| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 119
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
Algoritmi za uvrstitev spletnih strani
Niko Lukač, 2021, other educational material

Keywords: algoritmi, spletne strani, e-gradiva
Published: 13.05.2021; Views: 108; Downloads: 9
.pdf Full text (900,81 KB)

2.
Dostopnost digitalnih produktov za vse
Matjaž Debevc, 2021

Abstract: Dostopnost produktov v okviru informacijske in komunikacijske tehnologije postaja s širjenjem kroga uporabnikov tudi na osebe z različnimi oblikami oviranosti pomemben dejavnik pri analizi, izdelavi in ocenjevanju računalniških aplikacij, spletnih strani in mobilnih aplikacij. Monografija predstavlja pomemben korak v osveščanju, izobraževanju in usposabljanju vseh oseb, ki se srečajo z vprašanjem, zakaj in kako pripraviti ustrezno prilagojene aplikacije in produkte, da bodo dostopni vsem. V delu so zajete osnove, ki so potrebne za to, da lahko vsak analitik, razvojnik in ocenjevalec najde oporne točke za svoje delo, kjer mora upoštevati zahteve in potrebe oseb z različnimi oblikami oviranosti. Poleg značilnosti in zahtev so navedene tudi mogoče rešitve oziroma potrebe, ki jih lahko uporabimo za prilagojene aplikacije in produkte. Zajeta so osnovna pravila in načela dostopnosti ter priporočila, kot so WCAG in standard ETSI EN 301 549. Podani so primeri dobre in slabe prakse, da bralec lažje ugotovi in preveri ustreznost svojega predloga glede na tipe oseb z različnimi oblikami oviranosti. Monografija se zaključi z metodami ocenjevanja in preverjanja dostopnosti digitalnih produktov, skupaj s pripomočki za hiter in enostaven pregled po posameznih kriterijih uspešnosti.
Keywords: dostopnost, spletne strani, mobilne aplikacije, analiza, oblikovanje spletnih strani, ocenjevanje, WCAG
Published: 26.03.2021; Views: 126; Downloads: 14
URL Link to file

3.
Analiza in optimizacija spletnih strani na primeru spletnega mesta x
Urška Žnuderl, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Optimizacija spletnih strani (angl. Search Engine Optimization) je še pred nekaj leti veljala za pristranski pojem, kateremu se ni namenjalo veliko pozornosti. Informacijska revolucija in z njo širjenje informacijske kulture je dojemanje pojma temeljito spremenila. Dejstvo je, da se družbeno in poslovno življenje seli na splet. Posamezniki se z marsikaterim vprašanjem obrnemo raje na spletni iskalnik kot na sočloveka. Težimo k hitremu iskanju kakovostnih informacij, zato pričakujemo, da bomo med prvimi rezultati iskanja našli točno to, kar smo iskali. Vedeti moramo, da se v ozadju odvija velik boj med lastniki spletnih mest za prva mesta med zadetki v iskalniku. Optimizacija spletnih strani je proces, katerega cilj je, da se spletne strani uvrstijo čim višje med organskimi rezultati iskanja z namenom povečanja obiska, prodaje, pridobivanja novih strank, prepoznavnosti blagovne znamke … Je proces, ki je zahteven, kompleksen in dolgoročen. Odvisen je od mnogih dejavnikov, najbolj pa nanj vplivajo algoritmi za razvrščanje, ki so vezani na posamezni iskalnik. V diplomski nalogi se bomo posvetili procesu optimizacije spletnih strani in opredelili elemente, ki ga sestavljajo in kateri imajo nanj največji vpliv. Še prej bomo pojasnili ključne pojme, kot so: spletne strani, spletni iskalniki, spletni pajki in uporabniška izkušnja. Ti so namreč temelj za razumevanje posameznih korakov procesa optimizacije spletnih strani. Nato se bomo osredotočili na elemente notranje optimizacije in nadaljevali z elementi zunanje optimizacije spletnega mesta. Povzeli bomo tudi nekatera orodja, ki služijo k dobremu usmerjanju v procesu optimizacije spletnih strani in s katerimi lahko učinkovito spremljamo rezultate našega dela ter ostalo analitiko, ki je vezana na spletno mesto. V drugem delu diplomske naloge bomo proces optimizacije utemeljili na primeru spletnega mesta x. V praksi bomo predstavili, kako s postopkom analize sedanjega stanja spletnega mesta pridemo do rešitev, ki bodo nagradile spletno mesto x in izboljšale njegovo uvrstitev med rezultati iskanja.
Keywords: optimizacija spletnih strani, spletne strani, spletni iskalniki, spletni pajki, notranja optimizacija, zunanja optimizacija
Published: 23.11.2020; Views: 165; Downloads: 46
.pdf Full text (1,63 MB)

4.
Izdelava spletne strani za podjetje cim d.o.o.
Matej Ribič, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Obravnavana diplomska naloga izpostavlja problematiko neurejene in neposodobljene spletne strani, ki ne sledi modernim standardom ter vpliv spletne strani na prepoznavnost in poslovanje podjetja. Kot uvod v tematiko je na začetku na kratko predstavljena zgodovina, nenehen razvoj in pomen spletnih strani, ki ima neposreden vpliv na spletne trgovine. V nadaljevanju sledi analiza trenutne spletne strani ter izpostavitev in obrazložitev njenih napak. Na podlagi ugotovljenih pomanjkljivosti sledi izdelava nove in izboljšane spletne strani po modernih standardih. Spletna stran je kreirana s programsko opremo WordPress, ki je trenutno daleč najbolj uporabljana platforma za kreiranje spletnih strani. Med drugim je opisana tudi priprava programske opreme, ki je potrebna za pravilno delovanje programa WordPress. Za spletni strežnik je uporabljen program Apache HTTP Server, za podatkovno bazo pa MySQL. Vsi koraki od namestitve programske opreme do izdelave in oblikovanja spletne strani so opisani in obrazloženi s priloženimi slikami.
Keywords: izdelava spletne strani, WordPress, spletna trgovina, internet
Published: 04.11.2020; Views: 241; Downloads: 80
.pdf Full text (2,26 MB)

5.
Prenova poslovnega modela in razvoj spletne trgovine v malem podjetju
Eva Štirn, 2020, master's thesis

Abstract: V zadnjih desetletjih smo priča hitrim in intenzivnim spremembam v načinu poslovanja, oglaševanja in pristopanja do kupcev. Vsako podjetje se mora znati spremembam na trgu hitro prilagoditi, sicer ga lahko ostala konkurenčna podjetja izpodrinejo in prevzamejo njegovo mesto na trgu. V magistrskem delu smo se osredotočili na poslovanje podjetja Agrotehnika, d. o. o., in na njihov pristop do kupcev. Ugotovili smo, da je njihova spletna stran zastarela in ne izpolnjuje današnjih zahtev na trgu. Prav tako ima podjetje nepopolno izdelan poslovni načrt, katerega je potrebno prenoviti za zagotovitev boljše konkurenčnosti na trgu in izpolnitev zahtev strank. V teoretičnem delu magistrskega dela smo opisali ključne elemente sodobnega elektronskega poslovnega sistema, kot so informacijsko-komunikacijske tehnologije, informacijski sistem, tehnologije komuniciranja, elektronsko poslovanje, svetovni splet, spletna trgovina itd. Prav tako smo se osredotočili na raziskovalne strategije in obstoječe poslovne modele. Za potrebe izgradnje novega poslovnega modela podjetja smo se odločili za uporabo poslovnega modela Canvas. V praktičnem delu magistrskega dela smo opisali potek prenove spletne strani za podjetje Agrotehnika, d. o. o., ter izgradnjo in vpeljavo spletne trgovine in spletne prodaje. S tem smo podjetju zagotovili boljšo konkurenčnost v poslovnem svetu ter jim omogočili lažji dostop do širšega kroga potencialnih kupcev. Spletno trgovino smo postavili na OpenCart platformi ter jo nadgradili z vmesnim vtičnikom, ki omogoča hkratni uvoz podatkov iz VASCO ERP sistema v spletno trgovino OpenCart. V drugem delu magistrskega dela smo opisali obstoječi poslovni model podjetja, ga analizirali in ga prenovili glede na nov način poslovanja podjetja, torej glede na spletno prodajo. Za oblikovanje novega poslovnega modela smo se poslužili uporabe poslovnega modela Canvas. Ugotovili smo, da je bila spletna trgovina že takoj v samem začetku dobro sprejeta s strani kupcev, saj se je izdatno povečalo tako povpraševanje po izdelkih podjetja Agrotehnika, d. o. o., kot njihov nakup. Spletna stran je namenjena tako poslovnim uporabnikom kot končnim kupcem in s tem smo zajeli celotno populacijo potencialnih kupcev. Določene potrebe po izboljšavi delovanja spletne strani in njene zmogljivosti se bodo pokazale z daljšo uporabo, zato vemo, da projekt nikoli ne bo v celoti zaključen. Vendar trenutno lahko z gotovostjo trdimo, da je bila vpeljava spletne trgovine v podjetju uspešna.
Keywords: Prenova spletne strani, Spletna trgovina, OpenCart, Poslovni model, Canvas
Published: 17.06.2020; Views: 419; Downloads: 71
.pdf Full text (5,96 MB)

6.
Prenova spletne trgovine za industrijsko varilno tehniko
Mihael Hack, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Za uspešno spletno stran in končne rezultate je v današnjem času potrebnega veliko več dela, predvsem zaradi vedno večjega števila konkurenčnih spletnih strani. V diplomskem delu se pri komponentah spleta osredotočamo na grafično oblikovanje spletne strani, optimizacijo spletne strani, digitalni marketing, varnost in znake zaupanja. Izpostavljena tematika dela je neposodobljena spletna stran, ki ni bila spremenjena že nekaj let. Sprotno urejanje spletne strani je v spletnem svetu velikega pomena, saj lahko v nasprotnem primeru pade obisk spletnih uporabnikov. Obiskovalci strani zahtevajo aktualne informacije o novostih na trgu dela in zaradi takih potreb je potrebno izdelati spletno stran z dobrim SEO (angl. Search Engine Opitimization) sistemom, ki stranki omogoča hitro rešitev iskanja informacij z uporabo spletnega iskalnika. Rešitev aktualne problematike je v prenovi spletne strani VTH-Hack in uporaba nove domene. Pred izdelavo nove spletne strani smo analizirali staro oziroma obstoječo spletno stran, analizirali konkurenco, analizirali ključne besede in določili osnove spletne strani. Za izdelavo spletne strani smo uporabili sistem za upravljanje vsebin WordPress. V WordPressu smo lahko s pomočjo izbrane teme in vtičniki oblikovali spletno stran po naših potrebah. Po končanem delu smo spletno stran objavili in jo prikazali javnosti ter dovolili orodju Google Analytics, da spremlja obiske posodobljene spletne strani. S tem je omogočeno spremljanje in analiza obiska spletne strani ter spremljanje izboljšav na podlagi rezultatov analize.
Keywords: optimizacija spletne strani, WordPress, Google Analytics, izdelava spletne strani, analiza spletne strani
Published: 13.01.2020; Views: 318; Downloads: 40
.pdf Full text (3,52 MB)

7.
Primerjalna analiza značilnosti spletnega bančništva slovenskih in nemških bank
Ana Magdič, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Zaradi vse hitrejšega razvoja novih tehnologij so banke primorane uvajati nove bančne storitve ter načine komuniciranja in poslovanja, če želijo ohraniti konkurenčen položaj. Prav tako morajo razumeti, katere so potrebe uporabnikov, in jih zadovoljiti. Slednje lahko dosežejo samo, če sledijo trendom v bančništvu, kajti uporabniki vedno bolj iščejo storitve, ki so preproste za uporabo ter dostopne kjerkoli in kadarkoli. V teoretičnem delu se nahajata opredelitev in opis elektronskega bančništva, razvoja in zgodovine ter oblik elektronskega bančništva. V nadaljevanju sledijo opisi spletnega bančništva, spletnih strani, izdelave in vrst spletnih strani. Navedene so tudi spletne bančne storitve, prednosti in slabosti bančnih storitev ter trendi v bančništvu. Teorija je bila izhodišče za ugotavljanje, ali spletno bančništvo prinaša več prednosti kot slabosti. Analitični del opisuje spletne banke, ki jih ponujajo nemške in slovenske banke. V okviru tega so opisane značilnosti posameznih spletnih bank, ki so namenjene tako zasebnikom kot tudi fizičnim osebam. Na podlagi vseh opisanih značilnostih bank je izvedena primerjalna analiza, ki pripomore k ugotavljanju, ali nemške banke ponujajo več možnih načinov elektronskega poslovanja kot slovenske banke.
Keywords: elektronsko bančništvo, oblike elektronskega bančništva, spletno bančništvo, spletne strani, spletne bančne storitve, vrste bančnih storitev, trendi v bančništvu.
Published: 18.12.2019; Views: 363; Downloads: 34
.pdf Full text (1,15 MB)

8.
Vpliv rešitev digitalnega marketinga na uspešnost spletnih trgovin
Kaja Kapun, 2019, master's thesis

Abstract: Spletnih trgovin je na internetu ogromno. Skoraj vsaka fizična trgovina že ima svoje spletno mesto s katerim predstavi svoje podjetje, svoje izdelke in storitve, ki jih ponuja. Na tak način se predstavi na spletu in si povečuje svojo prepoznavnost. S tem se začne digitalni marketing. S količino spletnih trgovin se veča tudi konkurenca na spletnem trgu, kar pomeni, da se moramo potruditi, če želimo biti uspešni. To kar je danes pomembno pri spletnem poslovanju morda čez mesec dni več ne bo, zato moramo kar se da ažurno spremljati trg in trende ter svoje delovanje in ponudbo prilagoditi v skladu s takratnim povpraševanjem. Pri spletnih trgovinah moramo biti pozorni, da so spletne strani pravilne oblike, da spletna trgovina izgleda kar se da privlačno in da ima kvalitetno vsebino. Pomembna je tudi optimizacija spletnega mesta, s katero se izboljšuje pozicioniranje na iskalnikih. Ne smemo pozabiti tudi na dobre odnose s strankami in obojestransko komunikacijo. Pri tem nam lahko v največji meri pomagajo družbena omrežja, s katerimi si povečujemo prepoznavnost in ohranjamo stik s potencialnimi in obstoječimi strankami. V magistrskem delu smo opredelili digitalni marketing in njegove rešitve. Opisali smo uvajanje rešitev digitalnega marketinga in na kakšen način spletne trgovine merijo uspešnost digitalnega marketinga. Predstavili smo komponente dobrega spletnega mesta in analizirali dve spletni trgovini z vidika oblike, vizualizacije, funkcionalnosti in njune dejavnosti na družbenih omrežjih.
Keywords: Digitalni marketing, spletne trgovine, rešitve digitalnega marketinga, optimizacija spletnih strani, iskalniški marketing, vsebinski marketing, e-poštni marketing, ključni kazalci uspešnosti.
Published: 25.11.2019; Views: 577; Downloads: 110
.pdf Full text (1,93 MB)

9.
Primerjava in uporaba generatorjev statičnih spletnih strani na primeru DKUM
Timotej Cesar, 2019, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi smo primerjali prednosti in slabosti statičnih in dinamičnih spletnih strani. Primerjali smo tri generatorje statičnih spletnih strani ter z izbranim generatorjem Gatsby informativne podstrani iz spletne strani dk.um.si pretvorili v statične. Uporabili smo tudi dodatne tehnike optimizacije spletnih strani za spletne iskalnike in analizirali rezultate.
Keywords: statične spletne strani, dinamične spletne strani, generatorji statičnih spletnih strani, optimizacija spletnih strani za iskalnike, Gatsby, Jekyll, Hugo, ReactJS, JSX.
Published: 22.11.2019; Views: 250; Downloads: 20
.pdf Full text (1,24 MB)

10.
Izdelava in optimizacija spletne strani za storitveno podjetje
Rok Vengar, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Danes podjetja brez svoje spletne strani težje dosežejo ciljne kupce kot podjetja, ki se predstavljajo tudi prek spleta. Dobro izdelana in optimizirana spletna stran privlači potencialne kupce, ki se zanimajo za storitev ali izdelek podjetja. V okviru diplomskega dela smo se odločili izdelati in optimizirati spletno stran za storitveno podjetje, ki te še ni imelo. Diplomska naloga opisuje proces izdelave spletne strani s programom Wordpress. Za izdelavo in nadaljnjo optimizacijo spletne strani smo uporabili različna orodja in vtičnike. S spremljanjem analitike spletne strani ugotavljamo učinkovitost optimizacije spletne strani. Za doseganje večje prepoznavnosti in boljše uvrstitve spletne strani smo ustvarili tudi profile na družbenih omrežjih. V prihodnosti bomo spletno stran še optimizirali in redno dodajali aktualno vsebino. Le tako lahko spletna stran uspešno konkurira drugim spletnim stranem.
Keywords: spletna stran, optimizacija spletne strani, Wordpress, vtičniki, analiza
Published: 14.11.2019; Views: 593; Downloads: 173
.pdf Full text (3,66 MB)

Search done in 0.3 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica