| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 40
First pagePrevious page1234Next pageLast page
1.
Strateški marketing za popularizacijo ritmične gimnastike
Tjaša Möderndorfer, 2018, bachelor thesis/paper

Abstract: Uvodoma smo predstavili in preučili ključne pojme za lažje razumevanje trženjskih osnov. V nadaljevanju predstavimo metode in tehnike, ki nam pomagajo pri raziskovanju in posledično pri določanju trga in ciljev. Predstavljeni so nekateri osnovni modeli, ki nam pomagajo razumeti, kako trg deluje in kaj vse vpliva nanj. Naša tema se nanaša na šport, zato si v nadaljevanju pogledamo delovanje športnih organizacij. Za pripravo strategije trženja pregledamo okolje in vse deležnike, ki so posredno in neposredno vezani na naš projekt. Za uspešno oglaševanje je potrebno odlično poznavanje ciljne publike, da se bo primerno odzvala na našo storitev. Pregled orodij in izbor ustreznih kanalov za oglaševanje je ključnega pomena za doseganje ciljne publike. Pomembno je tudi upoštevanje predpisov, ki narekujejo vedenje v športnem oglaševanju in športni industriji. Za odličen javni nastop in sodelovanje z mediji, je potrebna prijazna in profesionalna drža in odnos. V raziskovalnem delu pregledamo obstoječe stanje v izbrani športni panogi: ritmični gimnastiki. Preko štirih odprtih intervjujev dobimo vpogled na razvoj in stanje v katerem se trenutno nahaja ritmična gimnastika. Pregledamo, kakšne strategije in pristopi so bili uporabljeni do sedaj za popularizacijo športa. Ko govorimo o popularizaciji, ne mislimo s tem zgolj o priljubljenosti med gledalci in širšo javnostjo, ampak tudi o dvigovanju zavesti med mladimi dekleti. Vrhunska ritmična gimnastika je kompleksen šport, ki zahteva predanost in veliko odrekanja, in sprašujemo se kako spodbuditi tekmovalke, da ne odnehajo tekom izobraževalnega procesa. Pregled in primerjava stanja na svetovni ravni nam odpreta nov pogled in predvsem zagon za postavljanje strategije, ki bo prinesla boljše rezultate v prihodnosti. Pridobljeni podatki kažejo na to, da je ritmična gimnastika zelo priljubljen šport, medtem ko interes za vrhunsko ritmično gimnastiko, še posebej pri dekletih starejših od petnajst let, drastično upada. Da bi postali bolj konkurenčni tudi na svetovni ravni, bo potrebno več sodelovanja med športnimi organizacijami in vsemi deležniki vpetimi v to kompleksno, a čudovito olimpijsko športno panogo.
Keywords: Strateško trženje, Ritmična gimnastika, Organizacija, Šport
Published: 28.03.2018; Views: 453; Downloads: 86
.pdf Full text (1,43 MB)

2.
Trženje
Vladimir Gabrijan, Boris Snoj, 1996, reviewed university, higher education or higher vocational education textbook

Keywords: trženje, marketing, strateško upravljanje, učbeniki za visoke šole
Published: 21.12.2015; Views: 1010; Downloads: 88
URL Link to full text

3.
MANAGEMENT NEPROFITNIH ORGANIZACIJ
Pavel Kačič, 2015, undergraduate thesis

Abstract: Neprofitne organizacije so posebne ustanove, ki ne delujejo zaradi osebne koristi ali politične moči, ampak izvajajo svoje dejavnosti v imenu javnosti, ljudi ali določenih družbenih skupin. Glavne značilnosti delovanja neprofitnih organizacij so neodvisnost, neprofitnost, prostovoljnost, multifunkcionalnost in pa inovacijski potencial. Temeljna naloga managementa in vodij neprofitne organizacije je obvladovanje organizacije v skladu z interesi vplivnih udeležencev. Trženje v neprofitnih organizacijah ni prodaja storitev, ampak ugotavljanje potreb in njihovo zadovoljevanje. Neprofitne organizacije so običajno trajnostne predvsem zaradi donacij, vendar obstaja veliko drugih načinov oz. strategij zbiranja sredstev. Management človeških virov je v neprofitnem sektorju izjemno pomemben, saj je njihova dejavnost večinoma storitvena, in če organizacija odpove na tem področju, odpove v celoti.
Keywords: Neprofitne organizacije, management, podjetje, zavod, ustanova, društvo, družbeni interes, dobrodelnost, vizija, poslanstvo, človeški viri, strateško načrtovanje, trženje, financiranje.
Published: 03.12.2015; Views: 2622; Downloads: 591
.pdf Full text (837,46 KB)

4.
5.
RAZVOJNE MOŽNOSTI MESTA MARIBOR ZA DOSEGANJE MEDNARODNE KONKURENČNOSTI
Jernej Povoden, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Globalizacija svetovne ekonomije in hitrost tehnološkega napredka sta sili, ki ju mesta morajo prepoznati, če želijo biti konkurenčna v svetovnem okolju. Kakorkoli konkurenčnost definiramo, imamo mesta, ki se po različnih kazalnikih odrežejo bolje od ostalih. Nekatera mesta, ki so bila nekoč gonilna sila državnih ekonomij, so postopoma izgubila svojo vlogo, predvsem zaradi upada tradicionalnih industrijskih panog in nepripravljenosti na tržne krize in izzive. Mednje spada Maribor, ki je od osamosvojitve dalje ostal območje z resnimi gospodarskimi in socialnimi problemi v Sloveniji. Za ponovno oživitev oziroma preporod mesta bo potrebno dosledno izvajanje že sprejete strategije razvoja Maribora in izdelava izvedbenega načrta aktivnosti strategije. Večji poudarek bo potreben na strateškem tržnem planiranju mesta, ki vključuje strategije in aktivnosti za privabljanje industrije, investicij, prebivalcev in turizma. Potrebno bo boljše in plodnejše sodelovanje mestnih akterjev in deležnikov, ter izvedba razvojnih projektov s trajnostno razsežnostjo. Raziskava konkurenčnosti je zajemala šest evropskih mest. Ocenjevanje je potekalo po ključnih kazalnikih in področjih za ocenjevanje mestne uspešnosti, oziroma konkurenčnosti. Rezultati so pokazali, kako konkurenčen je Maribor v primerjavi z ostalimi mesti in katere so njegove prednosti in slabosti. Izpostavljeni so bili problemi mesta, možne rešitve in ukrepi za izboljšanje mednarodne konkurenčnosti mesta.
Keywords: Maribor, konkurenčnost, strateško trženje mest, razvojni projekti, merjenje konkurenčnosti.
Published: 30.08.2012; Views: 1398; Downloads: 142
.pdf Full text (2,62 MB)

6.
7.
8.
9.
10.
Search done in 0.27 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica