| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 28
First pagePrevious page123Next pageLast page
1.
2.
Računalniške igre kot ekspertni sistemi : diplomsko delo univerzitetnega študija
Primož Brežan, 2006, undergraduate thesis

Keywords: ekspertni sistemi, računalniške igre, video igre
Published: 31.03.2008; Views: 1948; Downloads: 252
.pdf Full text (569,89 KB)

3.
4.
ANALIZA ŽENSKIH AKCIJSKIH JUNAKINJ IN BOJEVNIC V FILMIH, TELEVIZIJSKIH SERIJAH IN RAČUNALNIŠKIH IGRAH
Viktorija Gošnak, 2010, bachelor thesis/paper

Abstract: Diplomska naloga obravnava ženske bojevnice in akcijske junakinje filmov, televizijskih serij in računalniških iger, njihov prikaz in dvojnost sporočila upodobitve. Označene so za feministične vzore, hkrati pa veljajo za uresničitev spolnih fantazij in so upodobljene v skladu s stereotipi glede videza in potrjujejo moško dominanco. S tem ne prinašajo pozitivnega feminističnega sporočila, ampak delujejo v interesu trga in družbe.
Keywords: bojevnice, filmi, računalniške igre, tv serije, ženski akcijski liki, Tomb Raider, Xena, La Femme Nikita
Published: 08.12.2010; Views: 7652; Downloads: 134
.pdf Full text (2,39 MB)

5.
GRAFIČNI POGON xENGINE
Aljoša Ošep, 2010, bachelor thesis/paper

Abstract: Tema diplomske naloge so grafični pogoni za sodobne računalniške igre. Naloga vsebuje pregled splošne arhitekture grafičnih pogonov in opis nekaterih modernih tehnologij, s katerimi razvijalci dosegajo fotorealistične grafične efekte. V nadaljevanju sledi opis pogona xEngine — njegove arhitekture in delovanja, podani pa so tudi kratki primeri dela s pogonom.
Keywords: Ključne besede: Grafični pogon, 3D grafika, xEngine, OpenGL, računalniške igre
Published: 06.12.2010; Views: 1358; Downloads: 102
.pdf Full text (2,11 MB)

6.
UPORABA ORODJA UNREAL V VIZUALNIH APLIKACIJAH
Aljaž Špindler, 2011, bachelor thesis/paper

Abstract: V tej diplomski nalogi bomo pregledali orodje Unreal Development Kit, ki služi kot orodje za razvoj vizualnih aplikacij (računalniške igre, animacije in simulacije) in spoznali njegove zmožnosti. Ogledali si bomo osnove uporabe orodij, ki so vsebovana v Unreal Development Kit. To spoznavanje bo zajemalo: urejevalnik Unreal Editor, urejevalnik materialov Material Editor, orodje za posebne učinke Unreal Cascade, vizualni skriptni sistem Unreal Kismet, skritpni jezik UnrealScript in upravljanje z drugimi multimedijskimi vsebinami (zvoki in animirane sekvence). Opisano bomo predstavili na primeru 3D tretjeosebne pustolovske igre Elemental, ki smo jo razvili z orodjem Unreal Development Kit za okolje Windows.
Keywords: računalniška grafika, računalniške igre, razvojno orodje, skriptni jezik
Published: 26.09.2011; Views: 1191; Downloads: 68
.pdf Full text (5,12 MB)

7.
UPORABA FIZIKALNEGA POGONA HAVOK V RAČUNALNIŠKIH IGRAH
Bojan Kerec, 2011, bachelor thesis/paper

Abstract: V tej diplomski nalogi bomo predstavili programsko knjižnico Havok Physics, ki se uporablja za simuliranje realne fizike v računalniških igrah. Na začetku se seznanimo s fiziko v računalniških igrah in s pojmom fizikalni pogon. V nadaljevanju sledi uporaba fizikalnega pogona Havok. Ogledamo si njegove osnove, ustvarjanje različnih oblik, togih teles in različnih omejitev med njimi. Prav tako prikažemo tudi nekaj naprednih tehnik, kot so pobiranje in prenašanje predmetov, vpliv različnih akcij na predmete ter filtriranje trkov. Vsi postopki so dobro opisani in prikazani na realnih primerih. Zgoraj opisano predstavimo na primeru igre oziroma simulacije, ki smo jo razvili za prikaz uporabe fizikalnega pogona Havok.
Keywords: fizikalni pogon, simulacija, Havok, računalniške igre
Published: 01.09.2011; Views: 1486; Downloads: 168
.pdf Full text (2,60 MB)

8.
MREŽNA ARHITEKTURA POGONOV UNREAL
Matjaž Škorjanc, 2011, bachelor thesis/paper

Abstract: V svetu računalniških iger že dolgo časa prevladuje mrežno igranje z dvema ali več igralci hkrati. Učinkovitost, zanesljivost in dobro delovanje teh iger lahko dosežemo z uporabo primernega igralnega pogona ter s pravilnim razumevanjem konceptov programiranja mrežne podpore. To diplomsko delo razloži princip delovanja mrežne arhitekture pogona Unreal, osnovne parametre uporabljenih primitivov, sintakso in semantiko programiranja mrežne podpore in predstavi primer potezne igre Kamen s podporo za dva igralca.
Keywords: računalniške igre, mrežne igre, večigralstvo, pogon Unreal
Published: 26.09.2011; Views: 2587; Downloads: 478
.pdf Full text (2,06 MB)

9.
RAZVOJ ARKADNE IGRE NA OSNOVI PLOŠČIC S POMOČJO RAZVOJNEGA OKOLJA QT
Primož Kovačič, 2011, bachelor thesis/paper

Abstract: V diplomskem delu smo predstavili računalniške igre na osnovi ploščic. Pri tem smo uporabili odprtokodno razvojno okolje Qt in prosto dostopne aplikacije za razvoj aplikacij. S pomočjo pridobljenega znanja smo izdelali lastno implementacijo igre na osnovi ploščic in spoznali, njeno arhitekturo in igralnost.
Keywords: računalniške igre, igre na osnovi ploščic, razvojno okolje qt
Published: 16.09.2011; Views: 1565; Downloads: 66
.pdf Full text (715,18 KB)

10.
UPORABA POSPEŠKOMETRA ZA RAČUNALNIŠKE IGRE NA MOBILNI NAPRAVI
Blaž Krpan, 2011, bachelor thesis/paper

Abstract: V okviru diplomske naloge smo izdelali preprosto računalniško igro, ki teče na mobilni napravi z operacijskim sistemom android. Igralec mora z nagibanjem mobilne naprave pripeljati kroglico po labirintu do cilja. Delo mu otežujejo luknje, v katere kroglica ne sme pasti, in ledene površine, na katerih je nadziranje kroglice oteženo zaradi manjšega trenja. Igra ima menije, po katerih se sprehajamo z dotikanjem zaslona. Na voljo so različni labirinti, lestvica najboljših rezultatov za posamezen labirint in pomoč pri igranju. Igra je popestrena z glasbo v ozadju in zvočnimi efekti, ki jih lahko vklopimo ali izklopimo. Omogočena je še kalibracija pospeškometra. V uvodnem delu diplomske naloge pregledamo trenutno stanje na področju mobilnih naprav. Na kratko je predstavljen operacijski sistem android. V nadaljevanju je opisana priprava razvojnega okolja na računalniku in mobilni napravi. Predstavljena je struktura razvite aplikacije. Sledi opis razvoja računalniške igre, ki vključuje pripravo projekta, razvoj programskega ogrodja in igre. Opisani so moduli, ki tvorijo programsko ogrodje, in igralna logika. Igra je programirana v javi. Izpeljan je tudi fizikalni model za obnašanje kroglice. Model upošteva kotalno trenje kroglice in trke z ovirami. V diplomi so opisani matematični postopki za izračune in simulacijo gibanja kroglice. Nekaj besed je namenjenih še programu za izdelavo labirintov, po katerih usmerjamo kroglico. V zaključnem delu naloge so predstavljeni rezultati preizkušanja in analize razvite računalniške igre, sklepno poglavje pa nakazuje smernice za nadaljnji razvoj.
Keywords: računalniške igre, mobilna naprava, pospeškometer, zaslon, občutljiv na dotik, java, android
Published: 22.09.2011; Views: 1471; Downloads: 112
.pdf Full text (4,75 MB)

Search done in 0.16 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica