| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Pospeševanje prodaje v Spar Slovenija d.o.o.
Sandra Nemec, 2017, undergraduate thesis

Abstract: Pospeševanje prodaje ima v današnjem svetu velik pomen. Podjetja namenjajo pospeševanju prodaje veliko pozornosti in še več finančnih sredstev. Ker se mi zdi delo na tem področju zelo zanimivo in razgibano, sem si za diplomski projekt izbrala pospeševanje prodaje in vse skupaj zožila na eno podjetje, in sicer Spar Slovenija. V diplomskem projektu me je zanimala predvsem primerjava med tem, kako naj bi pospeševanje prodaje potekalo v teoriji in kako dejansko poteka v podjetju, ki sem si ga izbrala. S tem namenom sem najprej raziskala razno strokovno gradivo, nato pa ugotavljala, kako se pospeševanja prodaje loteva podjetje Spar Slovenija. Raziskati sem želela tudi, kako pospeševanje prodaje podjetja Spar Slovenija zaznavajo potrošniki. S tem namenom sem sestavila anketni vprašalnik; v raziskavi je sodelovalo 50 posameznikov. Diplomsko delo je najprej sestavljeno iz uvodnega dela in jedra, v katerem najprej predelam strokovno literaturo na temo pospeševanja prodaje. V naslednjem poglavju je predstavljeno podjetje Spar Slovenija; sledi razčlenitev pospeševanja prodaje, ki je usmerjeno h kupcem, in pospeševanje prodaje, usmerjeno k zaposlenim. Naslednje poglavje vsebuje empirično raziskavo, ki sem jo opravila. Na koncu diplomskega projekta sem v sklepu predstavila še svoje ugotovitve in rezultate empirične raziskave.
Keywords: pospeševanje prodaje, orodja za pospeševanje prodaje, Spar Slovenija
Published: 19.12.2017; Views: 1025; Downloads: 174
.pdf Full text (1,23 MB)

2.
NAKUPNE ODLOČITVE SLOVENSKEGA POTROŠNIKA PRI NAKUPU V TRGOVSKI VERIGI SPAR
Tina Gosar, 2016, bachelor thesis/paper

Abstract: Obravnavamo področje nakupnih odločitev potrošnikov, ki nakupujejo v trgovski verigi Spar Slovenija d.o.o.. Predstavljamo potrošnika v njegovi vlogi in dejavnikih, ki vplivajo nanj. Opredeljujemo potrošnika, dejavnike, procese in odločitve, ki vplivajo na nakup, ter jih podrobneje razdelamo. Opredeljujemo tudi trenutne trende in trende v prihodnosti. Zanima nas potrošnik in njegova izhodišča za nakup. V ospredju se nam vedno pojavlja kupec, ki bodisi deluje kot potrošnik, porabnik, bodisi kot kupec in ne porabnik.
Keywords: Nakupne odločitve, nakupni proces, dejavniki vplivanja na nakup, cena, država porekla, promocije, izkušnje z izdelkom, zdravstvena varnost izdelka, priporočila prijateljev in znancev, kvaliteta, embalaža, storitve prodajnega osebja, blagovna znamka, oglaševanje, okus, označevanje izdelkov, izgled prodajnega mesta, kupec, potrošnik, Spar Slovenija d.o.o., spletna trgovina, trendi nakupovanja, marketing, prodaja, segmentacija
Published: 06.10.2016; Views: 995; Downloads: 91
.pdf Full text (1,95 MB)

3.
Search done in 0.09 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica