| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 5 / 5
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Rešitve SAP za obvladovanje kadrovskih procesov
Saša Slekovec, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Dandanes so človeški viri postali ključ do podjetniškega uspeha in eden izmed najpomembnejših virov v podjetju, zato je pomembno, da dobre kadre ohranjamo v podjetju. Za pridobivanje in iskanje novih talentov si pomagamo z modernimi digitalnimi metodami, ki hitreje in natančneje prepoznajo potencialne kandidate za naše podjetje. Temeljni namen diplomskega projekta je opredelitev kadrovske funkcije, kadrovskega informacijskega sistema, SAP HCM in SAP SuccessFactors, ter primerjava med rešitvama. Diplomski projekt smo razdelili v dva sklopa. V prvem, teoretičnem delu, smo opredelili kadrovsko funkcijo, njen pomen in vlogo v podjetju danes in v prihodnosti. Opredelili smo kadrovski informacijski sitem, njegove značilnosti, kadrovski informacijski sistem kot del ERP rešitve in kot del samostojne rešitve ter lastnosti dobrega kadrovskega informacijskega sistema. Opisali smo tudi SAP ERP, SAP S/4HANA in funkcionalnosti SAP HCM. Predstavili smo oblačno rešitev SAP SuccessFactors in njegovo funkcionalnost. V drugem, praktičnem delu, smo snovali primerjavo na podlagi teoretičnega dela med rešitvama SAP HCM in SAP SuccessFactors. Rešitvi smo primerjali z vidika implementacije, težavnosti uvajanja, dostopnosti do podatkov, umetne inteligence, vzdrževanja, iskanja talentov, stroškov najema podatkov, uporabniškega vmesnika itd.
Keywords: kadrovska funkcija, kadrovski informacijski sitem, SAP ERP, SAP HCM, SAP SuccessFactors
Published in DKUM: 06.12.2019; Views: 1317; Downloads: 148
.pdf Full text (1,71 MB)

2.
Uvedba brezpapirnega letnega razgovora na primeru rešitve SuccessFactors
Ana Sevšek, 2017, undergraduate thesis

Abstract: Verjetno smo se že vsi kdaj ustavili v kakšni pisarni in se zagledali v kup papirja. Gospa za pisalno mizo je po navadi morala prestaviti kup papirja, da nas je sploh lahko videla. Takšne pisarne dandanes izumirajo. Živimo v času, ko je potreba po hitri in takojšnji dostopnosti do dokumentov nuja. Podatki in dokumenti morajo biti na voljo kjerkoli in kadarkoli, saj le tako lahko sledimo konkurenci. Zato večina podjetij že uporablja sistem za brezpapirno poslovanje. S problemom papirnega poslovanja se srečujemo tudi v kadrovskih službah, pri izvajanju rednih letnih razgovorih. Diplomski projekt smo razdelili na dva dela. V prvem teoretičnem delu bomo opredelili pojem brezpapirno poslovanje, si pogledali kako uvajamo brezpapirno poslovanje v podjetje, kateri so ponudniki brezpapirnega poslovanja na trgu, opredelili prednosti in slabosti uvedbe brezpapirnega poslovanja ter razlike med klasičnim in elektronskim dokumentom. V drugem delu bomo spoznali pojem redni letni razgovor, opredelili njegov namen in cilje, spoznali kako poteka in kako ga arhiviramo. V drugem delu diplomskega projekta bomo spoznali rešitev na področju kadrovanja – SuccessFactors. Na koncu bomo poznali prednosti, ki jih pridobimo z uvedbo rednega letnega razgovora v rešitvi SuccessFactors.
Keywords: brezpapirno poslovanje, uvedba brezpapirnega poslovanja, elektronski in klasični dokumenti, redni letni razgovor, SuccessFactors
Published in DKUM: 01.12.2017; Views: 1386; Downloads: 112
.pdf Full text (1,47 MB)

3.
Uvedba oblačne rešitve na primeru rešitve sap success factors
Katarina Čurč, 2017, undergraduate thesis

Abstract: Živimo v času vsakodnevnih novosti. Vedno več podjetij se odloča za prestop v oblak. Predvsem majhna podjetja, ki lahko s pomočjo oblaka konkurirajo z velikimi igralci na trgu. Zavedati se moramo, da oblak ni le poceni izbira, zato se moramo poučiti tudi o njegovih slabostih in nevarnostih, ki nam jih lahko prinese. S selitvijo podjetja v oblak se soočamo tudi s selitvijo kadrovskega oddelka. Tako se popolnoma spremeni način dela, ki smo ga bili vajeni v kadrovskih oddelkih. S tem pospešimo in poenostavimo pomembne procese, ki smo jim priča v oddelku. Diplomski projekt smo razdelili na dva dela. V prvem, teoretičnem delu smo se posvetili teoretičnim opredelitvam računalništva v oblaku, kako ga uvedemo, njegove prednosti in slabosti. V tem delu smo tudi definirali človeške vire, njihov pomen in vlogo v organizaciji ter katere osnovne procese kadrovanja najdemo v kadrovskem oddelku. Drugi del projekta smo namenili rešitvi SAP SuccessFactors. Opredelili smo definicijo rešitve, zakaj je primerna za naše podjetje ter kako jo uvesti vanj. Za konec smo poiskali slovenska podjetja, ki so že uvedla SuccessFactors, in jih proučili.
Keywords: računalništvo v oblaku, oblak, človeški viri, SuccessFactors, implementacija, SAP
Published in DKUM: 28.11.2017; Views: 1165; Downloads: 174
.pdf Full text (1,29 MB)

4.
Uporaba programskega orodja successfactors pri prenovi procesa nagrajevanja
Jure Satler, 2017, bachelor thesis/paper

Abstract: Glavna tema diplomskega dela je prenova poslovnih procesov in njihova analiza. Predmet prenove je proces nagrajevanja v podjetju Unistar LC, d. o. o., ki smo ga prenovili z uporabo programskega orodja SuccessFactors. Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in aplikativnega dela. V začetnem delu je predstavljena potrebna teorija za uspešno in celovito prenovo poslovnih procesov. Podrobneje je predstavljeno orodje Aris, ki ga uporabljamo za modeliranje poslovnih procesov in informacijski sistem za podporo obvladovanja človeških virov SuccessFactors. Rezultat diplomske naloge je z orodjem Aris izdelan podroben model posnetega procesa nagrajevanja, ki ga imenujemo proces »AS-IS« in podoben model izboljšanega procesa nagrajevanja, ki ga imenujemo proces »TO-BE«. Procesa sta analizirana po metodi PERT. Rezultati analize za procesa so predstavljeni, prav tako pa je predstavljena tudi validacija rešitve. Določeni podatki v diplomskem delu so spremenjeni zaradi varovanja poslovne skrivnosti.
Keywords: struktura poslovnih procesov, prenova poslovnih procesov, modeliranje poslovnih procesov, Aris orodja, SAP SuccessFactors.
Published in DKUM: 14.09.2017; Views: 1449; Downloads: 152
.pdf Full text (1,38 MB)

5.
RAČUNALNIŠTVO V OBLAKU ZA PODROČJE UPRAVLJANJA ČLOVEŠKIH VIROV NA PRIMERU SAP-OVE OBLAČNE REŠITVE SUCCESSFACTORS
Majda Kanižaj, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Selitev računalništva v oblake je nova realnost. Sam oblak za večino podjetij pomeni najemanje virov, storitev kot storitev pa se še vedno izvaja pri stranki ali v oblaku. Velika prednost "oblaka" je v tem, da si lahko danes najboljše tehnologije privoščijo tudi majhna podjetja. Računalništvo v oblaku odpira vprašanja o pozitivnih spremembah in tudi nevarnostih, ki pretijo na sistem z neomejenim številom podatkov in relevantnimi informacijami. Nova digitalna pokrajina spreminja način dela kadrovskih oddelkov in vodilnih podjetij. Hitrost dela je danes višja kot kadar koli prej, zato zaposleni potrebujejo naprave in storitve za ohranjanje produktivnosti na poti in takojšnji preklop med delom in vsakodnevnim življenjem. V prvem delu diplomskega projekta bomo opredelili računalništvo v oblaku, predstavili njegov pomen in arhitekturo oblačnih rešitev. Opredelitev oblačnih rešitev bomo v nadaljevanju povezali z oblačnimi rešitvami v poslovanju. Poudarili bomo prednosti in slabosti, kot tudi vplive na poslovanje podjetij. V drugem delu diplomskega projekta bomo opredelili oblačno rešitev za upravljanje s človeškimi viri SuccessFactors. Rešitev bomo opredelili skozi module, ki jih zajema.
Keywords: oblak, računalništvo v oblaku, SAP, človeški viri, SuccessFactors
Published in DKUM: 15.04.2016; Views: 1533; Downloads: 274
.pdf Full text (1,45 MB)

Search done in 0.17 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica