| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 14
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
OGLAŠEVANJE NEPREMIČNINSKIH AGENCIJ V DOBI NOVIH MEDIJEV
Mateja Gabrijan, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Mediji, ki jih za svojo dejavnost uporabljajo nepremičninske agencije, so se v zadnjih 20 letih spremenili: gre za prehod iz klasičnih (RTV in tiskani mediji) v novomedijske kanale (internet, multimediji). Klasični koncept komunikacije in oglaševanja temelji na enosmernem modelu (sporočilo agencija odda množici potencialnih prejemnikov, povratne komunikacije pa ni oziroma je skopa), medtem ko so novomedijski kanali dvosmerni in participatorni (agencija informacij ne komunicira zgolj stranki, temveč hkrati tudi odpre kanale, po katerih lahko tržne informacije od stranke tudi sprejema). V nalogi nas je zanimalo, do kakšne mere so se na to spremembo odzvale slovenske nepremičninske agencije, katere medije oglaševanja uporabljajo in kako ter ali (ne)uporaba novih medijev vpliva na rezultate poslovanja agencije. Kot študijo primera smo izbrali nepremičninsko agencijo Plan nepremičnine, ki je pred kratkim prenehala s poslovanjem. Analizirali smo tudi spletno delovanje 11 najuspešnejših slovenskih nepremičninskih agencij in jih primerjali z rezultati, ki jih je dosegla izbrana agencija. Za potrebe naloge smo razvili lasten merski inštrument -­ ocenjevalno lestvico za preverjanje oglaševalske dejavnosti v novih medijih -­, saj podobni inštrumenti za slovensko okolje še niso bili predstavljeni. Ugotovili smo, da oglaševalska dejavnost v večini agencij poteka po sistemu ad hoc: nepremičninske agencije zaradi svoje majhnosti nimajo detajlno izdelanih trženjskih strategij, nimajo točno določenega proračuna za oglaševanje in nimajo zunanjih oz. notranjih strokovnjakov, ki bi skrbeli za marketing. Glavna ugotovitev naloge je, da nesposobnost razumevanja novih medijskih kanalov in njihova (ne)uspešna implementacija v praksi pomembno vplivata na poslovanje nepremičninske agencije (in lahko vodita tudi v prenehanje delovanja agencije). Nepremičninskim agencijam na podlagi raziskave svetujemo, da pri svoji dejavnosti uporabljajo tako klasične kot nove medije, saj lahko le sinergija v oglaševanju pripelje do dobrih rezultatov. V nalogi smo zato oblikovali tudi smernice in izdelali realen model oglaševanja nepremičninskih agencij, upoštevajoč teoretična izhodišča in praktične izkušnje iz slovenskega poslovnega okolja.
Keywords: KLJUČNE BESEDE: Tržno komuniciranje, oglaševanje, cilji oglaševanja, oglaševalski proračun, oglaševalski mediji, internet, spletno oglaševanje, spletna stran, nepremičninska agencija.
Published: 16.08.2010; Views: 1844; Downloads: 220
.pdf Full text (1,29 MB)

2.
VLOGA INTERNETA V MEDNARODNEM TRŽNEM KOMUNICIRANJU
Barbara Mušič, 2010, final seminar paper

Abstract: V zadnjem desetletju je število internetnih aktivnosti močno naraslo. Še pred nekaj leti smo kupovali večino izdelkov v trgovinah, danes pa se je to spremenilo, saj skorajda ni izdelka, ki ga nebi mogli kupiti preko spleta. Internet je ponudil podjetjem možnost za razvoj in trženje novih storitev. Pojavile so se nove oblike elektronskega poslovanja. Najbolj razširjeno je zagotovo poslovanje med podjetjem in končnim potrošnikom. Za podjetja je posebej pomembno B2B elektronsko poslovanje, kjer gre za poslovanje med podjetji. Preko njega potekajo vse transakcije v enem samem koraku. Veliko podjetij pa sodeluje na spletnih tržnicah, kjer si z malo sreče in znanjem lahko pridobijo velika naročila. Internet nudi veliko možnosti za mednarodno komunikacijo, saj se s tem odpirajo nove oblike pospeševanja mednarodnega sodelovanja. Na njem najdemo veliko poslovnih in drugih podatkov, ki so ves čas na voljo po celem svetu. Podjetjem daje možnost, da se povežejo tudi z večjo skupino porabnikov, hkrati pa lahko pošiljajo poosebljena sporočila. Glavna razlika med tradicionalnim in spletnim trženjem je ta, da slednje omogoča dvosmerno komunikacijo in uporabo večpredstavnosti. Najbolj razvita oblika spletnega trženja je zagotovo spletno oglaševanje. Njegova uporaba se iz leta v leto povečuje. Najbolj aktualno pa je postalo oglaševanje na socialnih omrežjih, kot sta Facebook in Twitter. Na njih je registriranih milijone uporabnikov, ki jih vsak dan obiščejo. Podjetja so to izkoristila, saj je trženje na teh straneh dokaj enostavno in ugodno. Zaradi vse večje uporabe interneta, se bo zagotovo večala tudi uporaba spletnega tržnega komuniciranja. Podjetja so spoznala, da je takšna oblika cenovno ugodna, učinkovita in hitra. Prav hiter odziv, pa je v današnjem svetu nuja za preživetje. Internet ne povezuje samo podjetja z domačim trgom, ampak s celotnim svetom. Podjetja preko njega komunicirajo s tujimi poslovnimi partnerji. Na drugi strani pa lahko s pomočjo spleta opazujejo potrošnike, njihove želje in potrebe. Svoje trženjske vsebine lahko preprosto prilagajajo različnim starostnim in regionalnim skupinam.
Keywords: internet, elektronsko poslovanje, elektronsko trženje, spletna trgovina, B2B, B2C, komunikacijski splet, spletno oglaševanje, mednarodno komuniciranje, socialna omrežja
Published: 23.12.2010; Views: 2078; Downloads: 357
.pdf Full text (2,52 MB)

3.
Poslovno komuniciranje preko spleta : diplomsko delo univerzitetnega študija
Barbara Franko, 2008, undergraduate thesis

Keywords: svetovni splet, spletno mesto, komuniciranje
Published: 04.06.2012; Views: 1799; Downloads: 43

4.
PREDLOG PRENOVE SPLETNE TRGOVINE PODJETJA AVTOTEHNA VIS D.O.O.
Maja Debeljak, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo raziskuje marketinško komuniciranje podjetja Avtotehna Vis d.o.o. na trgu. V prvem delu smo navedli teoretične predpostavke o pomenu interneta. Temo smo nadaljevali in se osredotočili na uporabo elektronskega poslovanja in spletno trgovino, ki sta danes ključna pri spletnem komuniciranju podjetja s trgom. Osredotočili smo se tudi na tržno komuniciranje podjetja in potrošniško vedenje ob komuniciranju podjetja, ki predstavlja pomemben del našega problema. Nadaljevali smo s specifičnim poglavjem, ki raziskuje oglaševanje spletne trgovine avtohiše, teoretični del pa smo zaključili z raziskavo o e-avtomobilizmu, kjer smo povzeli potrošniško vedenje ob nakupu avtomobila. V drugem delu smo začeli z opisom spletne trgovine podjetja Avtotehna Vis d.o.o. in vključili teoretično poglavje o pomenu marketinga za uspeh podjetja na področju spletne trgovine. Z uporabo spletne aplikacije Google Analytics smo predstavili rezultate analize obiska spletne trgovine podjetja in s pomočjo anketnega vprašalnika raziskali predloge za izboljšavo spletne trgovine Avtotehne Vis d.o.o. Dobljene rezultate smo navedli in analizirali v zaključnem poglavju.
Keywords: Internet, Spletna trgovina, Spletno oglaševanje, Prodaja avtomobilov, Tržno komuniciranje, Potrošniško vedenje
Published: 19.09.2012; Views: 1237; Downloads: 109
.pdf Full text (1,40 MB)

5.
TRŽENJE BLAGOVNE ZNAMKE SLADKI ŠKRAT PREKO SPLETA
Klementina Debeljak, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Slednje diplomsko delo opisuje področje trženja. Opisali smo področje tržnega komuniciranja, ki je zelo pomembno, saj pravilen stik s kupci pomeni zadovoljstvo kupcev z našimi izdelki oziroma blagovno znamko. Ker bo bodoče podjetje prodajalo izdelke se nam je zdelo smiselno vklučiti tudi poglavje o trženju izdelka v katerem se boste spoznali z osnovnimi lastnostmi izdelka. Podjetje mora znati določite cene, ki so za izdelek ravno pravšnje preko pravilnih tržnih poti pa ta izdelek tudi poslati pred kupce. Da z blagovno znamko ali izdelki seznanimo potencialne kupce lahko uporabimo katero od možnosti spletnega trženja, ki smo jih opisali v diplomski nalogi. Nenazadnje je potrebno blagovno znamko najprej ustvariti in se potem lotiti potrebnih tržnih akcij za njeno prepoznavnost. S teoretičnim delom diplomske naloge bi vsaj delno lahko rešili problem pomanjkanja znanja iz področja trženja, oblikovanja blagovne znamke, poslovanja s kupci preko spleta. V raziskovalnem delu diplomske naloge smo preučevali odnos kupcev do nove blagovne znamke. Prišli smo do zaključka, da si kupci ne upajo poskusiti izdelkov novih blagovnih znamk. Zato smo v praktičnem delu diplomske naloge tudi navedli kaj jih najpogosteje zmoti preden se odločijo za njihov nakup in ob tem preverili ali so ti pomisleki pri moških in pri ženskah podobni. Prišli smo do zaključka, da so ti pomisleki podobni,da razmišljajo podobno to pa pomeni, da se nekaterim zdi en razlog pomembnejši, spet drugim drug razlog, ki jih ovira pri nakupu izdelkov nove blagovne znamke. Reklama na različnih spletnih mestih na kupce ne vpliva vzpodbudno, saj se jih le majhnen delež po videni reklami potem tudi odloči za nakup izdelkov. Kljub temu, da kupci ne sprejemajo dobro oglasov na različni spletnih mestih smo ugotovili, da bi jih še najbolj prepričal oglas na spletni strani podjetja.
Keywords: izdelek, nova blagovna znamka, tržno komuniciranje, spletno trženje
Published: 17.09.2012; Views: 1043; Downloads: 144
.pdf Full text (1,55 MB)

6.
ŠTUDIJA PRIMERA DRUŽABNIH OMREŽIJ ZA IZVAJANJE MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI
Jaka Jauh, 2012, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi smo se osredotočili na pregled družabnih omrežij (iSlovar) in možnosti, ki jih ta ponujajo na področju marketinga podjetij. Sprehodili smo se skozi razvoj spleta ter pripravili kratek pregled trenutno najbolj aktualnih družabnih omrežij. Naš cilj je bil, da čim bolje izkoristimo potencial, ki ga za izvajanje trženjskih aktivnosti ponujajo družabna omrežja. Tako smo zasnovali marketinško kampanjo v kateri smo uporabili tudi družabna omrežja kot enega od komunikacijskih kanalov. Na praktičnem primeru smo se lotili priprave marketinške kampanje za spletni portal Planet.Siol.net, ki vključuje uporabo družabnih omrežij, izbranih s pomočjo analiz,opravljenih v sklopu diplomske naloge. Zasnovali smo celotno kampanjo, od stroškovne ocene do strategije, priprave media plana in merjenja učinkov kampanje. Problem, ki ga obravnavamo v sklopu diplomske naloge je, kako v današnji poplavi medijev in oglasov, ki na človeka prežijo na vsakem koraku, najti najboljše možnosti oglaševanja. Oglaševanje mora namreč doseči predvsem ciljno publiko, ki bi jo naš produkt utegnil zanimati. Hkrati pa smo se trudili, da bo oglaševanje cenovno ugodno in imelo vseeno čim večji učinek. Tako smo se osredotočili na oglaševanje na svetovnem spletu, natančneje, s pomočjo družabnih omrežij. Ta že igrajo pomembno vlogo v evoluciji spleta, ne igrajo pa še tako ključne vloge v oglaševanju samem. Kot zelo močan spletni medij še niso dovolj dobro izkoriščeni, kljub temu, da nudijo tudi vse prednosti oglaševanja na spletu kot so: možnost ciljanega oglaševanja, merjenja rezultatov itd. Poleg tega pa omogočajo še grajenje skupnosti in dvig ugleda blagovnih znamk, če se z njimi ustrezno ukvarjamo. Na ta del uporabe družabnih omrežij smo se še posebej osredotočili in tako smo pripravili tudi strategijo nastopa podjetja in njegovih produktov v sklopu družabnih omrežij. Skozi kampanjo smo rezultate sproti spremljali in tako merili učinkovitost izvedbe. Pričakovali smo, da bomo s komunikacijo in izvedbo trženjskih aktivnosti povišali prepoznavnost in ugled blagovne znamke Planet.Siol.net. Krepili smo pripadnost obstoječih uporabnikov in pridobivali nove uporabnike, kar smo dosegli z ustrezno komunikacijo. Glede na rezultate,ki smo jih sproti spremljali pa smo lahko kontrolirali učinkovitost posameznih akcij v sklopu kampanje in uspešne akcije uporabljali pogosteje ter jih nadgrajevali.
Keywords: Svetovni splet, Družabno omrežje, Družbeni mediji, Spletno komuniciranje, Tržno komuniciranje
Published: 12.11.2012; Views: 1581; Downloads: 266
.pdf Full text (1,85 MB)

7.
SPLETNO KOMUNICIRANJE NA PODROČJU KULTURE
Vida Kaučič, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo predstavi splet kot medij množične komunikacije ter na podlagi strateškega in tržnega komuniciranja mednarodnega projekta Evropska prestolnica kulture Maribor 2012 prouči platformo in kanale spletnega komuniciranja. Osredotoča se na raziskavo spletnega občinstva Evropske prestolnice kulture Maribor 2012 in primerjavo spletnega komuniciranja za nacionalno in mednarodno spletno javnost. S pomočjo intervjuja smo skušali razložiti razlike pri primerjavi in izpostaviti pomembnost strateškega spletnega komuniciranja na področju kulture.
Keywords: internet, svetovni splet, Evropska prestolnica kulture Maribor 2012, tržno komuniciranje, spletno komuniciranje, spletno občinstvo
Published: 04.09.2013; Views: 4579; Downloads: 110
.pdf Full text (3,58 MB)

8.
Komuniciranje z družbenimi omrežji
2014, proceedings of professional or unreviewed scientific conference contributions

Abstract:
Keywords: komuniciranje, družbena omrežja, spletno komuniciranje
Published: 31.03.2014; Views: 795; Downloads: 122
.pdf Full text (4,06 MB)

9.
TRŽNO KOMUNICIRANJE: ŠTUDIJA PRIMERA KREATIVNI NAJEMI D.O.O.
Matjaž Hüttl, 2014, undergraduate thesis

Abstract: Za uspešen nastop na trgu, uveljavitev izdelkov in povečanje prihodkov je za vsako podjetje pomembno, da razvije uspešno tržno komuniciranje v okviru celostnega pristopa k trženju. Vse večja konkurenca in v zadnjem času zaradi gospodarske krize še dodatno oteženi dejavniki poslovnega okolja izpostavljajo pomembnost tržnega komuniciranja. Za uspešno tržno komuniciranje je potrebno uveljaviti blagovno znamko, ustvariti zaupanje in prepoznavnost pri potrošnikih ter jih posledično tudi prepričati v nakup. Diplomsko delo govori o tržnem komuniciranju, razvoju trženjske strategije in ustvarjanju blagovne znamke. Zaradi kompleksnosti omenjenih področij je pri raziskovanju potreben multidisciplinaren pristop, zato se v diplomskem delu ukvarjamo tudi s celostno grafično podobo, z grafičnim in spletnim oblikovanjem ter oglaševanjem, ki je sestavni del uspešnega tržnega komuniciranja. Diplomsko delo se v prvem delu ukvarja s teoretičnimi izhodišči omenjenih področij, v drugem delu pa s praktičnim primerom razvoja tržnega komuniciranja podjetja Kreativni najemi d.o.o., katerega dejavnosti zajemajo prodajo novih in rabljenih vozil ter oddajanje oziroma financiranje le-teh. Za omenjeno podjetje v diplomski nalogi predstavljamo celostno grafično podobo in uveljavitev blagovne znamke Kreativni najemi. Kot glavno orodje tržnega komuniciranja je predstavljeno digitalno trženje in ostale aktivnosti tržne strategije kot so: osebna prodaja, oglaševanje, odnosi z javnostmi, pospeševanje prodaje in neposredno trženje. Ob koncu so predstavljeni učinki omenjenih strategij na prepoznavnost blagovne znamke in poslovne rezultate.
Keywords: tržno komuniciranje, trženje, blagovna znamka, oglaševanje, identiteta podjetja, grafično in spletno oblikovanje, orodja tržnega komuniciranja, trženjski splet
Published: 22.05.2014; Views: 1754; Downloads: 350
.pdf Full text (11,92 MB)

10.
VPLIV DRUŽBENIH OMREŽIJ NA INTENZIVNOST KOMUNIKACIJE VELIKIH DOGODKOV: PRIMER EVROPSKE PRESTOLNICE KULTURE MARIBOR 2012
Tina Žehelj, 2014, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo predstavili internet kot komunikacijski sistem ter se podrobneje osredotočili na komunikacijo v spletnih družbenih omrežjih. Internet je javno dostopen že 20 let in se še vedno spreminja, saj mediji postajajo vse bolj družbeni. Tudi med tistimi, ki dobro vedo, kako ga uporabljati, se vzorec uporabe še vedno spreminja. S pomočjo interneta se tako oblikujejo dodatni socialno-dialoški prostori, v katerih se posamezniki lahko srečujejo in med seboj združujejo, pogovarjajo in razpravljajo. Spletna družbena omrežja ponujajo nove možnosti družbenega vpliva. V diplomski nalogi smo izpostavili značilnosti spletnih družbenih omrežij – njihov vpliv in vlogo v družbi ter pri organizaciji dogodkov, podrobneje smo se dotaknili omrežja Tviter. Osredotočili smo se na komunikacijo Evropske prestolnice kulture Maribor 2012 na spletnem družbenem omrežju Tviter. Analizirali smo tako komunikacijo, ki so jo preko Tviterja posredovali v letu 2012, ko so se v okviru Evropske prestolnice kulture Maribor 2012 odvijala različna dogajanja, kot tudi komunikacijo pred in po letu 2012.
Keywords: spletna družbena omrežja, Evropska prestolnica kulture Maribor 2012, spletno komuniciranje, internet, organizacija dogodkov
Published: 02.07.2014; Views: 1135; Downloads: 232
.pdf Full text (1,46 MB)

Search done in 0.17 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica