1. |
2. |
3. Razvoj roguelike računalniške igre Islands of Mudra : diplomsko deloMiha Antolinc, 2021, undergraduate thesis Abstract: Diplomsko delo zajema opis začetne različice računalniške roguelike igre Islands of Mudra in postopek njenega razvoja. Namen igre je raziskovanje proceduralno generiranega labirinta otokov, polnih ovir in nasprotnikov, ki jih mora igralec premagati za napredovanje. To lahko stori z uporabo tako imenovanih »muder« in nagrad, ki jih pridobi skozi raziskovanje otokov. Delo vsebuje bolj podroben opis vsakega dela igre, čemur sledi prikaz implementacije vseh delov. To zajema tako proceduralno generiranje stopenj in vsebine otokov kot podrobnosti vseh nasprotnikov in možnih napadov igralca. Keywords: Unity, roguelike, igra, programiranje Published in DKUM: 03.03.2022; Views: 797; Downloads: 164
Full text (1,51 MB) |
4. Razvoj hiperpriložnostnih iger na primeru igre Color Cube Dash : diplomsko deloKlemen Čeru Skela, 2021, undergraduate thesis Abstract: Diplomsko delo predstavlja mobilne igre in njihove zvrsti ter vsebuje primere posameznih iger. Večji poudarek je na podzvrsti hiperpriložnostnih iger, kaj natanko je ta zvrst, zakaj so tako uspešne, kako s takšno igro zaslužiti, kaj so njeni glavni elementi in kakšna je mehanika. Predstavljeni so založniki te izpostavljene zvrsti mobilnih iger, kot so: Voodoo, Ketchap in Outfit7. Opredeljena so orodja za izdelavo iger, kot so: Unity, libGDX in Spine. V sklopu diplomskega dela je izdelati tehnični dizajndokument za predvideno hiperpriložnostno mobilno igro, ki smo jo na koncu tudi izdelali. Izdelano igro smo primerjali z že objavljeno. Keywords: mobilne igre, hiperpriložnostne igre, unity, izdelava mobilne igre Published in DKUM: 04.11.2021; Views: 708; Downloads: 60
Full text (1,45 MB) |
5. Dobre prakse razvoja računalniških iger v pogonu Unity : diplomsko deloJan Braunsberger, 2021, undergraduate thesis Abstract: Industrija razvoja računalniških iger se iz leta v leto sunkovito povečuje. V zadnjih letih prihaja v ospredje vedno več pogonov kot je Unity, ki razvijalcem olajšajo izdelovano igre. Med programiranjem se lahko ob napačnem pristopu ali ob nepoznavanju delovanja komponent koda zelo zakomplicira, kar pa v velikih primerih močno vpliva na samo delovanje igre. V ta namen so se pojavili najrazličnejši vzorci in pravila, ki programerjem pomagajo pri pisanju dobre, optimizirane, modularne in berljive kode. Cilj diplomskega dela je poiskati najpomembnejše metode dobre prakse za pomoč programerjem pri načrtovanju in samem razvijanju računalniških iger ter jih predstaviti v Unity-u. Keywords: Unity, dobre prakse, računalniške igre Published in DKUM: 18.10.2021; Views: 636; Downloads: 94
Full text (1011,22 KB) |
6. Prilagoditve računalniških iger za ljudi s posebnimi potrebami : diplomsko deloUrška Kraner, 2021, undergraduate thesis Abstract: V diplomskem delu smo predstavili svet računalniških iger v povezavi s posebnimi potrebami. V ta namen smo si najprej ogledali štiri večje skupine nezmožnosti, za katere je moč računalniške igre prilagoditi. Predstavili smo nekaj pomembnih zgodovinskih napredkov, obstoječih tehničnih rešitev in smernic. S pomočjo analize primerov iz prakse smo, pobližje, osvetli problematiko nedostopnosti iger. Izdelali smo računalniško igro in pokazali pomembnost inkluzivnega načrtovanja, za vsako skupino nezmožnosti pa prikazali nekaj prilagoditev, ki ljudem s posebnimi potrebami močno izboljšajo uporabniško izkušnjo. Keywords: Unity, C#, igre, računalniške igre, posebne potrebe, prilagoditve, prilagajanje Published in DKUM: 18.10.2021; Views: 391; Downloads: 39
Full text (7,17 MB) |
7. Izdelava računalniške igre s pomočjo zapestnice Myo : diplomsko deloJure Dolinar, 2021, undergraduate thesis Abstract: Večurno sedenje in čezmerno igranje iger negativno vpliva na naše zdravje, kar se odraža predvsem na našem skeletu. To lahko rešujemo z igrami, ki zahtevajo, da je igralec v stoječem položaju. Zato smo v sklopu diplomskega dela izdelali igro, ki zahteva prav to. Najprej smo predstavili osnovni pripomoček za igranje, pametno zapestnico Myo, njene specifikacije in način delovanja. Nato smo opisali funkcije vseh programov, ki smo jih pri izdelovanju zaključnega dela potrebovali in za kaj so bili uporabljeni. Sledi izdelava vmesnika, ki iz prejetih signalov z naprave Myo določi, kateri gib se izvaja. Predstavili smo tudi rezultate natančnosti vmesnika in podrobno izdelavo same igre. Na koncu smo primerjali našo rešitev s konkurenčno tehnologijo. Keywords: Myo, Unity, igra Published in DKUM: 18.10.2021; Views: 393; Downloads: 32
Full text (1,88 MB) |
8. |
9. |
10. Uporaba spletne klepetalnice za igranje računalniške igre v živo na platformi Twitch : diplomsko deloNiko Mesarič, 2021, undergraduate thesis Abstract: Namen diplomskega dela je bilo razviti, raziskati in preizkusiti računalniško igro, kjer lahko sodeluje tudi občinstvo preko spletne klepetalnice. Želimo predstaviti obsežnost predvajanja v živo in dodatne možnost, ki jih ponuja. Z igralnim pogonom Unity smo zato razvili računalniško igro, ki se odziva na vnose spletne klepetalnice s platforme Twitch. Aplikacija omogoča varno povezavo s Twitch računom, ki je potrebna, da lahko igra tudi občinstvo. Keywords: računalniška igra, igralni pogon Unity, Twitch integracija, predvajanje v živo Published in DKUM: 18.10.2021; Views: 430; Downloads: 41
Full text (1,50 MB) |