| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 29
First pagePrevious page123Next pageLast page
1.
Izboljšava prijavno-informacijskega postopka za mobilnosti študentov z namenom študija Erasmus+
Urša Segala, 2020, master's thesis/paper

Abstract: V magistrskem delu je prikazan problem prijavno-informacijskega postopka za mobilnost študentov z namenom študija Erasmus+ na Univerzi v Mariboru. S proučitvijo trenutnega postopka in težav, ki se pojavljajo, smo iskali rešitve, da bi ga poenotili, poenostavili in posodobili. Podani so predlogi za izboljšavo, ki jih lahko začnemo izvajati takoj, nekateri pa so povezani s finančnim vložkom in daljšim rokom izvedbe. Obstoječ postopek je predolg in prezapleten, tako za študente kot za zaposlene v strokovnih službah in koordinatorje na fakultetah. Začetni del prijavno-informacijskega postopka, ki se izvaja na fakultetah, je zelo nepoenoten, drugi del pa se izvaja na nivoju Mednarodne pisarne na rektoratu UM in je vezan predvsem na finančne dotacije, kjer pa zaradi uporabe osnovnih orodij lahko prihaja do napak. Določeni deli prijavno-informacijskega postopka se podvajajo, vse preveč je dokumentacije v papirnati obliki. Univerza v Mariboru ima za prijavo na mobilnost svojo aplikacijo, ki pa je zastarela in uporabnikom neprijazna. V magistrskem delu je prikazan diagram poteka obstoječega prijavno-informacijskega postopka, zapisane so vse aktivnosti, in sicer od objave razpisa do odhoda študenta na mobilnost. S kritično analizo obstoječega stanja smo ugotovili, kaj so pomanjkljivosti postopka. Po podanih predlogih rešitve problema smo predstavili diagram poteka s podanimi predlogi za izboljšavo. Pričnemo lahko z naslednjimi predlogi za rešitev problemov, npr. ukinitev dekanovega seznama in uvedba obveznega sestanka. Poenotenje pravilnikov bi zahtevalo pripravo predloga pravilnika na nivoju UM in ukinitev pravilnikov po fakultetah UM. Prenos baze medinstitucionalnih sporazumov v aplikacijo, kreiranje študijskega sporazuma in potrjevanje predmetov v aplikaciji, avtomatizirano pošiljanje obvestil študentom, uvedba elektronskega podpisovanja, možnost prijave za nepovratna sredstva, kreiranje pogodb in aneksov v aplikaciji, kreiranje nalogov za izplačilo v aplikaciji ter hramba dokumentacij pa predstavljajo nadgradnje v obstoječi aplikaciji.
Keywords: Erasmus+, izboljšava, mobilnost, prijavno-informacijski postopek, Univerza v Mariboru
Published: 08.10.2020; Views: 389; Downloads: 58
.pdf Full text (3,73 MB)

2.
Ureditev področja študija študentov s posebnimi potrebami na Univerzi v Mariboru
Anja Radolič, 2019, master's thesis

Abstract: Inkluzivna paradigma vzgoje in izobraževanja v Sloveniji pomeni, da dvotirni sistem šolanja ni več sprejemljiv, saj deli otroke na ''prizadete in normalne''. Ustrezen in pravičen je skupni sistem šolanja. Velike spremembe je prinesla tudi Bela knjiga o vzgoji in izobraževanju v Republiki Sloveniji (2011). Vsaka univerza v Republiki Sloveniji ureja področje študija študentov s posebnimi potrebami na podlagi sprejetega pravilnika. Na fakultetah se število vpisanih študentov s posebnimi potrebami povečuje, z izvajanjem prilagoditev na makroravni in mikroravni pa se jim omogoči, kar se da enakopravne možnosti za študij. Poleg prilagoditev pa pomoč in podpora invalidnim osebam omogočata avtonomijo ter predstavljata način socialne vključenosti. Univerza v Mariboru ureja področje študija študentov s posebnimi potrebami s Pravilnikom o študijskem procesu študentov invalidov Univerze v Mariboru. V študijskem letu 2018/19 je bilo na omenjeni univerzi vpisanih 60 študentov s posebnimi potrebami. Na podlagi rezultatov raziskave ugotavljamo, da se na Univerzi v Mariboru večina prilagoditev izvaja, prav tako veliko študentov koristi različne oblike pomoči in podpore pri študiju.
Keywords: pomoč, prilagoditve, pravilnik, študenti s posebnimi potrebami, Univerza v Mariboru.
Published: 24.10.2019; Views: 439; Downloads: 68
.pdf Full text (1,62 MB)

3.
4.
Raziskovalni center kampusa tehniških fakultet Univerze v Mariboru
Vesna Zatezalo, 2018, master's thesis

Abstract: Univerza v Mariboru avtonomna, znanstveno - raziskovalna in izobraževalna ustanova, katere namen je pridobivanje znanja, prenašanje znanja skozi vsepovezanost pedagoških programov v širšo družbeno skupnost. Na znanstveno raziskovalnem področju je namen oblikovanje interdisciplinarnih timov raziskovalcev, sposobnih dosegati vrhunske rezultate, voditi in sodelovati v projektih, se vključevati v mednarodne integracije in s tem omogočiti aktivno vključevanje študentov v delo z namenom rasti celotne regije. Območje med Prežihovo in Strossmayerjevo ulico ter med Gosposvetsko in Koroško cesto ima urbano razvojni potencial za trajnostno prenovo. Nahaja se na zahodnem delu starega mariborskega mestnega jedra, ki je kot mestni kampus integriran v potencial mesta. Skozi analize današnjega stanja območja upoštevajoč prostorska izhodišča naloga ponudi urbanistično zasnovo prenove območja. Namen magistrskega dela je tako oblikovana arhitekturna rešitev, da se maksimalno izkoristijo vsi potenciali prostora, medsebojni vplivi in priložnosti za kvalitetno delovno in raziskovalno vzdušje. Območje obdelave zajema vogal Smetanove in Prežihove ulice proti severu. Projekt obsega gradnjo novega objekta raziskovalnega centra (LAB:UM_RAZ:UM). Pretočnost območja je skozi atrijski objekt omogočena z povezavo vzhod-zahod, odprtost proti jugu oziroma razširitev skupnega urbanega prostora omogoča transparentno komunikacijo z ožjo okolico in integracijo v mestno tkivo.
Keywords: Univerza v Mariboru, mesto Maribor, mestni kampus, raziskovalni center
Published: 16.04.2018; Views: 774; Downloads: 140
.pdf Full text (63,05 MB)

5.
CENTRALNI OBJEKT KAMPUSA TEHNIŠKIH FAKULTET UNIVERZE V MARIBORU
Veselin Zatezalo, 2018, master's thesis

Abstract: Leta 2013. je Univerza v Mariboru opredelila svojo strategijo razvoja v obdobju 2013-2020. Skladno s predmetno strategijo, magistrska naloga ponuja pogled na prostorski koncept razvoja območja tehniških fakultet UM. Predmetno univerzitetno območje je locirano tik ob zahodnem robu starega mestnega jedra mesta Maribor. Lokacija ponuja izredne priložnosti za prepoznavnost območja v prostoru, vendar so univerzitetni objekti medsebojno programsko nepovezani, prostorsko in oblikovno nedorečeni in vsebinsko ne odražajo definicijo univerzitetnega kampusa. Obstoječa pozidava ni dovolj vpletena v mestna dogajanja, kar se reflektira v manjši prepoznavnosti mesta Maribor kot pomembnega univerzitetnega središča regije in širše. S povečanjem in posodobitvijo površin namenjenih za izobraževalno dejavnost bo mesto Maribor pridobilo večje število študentov, doživelo bo migracijsko preobrazbo, število prebivalcev bo zraslo. Z rasti števila prebivalcev, tudi ostale vsebine mesta pridobijo večjo prioriteto, se razvijajo in dopolnjujejo, kar omogoča nove investicije in sveži kapital. S prepoznavnostjo fakultete in kvalitetnimi univerzitetnimi vsebinami pričakujemo v mestu Maribor rast števila domačih in tujih študentov. Magistrska naloga predstavlja vizijo prostorskega razvoja predmetnega območja s poudarkom na umestitev nove stavbe poslovnega univerzitetnega središča (skrajšano ime objekta PCTF:UM) kot stalne interakcije teorije in prakse, mesto prepletanja univerzitetnega in tržnega razmišljanja. S predmetno prenovo univerzitetnega dela mestnega središča mesto Maribor dobi novi generator zagona.
Keywords: Univerza v Mariboru, kampus tehniških fakultet, mesto Maribor, PCTF:UM
Published: 16.04.2018; Views: 552; Downloads: 132
.pdf Full text (50,40 MB)

6.
LABORATORIJSKO SREDIŠČE V KAMPUSU TEHNIČNIH FAKULTET UNIVERZE V MARIBORU
Matic Bogolin, 2017, diploma project paper

Abstract: V projektni nalogi se srečujemo z problemom prostorske stiske, ki se pojavlja na fakulteti za strojništvo. Na podano lokacijo bomo skušali umestiti objekt, ki bo funkcionalen ter primeren za več programov. Zasnovali ga bomo tako da bo multifunkcionalen ter če se kadarkoli spremeni namembnost objekta bo le tega možno preurediti brez večjih posegov v konstrukcijo. Prav tako bomo v okolico dodali zelene površine saj menimo, da bi le te vplivale na boljše počutje študentov.
Keywords: arhitektura, laboratorij, laboratorij za strojništvo, laboratorijski center oz. centri, Univerza v Mariboru, fakulteta, šolske stavbe
Published: 05.09.2017; Views: 847; Downloads: 105
.pdf Full text (81,62 MB)

7.
Ocenjevanje odličnosti poslovanja univerz v republiki sloveniji
Urška Krajišnik, 2017, master's thesis/paper

Abstract: V Republiki Sloveniji se vse bolj ukvarjamo z izboljšanjem izobraževalnega procesa oziroma sistema, vendar pa se v današnjih časih pojavljajo afere, ki pa kažejo javnosti in odjemalcem javnih univerz prav nasprotno (opis afer sledi v naslednjih poglavjih). V tem delu smo se ukvarjali z ocenjevanjem poslovne odličnosti javnih univerz v Republiki Sloveniji s pomočjo EFQM modela. Analizirali smo vseh osem področij, ki jih ta model obsega. Odjemalcem teh ustanov smo dali v izpolnjevanje vprašalnik, s katerim smo merili, kakšno je njihovo mnenje o poslovanju slovenskih javnih univerz. S pomočjo analize in sinteze ter s pomočjo EFQM modela smo preučili, na katerem izmed osmih področij so potrebne izboljšave javnih univerz. Glede na pridobljene podatke ugotavljamo, da odjemalci javnih univerz (0,21% celotne populacije študentov in 0,18% populacije delodajalcev) še vedno verjamejo v izpolnjevanje nalog javnih univerz v RS.
Keywords: ocenjevanje poslovne odličnosti, Univerza v Mariboru, Univerza v Ljubljani, Univerza na Primorskem, EFQM model odličnosti poslovanja
Published: 05.06.2017; Views: 1535; Downloads: 210
.pdf Full text (767,09 KB)

8.
Medkulturna germanistika - program na stičišču treh dežel
Alja Lipavic Oštir, 2009, other component parts

Keywords: poročila, medkulturnost, vzgoja in izobraževanje, študijski programi, germanistika, Univerza v Mariboru
Published: 29.05.2017; Views: 522; Downloads: 53
.pdf Full text (225,78 KB)
This document has many files! More...

9.
Tuji jezik pri študentih nejezikovnih programov Univerze v Mariboru
Lucija Potočnik, 2017, master's thesis

Abstract: Magistrska naloga preučuje vprašanje tujega jezika (TJ) pri dodiplomskih študentih nejezikovnih programov Univerze v Mariboru. Pozornost je usmerjena na učenje tujega jezika pri študentih, na njihovo samooceno o znanju tujega jezika, na njihovo neformalno in formalno uporabo tujega jezika ter na njihovo ocenjevanje dejavnikov, ki vplivajo na uspešnost učenja tujega jezika. Pri tem je bila kontrolirana vloga ocene tujega jezika na maturi in smeri fakultete. V raziskavi je sodelovalo 150 dodiplomskih študentov, ki obiskujejo 2. ali 3. letnik študijskega programa naravoslovne, družboslovne in tehniške smeri Univerze v Mariboru. Podatki so bili pridobljeni s pomočjo anketnega vprašalnika, ki je vseboval deskriptivno in numerično ocenjevalno lestvico. Rezultati so pokazali, da anketiranci dajejo večji poudarek zunajšolskemu učenju tujega jezika kot pa formalnemu. Ocenjujejo, da na uspešnost učenja tujega jezika v največji meri vplivajo: stik s tujci, program Erasmus izmenjava ter zgodnji začetki učenja tujega jezika. Slednje vpliva tudi na uspešnost pri kasnejšem opravljanju mature v delu, vezanem na tuji jezik. Anketiranci z boljšo oceno na maturi so bili pri samoocenjevanju znanja tujega jezika bolj samozavestni, prav tako pa po tuji študijski literaturi posegajo pogosteje in bolj samoiniciativno kot tisti z nižjo oceno. Največ dobrih ocen tujega jezika na maturi imajo družboslovci, največ odličnih ocen pa naravoslovci, ki so tudi sicer najbolj samoiniciativni ter pogosti uporabniki tuje študijske literature. Skoraj tretjina vseh anketiranih se na dodiplomskem študiju Univerze v Mariboru ni učila nobenega dodatnega jezika, dobra polovica pa se jih uči angleščino. V prihodnje bi morala jezikovna politika na državni ravni stremeti k vertikali poučevanja tujega jezika tudi na dodiplomskem študiju, saj samo znanje angleščine v prihodnosti zagotovo ne bo zadostovalo za uspešno in prodorno nastopanje mladih na evropskem gospodarskem trgu.
Keywords: tuji jezik, smeri fakultete, ocena tujega jezika na maturi, dejavniki uspešnosti, formalno učenje tujega jezika, samoiniciativen pristop, Univerza v Mariboru
Published: 03.04.2017; Views: 1024; Downloads: 165
.pdf Full text (1,60 MB)

10.
Vzhodno območje kampusa tehniških fakultet Univerze v Mariboru
Iva Pečnik, 2017, master's thesis

Abstract: Skozi leta se je izoblikovala strategija razvoja Univerze v Mariboru s poudarkom na dinamičnem razvoju in z upoštevanjem trenutnih družbenih in gospodarskih okoliščin. Do danes se je realizacija zaradi konkretnih potreb po izvedbi študijskih programov odvijala izključno v smeri izgradnje univerzitetnih objektov, medtem ko se ideja po skupnem univerzitetnem prostoru ni udejanjila. V okviru trajnostnega razvoja mesta je smiselno, da se ponovno (in vedno znova) osmisli in vitalizira univerzitetni prostor, s poudarkom na univerzitetnem središču, ki bo v interakciji z mestom gonilo razvoja. Naloga ponudi koncept in urbanistično skico Univerze v Mariboru iz začetka njenega delovanja, zasnovo in razvoj zametka kampusa tehniških fakultet na Smetanovi ulici v Mariboru ter analizo današnjega stanja. Praktični del naloge je usmerjen v zasnovo mestnega kampusa kot razpoznavnega centra mesta. Predstavljen je prostorski scenarij kampusa tehniških fakultet Univerze v Mariboru, ki mu sledi idejna zasnova ureditve vzhodnega dela območja kampusa. Ta zajema prenovo in širitev obstoječega objekta Fakultete za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo (FGPA), širitev kampusa na jug preko Koroške ceste z novim objektom Akademije za likovno umetnost in glasbo (ALUG) ter novim objektom Umetnostne galerije v Mariboru (UGM).
Keywords: Univerza v Mariboru, kampus tehniških fakultet, mestni kampus, Smetanova ulica, univerzitetni prostor, univerzitetno mesto
Published: 28.03.2017; Views: 1284; Downloads: 278
.pdf Full text (60,38 MB)

Search done in 0.14 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica