| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
SPOLNI STEREOTIPI V RADIJSKIH OGLASIH NA RADIU ROGLA
Špela Bezget, 2015, master's thesis

Abstract: Množični mediji predstavljajo velik del našega vsakdanjega življenja in tako hote ali nehote ustvarjajo določeno podobo o ženskah in moških. Magistrsko delo predstavlja rezultat opravljene analize na področju radijskih oglasov na Radiu Rogla. Predmet raziskave je področje spolnih stereotipov. Opravili smo pregled literature, na podlagi katere smo raziskali področje oglaševanja, množičnih medijev, spolnih vlog ter radia. Ugotovitve o analiziranih radijskih oglasih so pokazale, da v večini radijskih oglasov prevladujejo moški – nastopajo v več oglasih, v posameznih oglasih je uporabljenih več različnih moških glasov, večkrat preberejo slogan in podobno. Prav tako smo podali smernice za nadaljnje delo oz. predloge za širitev raziskave na druga področja (druge radijske postaje, drug oz. daljši časovni okvir ... itd.).
Keywords: radio, radijski oglas, Radio Rogla, spolni stereotipi
Published in DKUM: 30.10.2015; Views: 2418; Downloads: 197
.pdf Full text (1,57 MB)

Search done in 0.01 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica