| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
ORGANIZACIJA ODDELKA ZA INFORMATIKO V JAVNI AGENCIJI
Tomaž Brilej, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Sodobna informacijska tehnologija je čedalje bolj nepogrešljiv element vsake organizacije. Ne glede na vrsto organizacije, naj bo ta javna ali zasebna, predstavlja prepletenost sodobnih tehnoloških rešitev s poslovnimi procesi organizacije vedno večji izziv za organizatorje. Preučevana organizacija, Agencija za trg vrednostnih papirjev, se sooča s problemom, ki je pravzaprav običajen za sodobno informacijsko organizacijo. Povečano število različnih informacijskih rešitev, ki so nujno potrebne za nemoteno in uspešno delovanje organizacije, zahteva vedno več vloženega truda in dela s strani informatikov, učinkovitost organizacije pa je vedno znova postavljena pred številne izzive. S pomočjo ITIL v3 zbirke dobrih praks si bomo ogledali, na kakšen način bi lahko še izboljšali organizacijo oddelka za informacijsko tehnologijo Agencije za trg vrednostnih papirjev. Izdelali bomo katalog storitev, ki jih oddelek za informatiko izvaja in tako postavili prvi temelj, ki bo organizacijo oddelka za informacijsko tehnologijo približal ISO/IEC 20000 standardu.
Keywords: ITIL v3 - zbirka dobrih praks, ISO/IEC 20000 standard, Katalog storitev, Storitev informacijske tehnologije, Oddelek za informacijsko tehnologijo, Agencija za trg vrednostnih papirjev
Published: 31.01.2013; Views: 1217; Downloads: 133
.pdf Full text (3,21 MB)

2.
NEKATERI VIDIKI INVESTICIJ V INFORMACIJSKE STORITVE NACIONALNEGA POŠTNEGA OPERATERJA
Jasmina Hudernik, 2013, master's thesis

Abstract: Primarna dejavnost nacionalnega poštnega operaterja je izvajanje univerzalne poštne storitve, s katero je poskrbljeno, da so poštne storitve zagotovljene vsem uporabnikom, po dostopni ceni, ne glede na kraj bivanja. Poštne organizacije pa ne opravljajo le tipične poštne dejavnosti, kot je raznos poštne tvarine, temveč tudi logistične in številne druge dejavnosti, kot na primer storitve direktnega marketinga, bančni promet ipd. Pojav gospodarske recesije, liberalizacija trga poštnih storitev, substitucija klasičnih načinov komuniciranja z elektronskimi, so dodatno povzročili prestrukturiranje poštne dejavnosti in odpiranje novih področij, med drugim tudi uvajanje sodobnih informacijskih storitev, ki smo jih v magistrskem delu natančneje predstavili. Pri tem smo se omejili le na nacionalnega poštnega operaterja v Sloveniji, ki je Pošta Slovenije. Posebno pozornost smo namenili tudi investicijam v informacijske tehnologije in ugotovili, da je njihove koristi zelo težko ekonomsko ovrednotiti, saj so s tipičnimi finančnimi kazalniki le slabo merljive. Kljub temu smo poskušali, s klasičnimi metodami ocenjevanja investicijskih projektov, oceniti ekonomsko upravičenost investicije v računalništvo v oblaku za Pošto Slovenije. Uporabili smo metodo neto sedanje vrednosti in metodo notranje stopnje donosa. Cilj empiričnega dela magistrske naloge pa je bil raziskati, ali obstaja tržni potencial za storitve računalništva v oblaku, ki jih ponuja Pošta Slovenije, tudi med fizičnimi osebami glede na potrebe in pričakovanja posameznikov, na podlagi podatkov slučajnega vzorca.
Keywords: poštne storitve, informacijske storitve, liberalizacija trga poštnih storitev, investicije v informacijske tehnologije
Published: 10.06.2013; Views: 1026; Downloads: 70
URL Link to full text

Search done in 0.03 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica