| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 9 / 9
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
2.
Vpliv neposrednih plačil na dohodek kmetij iz območja z omejenimi možnostmi kmetovanja v občini Sevnica
Slavka Grobelnik, 2010, master's thesis

Abstract: V magistrskem delu smo preučevali vpliv neposrednih plačil na 17 izbranih kmetijah na območju z omejenimi možnostmi kmetovanja v občini Sevnica. Kmetije smo razdelili v tri razrede po velikosti: do 10 ha kmetijskih zemljišč v uporabi.Za vsako kmetijo smo izračunali skupno pokritje, pokritje na uro in bruto dohodek na uro brez upoštevanja neposrednih plačil in z upoštevanjem neposrednih plačil.Medsebojna primerjava rezultatov po skupinah je pokazala, da ima brez upoštevanja neposrednih plačil skupina kmetij do 10 ha negativni povprečni bruto dohodek, ostali dve skupini pa minimalni povprečni bruto dohodek. Z upoštevanjem neposrednih plačil imajo vse skupine pozitivni povprečni bruto dohodek, najmanjšega imajo kmetije iz skupine kmetij do 10 ha in največjega kmetije iz skupine nad 20 ha.
Keywords: kmetijsko gospodarstvo, neposredna plačila, Sevnica
Published: 11.01.2011; Views: 2991; Downloads: 95
.pdf Full text (633,44 KB)

3.
ZASNOVA ZELENIH POVRŠIN MESTA SEVNICA
Benjamin Puh, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Sevnica je bila z rastjo industrije deležna največjega razvoja po 2. svetovni vojni. V zadnjih desetih letih pa je doživela nekaj večjih posegov v okolje in njeno celostno podobo. Največji vpliv na spremembe je imela izgradnja verige hidroelektrarn na spodnji Savi. Izgradnja nasipov potrebnih za dvig vodostaja reke je nekoliko spremenila namensko rabo bližnjih površin oziroma jih je naredila nefunkcionalne. Najbolj so bile prizadete zelene površine. Diplomsko delo preučuje možnosti ureditve površin, ki so že prej bile namenjene zelenim površina ter površin, ki nudijo potencial za izvedbo kakovostnih zelenih površin in umestitve le teh v smiselno celoto.
Keywords: urbanizem, zelene površine, Sevnica, Sava
Published: 03.09.2012; Views: 1475; Downloads: 152
.pdf Full text (4,38 MB)

4.
DALJINSKO OGREVANJE SEVNICE
Bojan Lekše, 2013, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu je predstavljeno stanje na področju oskrbe z daljinsko energetiko pri nas in v Evropi. Predstavljeni so osnovni pojmi s področja jedrskih energetskih sistemov, s poudarkom na sistemih za odjem toplote iz jedrskih elektrarn, z realnim primerom. Podrobneje so predstavljene toplotne potrebe Sevnice in ocena upravičenosti projekta daljinskega ogrevanja.
Keywords: daljinsko ogrevanje, nuklearna energija, učinkovita raba energije, Sevnica
Published: 25.10.2013; Views: 1280; Downloads: 160
.pdf Full text (3,55 MB)

5.
MUZEJ TEKSTILIJ IN OBLAČILNE KULTURE V SEVNICI
Andreja Škoberne, 2015, master's thesis

Abstract: Sevnica se je razvijala kot industrijsko mesto in je znana predvsem po tekstilni industriji. Svojo urbanistično podobo je mesto dobivalo skozi porast industrije predvsem v 20. stoletju, ko je se je mesto začelo širiti. Tako je nastal novi del Sevnice. Magistrsko delo rešuje problematiko starih mestnih središč, ki so dandanes vse bolj zapuščena in poseljena predvsem s starejšim prebivalstvom. Z umestitvijo novega objekta, ki je v vpet v obstoječo arhitekturo starega dela Sevnice, se poveča kakovost starega mestnega jedra. Ostanek zidu obstoječe arhitekture ohranja historično podobo ulice oziroma Glavnega trga, poleg tega pa smo območje naredili bolj prehodno in prijazno do pešcev. Nov objekt oživi staro mestno jedro in mu daje prepoznavno identiteto.
Keywords: staro mestno jedro, Sevnica, muzej tekstilij, tovarna Lisca
Published: 13.01.2015; Views: 720; Downloads: 133
.pdf Full text (22,69 MB)

6.
7.
Modra frankinja kot osnova vinskega turizma v Sevnici
Vita Petek, 2018, master's thesis/paper

Abstract: Osrednji produkt sevniškega vinskega turizma je modra frankinja, ki je po kakovosti in razširjenosti glavna rdeča sorta v vinorodni deželi Posavje. Žal pa prepoznavnost in vključenost v turizem še nista na takšnem nivoju, kot bi si turistični deležniki želeli. Problem, ki smo ga reševali v magistrskem delu je, kako modro frankinjo še bolj vključiti v turistično ponudbo Sevnice. Pri svojem raziskovanju smo uporabili več metod kvalitativnega raziskovanja, in sicer: metodo deskripcije, metodo analize vsebine, delno strukturiran intervju (z vinarji, vinogradniki in strokovnjaki vinske stroke smo opravili delno strukturirane intervjuje, katerih analizo smo naredili z metodo kodiranja). Analiza je pokazala, da je vinski turist visoko izobražen, radoveden človek, ki se spozna na vino. Zanimajo ga lokalna vina in njihova zgodba. Ocenjuje se, da pripada višjemu sloju, na potovanju pa ga poleg vina zanimajo tudi samo področje, pridelava in vinska klet. Ugotovitve glede modre frankinje so pokazale, da je to tisto rdeče vino, ki ima v Posavju idealne pogoje, da se razvije v žlahtno in žametno vino Posavja ter da intervjuvanci poznajo pridelke/izdelke iz modre frankinje, da pa ni dovolj zastopana v trgovskih verigah in da večina intervjuvancev to sorto vina povezuje z mestom Sevnica. Na osnovi naše raziskave ob koncu magistrskega dela predlagamo konkretne turistične produkte.
Keywords: modra frankinja, Sevnica, vinski turizem, vinski turist, Posavje
Published: 23.08.2018; Views: 345; Downloads: 95
.pdf Full text (2,27 MB)

8.
Baročna sakralna arhitektura in oprema v župniji Sevnica
Vesna Ocvirk, 2018, master's thesis

Abstract: Predmet pričujočega magistrskega dela je baročna sakralna arhitektura in oprema v župniji Sevnica, ki je največja župnija po številu cerkva v celjski škofiji, saj šteje poleg župnijske cerkve še trinajst podružničnih cerkva. Ker je zelo malo strokovne literature o omenjeni župniji in njenih cerkvah, sem se odločila, da skušam to vrzel zapolniti s tem magistrskim delom. Magistrsko delo je razdeljeno na dva dela. Prvi del vsebuje topografski popis podružničnih cerkva, in sicer: sv. Florijana v starem mestnem jedru, Matere Božje v Šmarju, sv. Ane nad Šmarjem, sv. Roka nad Sevnico, sv. Martina v Lamperčah, sv. Lovrenca na Žabjeku, sv. Urha na Gornjem Brezovem, sv. Janeza na Dolnjem Brezovem, sv. Benedikta na Žigrskem Vrhu, sv. Štefana v Vranju, sv. Neže v Zagradcu in Marije Vnebovzete na Grački gori. V drugem delu je poudarek na baročni arhitekturi in opremi – njihovi dataciji, avtorstvu ipd. Ker ni veliko virov in literature, smo narejene primerjave s sosednjimi župnijami ter sevniško sakralno umetnost skušali umestiti v širši okvir slovenske baročne sakralne umetnosti. Anica Cevc je pripisala dve sliki s stranskih oltarjev v cerkvi sv. Roka nad Sevnico slikarju Valentinu Metzingerju. Cilj magistrske naloge je ugotoviti avtorstvo ter datacijo vse baročne opreme v podružničnih cerkvah župnije Sevnica. Izkazalo se je, da ne moremo z gotovostjo trditi, za katero umetniško roko gre pri posamezni podružnici, vendar lahko govorimo o nekaterih sorodnostih. Vemo, da je bila Sevnica podružnica videmske pražupnije in posledično pod okriljem kostanjeviškega samostana, zato smo morebitne povezave iskali tudi pri sosednjih župnijah.
Keywords: župnija Sevnica, barok, sakralna arhitektura, cerkvena oprema.
Published: 18.10.2018; Views: 156; Downloads: 15
.pdf Full text (8,57 MB)

9.
Vloga prve dame Združenih držav Amerike pri medijski reprezentaciji in razvoju turizma občine Sevnica
Nadja Mlakar, 2018, bachelor thesis/paper

Abstract: Diplomsko delo Vloga prve dame Združenih držav Amerike pri medijski reprezentaciji in razvoju turizma občine Sevnice obravnava vlogo ameriške prve dame Sevničanke Melanie Trump pri pojavljanju Sevnice v medijih in razvoju blagovne znamke. Prav tako analizira, kako mediji podajajo informacije in s tem vplivajo na zaznavanje sveta ter spreminjanje mišljenj o določenih dogodkih, osebah, mestih in prostoru. V diplomskem delu smo predstavili stanje na področju turizma v malem mestu, ki se je kar naenkrat znašlo na svetovnem zemljevidu zaradi predsedniških volitev v ZDA. V empiričnem delu smo z uporabo analize vsebine medijskih člankov spoznali, kako so domači in tuji mediji pisali o domačem kraju prve dame in produktih, ki so nastali v povezavi z njo. Z izvedbo intervjujev s ponudniki izdelkov v povezavi z Melanio smo ugotovili, kako je potekala promocija s pomočjo svetovnih medijev in kakšne spremembe je prinesla na področju razvoja turizma Sevnice.
Keywords: Sevnica, turizem, blagovna znamka, mediji, promocija
Published: 29.11.2018; Views: 161; Downloads: 37
.pdf Full text (1,56 MB)

Search done in 0.2 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica