| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 48
First pagePrevious page12345Next pageLast page
1.
Dobre prakse razvoja računalniških iger v pogonu Unity
Jan Braunsberger, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Industrija razvoja računalniških iger se iz leta v leto sunkovito povečuje. V zadnjih letih prihaja v ospredje vedno več pogonov kot je Unity, ki razvijalcem olajšajo izdelovano igre. Med programiranjem se lahko ob napačnem pristopu ali ob nepoznavanju delovanja komponent koda zelo zakomplicira, kar pa v velikih primerih močno vpliva na samo delovanje igre. V ta namen so se pojavili najrazličnejši vzorci in pravila, ki programerjem pomagajo pri pisanju dobre, optimizirane, modularne in berljive kode. Cilj diplomskega dela je poiskati najpomembnejše metode dobre prakse za pomoč programerjem pri načrtovanju in samem razvijanju računalniških iger ter jih predstaviti v Unity-u.
Keywords: Unity, dobre prakse, računalniške igre
Published: 18.10.2021; Views: 83; Downloads: 15
.pdf Full text (1011,22 KB)

2.
Prilagoditve računalniških iger za ljudi s posebnimi potrebami
Urška Kraner, 2021, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo predstavili svet računalniških iger v povezavi s posebnimi potrebami. V ta namen smo si najprej ogledali štiri večje skupine nezmožnosti, za katere je moč računalniške igre prilagoditi. Predstavili smo nekaj pomembnih zgodovinskih napredkov, obstoječih tehničnih rešitev in smernic. S pomočjo analize primerov iz prakse smo, pobližje, osvetli problematiko nedostopnosti iger. Izdelali smo računalniško igro in pokazali pomembnost inkluzivnega načrtovanja, za vsako skupino nezmožnosti pa prikazali nekaj prilagoditev, ki ljudem s posebnimi potrebami močno izboljšajo uporabniško izkušnjo.
Keywords: Unity, C#, igre, računalniške igre, posebne potrebe, prilagoditve, prilagajanje
Published: 18.10.2021; Views: 12; Downloads: 3
.pdf Full text (7,17 MB)

3.
Izdelava računalniške igre s pomočjo zapestnice myo
Jure Dolinar, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Večurno sedenje in čezmerno igranje iger negativno vpliva na naše zdravje, kar se odraža predvsem na našem skeletu. To lahko rešujemo z igrami, ki zahtevajo, da je igralec v stoječem položaju. Zato smo v sklopu diplomskega dela izdelali igro, ki zahteva prav to. Najprej smo predstavili osnovni pripomoček za igranje, pametno zapestnico Myo, njene specifikacije in način delovanja. Nato smo opisali funkcije vseh programov, ki smo jih pri izdelovanju zaključnega dela potrebovali in za kaj so bili uporabljeni. Sledi izdelava vmesnika, ki iz prejetih signalov z naprave Myo določi, kateri gib se izvaja. Predstavili smo tudi rezultate natančnosti vmesnika in podrobno izdelavo same igre. Na koncu smo primerjali našo rešitev s konkurenčno tehnologijo.
Keywords: Myo, Unity, igra
Published: 18.10.2021; Views: 17; Downloads: 3
.pdf Full text (1,88 MB)

4.
Simulacija in vizualizacija evolucije v evolucijskih algoritmih
Dmitry Leposha, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Tekom diplomske naloge smo izdelali aplikacijo za izobraževalne namene, ki simulira in vizualizira naravne evolucijske procese s pomočjo evolucijskih algoritmov. S spletnim orodjem Piskel smo ustvarili statične in dinamične grafične gradnike za vizualizacijo celotnega postopka simulacije. Nato smo implementirali genetski algoritem in osnovne mehanike simulatorja v programskem jeziku C# ter integrirali celotno rešitev v okolje Unity.
Keywords: vizualizacija, simulator, namizna aplikacija, evolucijski algoritmi, Unity
Published: 18.10.2021; Views: 4; Downloads: 1
.pdf Full text (2,19 MB)

5.
Razvoj stiliziranih realnočasovnih 3D učinkov v igralnem pogonu Unity
Tomaž Krajcar, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Zaključno delo je namenjeno prikazu in opisu izdelave stiliziranih 3D vizualnih učinkov za računalniške igre. Obsega opis in namen vizualnih učinkov v igrah ter orodja za njihovo izdelavo. Glavni del zaključnega dela je posvečen postopkovnemu procesu izdelave šestih vizualnih učinkov in razlagi specifičnih tehnik, načina dela in tehnologij pri vsakem učinku.
Keywords: Vizualni učinki, Unity, Igre, 3D
Published: 18.10.2021; Views: 4; Downloads: 6
.pdf Full text (1,91 MB)
This document has many files! More...

6.
Uporaba spletne klepetalnice za igranje računalniške igre v živo na platformi Twitch
Niko Mesarič, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Namen diplomskega dela je bilo razviti, raziskati in preizkusiti računalniško igro, kjer lahko sodeluje tudi občinstvo preko spletne klepetalnice. Želimo predstaviti obsežnost predvajanja v živo in dodatne možnost, ki jih ponuja. Z igralnim pogonom Unity smo zato razvili računalniško igro, ki se odziva na vnose spletne klepetalnice s platforme Twitch. Aplikacija omogoča varno povezavo s Twitch računom, ki je potrebna, da lahko igra tudi občinstvo.
Keywords: računalniška igra, igralni pogon Unity, Twitch integracija, predvajanje v živo
Published: 18.10.2021; Views: 18; Downloads: 2
.pdf Full text (1,50 MB)

7.
Okrepitveno učenje agentov za igranje iger v pogonu Unity
Jan Banko, 2021, master's thesis

Abstract: V magistrskem delu obravnavamo algoritme okrepitvenega učenja na primeru igranja računalniških iger. Namen magistrskega dela je implementacija igre v okolju Unity in analiza učinkovitosti algoritmov okrepitvenega učenja računalniškega igralca. Opisane so teoretične osnove okrepitvenega učenja, podrobneje pa so predstavljeni algoritmi PPO (angl. Proximal Policy Optimization), SAC (angl. Soft Actor Critic) in DQN (angl. Deep Q-Network), ki so uporabljeni v končni analizi. Rezultati so pokazali, da je bilo učenje agenta v celoti gledano uspešno. V testnem okolju se je najbolje odrezal algoritem PPO, z uporabo katerega je naučen agent v povprečju dosegal 86,4% maksimalne možne nagrade, najslabše pa algoritem DQN, ki ni primeren za uporabo v implementiranem testnem okolju.
Keywords: okrepitveno učenje, računalniške igre, Unity, agent, strojno učenje
Published: 17.06.2021; Views: 152; Downloads: 41
.pdf Full text (1,04 MB)

8.
Izdelava 2D videoigre v okolju Unity
Sandi Pucko, 2020, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu opisujemo izdelavo lastne videoigre. Spoznavamo se z vrsto okolij, ki se uporabljajo pri izdelavi iger. Podamo se skozi celotni postopek izdelave videoiger, ki zajema vse od izdelave posameznih sredstev uporabljenih v igri, do objave igre. Naša rešitev je razvita v okolju Unity, ki uporablja programski jezik C#. Grafični elementi so ustvarjeni z uporabo orodja Piskel. Opisan je tudi postopek objave igre na spletni platformi Itch.io.
Keywords: 2D, Unity, videoigra
Published: 04.11.2020; Views: 160; Downloads: 53
.pdf Full text (1,28 MB)
This document has many files! More...

9.
Interaktivna podpora pri opravljanju dela v industrijskem okolju s pomočjo obogatene resničnosti
Anej Šteharnik, 2020, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo se ukvarjali s problemom usposabljanja in podpore pri opravljanju ter nadzoru opravljanja dela s pomočjo sodobne tehnologije. Delodajalcem želimo olajšati ta proces s pomočjo virtualnih vodičev, hkrati pa omogočiti enostaven pregled nad opravljenim delom. Predstavili smo razvoj spletne in mobilne aplikacije za vodenje in podporo pri opravljanju dela. Delo smo razdelili na zaledje, spletno in mobilno aplikacijo. Pri zaledju smo ustvarili podatkovno bazo, aplikacijski programski vmesnik in predstavili delo z orodjem GraphicsMagick. Spletna aplikacija je razvita z ogrodjem React in uporablja JavaScript knjižnico Konva. Za izdelavo mobilne aplikacije smo uporabili igralni pogon Unity. Našo rešitev smo preizkusili v programerskem in farmacevtskem delovnem okolju. Na podlagi pozitivnih odzivov uporabnikov sklepamo, da bi naš sistem lahko prihranil čas in denar delodajalcem ter izboljšal proces opravljanja dela.
Keywords: obogatena resničnost, React, Unity, GraphicsMagick, Konva
Published: 03.11.2020; Views: 168; Downloads: 27
.pdf Full text (3,01 MB)

10.
Uporaba evolucijskih algoritmov za generiranje ključnih gradnikov igre Tower Defence s pomočjo igralnega pogona Unity
Vid Kraner, 2020, master's thesis

Abstract: Evolucijski algoritmi so stohastični iskalni algoritmi, ki jemljejo navdih v Darwinovi teoriji boja za obstanek. Evolucijski algoritmi spadajo tudi med optimizacijske algoritme. V magistrskem delu prikazujemo načrtovanje in razvoj Tower Defence igre, ki smo jo razvili s pomočjo igralnega pogona Unity. Igra uporablja evolucijske algoritme za generiranje ključnih gradnikov igre. V delu smo raziskali različne vrste evolucijskih algoritmov ter opisali njihovo delovanje. Prav tako smo raziskali, kako jih lahko uporabimo v računalniških igrah. Še posebej smo se osredotočili na zvrst Tower Defence. Ugotovili smo, da je s pomočjo evolucijskih algoritmov možno generirati gradnike, ki naredijo igro zanimivejšo.
Keywords: evolucijski algoritmi, generiranje vsebine, Tower Defence, Unity
Published: 03.11.2020; Views: 190; Downloads: 38
.pdf Full text (3,74 MB)

Search done in 0.19 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica