| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 11
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
SPLETNO TRŽENJE V MALEM PODJETJU
Marino Maček, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Spletno trženje predstavlja neomejen distribucijski kanal ne glede na panogo oziroma velikost podjetja. Uspešnost interneta pogojujejo različni dejavniki. Prav možnost komunikacije in dostopnost do informacij narekujeta spremembo oziroma prilagoditev načina strategije trženja v podjetju. Internetna tehnologija omogoča različne vrste komunikacij med kupci in podjetjem, prav podjetju taka vrsta tehnologije lahko pomeni ključen preboj na trgu. V diplomski nalogi želimo predstaviti nov način spletnega trženja v malem podjetju in na podlagi raziskave postaviti izhodišča, ki so potrebna za uspeh na trgu. Postavlja se vprašanje ali podjetje z relativno majhnim vložkom v strategijo trženja opraviči stroške in doseže višje ekonomske rezultate na domačem in tujem trgu.
Keywords: Spletno trženje, malo podjetje, razvoj, optimizacija, spletna stran
Published: 23.08.2010; Views: 1773; Downloads: 476
.pdf Full text (820,17 KB)

2.
VLOGA INTERNETA V MEDNARODNEM TRŽNEM KOMUNICIRANJU
Barbara Mušič, 2010, final seminar paper

Abstract: V zadnjem desetletju je število internetnih aktivnosti močno naraslo. Še pred nekaj leti smo kupovali večino izdelkov v trgovinah, danes pa se je to spremenilo, saj skorajda ni izdelka, ki ga nebi mogli kupiti preko spleta. Internet je ponudil podjetjem možnost za razvoj in trženje novih storitev. Pojavile so se nove oblike elektronskega poslovanja. Najbolj razširjeno je zagotovo poslovanje med podjetjem in končnim potrošnikom. Za podjetja je posebej pomembno B2B elektronsko poslovanje, kjer gre za poslovanje med podjetji. Preko njega potekajo vse transakcije v enem samem koraku. Veliko podjetij pa sodeluje na spletnih tržnicah, kjer si z malo sreče in znanjem lahko pridobijo velika naročila. Internet nudi veliko možnosti za mednarodno komunikacijo, saj se s tem odpirajo nove oblike pospeševanja mednarodnega sodelovanja. Na njem najdemo veliko poslovnih in drugih podatkov, ki so ves čas na voljo po celem svetu. Podjetjem daje možnost, da se povežejo tudi z večjo skupino porabnikov, hkrati pa lahko pošiljajo poosebljena sporočila. Glavna razlika med tradicionalnim in spletnim trženjem je ta, da slednje omogoča dvosmerno komunikacijo in uporabo večpredstavnosti. Najbolj razvita oblika spletnega trženja je zagotovo spletno oglaševanje. Njegova uporaba se iz leta v leto povečuje. Najbolj aktualno pa je postalo oglaševanje na socialnih omrežjih, kot sta Facebook in Twitter. Na njih je registriranih milijone uporabnikov, ki jih vsak dan obiščejo. Podjetja so to izkoristila, saj je trženje na teh straneh dokaj enostavno in ugodno. Zaradi vse večje uporabe interneta, se bo zagotovo večala tudi uporaba spletnega tržnega komuniciranja. Podjetja so spoznala, da je takšna oblika cenovno ugodna, učinkovita in hitra. Prav hiter odziv, pa je v današnjem svetu nuja za preživetje. Internet ne povezuje samo podjetja z domačim trgom, ampak s celotnim svetom. Podjetja preko njega komunicirajo s tujimi poslovnimi partnerji. Na drugi strani pa lahko s pomočjo spleta opazujejo potrošnike, njihove želje in potrebe. Svoje trženjske vsebine lahko preprosto prilagajajo različnim starostnim in regionalnim skupinam.
Keywords: internet, elektronsko poslovanje, elektronsko trženje, spletna trgovina, B2B, B2C, komunikacijski splet, spletno oglaševanje, mednarodno komuniciranje, socialna omrežja
Published: 23.12.2010; Views: 2081; Downloads: 358
.pdf Full text (2,52 MB)

3.
TRŽENJE BLAGOVNE ZNAMKE SLADKI ŠKRAT PREKO SPLETA
Klementina Debeljak, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Slednje diplomsko delo opisuje področje trženja. Opisali smo področje tržnega komuniciranja, ki je zelo pomembno, saj pravilen stik s kupci pomeni zadovoljstvo kupcev z našimi izdelki oziroma blagovno znamko. Ker bo bodoče podjetje prodajalo izdelke se nam je zdelo smiselno vklučiti tudi poglavje o trženju izdelka v katerem se boste spoznali z osnovnimi lastnostmi izdelka. Podjetje mora znati določite cene, ki so za izdelek ravno pravšnje preko pravilnih tržnih poti pa ta izdelek tudi poslati pred kupce. Da z blagovno znamko ali izdelki seznanimo potencialne kupce lahko uporabimo katero od možnosti spletnega trženja, ki smo jih opisali v diplomski nalogi. Nenazadnje je potrebno blagovno znamko najprej ustvariti in se potem lotiti potrebnih tržnih akcij za njeno prepoznavnost. S teoretičnim delom diplomske naloge bi vsaj delno lahko rešili problem pomanjkanja znanja iz področja trženja, oblikovanja blagovne znamke, poslovanja s kupci preko spleta. V raziskovalnem delu diplomske naloge smo preučevali odnos kupcev do nove blagovne znamke. Prišli smo do zaključka, da si kupci ne upajo poskusiti izdelkov novih blagovnih znamk. Zato smo v praktičnem delu diplomske naloge tudi navedli kaj jih najpogosteje zmoti preden se odločijo za njihov nakup in ob tem preverili ali so ti pomisleki pri moških in pri ženskah podobni. Prišli smo do zaključka, da so ti pomisleki podobni,da razmišljajo podobno to pa pomeni, da se nekaterim zdi en razlog pomembnejši, spet drugim drug razlog, ki jih ovira pri nakupu izdelkov nove blagovne znamke. Reklama na različnih spletnih mestih na kupce ne vpliva vzpodbudno, saj se jih le majhnen delež po videni reklami potem tudi odloči za nakup izdelkov. Kljub temu, da kupci ne sprejemajo dobro oglasov na različni spletnih mestih smo ugotovili, da bi jih še najbolj prepričal oglas na spletni strani podjetja.
Keywords: izdelek, nova blagovna znamka, tržno komuniciranje, spletno trženje
Published: 17.09.2012; Views: 1043; Downloads: 144
.pdf Full text (1,55 MB)

4.
Vpliv interneta na turistične ponudnike in potrošnike
Tadeja Kiseljak, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Pojav in razvoj interneta je uvedel korenite spremembe na področju turističnega sektorja. Potrošnikom nudi hiter in brezplačen dostop do neomejenih virov raznovrstnih turističnih informacij, možnost navezovanja stikov in deljenje izkušenj z drugimi popotniki, primerjanje ponudb in cen različnih ponudnikov turističnih storitev ipd. Zavoljo teh in še več drugih prednosti, ki jim jih daje internet, so potrošniki postali zahtevnejši pri izbiri lastnih počitnic, stremijo k individualiziranim turističnim ponudbam, prilagojenim njihovim željam in potrebam. Po drugi strani pa internet hkrati odpira številne možnosti turističnim ponudnikom. Med drugim jim nudi orodja, s pomočjo katerih lahko bolje spoznajo potencialne stranke in njihove interese ter temu prilagodijo svojo tržno strategijo. V diplomskem delu bo tako podrobno predstavljena vzajemna povezanost interneta in turizma ter prednosti, slabosti in možnosti, ki jih ta naveza prinaša in odpira tako na strani turistične ponudbe kot tudi na strani turističnega povpraševanja.
Keywords: e-turizem, internet, spletno načrtovanje turističnih storitev/proizvodov, spletne rezervacije/nakupi turističnih storitev/proizvodov, spletno trženje turističnih storitev/proizvodov
Published: 18.04.2013; Views: 1061; Downloads: 251
.pdf Full text (3,65 MB)

5.
PRIMERJALNA ANALIZA SPLETNEGA TRŽENJA ZAVAROVANJ NA PRIMERU ZAVAROVALNICE MARIBOR IN GENERALI
Maja Čeh, 2013, master's thesis

Abstract: Internet predstavlja medij prihodnosti, saj se število uporabnikov iz leta v leto povečuje. Potrošniki se od klasičnih medijev zatekajo k internetu, zato velja dejstvo, da če podjetje ni prisotno na internetu, praktično ne obstaja. Spletno trženje zavarovanj prinaša zavarovalnicam številne prednosti, ima pa tudi določene slabosti. Slabosti spletnega trženja zavarovanj za zavarovalnice so predvsem v kompleksnosti določenih zavarovalnih storitev, težki dosegljivosti standardizacije reševanja škodnih primerov, neosebnem odnosu in nezaupanju uporabnikov v varnost elektronskega poslovanja. Prednosti spletnega trženja zavarovanj za zavarovalnice so v hitrem prilagajanju tržnim pogojem, ažurnem zajemanju podatkov o številu zavarovancev, globalni prisotnosti in nižjih stroških poslovanja ter oglaševanja. Nakupovanje prek interneta ima prednosti tudi za njegove uporabnike in sicer omogoča neomenjen delovni čas, večjo dostopnost do informacij, hitrejši odzivni čas in anonimnost. Za spletno trženje so primerna zavarovanja, ki so enostavna, neodvisna od preteklega dogajanja, obvezna, ne zahtevajo veliko osebnega svetovanja, imajo relativno nizko zavarovalno premijo, se pogosto obnavljajo, so drugačna po zasnovi, so prilagojena internetni poti in so primerna za masovni trg. V magistrski nalogi smo analizirali spletna portala Zavarovalnice Maribor in Zavarovalnice Generali, pregledali ponudbo njunih spletnih zavarovalnih storitev in predstavili primer sklenitve zavarovanja. Preverili smo na kakšen način zavarovalnici privabljata na svoj spletni portal obiskovalce in kako uspešni sta pri spletnem trženju zavarovanj. Rezultati so pokazali, da imata obe zavarovalnici učinkovit in pregleden spletni portal, na katerem ponujata številne informacije o zavarovanjih in različne spletne storitve. Uspešni sta pri spletnem trženju zavarovanj, vseeno pa smo opazili nekaj slabosti, za katere smo podali predloge za izboljšanje le-teh. Pomembno je, da se zavarovalnici zavedata pomena spletnega trženja zavarovanj in ga neprestano izboljšujeta ter nadgrajujeta, saj bosta tako gradili prepoznavnost blagovne znamke, izboljšali prodajo in povečali število svojih strank.
Keywords: zavarovalne storitve, zavarovalništvo, elektronsko poslovanje, trženje, internet, spletno trženje, spletni portal, spletno trženje zavarovanj, socialni marketing, zakup sponzoriranih povezav na iskalnikih, optimizacija spletne strani, spletne storitve, Zavarovalnica Maribor, Zavarovalnica Generali
Published: 16.10.2013; Views: 2090; Downloads: 183
.pdf Full text (1,83 MB)

6.
VKLJUČEVANJE PODJETIJ V SPLETNA SOCIALNA OMREŽJA
Petra Puklavec, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Spletna socialna omrežja zagotovo veljajo za najbolj popularni spletni trend v zadnjem desetletju. Že leta 2003 se je pričela revolucija na področju spletnih socialnih omrežij, ki traja še danes. V tem obdobju se je pojavilo ogromno različnih spletnih socialnih omrežij, namenjenih različnim ciljnim skupinam, nekatera so še danes med najbolj priljubljenimi. Spletna socialna omrežja uporabnikom ponujajo način za ohranjanje stikov s prijatelji ali sodelavci, obenem pa ponujajo tudi način za strokovno povezovanje. Podjetjem z manjšimi oglaševalskimi proračuni predstavljajo spletna socialna omrežja priložnost imeti svoj glas v oglaševalskem prostoru. To jim ponuja nove načine strateške komunikacije s ciljno publiko. V diplomskem seminarju smo opisali in pojasnili najpomembnejša spletna socialna omrežja, ki zasedajo vrh spletnih socialnih omrežij glede na popularnost. Opisali smo pomen vključevanja podjetij na spletna socialna omrežja, ovrednotili prepoznavnost podjetij z vključevanjem v spletna socialna omrežja in predstavili načine oglaševanja podjetij preko spletnih socialnih omrežij. Omenili smo nekaj najpomembnejših socialnih omrežij in izpostavili Twitter, Facebook in LinkedIn. Ugotovili smo, da spletna socialna omrežja prinašajo več prednosti kakor slabosti. Kljub temu moramo neprestano paziti na slabosti: ena napaka namreč lahko uniči vso dosedanje delo.
Keywords: Družbeni mediji, spletna socialna omrežja, spletno trženje, spletno oglaševanje, Facebook, Twitter, LinkedIn
Published: 19.11.2013; Views: 1267; Downloads: 265
.pdf Full text (1,14 MB)

7.
TRŽNO KOMUNICIRANJE: ŠTUDIJA PRIMERA KREATIVNI NAJEMI D.O.O.
Matjaž Hüttl, 2014, undergraduate thesis

Abstract: Za uspešen nastop na trgu, uveljavitev izdelkov in povečanje prihodkov je za vsako podjetje pomembno, da razvije uspešno tržno komuniciranje v okviru celostnega pristopa k trženju. Vse večja konkurenca in v zadnjem času zaradi gospodarske krize še dodatno oteženi dejavniki poslovnega okolja izpostavljajo pomembnost tržnega komuniciranja. Za uspešno tržno komuniciranje je potrebno uveljaviti blagovno znamko, ustvariti zaupanje in prepoznavnost pri potrošnikih ter jih posledično tudi prepričati v nakup. Diplomsko delo govori o tržnem komuniciranju, razvoju trženjske strategije in ustvarjanju blagovne znamke. Zaradi kompleksnosti omenjenih področij je pri raziskovanju potreben multidisciplinaren pristop, zato se v diplomskem delu ukvarjamo tudi s celostno grafično podobo, z grafičnim in spletnim oblikovanjem ter oglaševanjem, ki je sestavni del uspešnega tržnega komuniciranja. Diplomsko delo se v prvem delu ukvarja s teoretičnimi izhodišči omenjenih področij, v drugem delu pa s praktičnim primerom razvoja tržnega komuniciranja podjetja Kreativni najemi d.o.o., katerega dejavnosti zajemajo prodajo novih in rabljenih vozil ter oddajanje oziroma financiranje le-teh. Za omenjeno podjetje v diplomski nalogi predstavljamo celostno grafično podobo in uveljavitev blagovne znamke Kreativni najemi. Kot glavno orodje tržnega komuniciranja je predstavljeno digitalno trženje in ostale aktivnosti tržne strategije kot so: osebna prodaja, oglaševanje, odnosi z javnostmi, pospeševanje prodaje in neposredno trženje. Ob koncu so predstavljeni učinki omenjenih strategij na prepoznavnost blagovne znamke in poslovne rezultate.
Keywords: tržno komuniciranje, trženje, blagovna znamka, oglaševanje, identiteta podjetja, grafično in spletno oblikovanje, orodja tržnega komuniciranja, trženjski splet
Published: 22.05.2014; Views: 1764; Downloads: 352
.pdf Full text (11,92 MB)

8.
SPLETNO TRŽENJE NA PRIMERU MOBILNIH OPERATERJEV
Janja Ribič, 2014, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi sem se odločila, da bom predstavila spletno trženje mobilnih operaterjev, ki postaja vse bolj pomembna in praktična spletna storitev, saj je pomembna oblika in vsebina spletnih tržnikov. Predstavila sem elektronsko poslovanje in spletno trženje mobilnih operaterjev. Opisala sem načine spletnega trženja, prednosti, načela in pogoje za uspešno spletno trženje.
Keywords: Elektronsko poslovanje, spletno trženje, prednost, varnost elektronskega poslovanja, mobilni operaterji.
Published: 09.10.2014; Views: 612; Downloads: 88
.pdf Full text (1,36 MB)

9.
TRŽENJE TELEGRAMA NA SLOVENSKEM TRŽIŠČU
Mirjana Bosnić, 2015, bachelor thesis/paper

Abstract: V diplomskem delu smo se osredotočili na trženje telegrama ob rojstvu otroka, in sicer v kontekstu mladega podjetja, ki namerava vstopiti na slovenski trg s tovrstno dejavnostjo. S pomočjo teoretičnega pregleda in raziskave trga želimo pomagati podjetju, saj želi prenoviti omenjeno storitev tako, da bo ta dobila povsem novo podobo in vplivala na večjo konkurenčnost in prepoznavnost telegrama. V prvem delu diplomskega dela ponudimo teoretični pregled poglavitnih trženjskih konceptov in pregled razvoja trženja, s poudarkom na trženjskem načinu razmišljanja v 21. stoletju. V drugem delu gre za empirično raziskovanje problema, pri tem je poglavitni namen raziskave mnenje ljudi, zato je bila metoda dela namenjena zbiranju informacij v čim širšem krogu, kar je bilo doseženo s spletno anketo. Analiza temelji na 118 izpolnjenih anketnih vprašalnikih. Rezultati raziskave so služili za oblikovanje priporočil in smernic pri trženju telegrama ob rojstvu otroka. Na podlagi ugotovitev raziskave smo ugotovili, da je telegram najbolj razširjen med kupci ženskega spola. Kar zadeva mnenje kupcev o storitvi, smo ugotovili, da približno ena tretjina anketirancev meni, da gre pri pošiljanju telegrama za lepo darilo mamici in novorojenčku in da gre za zelo lepo tradicijo. Pri raziskavi trga smo ugotovili, da je Pošta Slovenije vsekakor nevaren konkurent, saj praktično ne potrebuje reklame, ker je ljudem vcepljena v podzavest. Podjetje mora tako vlagati v aktivnosti za povečanje prepoznavnosti podjetja in natančno preučiti ponudbo Pošte Slovenije. Glede na hiter razvoj informacijske družbe in uporabe interneta za spletno nakupovanje zna biti digitalizacija naročanja poglavitna konkurenčna prednost podjetja. Obenem smo ugotovili, da potrošniki ne naročajo telegrama prek mobilne aplikacije.
Keywords: trženje, temelji tržni koncepti, telegram ob rojstvu otroka, tržna raziskava, spletno nakupovanje
Published: 23.06.2015; Views: 465; Downloads: 83
.pdf Full text (1,23 MB)

10.
NAKUPOVANJE V SPLETNI PRODAJALNI
Katja Deželak, 2015, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem projektu sem obravnavala izbrano temo nakupovanje v spletni prodajalni. Nakupovanje je osebni, družbeni in kulturni fenomen, ki ima danes pomembno vlogo pri posameznikovem vsakdanjem življenju. V potrošni družbi je namen nakupovanja predvsem zagotovljanje obstoja, potrebe svetovnega spleta pa dandanes postajajo čedalje večje. Prišlo je do razcveta interneta in s tem pojava spletnega nakupovanja. Pričujoči diplomski projekt odkriva značilnosti spletnega nakupovanje in njegove prednosti in slabosti delovanja. Prav tako sem omenila artikle, ki se pojavijo v spletni prodajalni in vrste prodajaln po svetovnem spletu. Predstavila sem tudi omejitve in možne prevare, ki se pojavljajo ob obiskih nepravih spletnih trgovin.
Keywords: spletno nakupovanje, svetovni splet, internet, elektronsko trženje
Published: 06.11.2015; Views: 651; Downloads: 161
.pdf Full text (542,88 KB)

Search done in 0.15 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica