| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Uporaba grafičnih pogonov za prvoosebne simulacije
Srečko Šmerc, 2019, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi smo najprej na kratko predstavili grafični pogon Unity3D in program Blender. Nato smo razložili, kaj je modeliranje z uporabo agentov ter kje se uporablja. Pokazali smo izdelavo posameznih elementov v programu Blender, ki smo jih kasneje združili v stavbo. Za tem je prikazana izdelava simulacije evakuacije v grafičnem pogonu Unity3D, njeno delovanje ter nato tudi testiranje le-te.
Keywords: Grafični pogon Unity3D, simulacija, varnost, agent
Published in DKUM: 18.02.2019; Views: 1227; Downloads: 100
.pdf Full text (2,48 MB)

2.
GRAFIKA IN IGRALNA MEHANIKA VEČIGRALSKE IGRE REVOLUTION
Marko Ramšak, 2016, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu je opisan proces izdelave 3D-igre Revolution z uporabo igralnega pogona Unity3D. Delo je osredotočeno na igralno mehaniko, igralni način in grafično podobo igre, del diplomskega dela pa je posvečen tudi 3D-modeliranju, teksturiranju, skriptiranju in optimizaciji igre. Igra Revolution je več igralska 3D-arkadna igra. V njej igralec z enostavnimi kontrolami v tretjeosebnem pogledu upravlja kroglo in proti sotekmovalcem prek internetnega omrežja tekmuje v uničevanju elementov igre, ki mu prinašajo točke.
Keywords: video igra, Unity3D, 3D-modeliranje, igralna mehanika, igralni način, grafika video igre
Published in DKUM: 05.09.2016; Views: 1110; Downloads: 146
.pdf Full text (4,11 MB)

3.
UPORABA ORODIJ UNITY3D IN BLENDER ZA RAZVOJ IGER NA ANDROIDU
David Čeh, 2015, bachelor thesis/paper

Abstract: V diplomskem delu spoznavamo industrijo videoiger in kaj nas motivira da igramo igre. Osnujemo načrt za razvoj igre, ki ga razdelimo na dva konceptuelno različna načina in se po tem principu poskusimo lotiti lastnega projekta. Spoznavamo delovanje orodij Unity3D in Blender ter osnovne tehnike modeliranja, teksturiranja in pisanja skript, katerih končni produkt je igra za Android napravo.
Keywords: Blender, 3D modeliranje, Unity3D, razvoj iger, igralni pogon
Published in DKUM: 16.09.2015; Views: 1013; Downloads: 88
.pdf Full text (2,36 MB)

Search done in 0.07 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica