| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 9 / 9
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
2.
DIVERZIFICIRANA RAST NA PRIMERU PODJETJA SI. MOBIL D.D.
Simon Padar, 2015, undergraduate thesis

Abstract: Podjetja se v želji po rasti dandanes poslužujejo mnogih različnih strategi. Za katero izmed strategij se podjetje odloči, je v veliki meri odvisno od dejavnosti podjetja, stanja trga in obstoječih sposobnosti ter znanj v podjetju samem. V diplomskem projektu smo tako obravnavali teoretična izhodišča rasti podjetij, kot tudi teoretična izhodišča določenih strategij rasti, izmed katerih smo se osredotočili predvsem na strategijo diverzificirane rasti. Diverzifikacija posla za podjetje predstavlja širitev svoje tržne ponudbe s storitvami ali proizvodi, ki niso nujno povezani z obstoječimi storitvami ali proizvodi podjetja. Pogosto se od obstoječih storitev ali proizvodov popolnoma razlikujejo. Opredelili smo različne oblike, kot tudi tveganja diverzifikacije, ter preučili razloge podjetij za diverzifikacijo posla. Med temi najpogosteje najdemo nasičenost trga osnovne dejavnosti podjetja, nezmožnost nadaljnje generične rasti, kot tudi dejstvo, da diverzifikacija posla načeloma omogoča višjo stopnjo rasti kot generična rast. Diverzifikacijo posla izvaja tudi podjetje Si.Mobil d.d.. V diplomskem delu smo natančneje preučili razvoj in pristop podjetja k izvajanju diverzifikacije posla, ter z analizo finančnih podatkov podjetja iz poslovanja ocenili uspešnost dosedanjega izvajanja strategije diverzificirane rasti.
Keywords: Strategije rasti, diverzifikacija, rast podjetja, Si.Mobil d.d.
Published: 30.10.2015; Views: 555; Downloads: 132
.pdf Full text (836,65 KB)

3.
ANALIZA POSLOVNEGA OKOLJA PODJETJA SI.MOBIL
Simon Volarič, 2010, final seminar paper

Abstract: S tem delom diplomskega seminarja smo skušali ugotoviti ali je bila marketinška povezava družbe Si.mobil v skupino Vodafone uspešna ali ne. V ta namen smo uporabili preizkušene metode za analizo notranjega in zunanjega okolja podjetja. Za uspešno izdelavo dela diplomskega seminarja smo si postavili nekaj izhodiščnih tez. T1 Širše zunanje okolja podjetja omogoča uspešno poslovanje podjetja Si.mobil v prihodnje. POTRJENA T2 Konkurenčni položaj podjetja Si.mobil se je v zadnjih sedmih letih izboljšal. POTRJENA T3 Deležniki podjetja Si.mobil imajo relativno veliko moč in interes za njegovo poslovanje. POTRJENA T4 Povezava podjetja Si.mobil d.d. v skupino Vodafone je bila z vidika poslovanja in sinergijskih učinkov uspešna. POTRJENA
Keywords: analiza poslovnega okolja podjetja, notranje okolje, zunanje okolje, PESTEL analiza, Porterjev model, SWOT analiza, družba Si.mobil.
Published: 21.01.2011; Views: 3195; Downloads: 742
.pdf Full text (756,43 KB)

4.
ANALIZA PROGRAMA ZVESTOBE V PODJETJU SI.MOBIL, D.D.
Krista Gaber, 2010, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo proučevali zadovoljstvo in zvestobo Si.mobilovih zasebnih odjemalcev, ki uporabljajo pogovorne naročniške pakete. Z raziskavo, ki smo jo izvedli na priložnostnem vzorcu 101 Si.mobilovega naročnika na internetnih spletnih forumih, smo ugotavljali kakovost in pomembnost uporabe storitev, zadovoljstvo s storitvami, zvestobo naročnikov, primernost nagrajevanja zvestobe ter stališča in mnenja Si.mobilovih naročnikov. Anketni vprašalnik je bil sestavljen iz izbirnih vprašanj in postavk, ki so jih naročniki ocenjevali na podlagi petstopenjske merilne lestvice. Najpomembnejše ugotovitve raziskave so bile, da so Si.mobilovi naročniki na splošno zadovoljni s storitvami, da bi Si.mobil moral v prihodnje uvesti enostaven, zanimiv in privlačen program zvestobe in da imajo naročniki na splošno pozitivno mnenje o Si.mobilu. Pomemben cilj raziskave je bil na podlagi teoretičnih spoznanj in analize rezultatov raziskave pripraviti in predstaviti predlog programa zvestobe za Si.mobil, ki bo enostaven, zanimiv in privlačen za naročnike.
Keywords: Zvestoba odjemalcev, zadovoljstvo odjemalcev, merjenje zvestobe, QR koda, program zvestobe, trg mobilne telefonije, mobilni operater Si.mobil
Published: 03.02.2011; Views: 1718; Downloads: 177
.pdf Full text (1,76 MB)

5.
OGLAŠEVANJE BLAGOVNE ZNAMKE V PODJETJU SI.MOBIL
Nika Ferk, 2011, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu sem v teoriji in praksi opisala in razložila oglaševanje blagovne znamke. V teoriji sem opisala tako oglaševanje kot blagovno znamko na splošno, v praktičnem delu pa sem izpostavila podjetje Si.mobil in skušala predstaviti kako se oglaševanja lotevajo oni. Blagovna znamka je tako prepoznavni znak oz. simbol neke organizacije, ki se s pomočjo le-te razlikuje od konkurence. Oglaševanje pa je oblika komunikacije, ki prepričuje potencialne kupce, preko različnih medijev v nakup izdelka ali storitve. Oglaševanje blagovne znamke tako predstavlja pomemben sestavni del v celostni podobi podjetja. V sklopu praktičnega dela sem sestavila tudi anketni vprašalnik, v katerem me je zanimalo predvsem kako ljudje dojemajo oglaševanje, kaj si pri tem najbolj zapomnijo in kakšno pozornost je pri njih vzbudila blagovna znamka Si.mobil. Moja splošna ugotovitev je, da je blagovna znamka Si.mobil dobro uveljavljena, da je njeno oglaševanje uspešno in da si je več kot polovica anketiranih zapomnilo kakšno podrobnost iz oglasa ali pa celoten oglas. Seveda bi lahko tudi marsikaj izboljšali, predvsem promocijo svojega prizadevanja za čisto okolje, saj je filozofija Re.misli premalo znana.
Keywords: Si.mobil, blagovna znamka, oglaševanje
Published: 24.08.2011; Views: 1711; Downloads: 308
.pdf Full text (928,44 KB)

6.
PRIMERJAVA USPEŠNOSTI NAJVEČJIH PONUDNIKOV TELEKOMUNIKACIJSKIH STORITEV V SLOVENIJI IN BELGIJI S POMOČJO RAČUNOVODSKIH KAZALNIKOV
Marko Felicijan, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Trg informacijskih in telekomunikacijskih tehnologij in storitev je postal del gospodarske in družbene infrastrukture in predstavlja eno najhitreje razvijajočih se področij. Današnja družba je prilagodila svoje delovanje in organiziranost hitremu tempu tehnološkega razvoja, saj je napredna tehnologija prisotna na vseh področjih življenja in dela. Novim tehnologijam in informacijskim rešitvam morajo še posebej podjetja, ki ponujajo telekomunikacijske storitve, slediti, saj je od tega odvisna njihova konkurenčnost na trgu. Proučevani vodilni ponudniki informacijskih in komunikacijskih tehnologij v Sloveniji (Telekom Slovenije, Si.mobil in Tušmobil) in Belgiji (Belgacom, KPN in Mobistar) temu tudi sledijo. Osnovna dejavnost omenjenih družb je zagotavljanje telekomunikacijskih storitev, ter načrtovanje in izdelava komunikacijskih omrežij. Družbe so danes del globalnega trga na katerem je vedno večja konkurenca, zato je nujno, da se slovenske družbe primerjajo tako z domačimi konkurenti, kot s tujimi. Z analizo računovodskih informacij lahko ocenimo uspešnost poslovanja določenega podjetja. Z analizo dobimo informacije, ki so zanimive za poslovodstvo, investitorje in upnike. Pri obravnavi posameznih podjetij sem uporabil informacije iz letnih poročil oziroma primerjal podatke iz temeljnih računovodskih izkazov obravnavanih podjetij. Čeprav je vsaka družba zgodba zase, lahko na podlagi izvedene premoženjsko-finančne analize trdim, da je najuspešnejši slovenski ponudnik informacijskih in komunikacijskih tehnologij družba Si.mobil. Prav tako je na podlagi izvedene analize izkazov poslovnega izida, poslovanje belgijskih telekomunikacijskih podjetji učinkovitejše in uspešnejše kot pri slovenskih, pri čemer je najuspešnejša belgijska družba Mobistar. Katero podjetje je primernejše za strateškega investitorja je po izračunanih kazalnikih še vedno težko določiti, saj je potrebno upoštevati še vrednost delnic, dobiček na delnico in obnašanje delnic obravnavanih podjetij na borzi.
Keywords: analiza poslovanja, informacijsko in komunikacijske tehnologije, letno poročilo, računovodsko poročilo, temeljni računovodski izkazi, računovodsko-finančna analiza, Slovenija, Belgija, Telekom Slovenije, Si.mobil, Tušmobil, Belgacom, KPN, Mobistar
Published: 04.07.2012; Views: 3253; Downloads: 162 
(1 vote)
.pdf Full text (1,84 MB)

7.
Vpliv projekta 5S na spremembo embalažnih enot v podjetju Adria Mobil
Jure Žagar, 2012, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu sta nas zanimala povezava in vpliv projekta 5S na embalažne enote v podjetju Adria Mobil. Teoretično smo opisali metodo 5S in embalažo, ki jo uporabljajo v podjetju. Nato smo s pomočjo podatkov podizvajalca analizirali stanje proizvodnje pred uvedbo metode 5S. V nadaljevanju smo pridobljene teoretične informacije združili in ocenili, kako projekt 5S vpliva na embalažne enote. Opazovali smo sektor proizvodnje in ugotovili, da nekateri dobavitelji blago za nadaljnje delo v proizvodnji dostavljajo v neprimerni embalaži. Posledice neprimernega embaliranja so večja potreba po zaposlenih in višji stroški podjetja ali pa počasnejše delo delavcev na montažni liniji. Na primeru dobavitelja Cableks smo izračunali povračilo investicije novih embalažnih enot. Analizirali smo, koliko časa potrebujejo delavci za odstranjevanje potrebne in nepotrebne embalaže. Prišli smo do spoznanja, da vpeljava metode 5S v veliki meri vpliva na spremembo embalažnih enot v proizvodnji podjetja Adria Mobil.
Keywords: Adria Mobil, metoda 5S, embalažne enote
Published: 11.09.2012; Views: 1317; Downloads: 159
.pdf Full text (1,95 MB)

8.
ZADOVOLJSTVO IN ZAUPANJE REZIDENTOV NAROČNIKOV Z IZBRANIMI MOBILNIMI OPERATERJI
Luka Lah, 2014, master's thesis

Abstract: Uporaba mobilnih storitev je postala zelo pomemben del našega vsakdana in vedno bolj vpliva na način komuniciranja, pridobivanja in deljenja informacij, zabave, nakupovanja, brskanja po internetu ipd. Zato morajo mobilni operaterji vedno znova spreminjati in izboljševati ponudbo, da bi lahko zadovoljevali potrebe in želje odjemalcev. Zaradi tega je bil cilj magistrskega dela raziskati zadovoljstvo in zaupanje rezidentov naročnikov z izbranim mobilnim operaterjem, ki sta med ključnimi dejavniki zvestobe. V teoretičnem delu smo najprej opredelili koncept odjemalca, zadovoljstva in zaupanja. Na začetku praktičnega dela smo predstavili razvoj mobilne telefonije in mobilnih telefonov ter odjemalce storitev mobilne telefonije. V drugem delu smo predstavili tri mobilne operaterje, ki v Sloveniji obvladujejo več kot 90 odstotkov vseh odjemalcev mobilne telefonije – Telekom Slovenije, Si.mobil in Tušmobil. V zadnjem, empiričnem, delu magistrskega dela pa je predstavljena raziskava, ki je bila izvedena med odjemalci osebne naročniške mobilne telefonije treh največjih slovenskih mobilnih operaterjev. Raziskava je pokazala, da so odjemalci oziroma rezidenčni naročniki storitev treh največjih mobilnih operaterjev v Sloveniji v povprečju zadovoljni in zaupljivi glede dejavnikov ponudbe mobilnih operaterjev. Najbolj zadovoljni so s prodajnim osebjem. Prav tako se je izkazalo, da so zaupljivejši tisti, ki imajo naročniško razmerje pri izbranem mobilnem operaterju sklenjeno daljše časovno obdobje.
Keywords: odjemalec, zadovoljstvo, zaupanje, mobilni operaterji, Telekom Slovenije, Si.mobil, Tušmobil
Published: 22.05.2014; Views: 495; Downloads: 107
.pdf Full text (1,90 MB)

9.
TIMSKO DELO V POSLOVALNICAH PODJETJA SI.MOBIL D.D.
Iris Ožek, 2015, master's thesis/paper

Abstract: Magistrska naloga obsega predstavitev timskega dela. Razdeljena je na teoretični in praktični del. V teoretičnem delu smo opisali timsko delo, karakteristike timov ter prikazali konkretno delovanje timskega dela v podjetju Si.mobil d.d. Podali smo primerjavo med skupino in timom, opredelili vrste timov in vloge v timu, razpravljali o vlogah vodje, pomenu motivacije in seznanjenosti s cilji. Odgovorili smo na vprašanje kdaj in zakaj uvesti timsko delo, kakšne time poznamo ter kakšne vloge imajo lahko posamezniki v timu. Spoznali smo tudi, da je komunikacija pomemben element za uspešno delovanje tima. V praktičnem delu smo analizirali delovanje tima v poslovalnicah podjetja Si.mobil. Opisali smo, kako poteka timsko delo, kakšen je potek komunikacije, kakšno je razumevanje vlog v timu ter kako izobrazba vpliva na razumevanje timskih ciljev. Prav tako smo ocenili, kakšna je uspešnost posameznih timov. Poskušali smo ugotoviti, če zaposleni ločijo pojma skupina in tim oz. timsko delo in ali vedo, v kateri fazi razvoja se nahaja njihov tim. Glede na rezultate raziskave smo izdelali še model uspešnega delovanja timov za podjetje Si.mobil.
Keywords: skupina, tim, timsko delo, vodja, Si.mobil
Published: 22.10.2015; Views: 876; Downloads: 182
.pdf Full text (789,84 KB)

Search done in 0.25 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica