| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 7 / 7
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
2.
3.
RAZVOJ SPLETNE APLIKACIJE ZA DINAMIČNO RAZPOREJANJE PROIZVODNJE V MALIH IN SREDNJE VELIKIH PODJETJIH
Andrej Knaflič, 2009, dissertation

Abstract: Raziskava obravnava razvoj spletne aplikacije za potrebe dinamičnega razporejanja proizvodnje v malih in srednjih podjetjih. Medtem ko večja podjetja lahko investirajo v ljudi in ustrezno tehnologijo, ki podpira aktivnosti razporejanja, številna mala in srednja podjetja trpijo prav zaradi pomanjkanja podpore pri upravljanju le-teh. Glavni cilj je bil razvoj stroškovno ugodne, učinkovite rešitve za potrebe razporejanja proizvodnje v malih in srednjih podjetjih s poudarkom na dostopnosti, neodvisnosti od platform in enostavnosti uporabe. Zaradi tega smo se odločili za razvoj spletne rešitve, pri kateri je bil glavni poudarek na razvoju inteligentnega in dinamičnega uporabniškega vmesnika. Rešitev je zgrajena modularno in omogoča dinamično razporejanje naročil v proizvodnjo na podlagi metode umetne inteligence - genetskih algoritmov. Rešitev je razvita kot samostojen informacijski sistem, ki preko administracijskega vmesnika omogoča upravljanje praktično vseh aktivnosti razporejanja. Tako lahko posameznim uporabniškim skupinam določamo ustrezne dostopne pravice in s tem uporabnikom omogočamo izvajanje posameznih aktivnosti. Poleg tega je v nalogi zajetih še pet glavnih funkcionalnosti, ki podpirajo dejavnosti razporejanja. Tako rešitev omogoča popisovanje sredstev s katerimi podjetje razpolaga, uporabo le-teh v procesu planiranja proizvodnje, zbiranje podatkov o proizvodnih aktivnostih, ažurno razpečevanje informacij in izvajanje nadzora nad dogajanjem v sistemu.
Keywords: Dinamično razporejanje proizvodnje, Razvoj spletne rešitve, Spletni uporabniški vmesnik, WAMP (Windows, Apache, MySQL, PHP), Majhna in srednje velika podjetja (MSP)
Published: 31.08.2009; Views: 4332; Downloads: 390
.pdf Full text (1,23 MB)

4.
PRENOVA SISTEMA ZA OBVEŠČANJE O IZPADIH V TELEKOM SLOVENIJE D.D.
Rok Mehle, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo zajema proučevanje, ter izpopolnjevanje načina obveščanja o nedelovanju storitev, v podjetju Telekom Slovenije d.d., služba za tehnično pomoč uporabnikom. V prvemu delu diplomskega dela predstavimo delovno okolje in analiziramo obstoječi način komuniciranja znotraj oddelka STPU. Na podlagi analize obstoječega sistema, bomo v drugemu delu ugotavljali potrebe po izboljšavi obstoječega sistema in načrtovali izdelavo prototipne rešitve novega sistema. Prototipna rešitev bo realizirana z uporabo odprtokodne programske opreme v obliki spletne aplikacije, ki v glavni meri uporablja tehnologijo RSS virov kot glavno orodje za komuniciranje. V zadnjemu delu, pa si bomo pogledali katere prednosti in slabosti prinaša nova rešitev in kako jo je moč izpopolniti tako, da bomo dosegli še večjo efektivnost uporabe. Od novega sistema si lahko obetamo hitrejše in bolj pregledno komuniciranje znotraj službe, zanesljivejše delovanje sistema ter enostavno uporabo le-tega. Neposredno pa lahko z uvedbo novega sistema pričakujemo nižje stroške delovanja klicnega centra, večje zadovoljstvo naših strank in hitrejši odzivni čas naših operaterjev.
Keywords: Prenova sistema za obveščanje, Rss vir, Odprtokodna programska oprema, Spletni uporabniški vmesnik
Published: 21.10.2009; Views: 2048; Downloads: 70
.pdf Full text (1,11 MB)

5.
UPORABNIŠKA IZKUŠNJA SPLETNIH APLIKACIJ V GRADBENIŠTVU IN PROCES NJIHOVEGA TRŽENJA
Matic Užmah, 2016, bachelor thesis/paper

Abstract: V diplomski nalogi je predstavljena tematika uporabniške izkušnje spletnih aplikacij za področje gradbeništva. Zanimalo nas je kakšne konkurenčne prednosti zagotavljajo dobre uporabniške izkušnje spletnih gradbenih aplikacij z vidika trženja. Uvodoma, v teoretičnem delu, so predstavljene splošne značilnosti koncepta uporabniške izkušnje v spletnih aplikacijah. Spletne aplikacije obravnavamo kot končni produkt oziroma izdelek in raziskujemo, kako uporabniška izkušnja (pozitivno in negativno) vpliva na uspešnost izdelka. V drugem delu diplomskega dela se osredotočamo na uporabniško izkušnjo spletnih gradbenih aplikacij v praksi, predstavljeni so primeri dobrih praks ter tudi tisti, ki kar kličejo po spremembah in izboljšavah. Predstavljeni so primeri načrtovanja spletnih aplikacij in marketinške aktivnosti, ki so potrebne za dostop do končnih uporabnikov.
Keywords: Uporabnika izkuuporabniška izkušnja, informacijska arhitektura, spletni marketing, uporabnost, uporabniški vmesnik, šnja
Published: 14.09.2016; Views: 823; Downloads: 123
.pdf Full text (7,00 MB)

6.
SPREJETOST SPLETNIH UPORABNIŠKIH VMESNIKOV Z INTEGRIRANO PODPORNO TEHNOLOGIJO
Katja Kous, 2016, doctoral dissertation

Abstract: Doktorska disertacija naslavlja problematiko spletne dostopnosti, ki dobiva vse večjo veljavo ob predpostavki vsesplošne dostopnosti. Spletna dostopnost predstavlja kritično točko predvsem za osebe s posebnimi potrebami. S tem namenom se v sklopu doktorske disertacije osredotočimo na povečanje spletne dostopnosti s pomočjo podporne tehnologije, integrirane v spletne uporabniške vmesnike. V ospredje postavljamo disciplino uporabniškega inženiringa, natančneje preverjanja uporabnosti v kombinaciji s specifično skupino oseb – oseb brez in oseb z disleksijo. Cilj doktorske disertacije je pridobiti oceno uporabnosti spletnih uporabniških vmesnikov z integrirano podporno tehnologijo. Na osnovi rezultatov sistematičnega pregleda literature je bilo ugotovljeno, da obstajajo modeli in metode za preverjanje uporabnostni, vendar ne obstaja model ocenjevanja, ki bi omogočal pridobivanje ocene primernosti spletnih uporabniških vmesnikov za ciljno skupino uporabnikov (osebe z disleksijo). S tem namenom smo na osnovi rezultatov raziskav s področja (1) specifičnih značilnosti oseb z disleksijo, (2) težav, ki jih imajo pri spletni dostopnosti in (3) smernic za povečanje spletne dostopnosti pri osebah z disleksijo, izdelali model ocenjevanja za merjenje primernosti, ki predstavlja dopolnitev k obstoječemu modelu preverjanja uporabnosti. Izveden eksperiment je omogočil empirično pridobitev komparativnih rezultatov končnih uporabnikov o uporabnosti spletnih uporabniških vmesnikov brez aktivirane in z aktivirano podporno tehnologijo. Rezultati so pokazali, da podporna tehnologija ne vpliva na preverjanje splošnih ciljev uporabnosti (torej na uspešnost, učinkovitost in splošno zadovoljstvo) pri nobeni skupini uporabnikov. Rezultati specifičnih ciljev, pridobljeni z novo nastalim modelom ocenjevanja, kažejo, da so osebe brez disleksije bolj naklonjene uporabi spletnih uporabniških vmesnikov brez aktivirane podporne tehnologije, medtem ko uporaba podporne tehnologije pri osebah z disleksijo omogoči boljšo vsebinsko predstavitev informacij. Znanje pridobljeno tekom priprave doktorske disertacije je možno implicirati v realno okolje. Z namenom nadaljnjega aplikativnega raziskovanja je na osnovi sinteze znanja in izdelave modela CAT (angl. Comprehensive Assistive Technology model) podana idejna zasnova za razširitev komponente podporne tehnologije za osebe z disleksijo, katera je nujno potrebna za povečanje spletne dostopnosti. Na osnovi ugotovitev o primernosti metode preverjanja uporabnosti je možno podati priporočila za prilagoditev metode, kadar so v preverjanje vključene osebe z disleksijo.
Keywords: spletna dostopnost, preverjanje uporabnosti, model ocenjevanja, podporne tehnologije integrirane v uporabniške vmesnike, končni uporabniki, osebe z disleksijo, priporočila za razvoj podporne tehnologije integrirane v spletni uporabniški vmesnik, priporočila za metodo preverjanja uporabnosti za osebe z disleksijo.
Published: 23.09.2016; Views: 1023; Downloads: 149
.pdf Full text (5,25 MB)

7.
Razvoj interaktivnega vmesnika za prikaz podatkov v sistemu kontrole kakovosti
Aljaž Ferencek, 2017, bachelor thesis/paper

Abstract: Diplomsko delo obravnava razvoj interaktivnega vmesnika za prikaz podatkov v sistemu kontrole kakovosti. Opisana je izdelava grafičnega uporabniškega vmesnika, ki bi podatke prikazoval na uporabniku prijazen način ob upoštevanju trendov prihodnosti razvoja spletnih strani. Problem, ki ga rešujemo, je togost analitičnih orodij v malih in velikih organizacijah, ki bi potrebovale enostavno in modularno spletno aplikacijo za prikaz vseh pomembnih podatkov. V prvem delu diplomske naloge smo naredili pregled teoretičnih izhodišč, zatem pa smo se lotili analize spletnih portalov, ki vsebujejo napovedi za razvoj spletnih strani in tehnologij. Raziskovalni del naloge je predstavljala izdelava čelnega in zalednega dela spletne aplikacije.
Keywords: grafični uporabniški vmesnik, uporabniška izkušnja, spletna aplikacija, analitično orodje, spletni razvoj
Published: 14.09.2017; Views: 498; Downloads: 57
.pdf Full text (1,39 MB)

Search done in 0.12 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica