| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Naravnanost podjetja Teta Frida na blagovne znamke
Žanet Plečko, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Naravnanost podjetij na blagovno znamko je večini podjetij še nepoznano. Globalno so podjetja že precej naravnana na svoje blagovno znamke, medtem ko je v Sloveniji takšnih primerov manj. Blagovne znamke pomenijo za podjetja prepoznavnost, idejo in zgodbo. Preko blagovne znamke lahko podjetje kaže svojo podobo in vrednote. Običajno je blagovna znamka tista, ki ima za sabo zgodbo, s katero komunicira z odjemalci. V diplomskem projektu smo obravnavali naravnanost na blagovno znamko in ugotovili, kako je s tem v podjetju Teta Frida. Podjetja, ki so naravnana na blagovno znamko, postavljajo blagovno znamko v središče odločanja. Vse poslovne odločitve so povezane z njo. Ugotovili smo, da takšna filozofija pozitivno vpliva na celotno podjetje in prinaša uspehe. Preučili smo predlagan model za naravnanost na blagovno znamko. Model je podjetjem v pomoč, ko želijo vpeljati ta koncept ali ko želijo le preveriti, če so naravnana na blagovno znamko. Cilji diplomske naloge so bili povezani z naravnanostjo podjetja Teta Frida na svojo blagovno znamko. Ugotavljali smo, ali je podjetje sploh naravnano na blagovno znamko in kakšne so njihove vrednote, pravila, vizualni elementi in vedenje v zvezi s tem.
Keywords: naravnanost na blagovno znamko, blagovna znamka, Teta Frida, vrednote, pravila
Published: 12.12.2019; Views: 437; Downloads: 60
.pdf Full text (979,57 KB)

Search done in 0.04 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica