| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 7 / 7
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
2.
3.
4.
TRŽENJE TURISTIČNIH AGENCIJ ZA MLADE V SLOVENIJI
Slavica Grkovska, 2010, undergraduate thesis

Abstract: V teoretičnem delu smo definirali pojme povezane s trženje storitev in poudarili bistvo marketinškega spleta 7P za storitve, v poglavju Marketinški splet za turistične agencije za mlade pa smo to prenesli v prakso. Izvedli smo tudi anketni vprašalnik, na katerega se je odzvalo 103 anketirancev. Z anketnim vprašalnikom smo poizvedovali kakšno je mnenje mladih o turističnih agencijah za mlade, kaj menijo o njihovih ponudbah, cenah, destinacijah in koliko so v resnici obveščeni o njihovih ponudbah. Z rezultati ankete smo ugotavljali trenutno stanje, kako dobro mladi poznavanja turističnih agencij za mlade in njihove ponudbe.
Keywords: Turizem, Turistična destinacija, Turistične agencije za mlade, Turistično povpraševanje, Turistična ponudba, Marketinški splet 7P
Published: 23.11.2010; Views: 2207; Downloads: 280
.pdf Full text (1,50 MB)

5.
Značilnosti sezonskosti turističnega obiska v Sloveniji
Jure Čuček, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Turizem v 21. stoletju postaja vedno pomebnejša gospodarska panoga. Turistična potrošnja narašča in Slovenija pri tem ni izjema, a turistično dejavnost spremljajo tudi nekatere slabosti. V pričujočem diplomskem delu je izpostavljena sezonskost turističnih obiskov v Sloveniji. Za Slovenijo kot turistično destinacijo je značilna sezonskost turističnega obiska. Mesec, ki predstavlja vrhunec turističnega obiska v Sloveniji je mesec avgust. Koncentracija turističnih obiskov v kratkem poletnem obdobju se povečuje, a hkrati se povečuje turistični promet v ostalih obdobjih in s tem se blaži sezonskost turističnega obiska. V Sloveniji se značilnost sezonskosti turističnega obiska spreminja iz ene vrste krajev do druge vrste. Negativne posledice sezonskosti turističnega obiska so: gneča v prometu, nestalnost zaposlitev v turizmu, gneča v turističnih krajih, preobremenjenost okolja, preobremenjenost infrastrukture. Turistični kraji z desezonalizacijskimi ukrepi kot so: nižanje cen v obdobju izven turistične sezone, dodatna turistična ponudba, ki pritegne povpraševanje, dodatna promocija, povezovanje ponudnikov turističnih storitev; skušajo te posledice blažiti.
Keywords: Ključne besede: turistično povpraševanje, turistična ponudba, sezonskost turističnih obiskov, nočitve.
Published: 27.10.2011; Views: 2212; Downloads: 228
.pdf Full text (1016,23 KB)

6.
7.
Search done in 0.2 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica