| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 4 / 4
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
PROGRAMSKI JEZIK GO IN HITROSTNI TEST NA IZBRANIH ALGORITMIH
David Lebar, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo opisuje programski jezik Go, njegove značilnosti, prednosti, slabosti in učinkovitost v praksi. Opisana je tudi kratka zgodovina nastajanja programskega jezika Go in okoljih, kjer ga lahko uporabimo. Več poudarka je na opisu osnovnih gradnikov programskega jezika Go, kot so podatkovni tip, operatorji, izrazi, krmilni ukazi, funkcije, kazalci, reference, paketi, vmesnik in metode. Na kratko je opisana tudi Google rešitev za računalništvo v oblakih in uporaba Go spletnih aplikacij. Pri praktičnem delu sta predstavljena dva primerjalna algoritma v programskem jeziku Go in Java ter meritve in ugotovitve njunih izvajan na lokalnem okolju in v rešitvi za računalništvo v oblakih.
Keywords: Programski jezik Go, računalništvo v oblakih, primerjalni testi, sudoku reševalni algoritem, algoritem N-teles
Published: 19.07.2012; Views: 1439; Downloads: 113
.pdf Full text (2,11 MB)

2.
VIZUALIZACIJA SESTOPANJA
Jurij Turnšek, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Cilj diplomskega dela je izdelava spletnega dokumenta, ki omogoča spremljanje delovanja sestopanja po korakih. V teoretičnem delu diplomske naloge najprej opišemo tehnologijo, ki je bila uporabljena za izdelavo spletnega dokumenta. Predstavimo tudi druga orodja, ki bi bila primerna za vizualizacijo. Prav tako opišemo uporabniški vmesnik na primeru reševanja sudokuja in iskanja izhoda iz labirinta. Reševanje sudokuja poteka rekurzivno, reševanje labirinta pa nerekurzivno. V zaključku povzamemo ugotovitve in morebitne nadaljnje izboljšave vizualizacije.
Keywords: sestopanje, vizualizacija, drevo stanj, rekurzija, sudoku, labirint
Published: 12.09.2016; Views: 396; Downloads: 32
.pdf Full text (616,15 KB)

3.
REŠEVANJE UGANK SUDOKU Z GENETSKIM ALGORITMOM NA GRAFIČNEM PROCESORJU
Rok Brumec, 2016, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi smo implementirali genetski algoritem za reševanje ugank Sudoku in izboljšali njegovo učinkovitost z izvajanjem na grafični procesni enoti. Za implementacijo genetskega algoritma na grafični procesni enoti smo uporabili ogrodje OpenCL. V diplomski nalogi najprej predstavimo Sudoku in genetske algoritme ter na kratko opišemo osnove paralelnega programiranja na grafični procesni enoti in opišemo ogrodje OpenCL. Na koncu opišemo našo implementacijo postopka reševanja Sudoka z genetskim algoritmom na grafični procesni enoti in predstavimo rezultate. Izvedli smo primerjavo z rezultati avtorjev iz literature.
Keywords: Sudoku, genetski algoritem, OpenCL, paralelno izvajanje, grafična procesna enota
Published: 16.09.2016; Views: 921; Downloads: 56
.pdf Full text (2,09 MB)

4.
UPORABA SPLETNIH TEHNOLOGIJ ZA IZDELAVO REALNO-ČASOVNE SPLETNE APLIKACIJE
Matej Lubej, 2016, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo predstavili kako izdelati spletno aplikacijo, ki omogoča realno-časovno komunikacijo preko spleta. Primer uporabe realno-časovne komunikacije smo demonstrirali pri izdelavi aplikacije večigralske igre Sudoku. Sočasno z ustvarjanjem aplikacije smo hoteli raziskati spletno grafično knjižico WebGL z uporabo knjižice Three.js. Node.js in njegove module smo uporabili na strežniški strani, na odjemalčevi strani pa standardne tehnologije HTML, CSS3 in JS z uporabo ogrodja Bootstrap.
Keywords: spletna aplikacija, spletne tehnologije, večigralska spletna igra Sudoku, Node.js, Three.js, WebGL
Published: 22.09.2016; Views: 740; Downloads: 90
.pdf Full text (1,54 MB)

Search done in 0.09 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica