| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
VODENJE TRANSPORTNEGA SISTEMA BOSCH TS1 S PROGRAMSKIM PAKETOM MATLAB/SIMULINK
Andrej Fekonja, 2011, bachelor thesis/paper

Abstract: V sodobnem industrijskem okolju se vse bolj uveljavljajo fleksibilni proizvodni procesi, katerih prednost je predvsem hitra prilagoditev novemu izdelku ob minimalnih spremembah konfiguracije proizvodne linije. Hkrati pa se pojavi tudi slabost, kajti programiranje manipulatorjev in ostalih strojev je časovno zahtevno in predstavlja izpad proizvodnje, kar povzroča izgube. Kot ena izmed rešitev za obstoječi problem se je izkazalo simulacijsko okolje v katerem se lahko načrtuje in simulira vodenje, še preden bo prišlo do preureditve proizvodne linije in s tem preprogramiranja posameznih strojev. V diplomskem delu je predstavljeno načrtovanje programske opreme, ki omogoča krmiljenje, diagnosticiranje in simulacijo transportnega sistema Bosch TS1.
Keywords: transportni sistem, Bosch TS1, krmiljenje, Matlab/Simulink, Petrijeva mreža, snovanje vodenja s pomočjo modela, VRML
Published: 04.10.2011; Views: 1757; Downloads: 106
.pdf Full text (3,77 MB)

2.
VODENJE IN SIMULACIJA TRANSPORTNEGA SISTEMA BOSCH TS1 Z UPORABO PROGRAMSKEGA ORODJA STATEFLOW
Uroš Kovše, 2012, undergraduate thesis

Abstract: V sodobnem času se je v industrijski proizvodnji potrebno hitro prilagajati spremembam, ki jih narekuje trg, zato je potrebno čim hitreje ob čim manjših stroških zasnovati in brez večjih posegov v strojni proizvodni sistem izvesti tudi spremembe krmilnih sistemov. Za avtomatizacijo vodenja proizvodnih procesov se klasično uporabljajo industrijski PLK krmilniki. Ko je potrebno prilagoditi proizvodni proces, je potrebno spremeniti tudi program v PLK krmilnikih, zaradi česar lahko pride do daljšega izpada proizvodnje. Ta postopek bi lahko skrajšali, če bi krmilnik lahko programirali kar v jeziku specifikacije, ki je prilagojen problemu, s katerim se ukvarjamo. Program krmilnika tudi želimo verificirati v nekem simulacijskem okolju še pred končno implementacijo na realni strojni opremi. Takšen postopek snovanja programske opreme na industrijskih krmilnih sistemih lahko bistveno skrajša potreben čas in olajša kasnejše spremembe ali nadgradnje v sistemih avtomatizacije predvsem pri kompleksnejših problemih. V diplomskem delu je predstavljeno snovanje vodenja transportnega sistema Bosch TS1 s pomočjo programskega orodja Stateflow. Zgrajen je tudi model proizvodnega sistema. Algoritem vodenja je najprej verificiran s simulacijo v programskem paketu Simulink, potem pa je z istim algoritmom izvedeno tudi vodenje realnega sistema. V tem primeru osebni računalnik s programsko opremo Matlab (katerega del sta tudi Simulink in Stateflow), nadomešča PLK krmilnik.
Keywords: Stateflow, Transportni sistem BOSCH TS1, Dogodkovno vodeni sistemi, VRML, Matlab/Simulink, Eplan, Step 7
Published: 31.05.2012; Views: 1704; Downloads: 131
.pdf Full text (11,47 MB)

Search done in 0.05 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica