| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 5 / 5
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
POSPEŠEVANJE PRODAJE V ZDRAVILIŠČU LAŠKO
Tjaša Horjak, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Skozi diplomsko delo smo lahko spoznali, da je wellness gibanje, ki označuje novo paradigmo zdravja. Izhaja iz človekove samoodgovornosti do svojega zdravja preko uravnotežene zdrave prehrane, telesnega gibanja, duševnih aktivnosti in osebne sprostitve ob pozitivnem odnosu do drugih ljudi in zadostni osveščenosti za okolje. Wellness je v Sloveniji trenutno v fazi rasti, kar pomeni, da se povečuje število ponudnikov wellness storitev. Več pa je ponudnikov zdraviliškega turizma. Glavna nit celotne naloge so bile storitve in njihov način pospeševanja prodaje. Ne moremo se jih dotakniti, jih slišati ali videti… Kako jih torej prodajati, razvijati, izpolnjevati in predvsem, kako jih prodajati? V tem je glavna težava storitev. Marsikdo bi najprej rekel, da je rešitev problema storitev v oglaševanju, propagandi. Pogosto pa sama propaganda ne bo dovolj, da privabimo turiste oziroma, da se bodo turisti z gotovostjo odločili za nakup ponujenega proizvoda ali storitve. To velja predvsem za inozemske goste, ki pogosto ne vedo, kakšna bo kvaliteta vseh ostalih storitev, ki so neposredno ali posredno vezani na sam proizvod. Lahko torej rečemo, da je pospeševanje prodaje v turizmu usmerjeno bodisi v domače turiste, bodisi v inozemske turiste. Medtem ko je glavni namen turistične propagande v ustreznem informiranju tako domačih kot inozemskih turistov, pa je glavni namen pospeševanje prodaje v tem, da kar se da ugodno in v splošno zadovoljstvo domačih in tujih turistov poveča prodajo turističnega proizvoda. Podjetja danes ne tekmujejo več toliko s cenami in kakovostjo izdelkov, temveč se skušajo čim bolj prilagoditi potrebam kupcev. Živimo od kupcev in oni od nas. Kupec postaja čedalje bolj zahteven, kadarkoli lahko gre drugam, vse težje ga je zadovoljiti. Zato se morajo prodajalci toliko bolj potruditi, da jih pridobijo in tudi obdržijo. Zadnje raziskave kažejo, da pri tem postajajo vse pomembnejši dejavniki kot so prijaznost, vljudnost, ustrežljivost, osebni odnos, ne pa več sama kakovost izdelka, saj je ta postala že samoumevna. Tudi cena ni več ključni dejavnik. Kupca ne pritegne boljši, cenejši proizvod, ampak boljše argumentiranje zanj. Ker kupec postaja čedalje bolj pomemben, je potrebna podrobna analiza trga, da vidimo, kaj kupci zares želijo, in kakšne so njihove potrebe. V Thermani se zavedajo, da kupec postaja čedalje pomembnejši in da v tržnem komuniciranju na področju turizma dobiva vse večji pomen direktni marketing ali neposredno trženje (komunikacija med ponudnikom in potrošnikom oz. ponudnikom in poslovnežem), zato želijo na (ključnih) primarnih trgih povečati direktno trženje ter partnersko trženje (pospeševanje prodaje, splošni sejmi, druge aktivnosti). Na (ostalih) sekundarnih trgih planirajo povečanje partnerskega trženja. Neposredno trženje vključujejo preko adresarjev, katalogov, mailing liste, TV prodaje in prodaje preko interneta. Thermana bi morala uvesti nekatere spremembe v način ali metode pospeševanja prodaje, da bi bila prodaja čim večja. Glavna nit je internet, kjer mislim, da je še veliko neizkoriščenega. Podjetje bi moralo izboljšati svojo internetno stran, pošiljati svoje novosti in ponudbe preko elektronske pošte, povečati oglaševanja na internetu… Edina povratna informacija o občutkih bivanja v Thermani je knjiga pohval in pritožb ter kratka hotelska anketa, ki pa je za kakšno podrobno analizo neuporabna, saj iz nje izvemo premalo natančnih podatkov, ki bi služili kot osnova za prihodnje odločitve glede komuniciranja s ciljnim občinstvom.
Keywords: Ključne besede: pospeševanje prodaje, Zdravilišče Laško, Thermana, zdraviliški turizem, wellness turizem, osebna prodaja, marketing mix, odnosi z javnostmi, oglaševanje.
Published: 08.12.2009; Views: 3356; Downloads: 531
.pdf Full text (512,24 KB)

2.
STALIŠČA OPERATIVNEGA MANAGEMENTA K RAZVOJU THERMANE D.D.
Damijan Gorjup, 2010, undergraduate thesis

Abstract: POVZETEK Operativni management je ključni kader za doseganje ciljev podjetja, saj imajo njegove odločitve velik in neposreden vpliv na samo poslovanje podjetja. Konkurenca na trgu je močna in neizprosna, kar se odraža tudi v zdravstvu in turizmu, to je v panogah, v katerih deluje tudi Thermana d.d. V diplomskem delu smo raziskali stališča operativnega managementa do razvoja Thermane d.d., pokazali na slabosti in pomanjkljivosti in nakazali možne rešitve. Diplomsko delo zajema dva dela. V teoretičnem je zajet pregled literature s področja organizacije in managementa, operativnega managementa in turizma. Empirični del zajema predstavitev družbe, analizo rezultatov ankete, ki je bila izvedena v Thermani d.d. ter sklepe in predloge nastale na podlagi rezultatov ankete.
Keywords: Management, Operativni management, Organizacija, Turizem, Zdraviliški turizem, Wellness, Thermana d.d.
Published: 07.05.2010; Views: 1361; Downloads: 90
.pdf Full text (572,26 KB)

3.
RAZPOREJANJE STROŠKOV PO STROŠKOVNIH NOSILCIH V PODJETJU THERMANA LAŠKO
Jasmina Lokovšek, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Na kakšen način bo podjetje spremljalo stroške je v veliki meri odvisno od dejavnosti podjetja, vodstva in cene. Podjetje mora že pri ustanavljanju dobro zasnovati sistem spremljanja stroškov, da ostane konkurenčno na trgu. Bistvo uspešnega poslovanja podjetja je v zniževanju stroškov. Podjetja poskušajo kar se da zmanjšati izgubo in povečati ustvarjen dobiček. Vse to pa je mogoče, če podjetja natančno spremljajo stroške po vrstah in stroškovnih mestih. Thermana Laško ne razporeja stroškov na stroškovne nosilce. Glede na pogovore, ki sem jih imela z mentorico, v podjetju dosedanjega sistema tudi ne mislijo spreminjati, ker tudi ne vidijo potrebe po tem. Z dosedanjim sistemom spremljanja stroškov so zadovoljni, ker jim zagotavlja podatke, ki jih potrebujejo za uspešno poslovanje.
Keywords: Stroški, stroškovno mesto, stroškovni nosilec, lastna cena, razporejanje stroškov, kalkulacija, Thermana, profitni center, neposredni in posredni stroški.
Published: 22.11.2013; Views: 2025; Downloads: 739
.pdf Full text (700,59 KB)

4.
Zavzetost zaposlenih v Thermani d. d.
Marjeta Vrbovšek, 2016, bachelor thesis/paper

Abstract: Diplomsko delo obravnava zavzetost zaposlenih na delovnem mestu, dejavnike, ki vplivajo na zavzetost in vodstvene kompetence. Diplomsko delo je razdeljeno na dva dela, in sicer na teoretični in empirični del. V teoretičnem delu smo opredelili, kaj je zavzetost, kateri so dejavniki za zavzetost. Poleg tega smo se seznanili z merjenjem zavzetosti, vodenjem za zavzetost ter vodstvenimi kompetencami. Zavzetost smo predstavili tudi v povezavi z nekaterimi drugimi sorodnimi pojmi. V empiričnem delu smo obravnavali podjetje Thermana d. d. Skozi raziskavo smo ugotovili stopnjo osebne zavzetosti zaposlenih na ravni celotne Thermane d. d. in po posameznih programih ter zavzetost glede na sociodemografske faktorje. Ugotovili smo ključne dejavnike in vodila za izboljšanje zavzetosti. Prav tako smo ugotovili, katere kompetence zaposleni zaznavajo pri svojih nadrejenih in katere vplivajo na njihovo zavzetost. Na koncu so bili podani predlogi za ukrepe na področju človeških virov in za izboljšanje zavzetosti zaposlenih.
Keywords: zavzetost zaposlenih, Thermana d. d., družba dobrega počutja, kompetence
Published: 07.06.2016; Views: 1351; Downloads: 277
.pdf Full text (1,63 MB)

5.
Računalništvo v oblaku v povezavi z microsoft azure
Lara Cigler, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Računalništvo v oblaku se vse pogosteje uporablja v poslovnem svetu, zato ga lahko označimo kot nekakšen trend poslovanja v zadnjem obdobju in v obdobju, ki prihaja. Vendar za seboj prinese tudi različna vprašanja in dileme, povezane s tveganjem, varnostjo uporabe in pa seveda odločitvijo, katerega ponudnika oblačnih tehnologij bomo izbrali. Naredili smo primerjavo med poslovanjem v oblaku in v lokalnem okolju (on-premise) in navedli tudi prednosti in slabosti, ki jih oblačne tehnologije prinašajo s seboj. Glede izbire ponudnika storitve smo se predvsem osredotočili na Microsoft Azure. Predstavili smo najbolj »aktualne« storitve in rešitve, ki jih ponuja, primer uvedbe ene izmed storitev, in sicer raziskali in predstavili smo Varnostno kopiranje in arhiviranje v slovenskem podjetju Thermana Laško. Navedli pa smo tudi kar nekaj slovenskih ponudnikov, ki nudijo storitve MS Azure in sicer glede na tri kriterije; najboljše ujemanje, najbolj odzivni in najbližje nam. Na podlagi tem, ki smo jih obravnavali, smo določili tudi dve hipotezi, in sicer na temo glede varnosti oblačnih tehnologij in ustreznosti izbire platforme podjetja Thermana Laško. V našem diplomskem projektu smo potrdili obe hipotezi.
Keywords: Računalništvo v oblaku, Microsoft Azure, Thermana Laško, Varnost oblačnih tehnologij, Ponudniki MS Azure
Published: 09.12.2019; Views: 156; Downloads: 21
.pdf Full text (1,10 MB)

Search done in 0.06 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica