| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
2.
POMEN POSLOVNEGA NAČRTA IN ANALIZA NJEGOVIH KLJUČNIH ELEMENTOV NA PRAKTIČNEM PRIMERU DOMA ZA OSTARELE
Janja Mlakar, 2010, final seminar paper

Abstract: Glavni problem, ki smo ga v diplomskem seminarju izpostavili se nanaša na odločitev podjetnikov o pisanju poslovnega načrta ali ne. Namen dela diplomskega seminarja je bil predstaviti kaj je poslovni načrt, komu je namenjen, zakaj ga pišemo in kako ga napišemo. V prvem delu, smo predstavili teoretične vidike o poslovnem načrtu. Pomeni, da smo predstavili kaj je poslovni načrt, kdo ga sestavlja in komu je namenjen. Sledila je pot do poslovnega načrta, v kateri so zajete priprave na poslovni načrt, napake ki se pojavijo pri pisanju le tega, izjave o poslanstvu in poslovno podjetniške mreže. Naslednja točka zajema samo izdelavo poslovnega načrta. Tukaj smo opisali kakšne so oblikovne in vsebinske lastnosti dobrih poslovnih načrtov. Podrobneje smo predstavili tudi sestavine poslovnega načrta in vsako izmed teh sestavin opredelili na več točk, ki jih mora le ta vsebovati, da bo poslovni načrt uspešen in zanimiv za vlagatelje. V praktičnem delu smo predstavili naš že izdelan poslovni načrt Doma upokojencev. Opisali smo izkušnje, ki smo jih pridobili z samo izdelavo in postopke izdelave. Povedali zakaj smo ga delali. Pojasnili smo kje so nastajali problemi in kje smo dobili orodje za izdelavo.
Keywords: Poslovni načrt, podjetniške mreže, poslanstvo, načrt trženja, terminski plan, kritična tveganja, finančni načrt, managerska ekipa, poslovno načrtovanje, vlagatelji, poslovni angeli.
Published: 30.11.2010; Views: 2829; Downloads: 448
.pdf Full text (352,38 KB)

3.
Proces načrtovanja tehnologije in stroškov izdelave novega izdelka v gumarski industriji
Uroš Vajnhandl, 2018, undergraduate thesis

Abstract: Za temo svojega diplomskega dela sem se odločil z namenom, da raziščem proces proizvodnje novega izdelka v gumarski industriji, saj je ta panoga precej nepoznana. Gumarski industriji ni prilagojen skoraj noben študijski program, zato si študenti težko predstavljajo, kako široko področje strojništva pokriva gumarstvo. V delu so obravnavane vse faze projekta, ki se odvijajo v podjetju Norka G.T. d.o.o, od naročila do serijske proizvodnje izdelka, da bi bila predstavljena čim zanimivejša plat razvoja procesa proizvodnje novega izdelka v gumarstvu. Predstavljeni so vsi stroški povezani s projektom ter rentabilna količina izdelkov. Zaradi vedno večjega vpliva na konkurenčnost, je prikazano, kako pomembno vlogo ima kakovost pri razvoju novega izdelka.
Keywords: Terminski načrt, zahteve kupca, proizvodnja, kakovost, stroški, kapacitete, orodje, vulkanizacija
Published: 19.09.2018; Views: 232; Downloads: 0

Search done in 0.1 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica