| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 42
First pagePrevious page12345Next pageLast page
1.
Okrepitveno učenje agentov za igranje iger v pogonu unity
Jan Banko, 2021, master's thesis

Abstract: V magistrskem delu obravnavamo algoritme okrepitvenega učenja na primeru igranja računalniških iger. Namen magistrskega dela je implementacija igre v okolju Unity in analiza učinkovitosti algoritmov okrepitvenega učenja računalniškega igralca. Opisane so teoretične osnove okrepitvenega učenja, podrobneje pa so predstavljeni algoritmi PPO (angl. Proximal Policy Optimization), SAC (angl. Soft Actor Critic) in DQN (angl. Deep Q-Network), ki so uporabljeni v končni analizi. Rezultati so pokazali, da je bilo učenje agenta v celoti gledano uspešno. V testnem okolju se je najbolje odrezal algoritem PPO, z uporabo katerega je naučen agent v povprečju dosegal 86,4% maksimalne možne nagrade, najslabše pa algoritem DQN, ki ni primeren za uporabo v implementiranem testnem okolju.
Keywords: okrepitveno učenje, računalniške igre, Unity, agent, strojno učenje
Published: 17.06.2021; Views: 20; Downloads: 2
.pdf Full text (1,04 MB)

2.
Izdelava 2D videoigre v okolju Unity
Sandi Pucko, 2020, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu opisujemo izdelavo lastne videoigre. Spoznavamo se z vrsto okolij, ki se uporabljajo pri izdelavi iger. Podamo se skozi celotni postopek izdelave videoiger, ki zajema vse od izdelave posameznih sredstev uporabljenih v igri, do objave igre. Naša rešitev je razvita v okolju Unity, ki uporablja programski jezik C#. Grafični elementi so ustvarjeni z uporabo orodja Piskel. Opisan je tudi postopek objave igre na spletni platformi Itch.io.
Keywords: 2D, Unity, videoigra
Published: 04.11.2020; Views: 70; Downloads: 19
.pdf Full text (1,28 MB)
This document has many files! More...

3.
Interaktivna podpora pri opravljanju dela v industrijskem okolju s pomočjo obogatene resničnosti
Anej Šteharnik, 2020, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo se ukvarjali s problemom usposabljanja in podpore pri opravljanju ter nadzoru opravljanja dela s pomočjo sodobne tehnologije. Delodajalcem želimo olajšati ta proces s pomočjo virtualnih vodičev, hkrati pa omogočiti enostaven pregled nad opravljenim delom. Predstavili smo razvoj spletne in mobilne aplikacije za vodenje in podporo pri opravljanju dela. Delo smo razdelili na zaledje, spletno in mobilno aplikacijo. Pri zaledju smo ustvarili podatkovno bazo, aplikacijski programski vmesnik in predstavili delo z orodjem GraphicsMagick. Spletna aplikacija je razvita z ogrodjem React in uporablja JavaScript knjižnico Konva. Za izdelavo mobilne aplikacije smo uporabili igralni pogon Unity. Našo rešitev smo preizkusili v programerskem in farmacevtskem delovnem okolju. Na podlagi pozitivnih odzivov uporabnikov sklepamo, da bi naš sistem lahko prihranil čas in denar delodajalcem ter izboljšal proces opravljanja dela.
Keywords: obogatena resničnost, React, Unity, GraphicsMagick, Konva
Published: 03.11.2020; Views: 88; Downloads: 10
.pdf Full text (3,01 MB)

4.
Uporaba evolucijskih algoritmov za generiranje ključnih gradnikov igre Tower Defence s pomočjo igralnega pogona Unity
Vid Kraner, 2020, master's thesis

Abstract: Evolucijski algoritmi so stohastični iskalni algoritmi, ki jemljejo navdih v Darwinovi teoriji boja za obstanek. Evolucijski algoritmi spadajo tudi med optimizacijske algoritme. V magistrskem delu prikazujemo načrtovanje in razvoj Tower Defence igre, ki smo jo razvili s pomočjo igralnega pogona Unity. Igra uporablja evolucijske algoritme za generiranje ključnih gradnikov igre. V delu smo raziskali različne vrste evolucijskih algoritmov ter opisali njihovo delovanje. Prav tako smo raziskali, kako jih lahko uporabimo v računalniških igrah. Še posebej smo se osredotočili na zvrst Tower Defence. Ugotovili smo, da je s pomočjo evolucijskih algoritmov možno generirati gradnike, ki naredijo igro zanimivejšo.
Keywords: evolucijski algoritmi, generiranje vsebine, Tower Defence, Unity
Published: 03.11.2020; Views: 107; Downloads: 16
.pdf Full text (3,74 MB)

5.
Primerjava med igralnim programom Unity in ogrodjem libgdx na primeru razvoja računalniške igre
Alan Hablak, 2020, undergraduate thesis

Abstract: To diplomsko delo zajema raziskovanje razlik med igralnim pogonom Unity in ogrodjem libGDX. Vsebuje splošno primerjavo med jezikoma C# in Java, opis pogona Unity in njegovih funkcij in postopek izdelave treh iger v pogonu Unity, ki so v ogrodju libGDX že narejene. Omenjene igre so “Mower”, “Astronaut rescue” in “Minesweeper”. Namen razvoja omenjenih iger ni opis celotnega postopka, temveč ključnih segmentov, ki v določeni igri izstopajo. To so lahko različna pomožna orodja za ustvarjanje atlasov in zvoka, lahko je zaznavanje vnosa uporabnika, postopek zaznave prekrivanj entitet… Vsakemu opisu razvoja igre sledi analiza samega razvoja, kjer je ovrednoten celoten postopek in v splošnem primerjan z enakimi elementi v libGDX.
Keywords: Unity, C#, programiranje, igre, libGDX
Published: 03.11.2020; Views: 82; Downloads: 13
.pdf Full text (2,29 MB)

6.
Razvoj igre za navidezno resničnost
Žiga Aman, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo zajema teoretični opis izdelave igre in predstavitev uporabljene programske opreme. Na kratko so opisana tudi očala za navidezno resničnost Oculus Rift. Glavni del diplomskega dela zajema razvoj igre. Gre za igro preživetja, ki je prilagojena virtualni resničnosti. Skozi diplomsko delo spoznamo nastanek igre, implementacijo igralčevih potreb (lakota, žeja, energija in telesna temperatura) in njegovih interakcij z okoljem ter uporabo trgovine sredstev programa Unity. Rezultat diplomske naloge je igra, izdelana v pogonu Unity, namenjena igranju z očali za navidezno resničnost.
Keywords: Unity, navidezna resničnost, virtualna resničnost, igra, preživetje
Published: 03.07.2020; Views: 744; Downloads: 129
.pdf Full text (1,48 MB)

7.
Razvoj računalniških iger za microsoft HoloLens
Denis Narat, 2020, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu je predstavljen proces izdelave igre za Microsoft HoloLens v igralnem pogonu Unity. Igra predstavlja proces kuhanja kave in s tem predstavi različne funkcionalnosti, ki jih ponuja HoloLens. Za razvoj je uporabljen programski jezik C#. Diplomsko delo opisuje HoloLens, njegovo zgodovino ter funkcionalnost. Predstavljen je tudi igralni pogon Unity, kaj ponuja in katere funkcionalnosti so bile uporabljene. V praktičnem delu so predstavljene glavne značilnosti, ki jih ponuja HoloLens, kako so bile uporabljene v igri ter težave, s katerimi smo se soočili. Na koncu je predstavljena končna igra.
Keywords: HoloLens, računalniška igra, Unity, kuhanje kave
Published: 28.01.2020; Views: 991; Downloads: 193
.pdf Full text (1,66 MB)

8.
Iskanje poti v računalniških igrah
Leon Balaj, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo obravnava dva algoritma za iskanje poti v računalniških igrah. Najprej se seznanimo s problemom iskanja najkrajše poti v grafu ter iskalnima algoritmoma A* in Dijkstrovim algoritmom, ki ju kasneje implementiramo v okolju Unity v programskem jeziku C# ter preizkusimo njuno delovanje v vnaprej pripravljenem labirintu. Med seboj primerjamo delovanje algoritma na različnih izbranih začetnih točkah ter dobljene rezultate tudi analiziramo.
Keywords: računalniške igre, Unity, iskanje poti, Dijkstrov algoritem, algoritem A*
Published: 04.12.2019; Views: 509; Downloads: 63
.pdf Full text (1,31 MB)

9.
Implementacija porazdeljenih vedenjskih modelov v Unity 3D
Aleš Krenker, 2019, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu se ukvarjamo z implementacijo vedenjskih modelov v Unity 3D na primeru jate ptic ali rib. Predstavitvi grafičnega pogona Unity 3D sledi izdelava in vstavitev grafičnih modelov v simulacijo. Poglavitni del našega projekta je bila implementacija algoritmov za simulacijo premikanja v jati, ki vključuje izmikanje statičnim in gibljivim objektom. Vsaka simulirana ptica ali riba je bila implementirana kot neodvisen člen, ki se pomika glede na lokalno zaznavo dinamičnega okolja. Rezultat teh preprostih vedenj pa je skupno gibanje simulirane jate. Prikazali smo, kako se pripadniki le-te odzovejo glede na oviro in nevarnost v naravi.
Keywords: implementacija, vedenjski modeli, jata, izogibanje trkom, Unity 3D
Published: 23.11.2019; Views: 430; Downloads: 22
.pdf Full text (2,83 MB)

10.
Učenje konceptov programiranja s pomočjo nadgrajene resničnosti
Natanael Ahac, 2019, master's thesis

Abstract: V magistrskem delu smo raziskali možnost uporabe nadgrajene resničnosti pri učenju konceptov programiranja. Opravili smo pregled obstoječe literature ter raziskav na področju nadgrajene resničnosti v izobraževanju ter učenja programiranja s pomočjo vizualizacije. Prav tako smo pregledali tudi obstoječe programske rešitve na omenjenih področjih. Glede na ugotovitve iz pregleda literature ter obstoječih rešitev smo načrtovali ter razvili prototipno rešitev, ki uporabnikom omogoča interaktivno učenje osnovnih konceptov objektno orientiranega programiranja. Raziskali smo tudi možnosti analize učnega procesa ter preverjanja pridobljenega znanja programiranja.
Keywords: nadgrajena resničnost, učenje konceptov programiranja, preverjanje znanja, ARCore, Unity
Published: 13.11.2019; Views: 335; Downloads: 33
.pdf Full text (2,25 MB)

Search done in 0.32 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica