| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
RAZVOJ MOBILNE TRETJEOSEBNE STRELSKE IGRE S POGONOM UNREAL ENGINE 4
Rok Pušnik, 2016, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu raziščemo pogon Unreal Engine 4, ki služi kot orodje za izdelovanje iger na več platformah. Spoznamo osnovno delovanje orodij, ki jih pogon ponuja razvijalcem in pridobljeno znanje uporabimo na praktičnem primeru mobilne igre. Najprej si ogledamo razvoj programa skozi različne generacije in stanje aktualne različice. Sledi raziskava delovanja urejevalnikov stopenj, uporabniških vmesnikov, animacij, zvoka in materialov. Podrobneje si ogledamo pogonov lasten vizualni skriptni sistem Blueprint. V drugem delu razvijemo tretjeosebno strelsko igre za ciljno platformo Android.
Keywords: grafični pogoni, računalniška grafika, Android, Unreal Engine
Published: 23.09.2016; Views: 1240; Downloads: 142
.pdf Full text (3,33 MB)

2.
Zvok in zvočni efekti pri razvoju iger
Lovro Šarić, 2018, undergraduate thesis

Abstract: V delu najprej navedemo pomembne faktorje v digitalnem zvoko. Potem analiziramo pogoste avdio formate uporabljane pri razvoju iger in predstavimo avdio sistem LibGDX igralnega pogona. Potem analiziramo Unity avdio sistem na večjem nivoju abstrakcije. Na koncu analiziramo avdio sistem Unreal Engine 4 in implementacije njegovih novih funkcionalnosti, kot so DSP efekti in sintetizatorji.
Keywords: video igre, LibGDX, Unity, Unreal Engine 4, DSP efekti
Published: 09.10.2018; Views: 224; Downloads: 38
.pdf Full text (649,12 KB)

3.
Primerjava igralnih pogonov na primeru razvoja preproste igre
Nina Tovornik, 2019, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi smo predstavili tri najbolj razširjene igralne pogone Unity, Unreal Engine in Godot Engine. Cilj naloge je bil izpostaviti njihove medsebojne razlike, ki smo jih odkrili z razvijanjem preproste igre pikada. Pri tem smo si pomagali tudi z orodjem Blender. Ugotavljali smo tudi, kateri izmed igralnih pogonov izstopa na področju grafike, logike in razširjenosti. Postopek izdelave igre smo pri vseh treh pogonih tudi podrobneje opisali, kakor smo tudi opisali njihove prednosti in slabosti.
Keywords: Igralni pogon, računalniška igra, Unity, Unreal Engine, Godot Engine
Published: 13.11.2019; Views: 106; Downloads: 40
.pdf Full text (2,64 MB)

Search done in 0.12 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica