| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
POSLOVNI POTENCIAL SOCIALNIH MREŽ
Sanije Elezi, 2011, final seminar paper

Abstract: Trendi kažejo, da se število uporabnikov oz. njihovo vključevanje v socialna omrežja iz dneva v dan povečuje in zaenkrat še temu ni videti konca. Večanje števila uporabnikov vodi k nenehnemu izboljševanju in razvoju tovrstnih strani, kar pa prinaša s seboj vse manjšo zmožnost nadzorovanja. Vseeno pa bi ukinitev socialnih omrežij pomenila ogromno škodo tako za gospodarstvo kot seveda za nas uporabnike socialnih mrež. Vsekakor pa je ob tem potrebna previdnost, ki je doslej edina znana in najverjetneje najbolj pravilna rešitev za zmanjšanje teh tveganj in nevarnosti.
Keywords: Modeli naročništva, Socialna omrežja – SNS, modeli informiranja, Rappa, Facebook, modeli posredništva, Twitter, modeli trgovca, Timmers, modeli koristi, modeli proizvajalca, LinkedIn, modeli podružnice, modeli skupnosti, e-poslovanje, modeli oglaševanja.
Published: 21.11.2011; Views: 1461; Downloads: 130
.pdf Full text (408,22 KB)

Search done in 0.02 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica