| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 9 / 9
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
2.
3.
4.
PRIMERJAVA MED STANDARDOM ISO 9001:2008 IN STANDARDOM SIST EN 45011:1998
Jožica Pušaver, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Učinkovitost sistema managementa kakovosti je pogosto temeljni pogoj za uspešno nastopanje na razvitih konkurenčnih trgih. V takem konkurenčnem okolju je tudi podjetje Inštitut KON — CERT Maribor, ki je storitveno podjetje in se ukvarja s kontrolo in certificiranjem na področju ekološke pridelave/predelave in integrirane pridelave. Decembra 2007 je podjetje kot prvi in vodilni certifikacijski organ prejelo mednarodno akreditacijsko listino za certificiranje procesov ekološke pridelave/predelave. Organizacije, ki delujejo na področju certificiranja procesov in proizvodov, imajo vzpostavljen sistem managementa kakovosti po SIST EN 45011:1998. Večina teh organizacij že ima certificiran sistem managementa kakovosti po ISO 9001:2008. Diplomsko delo zajema predstavitev in primerjavo med tema dvema standardoma ter z analizo pokazati, da lahko organizacija, ki že izpolnjuje zahteve standarda SIST EN 45011:1998, z določenimi, v diplomskem delu nakazanimi dejavnostmi pridobi tudi certifikat ISO 9001:2008. Ocenjujemo, da bi bila uvedba standarda ISO 9001:2008 v podjetje Inštitut KON — CERT Maribor primerna. Uvedba standarda bi v podjetju vplivala na poslovanje in uspešnost, večjo osredotočenost na poslovne cilje, višjo kakovost storitev ter predvidoma odprla nove tržne priložnosti in večjo možnost konkuriranja na trgu.
Keywords: management kakovosti, sistem managementa kakovosti, kakovost storitev, SIST ISO 9001:2008, SIST EN 45011:1998, certificiranje
Published: 12.04.2010; Views: 2614; Downloads: 332
.pdf Full text (370,40 KB)

5.
DODANA VREDNOST ISO 14001 IN ISO 9001 STANDARDA V PODJETJU MONTANA D.O.O.
Žiga Žibret, 2010, final seminar paper

Abstract: V delu diplomskega seminarja sta obravnavana standarda serije ISO 14001 in ISO 9001, kakor tudi dodana vrednost ISO standarda v podjetju Montana d.o.o.. Namen dela je prikazati zgoraj omenjena ISO standarda in dokazati ali zavrniti dodano vrednost standardov v zgoraj omenjenem podjetju. Prvi del je namenjen predstavitvi ISO standardov 14001 in ISO 9001, kakor tudi uporabi le teh. Drugi del diplomskega dela je namenjen predstavitvi podjetja Montana d.o.o. in uporabi zgoraj omenjenih ISO standardov v podjetju. Raziskano bo ali je podjetje dobro uvedlo standarda in ali so z njuno uporabo dosegli dodano vrednost. Podrobno bo predstavljeno delovanje omenjenih ISO standardov v podjetju. Pri koncu diplomskega seminarja bosta omenjena ISO standarda tudi ovrednotena s SWOT analizo, katera bo omogočila celovit pregled implementiranih standardov. V sklepu bodo postavljene teze sprejete ali zavrnjene. Navedeno bo tudi ali sta standarda ISO 14001 in ISO 9001 doprinesla dodano vrednost podjetju Montana d.o.o..
Keywords: ISO - Mednarodna organizacija za standardizacijo, SIST - Slovenski inštitut za standardizacijo, EN ISO 14001 - Sistemi ravnanja z okoljem, EN ISO 9001 - Sistem vodenja kakovosti, PDCA krog - Planiraj, Izvedi, Preveri, Ukrepaj, SWOT - Prednosti, Pomanjkljivosti, Priložnosti, Nevarnosti.
Published: 17.11.2010; Views: 2657; Downloads: 464
.pdf Full text (1,00 MB)

6.
PRIMERJAVA MED STANDARDOM SIST EN ISO 9001:2008 IN STANDARDOM SIST EN ISO/IEC 17025:2005- ŠTUDIJA PRIMERA V PODJETJU SIQ ITALIA
Hana Furlan, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Sistem managementa kakovosti je ključni dejavnik za uspešno in učinkovito organizacijo, česar se zavedamo tudi v podjetju SIQ Italia. SIQ Italia je storitveno podjetje, ki se ukvarja s preskušanjem in certificiranjem igralnih avtomatov. Pri svoji dejavnosti mora izpolnjevati zahteve italijanske zakonodaje, zahteve odjemalcev ter slediti mora zahtevam standarda SIST EN ISO/IEC 17025:2005. Organizacija ima vzpostavljen sistem managementa kakovosti, vendar poudarek daje predvsem ključnim procesom, ki so v obsegu akreditacije. Cilj in želja podjetja je, da bi razširili sistem managementa kakovosti na vse procese v organizaciji, tudi na vodstvene in podporne procese. V diplomski nalogi smo naredili primerjavo standarda SIST EN ISO 9001:2008 in SIST EN ISO/IEC 17025:2005 ter analizo obstoječega stanja glede na zahteve zgoraj omenjenih standardov v podjetju. Na podlagi analize smo podali možne izboljšave, kar bi pripomoglo k boljšemu celovitemu obvladovanju kakovosti v podjetju. Na podlagi analize smo se v podjetju odločili, da na novo definiramo organizacijsko strukturo, določili smo vodstvene, ključne in podporne procese. Osredotočili smo se na enega izmed ključnih procesov in opravili analizo časov posameznih aktivnosti izbranega procesa ter podali izboljšave, zlasti v smeri višje učinkovitosti.
Keywords: sistem managementa kakovosti, SIST EN ISO 9001:2008, SIST EN ISO/IEC 17025:2005, akreditacija, procesni pristop
Published: 17.07.2013; Views: 1210; Downloads: 129
.pdf Full text (1,84 MB)

7.
VLOGA ISO STANDARDA 9001:2008 V PODJETJU COMTRON D.O.O.
Jure Selar, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Namen diplomskega dela je predstavitev pomena kakovosti in zahtev sistema kakovosti po standardu SIST ISO 9001:2008. V povezavi s temi standardi sem predstavil tudi prednosti in pomanjkljivosti, ki jih podjetje lahko doseže po uvedbi in izvedbi standarda. Izvajanje zahtev sistemov ravnanja kakovosti sem preučevala v podjetju Comtron d.o.o. V podjetju Comtron d.o.o. z uresničevanjem zastavljenih ciljev kakovosti izboljšujejo poslovanje in potrebe uporabnikov. Sistem kakovosti po SIST ISO 9001:2000 so postavili leta 2004, nato so ga leta 2008 nadgradili na SIST ISO 9001:2000. S sistemom kakovosti so tako postavili temelj uvajanja koncepta kakovosti v vse pore poslovnih in razvojnih procesov, ki se vršijo na podjetju. V podjetju imajo jasno zastavljene cilje kakovosti po standardu. Pri opravljanju intervjuja z direktorjem podjetja sem izvedel, da pri upoštevanju pravil ISO standarda ni pomanjkljivosti, ampak le prednosti, ki se ob koncu leta izražajo v doseženih planih, zadovoljnih odjemalcih in zadovoljnemu kadru na podjetju. S tem se doseže celotna povezanost notranjega in zunanjega okolja. Uspeh podjetja je odvisen od aktivne vključenosti najvišjega vodstva in vseh zaposlenih pri uvajanju sistema kakovosti. Uporabljanje sistemi vodenja kakovosti ne sme biti le muha eno dnevnica. Potrebna je natančna izpeljava, do končnih ciljev in rezultatov. To je pristop in odnos do dela, način življenja in kultura organizacije. Proces nenehnega izboljševanja je nedokončana zgodba oziroma proces brez konca.
Keywords: kakovost, sistem vodenja kakovosti, SIST ISO 9001:2008, procesni pristop
Published: 27.03.2014; Views: 745; Downloads: 102
.pdf Full text (851,78 KB)

8.
Uvajanje standarda ISO 9001:2015 v podjetje Šinkovec transport, logistika, d.o.o.
Urška Hočevar, 2016, master's thesis/paper

Abstract: Magistrsko delo predstavlja uvajanje standarda ISO 9001:2015 v transportno podjetje in nakazuje izvajanje ter certificiranje. Najprej je na splošno predstavljeno področje kakovosti in pomen le te. Opisan je celovit sistem vodenja kakovosti, osnovan na osmih načelih vodenja kakovosti, ki jih vključuje standard ISO 9001. V zadnjem delu teoretičnega dela pa je nakazan potek pridobitve certifikata. Analitični del opisuje uvajanje standarda v podjetje, kar obsega predstavitev podjetja, popis poslovnih procesov, pregled, dopolnitev in postavitev dokumentacije ter pripravo za nadaljnje izvajanje standarda. V samem zaključku dela so podani pozitivni vplivi na poslovanje podjetja ob zagotavljanju kakovosti in upoštevanju zahtev standarda.
Keywords: kakovost, management kakovosti, sistem vodenja kakovosti, SIST ISO 9001:2015, zadovoljstvo odjemalcev
Published: 16.11.2016; Views: 2788; Downloads: 698
.pdf Full text (1,12 MB)

9.
Informacijska podpora sistemu managementa kakovosti v podjetju Ledinek Engineering d.o.o.
Patricija Verbič, 2018, master's thesis/paper

Abstract: V današnjem času si podjetja prizadevajo izboljšati svojo kakovost in skrajšati čas dela. Problem nastane, ko ne obvladujejo svojih tveganj, ali jih poznajo in jih ne upoštevajo pri svojem delu. Standard SIST EN ISO 9001:2015 se osredotoča na predvidevanje in obvladovanje tveganj v vseh poslovnih procesih. V skladu s tem, smo v podjetju pripravili programsko rešitev, s katero bi predvidevali in obvladovali možna tveganja. Z učinkovitim obvladovanjem tveganj, bi lahko prihranili čas in denar. Glavni motiv za certifikacijo ISO standarda so predvsem zahteve tujih poslovnih partnerjev, ki želijo skleniti posel ob zahtevi, da podjetje deluje v skladu s SIST EN ISO 9001. Management kakovosti in informacijska podpora delujeta sinergijsko, kar potrjuje več raziskav, ki so na kratko opisane v magistrskem delu.
Keywords: Kakovost, Standardi SIST EN ISO 9001:2015, Management kakovosti, Informacijski sistem, Programski jeziki, Programska oprema
Published: 22.06.2018; Views: 386; Downloads: 64
.pdf Full text (2,39 MB)

Search done in 0.18 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica