1. ORGANIZIRANOST SLUŽBE ZA IZOBRAŽEVANJE NA REŠEVALNI POSTAJI UNIVERZITETNEGA KLINIČNEGA CENTRA LJUBLJANASrečko Kosec, 2016, bachelor thesis/paper Abstract: Diplomsko delo z naslovom Organiziranost službe za izobraževanje na Reševalni postaji Univerzitetnega kliničnega centra Ljubljana je sestavljeno iz dveh delov, teoretičnega in raziskovalnega.
Namen raziskave diplomskega dela je bil na podlagi domače in tuje literature s teoretičnega vidika opredeliti pojme o izobraževanju, na praktičnem primeru Reševalne postaje Univerzitetnega kliničnega centra Ljubljana pa predstaviti, kako je organizirana služba za izobraževanje, potek izobraževanja in usposabljanje zaposlenih. Predstavili smo rezultate, pridobljene na podlagi pregleda internih aktov in predpisov ter intervjuja z vodjo izobraževalnega centra na Reševalni postaji (RP) in g. Janezom Kramarjem, ki skrbi za interno usposabljanje zaposlenih.
Predstavili smo Univerzitetni klinični center Ljubljana (UKCL) in Reševalno postajo Univerzitetnega kliničnega centra Ljubljana (RP UKCL), kjer je bila raziskava tudi narejena.
Ugotavljam, da je izobraževanje nenehen proces, ki se tudi v trenutku same zaposlitve ne konča. RP UKCL glede na svojo velikost relativno dobro skrbi za izobraževanje svojih zaposlenih, tako v smislu pridobitve formalne izobrazbe kot tudi v okviru usposabljanj, ki jih zahtevajo posamezna delovna mesta.
Izobraževanje in usposabljanje ureja Pravilnik o izobraževanju delavcev Univerzitetnega kliničnega centra Ljubljana, zakonska in podzakonska določila.
Podane so ključne ugotovitve in predlogi za nadaljnje izobraževanje. Ugotovil sem, da je izobraževanje na RP UKCL organizirano v skladu z zakonskimi predpisi in Kolektivno pogodbo za dejavnost zdravstva in socialnega varstva Slovenije. Keywords: izobraževanje, organizacija, Univerzitetni klinični center Ljubljana (UKCL), Reševalna postaja (RP) Published in DKUM: 06.10.2016; Views: 1185; Downloads: 104
Full text (2,17 MB) |
2. Zagotavljanje kakovosti reševalne postaje Zdravstvenega doma CeljeAndy Smuk, 2014, bachelor thesis/paper Abstract: Urbano okolje mesta Celje s svojo ureditvijo in lego predstavlja oviro pri vsakodnevnem delu reševalcev, kjer odzivni čas lahko pomeni razliko med življenjem in smrtjo. Čeprav je mreža služb nujne medicinske pomoči zasnovana na način, ki zagotavlja hitro aktivacijo potrebnih reševalnih enot, se še vedno pojavlja vprašanje, ali lahko tovrstne službe dosežejo svoj maksimalni potencial. Največje ovire predstavljajo kritične točke v prometu in infrastrukturi, neprimerno obnašanje soudeležencev v prometu, pomanjkanje alternativnih oblik transporta in pomanjkljiva ureditev informacijske podpore. Predstavili smo več možnih rešitev, kot so na primer uskladitev prometne signalizacije na kritičnih mestih, možnost uporabe do zdaj manj poznane tehnologije GPS za zagotavljanje prednosti reševalnim vozilom, premagovanju časovnih ovir z uporabo defibrilatorjev, ter možnost uporabe drugih transportnih sredstev, kot sta reševalni motor in v tujini že nekaj let uveljavljeno ekipo reševalcev na kolesih. Dotaknili smo se tudi sistema NMP3000, ki bi lahko olajšal delo ekip nujne medicinske pomoči, ter s tem zagotovil hitrejšo odzivnost v primeru nesreč. Keywords: Reševalna postaja Celje, nujna medicinska pomoč, promet, reševalno vozilo, informacijski sistem Published in DKUM: 21.01.2015; Views: 1026; Downloads: 162
Full text (2,63 MB) |
3. RAZVOJ RAČUNALNIŠKE APLIKACIJE ZA ADMINISTRATIVNO DELO REŠEVALNE POSTAJEDenis Gorjup, 2013, master's thesis Abstract: V sodobnem času tehnologije je določene procese smiselno informatizirati. Na Reševalni postaji Univerzitetnega kliničnega centra Ljubljana smo s pomočjo orodja Microsoft Access razvili računalniško aplikacijo, ki je reševalcem v pomoč pri izpolnjevanju velikega števila potrebnih obrazcev. Orodje smo poimenovali ARS oz. Administracija Reševalne Službe, saj so informatizirani obrazci v pomoč pri organizaciji službe s trenutno 103 zaposlenimi.
Raziskovalna metodologija: S pomočjo anketnih vprašalnikov smo ugotavljali, ali zaposleni sploh čutijo potrebo po računalniškem vnosu obrazcev in seveda, kaj bi od takšne aplikacije pričakovali. Po izgradnji aplikacije in določenem času testnega obratovanja smo spet s pomočjo ankete izvedeli, kako so z vzpostavljeno informatizacijo zadovoljni.
Rezultati so potrdili naša domnevanja, in sicer, da si zaposleni želijo računalniško pomoč pri izpolnjevanju obrazcev, saj verjamejo, da bodo s tem pridobili večjo preglednost, informacije bodo hitreje našli, vse to pa jim ne bo prineslo dodatnega dela.
Z zaključno anketo smo ugotovili, da je zgrajena aplikacija v visokem odstotku zadovoljila pričakovanja uporabnikov, so pa zapisali tudi nekaj predlogov, ki bi jih aplikacija lahko ponudila pri nadaljnjem razvoju.
Sklep: Izdelana aplikacija je reševalni postaji pri organiziranju dela v veliko pomoč in je prinesla želene rezultate. Keywords: reševalna postaja, informatizacija, obrazci, organizacija. Published in DKUM: 12.07.2013; Views: 1457; Downloads: 148
Full text (2,54 MB) |