), govorimo o najpomembnejšem trendu, ki bo izoblikoval našo prihodnost. Vedno več je podjetij, ki so prepoznala potencial v IoT. Zavedati se je treba, da lahko s pomočjo IoT izboljšamo svoje poslovanje ter odnose s strankami. Zaradi vedno večje konkurence na trgu morajo podjetja nenehno slediti trendom. Podjetja se morajo zavedati, da so stranke eden od najpomembnejših dejavnikov v podjetju. Nenehno morajo skrbeti za obstoječe stranke, hkrati pa privabljati nove. Za ta ogromni izziv morajo biti podjetja inovativna in nenehno v stiku s strankami. Rešitve za upravljanje odnosov s strankami (angl. Customer Relationship Management, v nadaljevanju CRM) podjetjem omogočajo, da nenehno spremljajo in obveščajo stranke o novostih, ki so jih razvili. Magistrsko delo lahko razdelimo na dva dela. V prvem, teoretičnem delu smo se posvetili teoretičnim opredelitvam IoT, se seznanili z njegovo zgodovino ter določili prednosti in slabosti, ki jih prinaša. Pomembno je, da se seznanimo tudi z varnostjo ter navedemo področja, kjer lahko najdemo IoT. Definirali bomo arhitekturo ter zgodovino CRM rešitev. Ker morajo podjetja privabljati in ohranjati svoje stranke, smo se spoznali s prednostmi in slabostmi CRM rešitev. Navedli smo tudi, kako uvesti CRM rešitev v podjetje ter definirali najbolj popularne ponudnike CRM rešitev, ki so trenutno na trgu. Konec prvega dela smo obogatili še s trenutnimi trendi na področju CRM rešitev. Drugi del naloge smo namenili Microsoftu Dynamics 365 in Salesforcu in ju povezali z internetom stvari. Obe rešitvi smo na začetku predstavili in izpostavili nekaj primerov uporabe navedenih rešitev v praksi. Na koncu smo rešitvi med seboj primerjali in tako ugotovili, katera od navedenih rešitev je najprimernejša za podjetja.
Keywords: Salesforce, upravljanje odnosov s strankami, CRM, IoT, internet stvari, Microsoft Dynamics 365
Published: 22.10.2019; Views: 346; Downloads: 108
.pdf Full text (1,26 MB)

10.
Poslovni potenciali informacijske rešitve crm
Maja Vulević, 2019, master's thesis

Abstract: Živimo v času, ko se poslovno okolje nenehno spreminja kot posledica tehnološkega razvoja in spreminjajočih se zahtev tako kupcev kot poslovnih partnerjev. Po pojavu gospodarske krize so podjetja še bolj prisiljena v iskanje novih načinov zadovoljevanja obstoječih in iskanje novih strank, ki jim zgolj kakovost izdelkov ni več dovolj. Podjetja so se začela zavedati pomena upravljanja odnosov s strankami (v nadaljevanju CRM) ter njegovega učinka na celotno poslovanje podjetja. Gre za rešitev, orodje oziroma strategijo poslovanja podjetja, ki je podprta z informacijskimi rešitvami in se odredotoča na odnose s strankami ter z njimi povezane poslovne procese. Z namenom prilagajanja na hitro spreminjajoči se trg in zagotavljanje poslovne uspešnosti v prihodnje, je za podjetje ključnega pomena. Prilagaja se, sledi trendom in potrebam, ki jih narekuje poslovno okolje. Če želimo čim bolj spoznati naše kupce in z njimi dolgoročno negovati dobre odnose, je edina rešitev uvedba sistema CRM. S temo želimo izpolniti predvsem dva cilja: zadržati želimo čim več dobičkonosnih strank ter spoznati razvoj že pridobljenih strank preko poznavanja njenih potreb in želja. Pridobivanje strank je težko, še posebej na razvitih trgih, zato je zadovoljen kupec tisti, ki se nenehno vrača in nam sledi. CRM je sodobna marketinška miselnost, nova informacijska rešitev, ki ima ob pravilni in natančni uporabi velike zasluge za povečanje uspešnosti podjetja. CRM ni le informacijska rešitev, je nekaj več, saj lahko njegova prisotnost ključno spremeni poslovne procese v organizaciji in naravo dela zaposlenih. Vse več podjetij se zaveda, da je zadovoljna stranka tista, ki ustvarja dobiček podjetja in lahko pomaga pridobiti nove stranke. CRM rešitev nam tako pomaga ustvarjati bazo strank in nas spodbuja k nadaljnim marketinškim aktivnostim. Uvedba CRM rešitve v podjetje predstavlja velik poslovni izziv, saj so zanjo potrebne velike spremembe v naravi dela organizacije, poslovnih procesih, pridobivanju, analiziranju in hranjenju podatkov ,… Sistem CRM lahko postane poslovna prednost določenega podjetja samo takrat, ko se to izogne vsem potencialnim pastem, slabostim in nevarnostim, ki se lahko pojavijo pri uvedbi rešitve z izbrano metodologijo.
Keywords: CRM, upravljanje odnosov s strankami, marketing, informacijske rešitve, SWOT analiza CRM, poslovni potenciali rešitve CRM, primeri dobrih praks uvedbe CRM rešitve, Metodologija Sure Step, Microsoft Dynamics CRM.
Published: 18.03.2019; Views: 595; Downloads: 125
.pdf Full text (2,54 MB)

Search done in 0.29 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica