| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 7 / 7
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
2.
TRGOVSKA ZNAMKA NATUR PUR
Katja Šmalc, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Vsako trgovsko podjetje se zaveda, da bo na konkurenčnem trgu uspešno le, če mu bo uspelo zadovoljiti dva pomembnejša dejavnika, in sicer: identificirati in zadovoljiti želje ter potrebe kupcev ter doseči čim večji dobiček. Trgovsko podjetje mora zato biti inovativno pri izbiri tržnih inštrumentov, če želi doseči enega ključnih ciljev vsake organizacije, tj.povečanje prodaje in dobička. Eno novejših orodij necenovne konkurence je uvedba trgovske blagovne znamke (TBZ). Blagovna znamka kot pomemben vir premoženja podjetja postaja v zadnjem času vse bolj cenjena tudi med slovenskimi podjetji, saj ta ugotavljajo, da lahko prek oblikovanja močne identitete blagovne znamke gradijo na mreži zvestih kupcev. Raznovrstna ponudba izdelkov, ki zadovoljuje enake potrebe, kaže na izjemen pomen blagovne znamke, s katero se porabnik identificira. To so v zadnjem času spoznali tudi trgovci, ki so začeli za razliko od generičnih znamk, katerih glavni cilj je bil dobiček trgovca, uvajati pravo trgovsko blagovno znamko, s katero so povečali ugled trgovini, izboljšali dobičkonosnost poslovanja in pridobili večji delež porabnikov. Na trgovske blagovne znamke lahko gledamo kot na običajne blagovne znamke proizvajalcev, s to razliko, da je prodaja trgovskih blagovnih znamk omejena na trgovine, po katerih te znamke nosijo ime. Prav tako sodi v portfolijo enotne trgovske blagovne znamke množica zelo različnih proizvodov, česar pri proizvajalcih nismo navajeni. Trgovske blagovne znamke so edini izdelki v trgovini, kjer se trgovci samostojno odločajo o kakovosti, embalaži in maloprodajni ceni, kar je pri standardnih blagovnih znamkah v domeni proizvajalca. V diplomski nalogi so prikazane pomembnosti blagovne znamke na splošno in za konkretno trgovsko podjetje Spar. Podjetje se je odločilo za uvedbo lastne blagovne znamke Natur pur, da si zagotovi boljši položaj na trgu. Poleg tega je želelo izkoristiti prednosti lastne blagovne znamke, kot so večja razlika v ceni, večji asortiman, večja prepoznavnost in zvestoba kupcev, boljši nadzor nad prodajo, večja pogajalska moč do dobaviteljev in posledično večji ugled. Podjetje Spar je s pravilno zasnovano strategijo postopnega širjenja izdelkov Natur pur doseglo zastavljene cilje.
Keywords: Blagovna znamka, trgovska blagovna znamka, identiteta, pozicioniranje, ustvarjanje blagovnih znamk, nakupno odločanje, Spar, trgovska znamka Natur pur
Published: 12.11.2010; Views: 1642; Downloads: 257
.pdf Full text (1,56 MB)

3.
ZAPOSLOVANJE KADROV V MEGAMARKETIH SPAR D.O.O.
Petra Praprotnik, 2011, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu predstavljamo nekatere ključne sestavine kadrovske dejavnosti v megamarketih podjetja Spar d. o. o., predvsem proces zaposlovanja kadrov. Rešitve, ki jih pri tem podjetje uporablja, primerjamo s prevladujočimi strokovnimi izhodišči ter normativno ureditvijo, kar prikazujemo v uvodnem oziroma teoretičnem delu. Čeprav ni bilo mogoče v okviru tega dela pridobiti vseh pomembnih informacij, smo dobili vsaj osnovni pogled v praktično izvedbo na tem področju. Ob sicer dobri in sistemski ureditvi, ki jo podjetje prakticira, smo zaznali tudi nekaj šibkih točk, ki bi zahtevala več pozornosti pri nadaljnjem delu.
Keywords: Zaposlovanje, kadri, trgovina, Spar
Published: 25.07.2011; Views: 1786; Downloads: 163
.pdf Full text (641,69 KB)

4.
PRIMERJALNA ANALIZA TRGOVSKIH BLAGOVNIH ZNAMK TRGOVSKIH VERIG MERCATOR, TUŠ, SPAR, HOFER, MERKUR IN BAUHAUS
Boško Miličković, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Vsakdo pozna izdelke priznanih blagovnih znamk, pa tudi trgovske blagovne znamke večjih trgovcev. Zaradi vedno večjega števila trgovskih blagovnih znamk, smo poskušali primerjati tiste, ki jih najdemo v prodajnih programih izbranih trgovskih verig, ki poslujejo v Sloveniji. Zato smo v diplomskem delu opisali, kaj je blagovna znamka in trgovska blagovna znamka. Predstavili smo izbrane večje trgovce v Sloveniji ter njihove trgovske blagovne znamke. Osredotočili smo se na trgovske verige Mercator, Spar, Tuš, Hofer, Merkur in Bauhaus. Predstavili smo razvoj trgovske blagovne znamke in predstavili potrošniško percepcijo trgovskih blagovnih znamk. Primerjali smo kategorije prodajnih programov s pokritostjo trgovskih blagovnih znamk, ter jih razvrstili v cenovne razrede. Trgovske blagovne znamke predstavljajo močno konkurenco blagovnim znamkam proizvajalcev in povečujejo pogajalsko moč trgovcev. Potrošniki po svetu se vedno več odločajo za nakup izdelkov trgovskih blagovnih znamk, zaradi tega morajo biti izdelki blagovnih znamk proizvajalcev vedno boljši in inovativnejši.
Keywords: blagovna znamka, trgovska blagovna znamka, Mercator, Spar, Tuš, Hofer, Merkur, Bauhaus, proizvajalci, trgovske verige v Sloveniji, primerjava trgovskih blagovnih znamk, potrošnik
Published: 26.03.2013; Views: 4129; Downloads: 730
.pdf Full text (1,95 MB)

5.
SODOBNE OBLIKE POSPEŠEVANJA PRODAJE
Smiljana Rajh, 2014, undergraduate thesis

Abstract: Pospeševanje prodaje obsega vse ukrepe, ki jih uporabljajo trgovska podjetja z namenom, da bi dosegla prodajne cilje, povečanje prodaje in dobička ter zadovoljiti porabnike. Ti so namreč postali vse bolj informirani o ponudbi na trgu; obenem so občutljivejši na cene in manj zvesti blagovni znamki. Med najpogostejše metode pospeševanja prodaje uvrščamo kupone, nagradne igre, demonstracije, vzorce, vzporedno prodajo, cenovne pakete, darila, posebne popuste, razstavljanje oziroma sodelovanje na raznih sejmih, brezplačne preizkuse izdelkov, prikaze izdelkov itd. V diplomskem delu bomo podrobneje predstavili pospeševanje prodaje v podjetju Spar d.o.o., ki poskuša s pospeševanjem prodaje ohraniti svojo konkurenčnost, informirati uporabnike o svojih izdelkih, pridobiti nove in ohraniti stare kupce ter vedno znova išče zanimive in nove ideje, ki bodo zadovoljile kupce.
Keywords: prodaja, pospeševanje prodaje, cena, blagovna znamka, Spar d.o.o.
Published: 16.10.2014; Views: 1344; Downloads: 254
.pdf Full text (1,54 MB)

6.
NAKUPNE ODLOČITVE SLOVENSKEGA POTROŠNIKA PRI NAKUPU V TRGOVSKI VERIGI SPAR
Tina Gosar, 2016, bachelor thesis/paper

Abstract: Obravnavamo področje nakupnih odločitev potrošnikov, ki nakupujejo v trgovski verigi Spar Slovenija d.o.o.. Predstavljamo potrošnika v njegovi vlogi in dejavnikih, ki vplivajo nanj. Opredeljujemo potrošnika, dejavnike, procese in odločitve, ki vplivajo na nakup, ter jih podrobneje razdelamo. Opredeljujemo tudi trenutne trende in trende v prihodnosti. Zanima nas potrošnik in njegova izhodišča za nakup. V ospredju se nam vedno pojavlja kupec, ki bodisi deluje kot potrošnik, porabnik, bodisi kot kupec in ne porabnik.
Keywords: Nakupne odločitve, nakupni proces, dejavniki vplivanja na nakup, cena, država porekla, promocije, izkušnje z izdelkom, zdravstvena varnost izdelka, priporočila prijateljev in znancev, kvaliteta, embalaža, storitve prodajnega osebja, blagovna znamka, oglaševanje, okus, označevanje izdelkov, izgled prodajnega mesta, kupec, potrošnik, Spar Slovenija d.o.o., spletna trgovina, trendi nakupovanja, marketing, prodaja, segmentacija
Published: 06.10.2016; Views: 613; Downloads: 45
.pdf Full text (1,95 MB)

7.
Pospeševanje prodaje v Spar Slovenija d.o.o.
Sandra Nemec, 2017, undergraduate thesis

Abstract: Pospeševanje prodaje ima v današnjem svetu velik pomen. Podjetja namenjajo pospeševanju prodaje veliko pozornosti in še več finančnih sredstev. Ker se mi zdi delo na tem področju zelo zanimivo in razgibano, sem si za diplomski projekt izbrala pospeševanje prodaje in vse skupaj zožila na eno podjetje, in sicer Spar Slovenija. V diplomskem projektu me je zanimala predvsem primerjava med tem, kako naj bi pospeševanje prodaje potekalo v teoriji in kako dejansko poteka v podjetju, ki sem si ga izbrala. S tem namenom sem najprej raziskala razno strokovno gradivo, nato pa ugotavljala, kako se pospeševanja prodaje loteva podjetje Spar Slovenija. Raziskati sem želela tudi, kako pospeševanje prodaje podjetja Spar Slovenija zaznavajo potrošniki. S tem namenom sem sestavila anketni vprašalnik; v raziskavi je sodelovalo 50 posameznikov. Diplomsko delo je najprej sestavljeno iz uvodnega dela in jedra, v katerem najprej predelam strokovno literaturo na temo pospeševanja prodaje. V naslednjem poglavju je predstavljeno podjetje Spar Slovenija; sledi razčlenitev pospeševanja prodaje, ki je usmerjeno h kupcem, in pospeševanje prodaje, usmerjeno k zaposlenim. Naslednje poglavje vsebuje empirično raziskavo, ki sem jo opravila. Na koncu diplomskega projekta sem v sklepu predstavila še svoje ugotovitve in rezultate empirične raziskave.
Keywords: pospeševanje prodaje, orodja za pospeševanje prodaje, Spar Slovenija
Published: 19.12.2017; Views: 588; Downloads: 119
.pdf Full text (1,23 MB)

Search done in 0.14 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica