| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 7 / 7
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
UPORABA PROGRAMA GOOGLE SKETCHUP ZA 3D OBLIKOVANJE IN VIZUALIZACIJO V OSNOVNI ŠOLI
Kosta Dolenc, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Diplomska naloga opisuje možnosti uporabe programa Google SketchUp, kot učni pripomoček, v osnovni šoli. Opisane so osnove tridimenzionalnega (3D) prostora (modeliranja), program Google SketchUp in njegova orodja, podrobne vaje, ki se lahko uporabijo pri pouku Tehnike in tehnologije ter Računalništva in osnutek izbirnega predmeta. V diplomski nalogi je izvedena analiza uporabe 3D oblikovanja in vizualizacije, pri pouku Tehnike in tehnologije ter Računalništva, v današnji osnovni šoli. V sklopu diplomske naloge je tudi nakazano, kje v učnih načrtih bi lahko vnesli 3D oblikovanje in vizualizacijo.
Keywords: 3D, Google SketchUp, Osnovna šola, Tehnika in tehnologija, Računalništvo, Izbirni predmet, Medpredmetno povezovanje
Published: 27.07.2010; Views: 7333; Downloads: 1221
.pdf Full text (6,30 MB)

2.
VIZUALIZACIJA ZGRADB S PROGRAMSKIMA VMESNIKOMA GOOGLE MAPS IN GOOGLE EARTH
Boris Rebselj, 2010, bachelor thesis/paper

Abstract: V diplomskem delu smo raziskali in predstavili delovanje programskih vmesnikov Google Maps in Google Earth. V teoretičnem delu smo predstavili uporabljene jezike za razvoj spletnih aplikacij ter podrobno raziskali in predstavili različne funkcije, ki jih vmesnika ponujata. Nato smo različne funkcije tudi praktično preizkusili s pomočjo izdelane spletne aplikacije. Namen te je, da s pomočjo vmesnikov predstavimo posamezne zgradbe podjetij, njihove poslovalnice, lokacijo zgradbe oziroma zgradbo samo (3D objekt), ter osnovne informacije podjetja.
Keywords: spletne aplikacije, Google Maps API, Google Earth API, modeliranje, vizualizacija, SketchUp
Published: 23.03.2011; Views: 1927; Downloads: 196
.pdf Full text (3,34 MB)

3.
Spletni katalog oblazinjenega pohištva
Danica Rožič, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Namen diplomskega dela je bil izdelati spletni katalog oblazinjenega pohištva. Uvodni del diplomskega dela opisuje materiale, konstrukcijo oblazinjenega pohištva in ploske tekstilije, ki se uporabljajo za njihovo izdelavo. V nadaljevanju je opisana uporabo programov Google SketchUp in 3DVia Shape. Opisana so osnovna orodja in potek risanja 3D modelov oblazinjenega pohištva z navedenima programoma. Cilj diplomskega dela je bila vizualizacija različic desetih modelov oblazinjenega pohištva z uporabo 3D računalniške grafike in prikaz izdelanih modelov v obliki spletnega kataloga, izdelanega na spletnem portalu Wix.
Keywords: spletni katalogi, oblazinjeno pohištvo, tekstilije, Google SketchUp, 3DVia Shape, Wix
Published: 06.01.2011; Views: 2131; Downloads: 126
.pdf Full text (21,75 MB)

4.
RAČUNALNIŠKO PODPRTO 3D RISANJE IN PREDSTAVITEV OBLAZINJENEGA POHIŠTVA
Urška Juvan, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Namen diplomskega dela Računalniško podprto 3D risanje in predstavitev oblazinjenega pohištva je bil prostorsko risanje in predstavitev modelov oblazinjenega pohištva, kreiranih po lastnih zamislih. V uvodnem delu diplomske naloge so predstavljene vrste in lastnosti materiala za oblazinjeno pohištvo, konstrukcija sedežnih garnitur in različne teksture, barve in vzorci. V nadaljevanju opisa sledi uporaba programov Google SketchUp 8 Pro in 3DVIA Shape. Prikazan je potek risanja oblazinjenega pohištva (pet različnih modelov / dve kolekciji). Na koncu je prikazano oblikovanje predstavitve izdelanega oblazinjenega pohištva v obliki promocijskega filma, izdelanega s programoma CAM Studio in Windows Movie Maker. Cilj diplomskega dela je bila predstavitev in izdelava desetih modelov oblazinjenega pohištva z uporabo 3D računalniške grafike in izdelava predstavitvenega videa z uporabo ustreznih grafičnih programov.
Keywords: Oblazinjeno pohištvo, 3D programi, Google SketchUp, 3DVIA Shape, tkanine, video predstavitev, Windows Movie Maker.
Published: 12.10.2011; Views: 2798; Downloads: 151
.pdf Full text (3,46 MB)

5.
Primerjava virtualnih učnih gradiv in resničnih naprav pri učenju delovanja računalniških perifernih naprav
Mihael Stampfer, 2012, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi sem uporabil učni pripomoček laserskega tiskalnika, ki sem ga fizično razstavil ter ga predstavil kot statični model, prav tako pa sem ga predstavil v 3D obliki in ga podrobno narisal v virtualnem okolju s programom Google SketchUp. V praktičnem delu diplomske naloge sem preučil, kakšna je primerjava oz. razlika med fizično in virtualno predstavitvijo določenega učnega pripomočka, saj me je zanimalo, kako si učenci bolje ter lažje zapomnijo snov, in sicer takrat ko imajo določen učni pripomoček pred sabo (v živo), ali takrat ko ga vidijo v virtualnem okolju. V ta namen sem testiral učence v osnovnih šolah, ki so reševali teste. Vsi so imeli ista vprašanja glede na oba sklopa predstavitve.
Keywords: izobraževanje, računalništvo, e-gradiva, primerjava učnih gradiv, modeliranje, Google SketchUp
Published: 13.11.2012; Views: 892; Downloads: 64
.pdf Full text (6,10 MB)

6.
Določitev senčenja fotonapetostnih sistemov s programom SketchUp
Nikola Miličić, 2015, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu so obravnavani energija sonca kot ena najpomembnejših vrst obnovljivih virov energije, solarni paneli in vrste soncnih celic. Predstavljen je model zgradbe Medpodjetniškega izobraževalnega centra Velenje z dejanskim položajem solarnih panelov. Delo je potekalo s program SketchUp kot enim najenostavnejših programov za 3D modeliranje, s pomocjo katerega so bile dolocene sence fotonapetostnih sistemov. Predstavljen je vzrok sence in njena povezanost z dolocenim datumom, dnevnim casom in geografskim položajem.
Keywords: fotonapetostni sistemi, senčenje, obnovljivi energetski viri, sončne celice, SketchUp, diplomske naloge
Published: 08.12.2015; Views: 888; Downloads: 80
.pdf Full text (25,37 MB)

7.
Integration of design, modeling and visualization in slovenian primary education
Kosta Dolenc, Boris Aberšek, 2012, original scientific article

Abstract: A human being perceives the world spatially, he detects and properly processes distances, size of objects, their shapes and all that is linked to our perceptions of the world. Humans' sensors provide the information about the world around and brain translates this information into thoughts, into ideas. The whole process is completely natural. In the past, due to technological limitations, the human attempted to generalize these ideas and convert them into a form so that he could "record" it on a flat medium, like on paper for example, and because of that he consequently had to develop the ability to "read these records. The term spatial perception was introduced and after that it was established that not everyone has it. To possess spatial perception an abstract way of thinking and higher cognitive abilities are needed. This paper presents an integration of design, three dimensional (3D) modeling and visualization program SketchUp in Design and technology curriculum into Slovenian primary schools. Emphasis is given to the analysis of the past and current condition and situation and on the incorporation of the program into the primary school curriculum. With the strategy assigned in such a way, the abilities that are connected with technological activities are strengthened, spatial intelligence is developed and assimilated. With such an approach two of the key European competences: 1. Mathematical competence and 2. Basic competences in science and technology and digital literacy, are acquired and reinforced.
Keywords: ability, competence, design, technology, SketchUp, spatial intelligence
Published: 15.12.2017; Views: 325; Downloads: 41
.pdf Full text (437,71 KB)
This document has many files! More...

Search done in 0.09 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica