| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 8 / 8
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
ANALIZA NAKUPNIH DEJAVNIKOV ZA ODLOČITEV NAKUPA HIBRIDNEGA OZ. NEHIBRIDNEGA VOZILA TOYOTA
Tija Eva Lovrec, 2024, undergraduate thesis

Abstract: Onesnaževanje zaradi avtomobilov predstavlja velik izziv za okolje, saj se z naraščajočim številom vozil na cestah povečujejo tudi emisije škodljivih plinov. Ti plini prispevajo k onesnaževanju zraka, kar negativno vpliva na zdravje ljudi in pospešuje podnebne spremembe. V zadnjih letih se ljudje vse bolj zavedamo okoljskih posledic avtomobilizma, kar je spodbudilo povpraševanje po bolj ekoloških rešitvah. Posledično narašča prodaja hibridnih vozil, ki ponujajo učinkovitejšo porabo goriva in manjše emisije, s čimer prispevamo k zmanjšanju okoljskega odtisa. V pisnem delu proučujemo osnovne informacije o globalnem segrevanju in o tem, kako na globalno segrevanje vpliva avtomobilska industrija, vedenje potrošnikov in dejavniki, ki vplivajo na nakupne odločitve ter stopnje v procesu odločanja. Raziskujemo statistiko o hibridnih vozlih v Sloveniji ter vlogi države pri nakupu hibridnega vozila in predstavljamo znamko Toyota ter njihova vozila. V poglavju raziskava je predstavljena izvedba spletne ankete in ugotovitve, ali so mlajši anketiranci bolj nagnjeni k nakupu hibridnega vozila kot starejši. Hipotezo na podlagi pridobljenih podatkov tudi potrjujemo.
Keywords: Toyota, vozila, hibridna vozila, nakup, potrošniki.
Published in DKUM: 24.09.2024; Views: 0; Downloads: 3
.pdf Full text (1,41 MB)

2.
PRIMERJAVA VPLIVA GOSPODARSKE KRIZE IZ LETA 2008 IN COVID - 19 KRIZE NA AVTOMOBILSKO INDUSTRIJO - PRIMERI TOYOTE, VOLKSWAGNA IN GENERAL MOTORS
MITJA ŠTUMPF, Zlatko Nedelko, 2024, undergraduate thesis

Abstract: Področje raziskave diplomskega dela je primerjava vpliva gospodarske krize iz leta 2008 in Covid-19 krize na avtomobilsko industrijo na primeru treh večjih proizvajalcev avtomobilov, Toyote, Volkswagna in General Motorsa. Diplomska naloga je sestavljena iz dveh delov, teoretičnega dela z usmeritvijo v krize, s katerimi se soočajo podjetja, in drugega, raziskovalnega dela, kjer smo analizirali soočanje treh proizvajalecv s krizama. Kriza je širok pojem, ki lahko prizadene posameznika, organizacijo, državo itd. Lahko so predvidljive, kot je bila gospodarska kriza iz leta 2008, ali nepredvidljive, kot je bila Covid-19 kriza, ki je bila povezana s pandemijo koronavirusa. Avtomobilska industrija je bila prizadeta na večih področjih, tako v času gospodarske krize kot tudi v času Covid-19 krize. V diplomski nalogi nas je zanimalo, kako sta krizi vplivali na delovanje avtomobilskih proizvajalcev Toyote, Volkswagna in General Motorsa, ter kakšne so bile podobnosti in razlike v njihovem soočanju. Krizi, ki sta prizadeli avtomobilsko industrijo, sta si bili precej različni, spopadanje podjetij s krizama pa je bilo dokaj podobno. Veliko vlogo pri soočanju podjetij s krizama je imel krizni management, ki je omogočil, da so se podjetja prilagodila na krizne razmere, kot je bila preusmeritev proizvodnje, in ublažila posledice, ki sta jih prinesli krizi. Podjetja so se, tako ekonomski krizi, kot Covid-19 krizi, prilagodila tako, da so prilagodila svoje poslovne modele, ter tako ohranila konkurenčnost na trgu, kupce in ključne dobavitelje. Večinoma so prilagodila svoje delovanje tako, da so zmanjšala svoje proizvodne zmogljivosti ali pa, v času Covid-19 krize, tudi z zaprtjem določenih obratov.
Keywords: Gospodarstvo, Covid-19, kriza, avtomobilska industrija, Toyota, Volkswagen, General motors.
Published in DKUM: 07.05.2024; Views: 278; Downloads: 30
.pdf Full text (3,18 MB)

3.
Uvajanje vitke miselnosti v proizvodno podjetje
Tina Bokun, 2016, bachelor thesis/paper

Abstract: Vitka miselnost bi morala v tem sodobnem svetu postajati vsakodnevna praksa, saj nam pomaga k dolgoročni uspešnosti podjetij. Vendar se je samega uvajanja težko lotiti, saj taka miselnost ni zakoreninjena v naši družbi, prav tako podjetja niso deležna zunanje podpore. Namen diplomskega dela je predstaviti tri najbolj znane sisteme − The Toyota Way, KAIZEN in 20 ključev ter na podlagi dane literature povzeti glavne elemente vsakega. Te tri smo si izbrali tudi zato, ker so imeli največji vpliv pri uvajanju vitke miselnosti v proizvodno podjetje Iskra Mehanizmi, d.d., Lipnica. Če smo želeli spoznali, skozi kakšen proces mora iti neko podjetje, ki uvaja vitko miselnost, smo si natančno pogledali, kako so v obravnavanem podjetju izdelali svoj lasten sistem stalnih izboljšav. Tako smo podali nek model, ki bi lahko služil kot osnova za pomoč tudi drugim slovenskim podjetjem, ki se odločajo izboljšati svoje poslovanje na dolgi rok, brez velikih vložkov zunanjih svetovalcev. Verjamemo, da je vpeljava vitke miselnosti v podjetje Iskra Mehanizmi v veliki meri prispevala k uspešnosti tega podjetja. Dejstvo je, da je od začetka uvajanja novega pristopa minilo že več kot 20 let, a pri njem še vedno vztrajajo, ga nadgrajujejo in dnevno izboljšujejo, zato menimo, da je bil ta pristop uspešen.
Keywords: vitka oz. lean miselnost, KAIZEN, The Toyota Way, 20 ključev, uvajanje v podjetje
Published in DKUM: 30.05.2016; Views: 1297; Downloads: 138
.pdf Full text (3,48 MB)

4.
OPTIMIZACIJA PROIZVODNIH PROCESOV Z UPORABO METODE VREDNOSTNIH TOKOV
Blaž Radej, 2014, master's thesis

Abstract: Metoda vrednostnih tokov omogoča identifikacijo vzrokov raznovrstnih izgub v procesih in predvideva uporabo različnih orodij, katerih apliciranje v realnem okolju zagotavlja odpravo vzrokov izgub. V magistrski nalogi bomo zaradi lažjega razumevanja osnov proizvodnje opisali teorijo proizvodnih sistemov in procesov, opisali vrste razmestitev naprav in strojev, pomen planiranja in vodenja proizvodnje ter uravnavanja zalog in opisali pojem učinkovitosti naprav. Podrobneje bomo analizirali tehnološke in logistične procese na eni od obstoječih montažnih linij podjetja Hella Saturnus Slovenija d.o.o., na kateri se izdelujejo žarometi za osebno vozilo Porsche Cayenne. Izvedli bomo prikaz in analizo trenutnega stanja vrednostnih tokov ter podali predloge za prenovo procesov v smislu definiranja korektivnih ukrepov za odpravo vzrokov izgub znotraj montažnega procesa. Po izvedeni implementaciji teh ukrepov bodo kvantitativno ocenjeni tudi učinki prenove procesa, opravljeno bo testiranje hipotez v realnem okolju, opisani pogoji za izvedbo metode vrednostnih tokov in možnosti nadaljnjega razvoja.
Keywords: Prenova poslovnih procesov, Metoda vrednostnih tokov, Analiza trenutnega stanja, Toyota Production System, Faktor učinkovitosti OEE
Published in DKUM: 03.07.2014; Views: 4185; Downloads: 634
.pdf Full text (4,66 MB)

5.
6.
POMEN ETIKE IN VERODOSTOJNOSTI ZA RAZVOJ PODJETJA
Branka Brglez, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Uspeh podjetja ne moremo presojati samo glede na število prodanih izdelkov, višino prihodkov, poslovni izid …, ampak moramo upoštevati tudi druge dejavnike, ki niso neposredno merljivi. Etičnost in verodostojnost sta dva pojma, ki sta vedno bolj pomembna pri poslovanju podjetja in nemalokrat ključnega pomena za njegov obstoj. Nekoč sta bila konkurenčna prednost podjetja, danes in v prihodnosti pa predstavljata ključno sestavino vsakega podjetja, katerega cilji so kaj več, kot pa samo preživetje na trgu. Odločiti se in delovati etično ni vedno lahko, še posebej za podjetje, ki mora sprejemati prave odločitve. Paziti namreč mora, da bo imelo pozitivne učinke na poslovanje, hkrati pa pri teh odločitvah ne sme pozabiti na svoje zaposlene, kupce, poslovne partnerje, okolje…, saj bo le tako doseglo verodostojnost, ki podjetju da najvišjo veljavo.
Keywords: Etika podjetja, verodostojnost, življenjski cikel podjetja, Johnson&Johnson, Maclaren, Bridgestone/Firestone, Shell, Toyota
Published in DKUM: 13.12.2012; Views: 2171; Downloads: 296
.pdf Full text (601,37 KB)

7.
8.
MANAGEMENT KAKOVOSTI PODJETJA TOYOTA MOTOR CORPORATION
Mitja Krepek, 2011, final seminar paper

Abstract: Vpliv managementa kakovosti v podjetju Toyota Motor Corporation.
Keywords: management kakovosti, kakovost, toyota
Published in DKUM: 02.12.2011; Views: 1924; Downloads: 317
.pdf Full text (316,36 KB)

Search done in 4.91 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica